Φτιάξτε τα πάντα με ΑΙ

(Ενα μέρος Off topic)

Κατά την προσωπική μου γνώμη,αρκετοί άνθρωποι δέν έχουν κατανοήσει πλήρως το είδος της τεχνολογίας που αναφερόμαστε,κάνοντας λανθασμένες υποθέσεις,αναλύοντας λανθασμένα δεδομένα,οδηγούμενοι σε λανθασμένα αποτελέσματα.

Περισσότερο μου θυμίζει λογική προσέγγισης μιας τεράστιας βάσης δεδομένων του παρελθόντος που είναι αποθηκευμένη σε έναν υπερυπολογιστή μαμούθ και λειτουργεί με λογική αλγορίθμων του παρελθόντος.

Πολλοί απο αυτούς τους ανθρώπους αναφέρουν αρκετές φορές τον όρο "αν φτάσει στο επίπεδο",πιστεύουν ότι ανατρέχει και δίνει αποτέλεσμα μόνο σε πράγματα που έχουν γίνει ή την παρομοιάζουν με τεχνολογίες που έχει γνωρίσει η ανθρωπότητα πρίν.

Δέν νομίζω ότι μπορεί να γίνει σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο τεχνολογικό μέσο μας έχει παρουσιαστεί στο παρελθόν.
Δέν πρόκειται για κάποιον αλγόριθμο που λειτουργεί βάση λογικής,όπως πιθανότατα θα εχουμε στο μυαλό μας.

Εχουμε να κάνουμε με κώδικα,που γεννά κώδικα.
Ασταμάτητα,ακούραστα,ταχύτατα,για πρώτη φορά στην ιστορία της τεχνολογίας.

Ουτε είναι μια στατική βάση δεδομένων,αλλά ενα τεράστιο δίκτυο μικρότερων,που μάλιστα μπορούν να εξελίσσονται ανεξάρτητα και να αλληλοεπιδρούν (δυναμικά).

(Το οποίο μετατρέπεται σε On Topic)

Πιστεύω,ότι έχουμε παραθέσει είναι δείγματα "ερασιτεχνικής" χρήσης AI στην μουσική,η χρήση κάποιας στατικής/περιορισμένης έκδοσης αυτής που εμείς έχουμε στην διάθεση μας,δέν πιστεύω σε καμία περίπτωση,βάση όλων των προηγουμένων που ανέφερα πιό πάνω,οτί οι δυνατότητες της φτάνουν να δώσουν μόνο αυτό το αποτέλεσμα.

Καλό θα ήταν κάποια στιγμή να τεθεί το ερώτημα που κατά την γνώμη μού δέν θα απαντηθεί με ειλικρίνεια απο τους παρόχους ΑΙ και είναι το μοναδικό πραγματικά που έχει σημασία για εμένα.

Εφ όσων,όπως έχουν παραδεχτεί και οι ίδιοι,οι χρήστες με τα δεδομένα και τις ενέργεις τους εξελίσουν ένα εργαλείο,που άλλοτε είναι ελεύθερο και άλλοτε επί πληρωμής,σε ποιό ποσοστό μπορούν μετά να το χρησιμοποιήσουν ως ελεύθερο και γιατί εκ νέου επι πληρωμής?

Αν δηλαδή κάποιος δώσει την λύση σε ένα μεγάλο πρόβλημα που αφορά αρκετούς ανθρώπους από το σπίτι του,αυτή η πληροφορία θα μοιραστεί σε κλάσματα δευτερολέπτου προς όλους τους χρήστες ώς όφειλε να κάνει,η θα είναι εξαφανισμένη σαν πληροφορία και θα την δούμε σε μορφή προιόντος στα ράφια από κάποια μεγάλη πολυεθνική?

Οι αν κάποιοι πληρώσουν π.χ το Cubase AI και αυτό τυποποιήσει μία ενέργεια τους και την περιλαμβάνει στην επόμενη του έκδοση,οι χρήστες θα πληρωθούν,η δέν θα πληρωθούν,αλλά θα πρέπει να καταβάλουν και χρηματικό ποσό για να την αποκτήσουν?
Κατ αρχάς η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση απ' αυτά που γράφεις στην αρχή για το AI.

Υπάρχει το παραδοσιακό AI το οποίο αναλύει απλά δεδομένα και το Generative AI το οποίο αναλύει δεδομένα και patterns. Στην πραγματικότητα όμως όλα αυτά δεν είναι παρά μια εφαρμογή της στατιστικής, όσο κι αν σε κάποιους φαντάζει μαγικό.

