- Μηνύματα
- 7,354
- Πόντοι
- 38
Μάλλον εννοείς να βελτιώσουμε εμείς το πως τη χρησιμοποιούμε.manosx είπε:Πρέπει να βελτιώσουμε τη γλώσσα.
Μάλλον εννοείς να βελτιώσουμε εμείς το πως τη χρησιμοποιούμε.manosx είπε:Πρέπει να βελτιώσουμε τη γλώσσα.
Τι λύση είναι αυτή. Και τι είναι δηλαδή ο μουσικός;manosx είπε:Δεν γίνεται ΚΑΙ ο Beethoven, ΚΑΙ ο Θεοφάνους ΚΑΙ ο... εθνικός σταρ Ευαγγελόπουλος ;D να χαρακτηρίζονται και οι τρεις από τη λέξη "μουσικός".
Ηθελε περισοτερη σαφήνεια το πρωτο μου μηνυμα. Αργότερα δήλωσα πως ενδιαφερομαι για την γνωμη οσων κατεχουν τον χωρο που κινείται ο Θεοφάνους. Νομιζω παντως πως ενας μουσικός δεν θα κολήσει στον ορο 'μουσικη'. Μπορει να καταλαβει την καλη λαικη μουσική, όπως και την καλη jazz μουσική. Εγω δεν ειμαι μουσικος αλλα κινουμαι σε ερασιτεχνικα πλαισια κι ετσι ολα τα νεολαικα μου φαίνονται κάπως ίδια και επαναλαμβανόμενα. Στο Noiz υπαρχουν άτομα που ξερουν να διακρίνουν μικρες λεπτομερειες που κανουν εναν συνθέτη -οσο μισητος κι αν δειχνει στο γυαλι- να ξεχωρίζει στο χώρο του.manosx είπε:Αν όμως ρωτήσεις κάποιον αν ο Θεοφάνους είναι καλός ΛΑΙΚΟΣ καλλιτέχνης, ε τότε θα πρέπει κάποιος να ειναι ΠΟΛΥ εμπαθής για να του το αρνηθεί.
Άμα φτάσει κάποιος στο σημείο να συγκρίνει τον Μπετόβεν με άλλους ζώντες μουσικούς/συνθέτες/οτιδήποτε τότε τα απομεινάρια της χθεσινής λαϊκής που θα φάει κατακέφαλα θα είναι πιστεύω αρκετά δυνατή ένδειξη οτι παπαρολογεί στα όρια παραπληγικού ολοκαυτώματος.Όχι, εννοώ να βελτιώσουμε τη γλώσσα.
Δεν γίνεται ΚΑΙ ο Beethoven, ΚΑΙ ο Θεοφάνους ΚΑΙ ο... εθνικός σταρ Ευαγγελόπουλος ;D να χαρακτηρίζονται και οι τρεις από τη λέξη "μουσικός".
Είναι ισοπέδωση. >
Αναγκαστικά θα χρειαστεί να μπει η λέξη "καλός", οπότε μετά ποιος θα κρίνει αν ο Θεοφάνους είναι καλός σε σχέση με τον Μπετόβεν, ή ο... Ευαγγελόπουλος καλύτερος από όλους ;D ;D ;D
Ρε, παιδιά, δεν ξέρω για σας, πάντως εμένα μ' ενδιαφέρει η μουσική που ακούω να με βοηθάει στη βελτίωσή μου σαν άνθρωπο γενικά. Και η πραγματικότητα είναι ότι το άσμα "Το νινί σέρνει καράβι" είναι πολύ πιο εύστοχο και διαποτισμένο με κοινωνικό μήνυμα απ' ότι τα καψουροτράγουδα του Θεοφάνους. Είτε το κομμάτι είναι ο "Παλίοκαιρος" είτε το "Γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα" για μένα είναι η ίδια π@π@ρι@. Γιατί το περιεχόμενο είναι αυτό που είναι, που το 'χουμε φάει στη μάπα 23 χρόνια (εγώ) και θα το τρώμε μέχρι τον αιώνα τον άπαντα.manosx είπε:Όχι, εννοώ να βελτιώσουμε τη γλώσσα.
Δεν γίνεται ΚΑΙ ο Beethoven, ΚΑΙ ο Θεοφάνους ΚΑΙ ο... εθνικός σταρ Ευαγγελόπουλος ;D να χαρακτηρίζονται και οι τρεις από τη λέξη "μουσικός".
