Food for thought

janick οσο περισσοτερο επαιζες με την standard τοσο περισσοτερη διαφορα θα διαπιστωνες.

 
janick οσο περισσοτερο επαιζες με την standard τοσο περισσοτερη διαφορα θα διαπιστωνες.
Στον ήχο;;;Στο feeling κατάλαβα μεγάλη διαφορά αλλά ηχητικά δεν τρελάθηκα.Δεν ήταν τόσο καλύτερη πια.Συχνοτικά σου λέω θα προτιμούσα την Epiphone.

Δε λέω μπορει να έχεις δίκιο.Περίππου δέκα λεπτά έπαιξα με την κάθε μια

 
Janick καλα ακουσες.

Αν χρειαζομαστε πεντε ωρες για να καταλαβουμε τη διαφορα μεταξυ δυο κιθαρων τοτε απλα δεν υπαρχουν...(θα εχει τελειωσει και το Live ως τοτε.. :lol: )

Ευκολόπαιχτη τα μάλλα icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif και πολύ άνετη σε αντίθεση με την Epiphone που σε κάποιες φράσεις μου δυσκολεύτικα λιγουλάκι.
ενα καλο σετ απ να εκανες το ιδιο καλα θα επαιζε,ισως και καλυτερα... :wink:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
janick οσο περισσοτερο επαιζες με την standard τοσο περισσοτερη διαφορα θα διαπιστωνες.
Στον ήχο;;;Στο feeling κατάλαβα μεγάλη διαφορά αλλά ηχητικά δεν τρελάθηκα.Δεν ήταν τόσο καλύτερη πια.Συχνοτικά σου λέω θα προτιμούσα την Epiphone.

Δε λέω μπορει να έχεις δίκιο.Περίππου δέκα λεπτά έπαιξα με την κάθε μια
κάποιες σειρές epiphone έχουν μαγνήτες gibson(δεν γνωρίζω ποιες) οι οποίες αν και δεν τις έχω ακούσει πιστεύω θα έχουν πολύ καλό ήχο(ισάξιο με gibson). αυτό δεν τις κάνει όμως τρομερές κιθάρες, σίγουρα όμως κάνεις την δουλίτσα σου μια χαρά(αν δεν υπάρχουν χρήματα για κάτι καλύτερο).έτσι έγινε και με την ibanez μου όταν άλλαξα μαγνήτες, απέκτησε τρομερό ήχο αλλά παρέμεινε μια μέτρια κιθάρα σε αίσθηση.

 
αν και μετά απο 5 ώρες jamming δεν ακούσεις η νιώσεις την διαφορά ενός πολύ καλού οργάνου τότε είσαι ένας ευτυχής και ολιγαρκείς άνθρωπος που γλίτωσες από πολλά έξοδα :wink:

αυτο ειναι πολυ καλο θα ελεγα. :lol:

 
αν και μετά απο 5 ώρες jamming δεν ακούσεις η νιώσεις την διαφορά ενός πολύ καλού οργάνου τότε είσαι ένας ευτυχής και ολιγαρκείς άνθρωπος που γλίτωσες από πολλά έξοδα :wink:αυτο ειναι πολυ καλο θα ελεγα. :lol:
Η αλήθεια είναι ότι όταν πήγα στο Τάκη να ακούσω την Squier που είχε βάλει πάνω της όλα τα parts της American Standard εκτός φυσικά το μανίκι και το σώμα.Και δεν χρειάστηκαν 5 ώρες για να καταλάβω ότι κάτι άλλαξε.Και με την Standard έπαιξα παραπάνω απο 5 λεπτά.:D :D

Ξαναλέω η διαφορά σαφώς δεν ήταν τέτοια που να πεις ότι το ξύλο την έκανε μόνο του.Απλώς προβληματήστικά γιατι η διαφορά στις κιθάρες του Τάκη ήταν λίγο μεγαλύτερη απο ότι αυτές που άκουσα στο μαγαζί.

 
Υπάρχουν μικροδιαφορές πάντα. Σε κάποιο βαθμό και από τα διαφορετικά εξαρτήματα /μαγνήτες κλπ. Πάντως, αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι τελικά οι διαφορές στον ήχο που παρατηρείς αρχικά όταν συγκρίνεις δύο κιθάρες, πολύ σύντομα θα μειωθούν και αν δεν είναι τεράστιες, θα εξαλειφθούν. Εννοώ, ότι παίζοντας με τα 15 κουμπιά που μεσολαβούν από τους μαγνήτες μέχρι το μεγάφωνο, θα φέρεις τελικά τον ήχο πιο κοντά σε αυτό που θέλεις. (Αν αναζητάς το ίδιο και από τις 2 κιθάρες). Έχω την αίσθηση ότι διαφορές στα πρίμα μιας κιθάρας από μια άλλη (ίδιου τύπου) αντιστοιχούν σε 10 μοίρες στροφή του αντίστοιχου ποτενσιομέτρου. Φανταστείτε: τι κάνει πιό δραματική διαφορά? Ο ένας μαγνήτης από τον (παρόμοιο) άλλο ή η στροφή του ποτενσιομέτρου?