Ακόμη βρισκόμαστε μακριά από το AGI, που θα σκέφτεται με παρόμοιο τρόπο με αυτόν που φαντάζεσαι, να παράγει δηλαδή καινούργια γνώση με τον τρόπο που την παράγει ένας άνθρωπος.

(Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια του Stanford κι έχω πιστοποίηση στο Machine Learning).
 
ελα μωρε μπαμ κανει!!!!!!!!!! θαμπος ηχος, ενορχηστρωση PSR,,,!!!!!!!!!! (καλα εγω μουσικη απο το ΥΤ,,, Ποτέ.-)
Με Το Kronos φτιαχνεις καλυτερα ταξιμια!!!!! alla... Κατι σου κανει βρε παιδι μου ομως!!!!! κολλάς!
Δεν έχεις αδικο πανω σε αυτό και σε άποψη ήχου φαίνεται πιο σύγχρονο αλλά εντάξει εμένα με ξεγέλασε , δεν το περιέμενα και γιαυτο ήρθε και η φουλ ξενερα
 
Machine Learning
Γι αυτό σκέφτεσαι αλγοριθμικά πιστεύω,χρειάζεσαι δεδομένα για να ξεκινήσεις αν δέν κάνω λάθος?
Η διαφορά μας είναι ότι εγώ πιστεύω π.χ οτί σε μιά δοκιμή ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού το οποίο όντως να βασίζεται σε Patterns,δέν χρειάζεται να διοχετεύσεις κανένα δεδομένο σε εξελιγμένες μορφές AI για να τα καταφέρουν.
Φαντάσου το σαν να βλέπει πρώτη φορά κάτι,χωρίς να ξέρει τους κανόνες και χωρίς να μπορεί να τραβήξει δεδομένα από πουθενά.
Πιστεύεις οτί κάτι τέτοιο είναι εφικτό?
Γιατί άν είναι εφικτό,έρχεσαι πιό κοντά σε αυτό που υποστηρίζω.
Ακόμη βρισκόμαστε μακριά από το AGI, που θα σκέφτεται με παρόμοιο τρόπο με αυτόν που φαντάζεσαι, να παράγει δηλαδή καινούργια γνώση με τον τρόπο που την παράγει ένας άνθρωπος.
Θα έπερνα το ρίσκο να πώ,οτί η πρώτη εφαρμογή σε μεγάλη κλίμακα έγινε πολύ πρόσφατα.
 
🔵 Pink Floyd

1. "Echoes"
Andrew Lloyd Webber’s "Phantom of the Opera"
Oι Pink Floyd έχουν κλέψει το ριφ,
Ώστε οι Floyd που ηχογράφησαν το 1971 το Echoes, έκλεψαν τη μουσική από τον Webber που έγραψε το Phantom of the Opera το 1986, στο ομώνυμο μιουζικαλ

Σκέψου πόσο μπροστά ήταν οι Floyd 😂
 
Ώστε οι Floyd που ηχογράφησαν το 1971 το Echoes, έκλεψαν τη μουσική από τον Webber που έγραψε το Phantom of the Opera το 1986, στο ομώνυμο μιουζικαλ
Και εγώ το είχα δεί,αλλά δέν παύει να ισχύει οτί όλοι όλο και κάτι έχουν κλέψει και αναφερόμαστε στα οφθαλμοφανή.
Αν αρχίσεις και ψάχνεις...
 
Φαντάσου το σαν να βλέπει πρώτη φορά κάτι,χωρίς να ξέρει τους κανόνες και χωρίς να μπορεί να τραβήξει δεδομένα από πουθενά.
Πιστεύεις οτί κάτι τέτοιο είναι εφικτό?
Γιατί άν είναι εφικτό,έρχεσαι πιό κοντά σε αυτό που υποστηρίζω.
Στην πραγματικότητα τα AI έχουν από πίσω τεράστια training sets και διεργασίες, χωρίς αυτά δεν καταλαβαίνουν ή μάλλον θα καταλάβουν το κοντινότερο που ήδη υπάρχει. Αν του δείξεις ένα αβγό και το κοντινότερο που έχει στο training set του είναι μια μπάλα μπάσκετ, θα καταλάβει ότι του δείχνεις μπάλα μπάσκετ. Δε θα εφεύρει το concept του αβγού. Το πολύ πολύ αν του δείξεις 1000 διαφοετικές μπάλες να μπορέσει να ανακαλύψει πολλούς άλλους συνδυασμούς "μπάλας".
 
