Γ.Θεοφάνους

Όλα αυτά συμβαίνουν γιατί η άτιμη η γλώσσα τα ισοπεδώνει όλα.

Πρέπει να βελτιώσουμε τη γλώσσα. Και η καλύτερη βελτίωση είναι η αφαιρετική.

Προτείνω λοιπόν να καταργήσουμε τη λέξη "μουσική".

Μιλάω πολύ σοβαρά.

Κατάργηση της λέξης "μουσική".

Από εδώ και πέρα να μιλάμε ΜΟΝΟ για είδη. Λαικό, pop, rock, jazz, κλασσική κλπ.

Όλες αυτές οι παρεξηγήσεις γίνονται γιατί η ερώτηση ήταν ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ. Όταν ρωτάς κάποιος αν ο Θεοφάνους είναι καλός ΜΟΥΣΙΚΟΣ, πάρα πολλοί θα πουν πως δεν είναι. Γιατί στο μυαλό τους μουσική= jazz, ή μουσική= rock ή μουσική= κλασσική κλπ κλπ.

Αν όμως ρωτήσεις κάποιον αν ο Θεοφάνους είναι καλός ΛΑΙΚΟΣ καλλιτέχνης, ε τότε θα πρέπει κάποιος να ειναι ΠΟΛΥ εμπαθής για να του το αρνηθεί.

Οπότε θα πρέπει να καταργήσουμε τη λέξη "μουσικός"  ;) Είναι πολύ γενική και οδηγεί σε παρεξηγήσεις.

 
Όχι, εννοώ να βελτιώσουμε τη γλώσσα.

Δεν γίνεται ΚΑΙ ο Beethoven, ΚΑΙ ο Θεοφάνους ΚΑΙ ο... εθνικός σταρ Ευαγγελόπουλος  ;D να χαρακτηρίζονται και οι τρεις από τη λέξη "μουσικός".

Είναι ισοπέδωση.  >:(

Αναγκαστικά θα χρειαστεί να μπει η λέξη "καλός", οπότε μετά ποιος θα κρίνει αν ο Θεοφάνους είναι καλός σε σχέση με τον Μπετόβεν, ή ο... Ευαγγελόπουλος καλύτερος από όλους  ;D  ;D  ;D

Οπότε καταργείς την λέξη και ξεμπερδεύεις  ;)

Λες, κύριέ μου ο Θεοφάνους είναι ΚΑΛΟΣ λαικός συνθέτης. ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΡΗΣΗ.

Λες, κύριέ μου ο Μπετόβεν είναι ΚΑΛΟΣ συνθέτης κλασσικής. ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΤΙΡΗΣΗ.

Λες, κύριέ μου ο Ευαγγελόπουλος είναι....

Ο Ευαγγελόπουλος είναι...

Είναι...

Ειιιιιιιιναιιιιιιι....

πάντως καλό δεν τον λες  ;D

 
manosx είπε:
Δεν γίνεται ΚΑΙ ο Beethoven, ΚΑΙ ο Θεοφάνους ΚΑΙ ο... εθνικός σταρ Ευαγγελόπουλος  ;D να χαρακτηρίζονται και οι τρεις από τη λέξη "μουσικός".
Τι λύση είναι αυτή. Και τι είναι δηλαδή ο μουσικός;

Είχε γράψει κάπου ο wow! μια τέλεια άποψή (του) για το τι είναι ο μουσικός, ευκαιρία να τη ξεθάψω και να τη βάλω εδώ πέρα, αλλά τέλοσπάντων λύση είναι να μην αρπαζόμαστε αν δεν υπάρχει λόγος...

 
manosx είπε:
Αν όμως ρωτήσεις κάποιον αν ο Θεοφάνους είναι καλός ΛΑΙΚΟΣ καλλιτέχνης, ε τότε θα πρέπει κάποιος να ειναι ΠΟΛΥ εμπαθής για να του το αρνηθεί.
Ηθελε περισοτερη σαφήνεια το πρωτο μου μηνυμα. Αργότερα δήλωσα πως ενδιαφερομαι για την γνωμη οσων κατεχουν τον χωρο που κινείται ο Θεοφάνους. Νομιζω παντως πως ενας μουσικός δεν θα κολήσει στον ορο 'μουσικη'. Μπορει να καταλαβει την καλη λαικη μουσική, όπως και την καλη jazz μουσική. Εγω δεν ειμαι μουσικος αλλα κινουμαι σε ερασιτεχνικα πλαισια κι ετσι ολα τα νεολαικα μου φαίνονται κάπως ίδια και επαναλαμβανόμενα. Στο Noiz υπαρχουν άτομα που ξερουν να διακρίνουν μικρες λεπτομερειες που κανουν εναν συνθέτη -οσο μισητος κι αν δειχνει στο γυαλι- να ξεχωρίζει στο χώρο του.