Το sustain είναι άλλη ιστορία, αν και σε όργανα αντίστοιχου βάρους με καινούρια τάστα/γέφυρα δεν πρέπει να υπάρχουν τεράστιες διαφορές.

 
.Και δεν χρειάστηκαν 5 ώρες για να καταλάβω ότι κάτι άλλαξε.Και με την Standard έπαιξα παραπάνω απο 5 λεπτά.
απλα ειναι σχεδον αδυνατον να εκανε ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο σετ απ και στις δυο,καπου θα εφευγε το υψος του μαγνητη,καπου το μεγεθος των ταστων θα ηταν διαφορετικο (εξαιρετικα σημαντικο για τον ηχο) ,καπου η γεφυρα δεν θα ειχε ερθει σωστα,καπου το μπρατσο θα ειχε διαφορετικο relief,καπου,καπου,καπου... αν βαλεις και στην εξισωση τις κουρασμενες χορδες να την η "διαφορα"

 
Η αλήθεια είναι ότι όταν πήγα στο Τάκη να ακούσω την Squier που είχε βάλει πάνω της όλα τα parts της American Standard εκτός φυσικά το μανίκι και το σώμα.Και δεν χρειάστηκαν 5 ώρες για να καταλάβω ότι κάτι άλλαξε.Και με την Standard έπαιξα παραπάνω απο 5 λεπτά.:D :D
δεν το είπα για εσένα janick.

οι 'χοντρές' διάφορες φαίνονται αμέσως σε δυο όργανα και αν παίξεις αρκετά διαπιστώνεις και πολλές άλλες.

Πιστεύω στα καλά όργανα αλλά όχι στα υπερτιμημένα custom shop κλπ.

Για μένα δεν είναι όλα το set up.

Επιτρέψτε μου να έχω την γνώμη μου χωρίς να την επιβάλλω.

 
Εγω προσφατα δοκιμασα μια κιθαρα με σωμα νοβοπαν και μπρατσο μελαμίνη και με τα ιδια εξαρτηματα και set up οπως μια Prs custom 24 και μου ακούστικε σαν Prs custom 24. Ειμαστε σοβαροι?

 
.Και δεν χρειάστηκαν 5 ώρες για να καταλάβω ότι κάτι άλλαξε.Και με την Standard έπαιξα παραπάνω απο 5 λεπτά.
απλα ειναι σχεδον αδυνατον να εκανε ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο σετ απ και στις δυο' date='καπου θα εφευγε το υψος του μαγνητη,καπου το μεγεθος των ταστων θα ηταν διαφορετικο (εξαιρετικα σημαντικο για τον ηχο) ,καπου η γεφυρα δεν θα ειχε ερθει σωστα,καπου το μπρατσο θα ειχε διαφορετικο relief,καπου,καπου,καπου... αν βαλεις και στην εξισωση τις κουρασμενες χορδες να την η "διαφορα"[/quote']

Βασικά για να καταλάβω.Η ένσταση σου για τα ξύλα είναι καθαρά στις ταμπέλες;;Μαονι,Ash κλπ κλπ κλπ;;Δε νομίζω τυχαία να έχουμε συνδέσει το μαόνι με τον ογκώδη ήχο(βλ. Gibson LP).

Όπως είπες παίζει ρόλο η μάζα και η πυκνότητα του ξύλου.Ε το μαόνι δεν είναι πιιο βαρύ;Γιατί να μη μπορώ λοιπόν με ασφάλεια να πω ότι το μαόνι προσφέρει περισσότερο όγκο (που ομολογουμένως έχουν οι LP);;
 
Oχι η ενσταση μου δεν ειναι αυτη.Διαβασε το αρχικο μου ποστ :wink:

Και οχι το μαλονι δεν ειναι πιο βαρυ,υπαρχουν κιθαρες φτιαγμενες απο ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ μαονι και αλλες απο βαρυ μαονι.

Ειχα μια Les Paul καποτε που ηταν ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΗ απο την τελε μου :wink: και παλι σαν Les Paul ακουγονταν....

Εγω προσφατα δοκιμασα μια κιθαρα με σωμα νοβοπαν και μπρατσο μελαμίνη και με τα ιδια εξαρτηματα και set up οπως μια Prs custom 24 και μου ακούστικε σαν Prs custom 24. Ειμαστε σοβαροι?
Ξερω και εγω....εσυ θα μας πεις..... :?

Παντως εγω εχω μια κιθαρα απο πεπιεσμενο χαρτι και μπογια (Danelectro) & μια απο αγνο fiberglass παραγεμισμενη με υαλοβαμβακα (Crucianelli elite) & ακουγονται & παιζουν εκπληκτικα... :lol:

Δεν ειναι καν αναγκη η κιθαρα να ειναι ξυλινη ,υπαρχουν εξαιρετικες κιθαρες φτιαγμενες απο διαφορα υλικα... :wink:

 
Καλημέρα παίδες!