Είναι ισοπέδωση. >
Αναγκαστικά θα χρειαστεί να μπει η λέξη "καλός", οπότε μετά ποιος θα κρίνει αν ο Θεοφάνους είναι καλός σε σχέση με τον Μπετόβεν, ή ο... Ευαγγελόπουλος καλύτερος από όλους ;D ;D ;D
Οπότε καταργείς την λέξη και ξεμπερδεύεις
Λες, κύριέ μου ο Θεοφάνους είναι ΚΑΛΟΣ λαικός συνθέτης. ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΡΗΣΗ.
Λες, κύριέ μου ο Μπετόβεν είναι ΚΑΛΟΣ συνθέτης κλασσικής. ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΤΙΡΗΣΗ.
Λες, κύριέ μου ο Ευαγγελόπουλος είναι....
Ο Ευαγγελόπουλος είναι...
Είναι...
Ειιιιιιιιναιιιιιιι....
πάντως καλό δεν τον λες ;D
Μισό λεπτό.Jasemeister είπε:Άμα φτάσει κάποιος στο σημείο να συγκρίνει τον Μπετόβεν με άλλους ζώντες μουσικούς/συνθέτες/οτιδήποτε τότε τα απομεινάρια της χθεσινής λαϊκής που θα φάει κατακέφαλα θα είναι πιστεύω αρκετά δυνατή ένδειξη οτι παπαρολογεί στα όρια παραπληγικού ολοκαυτώματος.
Μπορεί κάποιος να μη συγκινείται, και να κρίνει παρόλ'αυτά. Ή όχι; Μπορεί να ΜΗΝ ανήκει σε ένα σύνολο και να κρίνει εξωτερικά. Άλλωστε μονάχα αν είμαστε έξω από ένα σύστημα μπορούμε να έχουμε πραγματικές μετρήσεις ανεξάρτητες των δυνάμεων που ασκούνται ΜΕΣΑ στο ίδιο σύστημα!Όπως και με το βασιληά, τους Beatles και λοιπούς που μας έχουν απασχολήσει κατά καιρούς, αν κάποιος δεν συγκινείται από το έργο κάποιων μουσικών/συνθετών και δεν καταλαβαίνει γιατί υπάρχει μια μεγάλη μερίδα κόσμου τότε το να προχωρήσει σε κριτική του όποιου έργου και αυτών που το εκτιμούν μάλλον έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του και επιδίδεται σε ενα τόσο άσκοπο...
Να αγιάσει το στόμα σου...basderas είπε:Ρε, παιδιά, δεν ξέρω για σας, πάντως εμένα μ' ενδιαφέρει η μουσική που ακούω να με βοηθάει στη βελτίωσή μου σαν άνθρωπο γενικά. Και η πραγματικότητα είναι ότι το άσμα "Το νινί σέρνει καράβι" είναι πολύ πιο εύστοχο και διαποτισμένο με κοινωνικό μήνυμα απ' ότι τα καψουροτράγουδα του Θεοφάνους. Είτε το κομμάτι είναι ο "Παλίοκαιρος" είτε το "Γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα" για μένα είναι η ίδια π@π@ρι@. Γιατί το περιεχόμενο είναι αυτό που είναι, που το 'χουμε φάει στη μάπα 23 χρόνια (εγώ) και θα το τρώμε μέχρι τον αιώνα τον άπαντα.
Για να καταλήξω,
-Δεν πρέπει να ενθαρρύνουμε τη σύγχρονη ποπ φιλοσοφία με κανένα τρόπο.
-Δεν είναι καλός συνθέτης κάποιος που για να κάνει το κομμάτι του 3 λεπτά βάζει το ρεφραίν να ακούγεται 10 φορές. Όσο καλό και να 'ναι, ΦΤΑΝΕΙ, το εμπεδόσαμε, δεν είμαστε ηλίθιοι.
-Δεν είναι καλός λαϊκός συνθέτης κάποιος που γράφει 10 σουξέ. Κι ο Χατζιδάκης έγραψε λαϊκά, κι ο Θεοδωράκης κι ο Τσιτσάνης και πολλοί άλλοι. Λαϊκά δεν είναι μόνο τα καψουροτράγουδα... Κι η Δραπετσώνα λαϊκό τραγούδι είναι. Πείτε μου ένα παρόμοιο του Θεοφάνους, έστω και αποτυχημένο.
-Δεν είναι καν συνθέτης κάποιος που γράφει τραγούδια. Αυτό λέγεται "τραγουδοποιός" και υπάρχει λόγος που γίνεται αυτή η διάκριση. Αν κάποιος θέλει να κριθεί σαν συνθέτης, να μας δείξει τα έργα του, όχι τα τραγούδια του.
-Δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει ποιος κριτικάρει ποιον στην τηλεόραση. Αν ο Θεοφάνους γινόταν διευθυντής της λυρικής π.χ., τότε ναι, θα ήταν ένα σοβαρό θέμα για συζήτηση, το αν έχει κάνει ο,τιδήποτε σαν συνθέτης. Αλλά αφού ο άνθρωπος εμφανίζεται στην τηλεόραση και παίζει ένα ρόλο, ισάξιο του επιπέδου των τραγουδιών που έχει γράψει (που είναι επίσης τηλεοπτικού επιπέδου) δε χρειάζεται να τον κατακρίνουμε. Χρειάζεται να κλείσουμε την τηλεόραση ή τουλάχιστον, να μη βλέπουμε μ@λ@κίες που προοθούν όσα σκάρτα ανέφερα παραπάνω.
Υ.Γ.: Δεν έχω καμία διάθεση να κρίνω το γούστο κάποιου, τα παραπάνω είναι η προσωπική μου άποψη για τα σύγχρονα ελαφρολαϊκά και για τα ποπ ριάλιτι. Κατά τ' άλλα, κι εμένα μου αρέσει το ποδόσφαιρο. Ούτε τον εαυτό μου βοηθάω βλέποντάς το, ούτε τα παιδάκια στην Αφρική. Αλλά συνεχίζω. Γούστα είν' αυτά...
Σωστό αυτό πάντως, αλλιώς θα κρίνει ένας μεταλάς το Θεοφάνους και αλλιώς ο Θεοφάνους τους Death ;DNikolas είπε:Το κάθε έργο τέχνης αναφέρεται σε διαφορετικό κοινό. Το κάθε κοινό έχει άλλα κριτήρια, και το κάθε κοινό διαφορετικούς γνώμονες να δουλέψει και να επεξεργαστεί! Και το 10 φορές το ρεφρεν, υπάρχει για ένα λόγο. Δεν είναι τυχαίο.
αυθαίρετες διακρίσεις και περιχαρακώσεις είναι αυτά φίλε, και τίποτε περισσότεροPeruvian είπε:Αλλο ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΣ...Αλλο ΣΥΝΘΕΤΗΣ...
Πρεπει να το βαλουμε καλα στο μυαλό μας!
μμμ...Έχεις δίκιο...δεν ξέρεις τι λες...gdevelek είπε:αυθαίρετες διακρίσεις και περιχαρακώσεις είναι αυτά φίλε, και τίποτε περισσότερο![]()
Αναφέρομαι αποκλειστικά:Μισό λεπτό.
Ο καθένας στην εποχή του. Δεν υπάρχει σύγκριση γιατί δε χρειάζεται να υπάρχει αλλα:
Ligeti, Messiaen, Stravinsky, Schnittke, Prokofiev, Boulez, Cashian, Adés, Carter, Crumb κλπ...
Ελπίζω να εννοείς ότι αυτός που επιζητά την σύγκριση είναι παπάρας, λόγω του οτι δε μπορεί να υπάρχει σύγκριση, και όχι λόγω αυταπόδικτης ανωτερότητας του Λούντβιγχ απέναντι σε "όλους", έτσι;
Όχι δεν μπορεί να κρίνει.Μπορεί κάποιος να μη συγκινείται, και να κρίνει παρόλ'αυτά. Ή όχι; Μπορεί να ΜΗΝ ανήκει σε ένα σύνολο και να κρίνει εξωτερικά. Άλλωστε μονάχα αν είμαστε έξω από ένα σύστημα μπορούμε να έχουμε πραγματικές μετρήσεις ανεξάρτητες των δυνάμεων που ασκούνται ΜΕΣΑ στο ίδιο σύστημα!![]()
Εννοείς οτι δεν off-topicάρουμε αρκετά γρήγορα;Tthawth είπε:Off-topicάρουμε σιγα σιγα!
;D ;D ;Dmanosx είπε:![]()
;D ;D ;D
Mην αρπαζεσαι φιλε μου...gdevelek είπε:@peruvian
φίλε και ο τραγουδοποιός και ο "συνθέτης" όπως τον λές εσύ, συνθέτες είναι
σε άλλο χώρο κινούνται, και γράφουν έργα διαφορετικής πολυπλοκότητας και απήχησης
δεν παύουν όμως να είναι συνθέτες ΚΑΙ οι δύο
και σχετικά με τα μέτρα που τόσο μετράνε για σένα:
το "born in the usa" που σάρωσε τον πλανήτη ως τραγούδι όταν βγήκε, πόσα μέτρα και πόση πολυπλοκότητα έχει;
το "satisfaction"???
μήπως κοιτάς τα δέντρα και χάνεις το δάσος;