Στην πραγματικότητα τα AI έχουν από πίσω τεράστια training sets και διεργασίες, χωρίς αυτά δεν καταλαβαίνουν ή μάλλον θα καταλάβουν το κοντινότερο που ήδη υπάρχει. Αν του δείξεις ένα αβγό και το κοντινότερο που έχει στο training set του είναι μια μπάλα μπάσκετ, θα καταλάβει ότι του δείχνεις μπάλα μπάσκετ. Δε θα εφεύρει το concept του αβγού. Το πολύ πολύ αν του δείξεις 1000 διαφοετικές μπάλες να μπορέσει να ανακαλύψει πολλούς άλλους συνδυασμούς "μπάλας".
Αυτό που περιγράφεις (ένα AI που μπορει να "δημιουργήσει" την έννοια ενος label που δεν έχει δεί κατα το training του) είναι κάτι που υπάρχει ήδη σε ένα βαθμό, είναι οι λεγόμενες τεχνικές zero-shot learning. Αλλα κατα τα άλλα είναι όπως του είπες, θα πάει στο πιο κοντινό πράγμα που έχει δει. Ειδικά με τα diffusion μοντέλα που χρησιμοποιούνται σε πολλά generative AI συστήματα είναι κλασσικό πρόβλημα αυτό, με του που αρχίζει η "λύση" σου να μοιάζει με κάτι που είδε στο training τσαααααααααπ κολλάει εκει και τελείωσε, δε πα'να είναι πασιφανώς λάθος το αποτέλεσμα.
 
Αυτό που περιγράφεις (ένα AI που μπορει να "δημιουργήσει" την έννοια ενος label που δεν έχει δεί κατα το training του) είναι κάτι που υπάρχει ήδη σε ένα βαθμό, είναι οι λεγόμενες τεχνικές zero-shot learning. Αλλα κατα τα άλλα είναι όπως του είπες, θα πάει στο πιο κοντινό πράγμα που έχει δει. Ειδικά με τα diffusion μοντέλα που χρησιμοποιούνται σε πολλά generative AI συστήματα είναι κλασσικό πρόβλημα αυτό, με του που αρχίζει η "λύση" σου να μοιάζει με κάτι που είδε στο training τσαααααααααπ κολλάει εκει και τελείωσε, δε πα'να είναι πασιφανώς λάθος το αποτέλεσμα.
Ο όρος zero-shot μπορεί να δίνει την εντύπωση ότι το μοντέλο δημιουργεί κάτι «από το μηδέν», όμως στην πραγματικότητα αυτό δεν ισχύει:
  1. Το μοντέλο έχει ήδη εκπαιδευτεί σε ένα μεγάλο σύνολο δεδομένων και έχει αποκτήσει μια γενική κατανόηση του κόσμου.
  2. Η νέα κατηγορία του δίνεται ως περιγραφή, με φυσική γλώσσα ή με άλλα χαρακτηριστικά.
  3. Το μοντέλο χρησιμοποιεί όσα έμαθε στην αρχική εκπαίδευση για να συνδέσει τη νέα περιγραφή με όσα ήδη γνωρίζει και έτσι να ταξινομήσει σωστά τα καινούργια δεδομένα.
Όσο για το πρόβλημα που περιγράφεις στο diffusion, μπορεί να αντιμετωπιστεί με κατάλληλη ρύθμιση των συντελεστών. Παρ’ όλα αυτά, δεν είναι όλα τα μοντέλα κατάλληλα για χρήση σε μεγάλο εύρος εφαρμογών, όπως συχνά προσπαθούμε να κάνουμε σήμερα.
 
Μανο, δεν''κακο!!!!!!!!!!

Ειδες;

Και ουτε να παιδευεσαι με cubase, και να ψαχνεις για ριφ και για ρυθμους, και να μιξαρεις με τις ωρες.

Copy- paste τον στιχο στο ΑΙ, πατημα το κουμπι create, και σε ενα δευτερολεπτο ετοιμο το κομματακι.

Πολυ ανωτερο.
 