 
Όχι, εννοώ να βελτιώσουμε τη γλώσσα.
Δεν γίνεται ΚΑΙ ο Beethoven, ΚΑΙ ο Θεοφάνους ΚΑΙ ο... εθνικός σταρ Ευαγγελόπουλος  ;D να χαρακτηρίζονται και οι τρεις από τη λέξη "μουσικός".

Είναι ισοπέδωση.  >:(

Αναγκαστικά θα χρειαστεί να μπει η λέξη "καλός", οπότε μετά ποιος θα κρίνει αν ο Θεοφάνους είναι καλός σε σχέση με τον Μπετόβεν, ή ο... Ευαγγελόπουλος καλύτερος από όλους  ;D  ;D  ;D
Άμα φτάσει κάποιος στο σημείο να συγκρίνει τον Μπετόβεν με άλλους ζώντες μουσικούς/συνθέτες/οτιδήποτε τότε τα απομεινάρια της χθεσινής λαϊκής που θα φάει κατακέφαλα θα είναι πιστεύω αρκετά δυνατή ένδειξη οτι παπαρολογεί στα όρια παραπληγικού ολοκαυτώματος.

Όπως και με το βασιληά, τους Beatles και λοιπούς που μας έχουν απασχολήσει κατά καιρούς, αν κάποιος δεν συγκινείται από το έργο κάποιων μουσικών/συνθετών και δεν καταλαβαίνει γιατί υπάρχει μια μεγάλη μερίδα κόσμου που το εκτιμά και μάλιστα πολύ τότε το να προχωρήσει σε κριτική του όποιου έργου και αυτών που το εκτιμούν μάλλον έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του και επιδίδεται σε κάτι τόσο άσκοπο όσο είναι να προσπαθήσεις να πείσεις τον Superfunk να παίξει με αυτήν την κιθάρα:

08529114837.jpg


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
manosx είπε:
Όχι, εννοώ να βελτιώσουμε τη γλώσσα.

Δεν γίνεται ΚΑΙ ο Beethoven, ΚΑΙ ο Θεοφάνους ΚΑΙ ο... εθνικός σταρ Ευαγγελόπουλος  ;D να χαρακτηρίζονται και οι τρεις από τη λέξη "μουσικός".

Είναι ισοπέδωση.  >:(

Αναγκαστικά θα χρειαστεί να μπει η λέξη "καλός", οπότε μετά ποιος θα κρίνει αν ο Θεοφάνους είναι καλός σε σχέση με τον Μπετόβεν, ή ο... Ευαγγελόπουλος καλύτερος από όλους  ;D  ;D  ;D

Οπότε καταργείς την λέξη και ξεμπερδεύεις  ;)

Λες, κύριέ μου ο Θεοφάνους είναι ΚΑΛΟΣ λαικός συνθέτης. ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΡΗΣΗ.

Λες, κύριέ μου ο Μπετόβεν είναι ΚΑΛΟΣ συνθέτης κλασσικής. ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΤΙΡΗΣΗ.

Λες, κύριέ μου ο Ευαγγελόπουλος είναι....

Ο Ευαγγελόπουλος είναι...

Είναι...

Ειιιιιιιιναιιιιιιι....

πάντως καλό δεν τον λες  ;D
Ρε, παιδιά, δεν ξέρω για σας, πάντως εμένα μ' ενδιαφέρει η μουσική που ακούω να με βοηθάει στη βελτίωσή μου σαν άνθρωπο γενικά. Και η πραγματικότητα είναι ότι το άσμα "Το νινί σέρνει καράβι" είναι πολύ πιο εύστοχο και διαποτισμένο με κοινωνικό μήνυμα απ' ότι τα καψουροτράγουδα του Θεοφάνους. Είτε το κομμάτι είναι ο "Παλίοκαιρος" είτε το "Γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα" για μένα είναι η ίδια π@π@ρι@. Γιατί το περιεχόμενο είναι αυτό που είναι, που το 'χουμε φάει στη μάπα 23 χρόνια (εγώ) και θα το τρώμε μέχρι τον αιώνα τον άπαντα.