Πρωτού ποστάρω αυτό το θέμα έκανα ένα search και δεν βρήκα κανέναν να έχει κάνει το συγκεκριμένο τεστ, δηλαδή π.χ. να πάρει 3-4 ΙΔΙΕΣ κιθάρες καινούριες χωρίς σφάλματα κατασκευής και σεταρισμένες να τις δοκιμάσει δίπλα-δίπλα. Το τονίζω όμως να είναι ίδια μάρκα, ίδιο μοντέλο και κοντινά serial numbers. Κάποια στιγμή ο elavd θα μας το βρει αν υπάρχει :D :wink:

Superfunk το διάβασα με πολύ ενδιαφέρον εκείνο το θέμα με την αλλαγή του μπράτσου και όντως ήταν πολύ ενδιαφέρον και ψυχαγωγικό (ήμουν ROFLMAO όταν διάβασα την πονηριά σου :wink: ).

Εγώ περισσότερο ήθελα να σταθώ στο γεγονός ότι η πλειοψηφία των ηλεκτρόβιων κιθαριστών (και γω μέσα σ'αυτούς) αναμασάει κάτι το οποίο μέχρι τώρα δεν έχω βρει κάποιον που να το έχει επιχειρήσει (εδώ και δέκα χρόνια). Τώρα το συμπέρασμα από μια τέτοια σύγκριση αν έχει κάνει κάποιος συζητείται. Αλλά ας βρεθεί πρώτα! Αν ίσχυε κάτι τέτοιο δεν θα απαιτούσαμε όλοι πριν αγοράσουμε κιθάρα να μας έβγαζε ο μαγαζής τουλάχιστον άλλη μια ίδια να δούμε ποιά μας κάθεται καλύτερα;

Πάντως έτσι για γέλιο να αναρωτηθώ μερικά πράγματα άσχετα από το αρχικό θέμα: αν μια τόσο λεπτή λωρίδα ξύλου (ταστιέρα) κολλημένη σε ένα κομμάτι ξύλου (μπράτσο) 8-12 φορές περισσότερη μάζα (συμπεριλαμβανομένου και το headstock) προκαλεί αισθητή αλλαγή στον ήχο, τότε τί λέμε στην περίπτωση μιας Les Paul όπου η μισή σχεδόν ταστιέρα έχει παραχωρήσει τη θέση της στα trapezoid inlays; Θα πρέπει να ψάχνουμε και τις πυκνότητες για το mother of pearl; Στην ακραία περίπτωση μιας Schecter Classic που η ταστιέρα είναι σαν τους κρεμαστούς κήπους της Βαβυλώνας τί λέμε; Ακόμα, υποθέτοντας ότι το μπράτσο παίζει σημαντικό ρόλο στην απόδοση, γιατί ασχολούμαστε με το ξύλο μόνο και όχι και το υλικό του truss rod; Δεν νομίζω ότι μπαίνει το ίδιο truss σε μια Harley Benton strat copy (λέμε τώρα) και μια Αμερικάνα Strat, έτσι; Όπως λέμε για το steel block στο τρέμολο μιας strat θα έπρεπε να λέμε και για το truss να είναι το ίδιο υλικό. (αυτά τα ερωτήματα είναι περισσότερο ρητορικά για γέλιο και σίγουρα όχι για αντιπαράθεση :wink: )

Καλή ξενύχτια απόψε!

 
Παντως εγω εχω μια κιθαρα απο πεπιεσμενο χαρτι και μπογια (Danelectro) & μια απο αγνο fiberglass παραγεμισμενη με υαλοβαμβακα (Crucianelli elite) & ακουγονται & παιζουν εκπληκτικα... :lol:

Δεν ειναι καν αναγκη η κιθαρα να ειναι ξυλινη ' date='υπαρχουν εξαιρετικες κιθαρες φτιαγμενες απο διαφορα υλικα... :wink:[/quote']

Θυμάμαι τον Kirk Hammet σε κάτι live που έβγαινε με μια κιθάρα διάφανη (από πλέξιγκλας νομίζω) με κάτι παχύρευστα χρωματιστά υγρά να κόβουν βόλτες μέσα και ο ήχος του ήταν ίδιος και απαράλλαχτος από την ESP που έπαιζε στο προηγούμενο τραγούδι.
 
Παντως εγω εχω μια κιθαρα απο πεπιεσμενο χαρτι και μπογια (Danelectro) & μια απο αγνο fiberglass παραγεμισμενη με υαλοβαμβακα (Crucianelli elite) & ακουγονται & παιζουν εκπληκτικα... :lol:
Δεν μας είπες, είναι African ή Honduras ο υαλοβάμβακας :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top