Καημενε μουσικε
Τι σου μελλε να παθεις

Προβολή συνημμένου 51454
Είναι τραγικό ότι σε live έκδοση οι ατέλειες ανακατεύονται με τον κόσμο και γίνεται ακόμη πιο πειστικό, θα μπορούσε να είχε γίνει αυτό το live...
 
εγω αρχες του χρονου που καθισα λιγο και ασχοληθηκα, εγραψα σε προηγουμενη σελιδα που εμεινα και τι μου αρεσε!
να αναλυσω λιιιγο το, με βοηθαει/μπουσταρει στο κομματι της συνθεσης ενος κομματιου.
Του "εβαλα δισκολα"! ή τουλαχιστον, αυτο νομισα! προσπαθθησα να φτιαξω ενα κομματι, οσο το δυνατον σαν τα δικα μου που εχω φτιαξει κατα καιρους.
Του εβαλα συγκεκριμενες συγχορδιες. (ειχα στο μυαλο μου κατι,,,) Νοτες, εισαγωγη με τι οργανα και πως περιπου το ειχα φανταστει!
οργανα που θα παιζει τι...
Αυτο που μου εκανε Την εντυπωση; μου εβγαλε ενα κομματι, δε κανω πλακα, σχεδον ιδιο με αυτα που ειχα γραψει , ιδιο με αυτο που ηθελα, ακομα και σε αλλαγες νοτων κλπ. (style και διαθεση)! χωρις προηγουμενως να εχω ανεβασειδ δικο μου ετσι;
εφαγα χρονο για να πετυχω αυτο που θελω! το κραταμε αυτο!
και ερχομαι τωρα στο κομματι που, τουλαχιστον εμενα απασχολει. Χομπιστας ξεχομπιστας για'μενα δεν εχει σημασια.
το να δωσω περισσοτερο & ποιοτηκοτερο χρονο, στη παραγωγη γου κομματιου, να παιξω δηλαδη και να ηχογραφησω το κομματι, ειναι / θα είναι + για εμενα; αφου ο χρονος που θα το εγραφα, θα ηταν περισσοτερος σαν εμ πνευση, αρα γλιτωνω χρονο γιατι, ο χρονος που εφαγα στο ai προγραμμα ηταν αισθητα λιγοτερος. Και το Επιασε ακριβως τι ηθελα να γραψω.
Και, δινω μεγαλύτερη βαση στη παραγωγη & εκτέλεση.
Βαδιζω σε λαθος μονοπάτιατ; το κανω λιγο πιο συγκεκριμενο για να μιλησουμε και συγκεκριμενα , με συγκεκριμενο παραδειγμα!
πεs_τε κατι πανω σε αυτο please αν γινεται!
βγαινουν σημαντικα συμπερασματα σας πληροφορω απο το νημα!!!!!!!!!! απο εμενα τουλαχιστον!!!!!
γι'αυτο χαιρομαι που ειμαι στο NOIZ
 
Ο όρος zero-shot μπορεί να δίνει την εντύπωση ότι το μοντέλο δημιουργεί κάτι «από το μηδέν», όμως στην πραγματικότητα αυτό δεν ισχύει:
  1. Το μοντέλο έχει ήδη εκπαιδευτεί σε ένα μεγάλο σύνολο δεδομένων και έχει αποκτήσει μια γενική κατανόηση του κόσμου.
  2. Η νέα κατηγορία του δίνεται ως περιγραφή, με φυσική γλώσσα ή με άλλα χαρακτηριστικά.
  3. Το μοντέλο χρησιμοποιεί όσα έμαθε στην αρχική εκπαίδευση για να συνδέσει τη νέα περιγραφή με όσα ήδη γνωρίζει και έτσι να ταξινομήσει σωστά τα καινούργια δεδομένα.
Η δημιουργία απο το μηδέν είναι κάτι που σηκώνει μεγάλη συζήτηση, ακόμα και αν μιλάμε για ανθρώπους.