Για να καταλήξω,

-Δεν πρέπει να ενθαρρύνουμε τη σύγχρονη ποπ φιλοσοφία με κανένα τρόπο.

-Δεν είναι καλός συνθέτης κάποιος που για να κάνει το κομμάτι του 3 λεπτά βάζει το ρεφραίν να ακούγεται 10 φορές. Όσο καλό και να 'ναι, ΦΤΑΝΕΙ, το εμπεδόσαμε, δεν είμαστε ηλίθιοι.

-Δεν είναι καλός λαϊκός συνθέτης κάποιος που γράφει 10 σουξέ. Κι ο Χατζιδάκης έγραψε λαϊκά, κι ο Θεοδωράκης κι ο Τσιτσάνης και πολλοί άλλοι. Λαϊκά δεν είναι μόνο τα καψουροτράγουδα... Κι η Δραπετσώνα λαϊκό τραγούδι είναι. Πείτε μου ένα παρόμοιο του Θεοφάνους, έστω και αποτυχημένο.

-Δεν είναι καν συνθέτης κάποιος που γράφει τραγούδια. Αυτό λέγεται "τραγουδοποιός" και υπάρχει λόγος που γίνεται αυτή η διάκριση. Αν κάποιος θέλει να κριθεί σαν συνθέτης, να μας δείξει τα έργα του, όχι τα τραγούδια του.

-Δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει ποιος κριτικάρει ποιον στην τηλεόραση. Αν ο Θεοφάνους γινόταν διευθυντής της λυρικής π.χ., τότε ναι, θα ήταν ένα σοβαρό θέμα για συζήτηση, το αν έχει κάνει ο,τιδήποτε σαν συνθέτης. Αλλά αφού ο άνθρωπος εμφανίζεται στην τηλεόραση και παίζει ένα ρόλο, ισάξιο του επιπέδου των τραγουδιών που έχει γράψει (που είναι επίσης τηλεοπτικού επιπέδου) δε χρειάζεται να τον κατακρίνουμε. Χρειάζεται να κλείσουμε την τηλεόραση ή τουλάχιστον, να μη βλέπουμε μ@λ@κίες που προοθούν όσα σκάρτα ανέφερα παραπάνω.

Υ.Γ.: Δεν έχω καμία διάθεση να κρίνω το γούστο κάποιου, τα παραπάνω είναι η προσωπική μου άποψη για τα σύγχρονα ελαφρολαϊκά και για τα ποπ ριάλιτι. Κατά τ' άλλα, κι εμένα μου αρέσει το ποδόσφαιρο. Ούτε τον εαυτό μου βοηθάω βλέποντάς το, ούτε τα παιδάκια στην Αφρική. Αλλά συνεχίζω. Γούστα είν' αυτά...

 
Jasemeister είπε:
Άμα φτάσει κάποιος στο σημείο να συγκρίνει τον Μπετόβεν με άλλους ζώντες μουσικούς/συνθέτες/οτιδήποτε τότε τα απομεινάρια της χθεσινής λαϊκής που θα φάει κατακέφαλα θα είναι πιστεύω αρκετά δυνατή ένδειξη οτι παπαρολογεί στα όρια παραπληγικού ολοκαυτώματος.
Μισό λεπτό.
Ο καθένας στην εποχή του. Δεν υπάρχει σύγκριση γιατί δε χρειάζεται να υπάρχει αλλα:

Ligeti, Messiaen, Stravinsky, Schnittke, Prokofiev, Boulez, Cashian, Adés, Carter, Crumb κλπ...

Ελπίζω να εννοείς ότι αυτός που επιζητά την σύγκριση είναι παπάρας, λόγω του οτι δε μπορεί να υπάρχει σύγκριση, και όχι λόγω αυταπόδικτης ανωτερότητας του Λούντβιγχ απέναντι σε "όλους", έτσι;

Όπως και με το βασιληά, τους Beatles και λοιπούς που μας έχουν απασχολήσει κατά καιρούς, αν κάποιος δεν συγκινείται από το έργο κάποιων μουσικών/συνθετών και δεν καταλαβαίνει γιατί υπάρχει μια μεγάλη μερίδα κόσμου τότε το να προχωρήσει σε κριτική του όποιου έργου και αυτών που το εκτιμούν μάλλον έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του και επιδίδεται σε ενα τόσο άσκοπο...
Μπορεί κάποιος να μη συγκινείται, και να κρίνει παρόλ'αυτά. Ή όχι; Μπορεί να ΜΗΝ ανήκει σε ένα σύνολο και να κρίνει εξωτερικά. Άλλωστε μονάχα αν είμαστε έξω από ένα σύστημα μπορούμε να έχουμε πραγματικές μετρήσεις ανεξάρτητες των δυνάμεων που ασκούνται ΜΕΣΑ στο ίδιο σύστημα! ;)
basderas: Μιας και ξέρω κάποια πράγματα για το τι γίνεται μέσα στη λυρική... Καλύτερα X Factor, δυστυχώς!

Το κάθε έργο τέχνης αναφέρεται σε διαφορετικό κοινό. Το κάθε κοινό έχει άλλα κριτήρια, και το κάθε κοινό διαφορετικούς γνώμονες να δουλέψει και να επεξεργαστεί! Και το 10 φορές το ρεφρεν, υπάρχει για ένα λόγο. Δεν είναι τυχαίο.

 
αναρχικός

κ συντηρητικός... Αυτά είναι!

Συμφωνώ πάντως για το ότι η σύγκριση είναι κατά κανόνα άκυρη.

Παρόλα αυτά η ερώτηση "Είναι ο τάδε καλός συνθέτης;" νομίζω ότι έχει υπόσταση.

Αν λοιπόν δεν διαχωρίσουμε τα είδη, και μιλάμε για μουσική ΓΕΝΙΚΑ, νομίζω ότι πολύ απλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να απαντήσουμε την ερώτηση.

Με άλλα λόγια: Νομίζω ότι και ο Μπετόβεν δεν είναι καλός συνθέτης λαικών. Έχει να κάνει σουξέ 200 χρόνια  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

 
basderas είπε:
Ρε, παιδιά, δεν ξέρω για σας, πάντως εμένα μ' ενδιαφέρει η μουσική που ακούω να με βοηθάει στη βελτίωσή μου σαν άνθρωπο γενικά. Και η πραγματικότητα είναι ότι το άσμα "Το νινί σέρνει καράβι" είναι πολύ πιο εύστοχο και διαποτισμένο με κοινωνικό μήνυμα απ' ότι τα καψουροτράγουδα του Θεοφάνους. Είτε το κομμάτι είναι ο "Παλίοκαιρος" είτε το "Γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα" για μένα είναι η ίδια π@π@ρι@. Γιατί το περιεχόμενο είναι αυτό που είναι, που το 'χουμε φάει στη μάπα 23 χρόνια (εγώ) και θα το τρώμε μέχρι τον αιώνα τον άπαντα.

Για να καταλήξω,

-Δεν πρέπει να ενθαρρύνουμε τη σύγχρονη ποπ φιλοσοφία με κανένα τρόπο.

-Δεν είναι καλός συνθέτης κάποιος που για να κάνει το κομμάτι του 3 λεπτά βάζει το ρεφραίν να ακούγεται 10 φορές. Όσο καλό και να 'ναι, ΦΤΑΝΕΙ, το εμπεδόσαμε, δεν είμαστε ηλίθιοι.

-Δεν είναι καλός λαϊκός συνθέτης κάποιος που γράφει 10 σουξέ. Κι ο Χατζιδάκης έγραψε λαϊκά, κι ο Θεοδωράκης κι ο Τσιτσάνης και πολλοί άλλοι. Λαϊκά δεν είναι μόνο τα καψουροτράγουδα... Κι η Δραπετσώνα λαϊκό τραγούδι είναι. Πείτε μου ένα παρόμοιο του Θεοφάνους, έστω και αποτυχημένο.

-Δεν είναι καν συνθέτης κάποιος που γράφει τραγούδια. Αυτό λέγεται "τραγουδοποιός" και υπάρχει λόγος που γίνεται αυτή η διάκριση. Αν κάποιος θέλει να κριθεί σαν συνθέτης, να μας δείξει τα έργα του, όχι τα τραγούδια του.

-Δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει ποιος κριτικάρει ποιον στην τηλεόραση. Αν ο Θεοφάνους γινόταν διευθυντής της λυρικής π.χ., τότε ναι, θα ήταν ένα σοβαρό θέμα για συζήτηση, το αν έχει κάνει ο,τιδήποτε σαν συνθέτης. Αλλά αφού ο άνθρωπος εμφανίζεται στην τηλεόραση και παίζει ένα ρόλο, ισάξιο του επιπέδου των τραγουδιών που έχει γράψει (που είναι επίσης τηλεοπτικού επιπέδου) δε χρειάζεται να τον κατακρίνουμε. Χρειάζεται να κλείσουμε την τηλεόραση ή τουλάχιστον, να μη βλέπουμε μ@λ@κίες που προοθούν όσα σκάρτα ανέφερα παραπάνω.

Υ.Γ.: Δεν έχω καμία διάθεση να κρίνω το γούστο κάποιου, τα παραπάνω είναι η προσωπική μου άποψη για τα σύγχρονα ελαφρολαϊκά και για τα ποπ ριάλιτι. Κατά τ' άλλα, κι εμένα μου αρέσει το ποδόσφαιρο. Ούτε τον εαυτό μου βοηθάω βλέποντάς το, ούτε τα παιδάκια στην Αφρική. Αλλά συνεχίζω. Γούστα είν' αυτά...
Να αγιάσει το στόμα σου...

Respect...μεγαλο...

Αλλο ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΣ...Αλλο ΣΥΝΘΕΤΗΣ...

Πρεπει να το βαλουμε καλα στο μυαλό μας!

 
Nikolas είπε:
Το κάθε έργο τέχνης αναφέρεται σε διαφορετικό κοινό. Το κάθε κοινό έχει άλλα κριτήρια, και το κάθε κοινό διαφορετικούς γνώμονες να δουλέψει και να επεξεργαστεί! Και το 10 φορές το ρεφρεν, υπάρχει για ένα λόγο. Δεν είναι τυχαίο.
Σωστό αυτό πάντως, αλλιώς θα κρίνει ένας μεταλάς το Θεοφάνους και αλλιώς ο Θεοφάνους τους Death ;D

Αλλά αν κάτι είναι καλό τεχνικά και κάποιον τον συγκινεί μουσικά εκεί είναι τα δύσκολα που ένας θα το κρίνει αρνητικά λόγω διαφορετικών ακουσμάτων ή γιατί του φαίνεται ασυνήθιστο ή είναι κάτι που δεν περίμενε...

Όσο το ψάχνω στο να γράφω ή να παίζω με άλλους βλέπω ότι το πιο δύσκολο είναι να δεχτείς εσύ ή ο άλλος που συνεργάζεστε τη διαφορετικότητα και αυτό που δεν το κάνει αναμενόμενο. Είτε συνθετικά είτε ως ακροατής.

Κοινώς η σύγκριση δυσκολεύει πάρα πολύ γιατί τα κριτήρια του καθενός είναι υποκειμενικά και οι γνώσεις του καθενός λίγες ή πολλές αντίστοιχα...

 
Peruvian είπε:
Αλλο ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΣ...Αλλο ΣΥΝΘΕΤΗΣ...

Πρεπει να το βαλουμε καλα στο μυαλό μας!
αυθαίρετες διακρίσεις και περιχαρακώσεις είναι αυτά φίλε, και τίποτε περισσότερο  ;)

 
gdevelek είπε:
αυθαίρετες διακρίσεις και περιχαρακώσεις είναι αυτά φίλε, και τίποτε περισσότερο  ;)
μμμ...Έχεις δίκιο...δεν ξέρεις τι λες...

Δλδ...φιλε μου...για εσένα ενα έργο κλασσικό ή jazz που έχει θέματα 22μέτρων και συνεχίζει με άλλα τέτοια μακροσκελή θέματα...είναι το ίδιο με ένα τραγούδι που έχει ένα θέμα 2 μέτρων και το επαναλμβάνει απο την αρχή μέχρι το τέλος?????????

 
Μισό λεπτό.
Ο καθένας στην εποχή του. Δεν υπάρχει σύγκριση γιατί δε χρειάζεται να υπάρχει αλλα:

Ligeti, Messiaen, Stravinsky, Schnittke, Prokofiev, Boulez, Cashian, Adés, Carter, Crumb κλπ...