Πολύ απο αυτο που λέμε zero-shot είναι αυτο που περιγράφεις, όπου ουσιαστικά πέραν απο τα labels το μοντέλο μαθαίνει και attributes συσχετιζόμενα με κάθε label, και μπορει μετά να συνθέσει ή να αναζητήσει/αναγνωρίσει συνδυασμούς απο attributes που δεν αντιστοιχούν σε υπάρχων label. Πχ μαθαίνει ότι οι ταμπέλες "ζεμπρα" και "τιγρης" έχουν και οι δυο την ιδιότητα "ρίγες" και μέσω αυτού μαθαίνει τι σημαίνει "ρίγες" και μπορεί να το χρησιμοποιήσει σαν feature στην δημιουργία κάποιας νεας τάξης, πχ "ψαρι κλοουν". Εκεί που γίνεται ενδιαφέρον το πράγμα όμως είναι οταν το zero shot λειτουργει οχι μεσω hand-crafted attributes που του δίνονται σαν ground truth όπως τα class labels αλλά δημιουργουνται απο το ίδιο το μοντέλο σε κάποιο latent space. Το πρόβλημα είναι οτι συχνά είναι δυσθεώρητο το τι ακριβώς μαθαίνει/κάνει το μοντέλο σε αυτα τα latent space representations, αλλα αυτό είναι που κάνει ενδιαφέρουσα την έρευνα σε αυτό το χώρο.
 
Στην pro εκδοση, μπορεις να κατεβασεις το τρακ σε πολυκαναλη μορφη. Και να ανεβασεις audio αρχεια.

Σε τετοια φαση θα μπορεις ισως να το χρησιμοποιεις οπως και οι προγραμματιστες το ΑΙ, να σου λυνει συγκεκριμενα προβληματα. Αυτο σε πλαισιο πιο σοβαρης δουλειας, για χαβαλοκομματια και οπως ειναι ειναι υπεραρκετο, εχω βαλει γηπεδικα και τετοια και εχω λιωσει στα γελια, πολυ διασκεδαστικη φαση λαιμαι
 
(Ποσταρα πριν ολοκληρωσω και δε μου βαζει την παραθεση στο edit, συνεχίζω)

Όσο για το πρόβλημα που περιγράφεις στο diffusion, μπορεί να αντιμετωπιστεί με κατάλληλη ρύθμιση των συντελεστών.
Mέχρι ενός σημείου - δυστυχώς ή ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί στα diffusion models που έχουν να κάνουν με βασικές αρχές του πως λειτουργούν.

Αλλα κυρίως
Παρ’ όλα αυτά, δεν είναι όλα τα μοντέλα κατάλληλα για χρήση σε μεγάλο εύρος εφαρμογών, όπως συχνά προσπαθούμε να κάνουμε σήμερα.
αυτό πρέπει να το καδράρουν και να το κρεμάσουν στον τοίχο σε κάθε ακαδημαικό και corporate research team, γιατί ως κάποιος εντός του χορού το μόνο που μπορώ να πω είναι οτι το τι μαλακίες βλέπω και διαβάζω καθημερινά θα με κάνουν να καραφλίασω πριν την ώρα μου (και είμαι και well on the way ηδη, δε θελω σπρώξιμο).
 
Στην pro εκδοση, μπορεις να κατεβασεις το τρακ σε πολυκαναλη μορφη. Και να ανεβασεις audio αρχεια.

Σε τετοια φαση θα μπορεις ισως να το χρησιμοποιεις οπως και οι προγραμματιστες το ΑΙ, να σου λυνει συγκεκριμενα προβληματα. Αυτο σε πλαισιο πιο σοβαρης δουλειας, για χαβαλοκομματια και οπως ειναι ειναι υπεραρκετο, εχω βαλει γηπεδικα και τετοια και εχω λιωσει στα γελια, πολυ διασκεδαστικη φαση λαιμαι
για να κυκλοφορησει το κομματι μου;;;;;!!!!! επαγγελματικα;;;;;
 
για να κυκλοφορησει το κομματι μου;;;;;!!!!!

Ναι, υποτιθεται οτι στην pro εκδοση εχεις κανονικα τα πνευματικα δικαιωματα.

Αλλα σε ενα studio περιβαλλον, και με τις πολυκαναλες δυνατοτητες και το audio import του pro, δε θα χρειαζεται να το χρησιμοποιεις σαν ολα-σε-ενα. Θα μπορεις ξερω γω να βαζεις π.χ. μια δευτερη φωνη ή ένα σολο που να ταιριαζει στο δικο σου κομματι.