Ελπίζω να εννοείς ότι αυτός που επιζητά την σύγκριση είναι παπάρας, λόγω του οτι δε μπορεί να υπάρχει σύγκριση, και όχι λόγω αυταπόδικτης ανωτερότητας του Λούντβιγχ απέναντι σε "όλους", έτσι;
Αναφέρομαι αποκλειστικά:

α) στο άτοπο της σύγκρισης του έργου ζώντων και μη ζώντων,

β) >>    >>    >>     >>        >>   >>     ανθρώπων που έζησαν/παρήγαγαν σε εντελώς διαφορετικές εποχές κάτω από εντελώς διαφορετικές συνθήκες.

Οπότε όχι, δεν εννοώ λόγω αυταπόδεικτης ανωτερότητας του Μπετόβεν. Εκτός αν αναθεωρήσουμε την αναλυτική γεωμετρία και ορίσουμε ως αξίωμα ότι "ο Μπετόβεν είναι τόσο τεράστιος που δεν έχει αρχή και τέλος"  :)

Μπορεί κάποιος να μη συγκινείται, και να κρίνει παρόλ'αυτά. Ή όχι; Μπορεί να ΜΗΝ ανήκει σε ένα σύνολο και να κρίνει εξωτερικά. Άλλωστε μονάχα αν είμαστε έξω από ένα σύστημα μπορούμε να έχουμε πραγματικές μετρήσεις ανεξάρτητες των δυνάμεων που ασκούνται ΜΕΣΑ στο ίδιο σύστημα! ;)
Όχι δεν μπορεί να κρίνει.

Σε ψάρωσα ε;  ;D

Μα και βέβαια ο οποιοσδήποτε κρίνει και δεν περιμένει την άδειά μου (ή κανενός). Απλά πρέπει να έχει υπόψη του κανείς όταν κρίνει οτι δεν είναι κέντρο του σύμπαντος και πιθανώς (ή μάλλον σχεδόν σίγουρα) η γνώμη του έχει τόση βαρύτητα όσο η γνώμη του διπλανού. Το δικαίωμα στην κρίση δεν σημαίνει αυτόματα οτι το πόρισμα θα είναι και σωστό. Αν κρίνει κανείς χωρίς να ξεχωρίζει τα υποκειμενικά από τα αντικειμενικά κριτήρια τότε δικαιωματικά του ανήκουν τα περισσευούμενα της Λαχαναγοράς Πειραια  :)

Αν και δεν θεωρώ οτι κάνουμε επιστημονική ανάλυση, υπάρχει κάποιος που ασχολείται με τη μουσική (έστω και σαν ακροατής) που είναι έξω από το "σύστημα δυνάμεων που περιγράφεις";

Tthawth είπε:
Off-topicάρουμε σιγα σιγα!
Εννοείς οτι δεν off-topicάρουμε αρκετά γρήγορα;  :P :D

Μπορεί να διαχωριστεί το θέμα πιο μετά αν χρειαστεί ώστε το αρχικό θρεντ με τον κύριο Θεοφάνους να παραμείνει αγνό μέχρι και το τελευταίο του ποστ.

 
manosx είπε:
song-chart-memes-online-comments.jpg


;D  ;D  ;D
;D ;D ;D

Μη μαλώνετε. Ο Θεοφάνους έχει σπουδάσει στο εξωτερικό, εργάζεται στην Ελλάδα & διαπρέπει στο νεολαικό τομέα. Προσθέτουμε και το οτι στο βιογραφικό του χαρακτηρίζεται και jazz director, οποτε ειναι πολύ πιθανό να εχει προσφέρει έργα που δεν γνωρίζουμε. Γιατι να τον περιορίσουμε έτσι απλώς στο λαικό τραγούδι εαν έχει προσφερει και κατι διαφορετικο?

Το τι ειναι μουσικός, ειναι offtopic. Μαλώστε με p.m.

 
@peruvian

φίλε και ο τραγουδοποιός και ο "συνθέτης" όπως τον λές εσύ, συνθέτες είναι

σε άλλο χώρο κινούνται, και γράφουν έργα διαφορετικής πολυπλοκότητας και απήχησης

δεν παύουν όμως να είναι συνθέτες ΚΑΙ οι δύο

και σχετικά με τα μέτρα που τόσο μετράνε για σένα:

το "born in the usa" που σάρωσε τον πλανήτη ως τραγούδι όταν βγήκε, πόσα μέτρα και πόση πολυπλοκότητα έχει;

το "satisfaction"???

μήπως κοιτάς τα δέντρα και χάνεις το δάσος;

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top