Αν βρω χρονο το προσεχες διαστημα, και εχω διαθεση, θα δοκιμασω τετοιου ειδους εφαρμογες, απο Σεπτεμβρη ισως εχω νεα επ αυτου
 
εγω αρχες του χρονου που καθισα λιγο και ασχοληθηκα, εγραψα σε προηγουμενη σελιδα που εμεινα και τι μου αρεσε!
να αναλυσω λιιιγο το, με βοηθαει/μπουσταρει στο κομματι της συνθεσης ενος κομματιου.
Του "εβαλα δισκολα"! ή τουλαχιστον, αυτο νομισα! προσπαθθησα να φτιαξω ενα κομματι, οσο το δυνατον σαν τα δικα μου που εχω φτιαξει κατα καιρους.
Του εβαλα συγκεκριμενες συγχορδιες. (ειχα στο μυαλο μου κατι,,,) Νοτες, εισαγωγη με τι οργανα και πως περιπου το ειχα φανταστει!
οργανα που θα παιζει τι...
Αυτο που μου εκανε Την εντυπωση; μου εβγαλε ενα κομματι, δε κανω πλακα, σχεδον ιδιο με αυτα που ειχα γραψει , ιδιο με αυτο που ηθελα, ακομα και σε αλλαγες νοτων κλπ. (style και διαθεση)! χωρις προηγουμενως να εχω ανεβασειδ δικο μου ετσι;
εφαγα χρονο για να πετυχω αυτο που θελω! το κραταμε αυτο!
και ερχομαι τωρα στο κομματι που, τουλαχιστον εμενα απασχολει. Χομπιστας ξεχομπιστας για'μενα δεν εχει σημασια.
το να δωσω περισσοτερο & ποιοτηκοτερο χρονο, στη παραγωγη γου κομματιου, να παιξω δηλαδη και να ηχογραφησω το κομματι, ειναι / θα είναι + για εμενα; αφου ο χρονος που θα το εγραφα, θα ηταν περισσοτερος σαν εμ πνευση, αρα γλιτωνω χρονο γιατι, ο χρονος που εφαγα στο ai προγραμμα ηταν αισθητα λιγοτερος. Και το Επιασε ακριβως τι ηθελα να γραψω.
Και, δινω μεγαλύτερη βαση στη παραγωγη & εκτέλεση.
Βαδιζω σε λαθος μονοπάτιατ; το κανω λιγο πιο συγκεκριμενο για να μιλησουμε και συγκεκριμενα , με συγκεκριμενο παραδειγμα!
πεs_τε κατι πανω σε αυτο please αν γινεται!
βγαινουν σημαντικα συμπερασματα σας πληροφορω απο το νημα!!!!!!!!!! απο εμενα τουλαχιστον!!!!!
γι'αυτο χαιρομαι που ειμαι στο NOIZ
Αυτό που περιγράφεις δεν είναι καθόλου λάθος μονοπάτι, τουναντίον, είναι μια πολύ φυσιολογική εξέλιξη της δημιουργικής διαδικασίας σήμερα. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για τη σύνθεση δεν σημαίνει "αφήνω την τέχνη", αλλά μπορεί να σημαίνει: ξεκλειδώνω ιδέες πιο γρήγορα και εστιάζω στην ουσία – την παραγωγή, το παίξιμο, την ερμηνεία, τη μίξη, τη λεπτομέρεια.
Αν σε βοηθάει το AI να αποτυπώνεις πιο γρήγορα αυτό που έχεις στο μυαλό σου, γιατί όχι; Δεν κλέβεις, δεν βαριέσαι, δεν αντιγράφεις. Του βάζεις δύσκολα – το είπες και μόνος σου – και το χρησιμοποιείς σαν εργαλείο για να βγάλεις αυτό που ήδη έχεις μέσα σου. Αυτό είναι σύνθεση με νέα μέσα, όχι "τεμπελιά".
Το σημαντικότερο για μένα είναι αυτό που είπες:
"ο χρόνος που εφαγα στο ai προγραμμα ηταν αισθητα λιγοτερος... Και το Επιασε ακριβως τι ηθελα να γραψω"
Άρα δεν χάνεις την έμπνευση, απλά μεταφέρεις μέρος του "τεχνικού κόπου" στο εργαλείο, και εσύ επενδύεις καλύτερα τον χρόνο σου στην παραγωγή και την ερμηνεία. Αυτό λέγεται "έξυπνη χρήση" του εργαλείου – όχι εξάρτηση.
Μην έχεις ενοχές. Αντίθετα, συνέχισε να το εξερευνάς. Δοκίμασε να του "χαλάς" τα σενάρια, να το σπρώχνεις σε περίεργες φόρμες, να το οδηγείς σε δημιουργικά μονοπάτια. Εσύ οδηγείς, όχι αυτό.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top