Focusrite 18i20 3rd gen vs 18i20 4rd gen ?

foxxx

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
1,880
Πόντοι
198
Καλησπέρα σας θα ήθελα τα φώτα σας πάνω στο θέμα της εν λόγω κάρτας καθώς μετά από ερεθισμό μου σε άλλο θέμα που έπεσε στην συζήτηση για την αγορά μιας κάρτας ήχου με πολλές εισόδους σαν την 18i20 3rd gen είδα πλέον ότι έχει βγει και 18i20 4rd gen και με διαφορά 300 ευρώ παρά πάνω.

Mετά από απορία μου θα ήθελα να μάθω τι διάφορες έχει από την 3rd gen η 4rd gen 

 
Όταν πρωτοβγήκε η Gen3 έκανε κάτι λιγότερο από 500, τώρα φαίνεται να ναι σε "προσφορά" ίσως γιατί βγήκε η 4.

Σίγουρα φαίνεται να χει παραπάνω ψηφιακά μπλιμπλίκια, φωτάκια, και εντελώς διαφορετικό layout.

Εδώ ένας πίνακας που βρήκα στο site της Focusrite.

image.png

 
Δεν τον είχα δει τον πίνακα να πω την αλήθεια σε ευχαριστώ.

βέβαια βλέπω το dynamic range ανεβασμένο τα υπόλοιπα οκ το auto gain δεν ξέρω ποσό βασικό είναι 

και αν έχει πιο δυνατούς καλύτερους η ανώτερους AD/DA convetores

 
Εξαρτάται γιατί ακριβώς την θέλεις. Τι θα συνδέσεις πάνω, μικρόφωνα ή synths;

Κάτι πολύ σημαντικό, πόσες φυσικές εισόδους θέλεις να έχει ταυτόχρονα;

Στην ίδια περίπου κατηγορία:

https://www.thomann.de/gr/focusrite_scarlett_18i20_3rd_gen.htm   €398

https://www.thomann.de/gr/tascam_us_16x08.htm   €345

https://www.thomann.de/gr/behringer_umc1820.htm   €269

Η 18i20 4th generation ανεβαίνει στα €699

https://www.thomann.de/gr/focusrite_scarlett_18i20_4th_gen.htm

 
@foxxxΣτην πραγματικότητα η 4η γενιά στις Scarlett τις φέρνει πιο κοντά από ποτέ στις Clarett ή στην Forte για όποιον τη θυμάται. 

Για μένα ως πρώην κάτοχος και των Scarlett Gen I & II και της Forte, η διαφορά μεταξύ Scarlett και Forte σε ποιότητα ήχου ήταν ξεκάθαρη. 

Θεωρώ ότι και πάλι θα πήγαινα σε Antelope ή Motu ή Audient πριν επιλέξω Focusrite. Η Focusrite δεν υποστηρίζει τα προϊόντα της για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αντίθετα η Motu ας πούμε βγάζει ακόμη drivers για κάρτες 20ετίας και έχει top support. H Antelope έχει τους κορυφαίους convertors στην κατηγορία της και είμαι πολύ ικανοποιημένος απ'π τη ZenQ και η Audient είναι το μεγαλύτερο VFM εδώ και πολλά χρόνια στις κάρτες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εξαρτάται γιατί ακριβώς την θέλεις. Τι θα συνδέσεις πάνω, μικρόφωνα ή synths;

Κάτι πολύ σημαντικό, πόσες φυσικές εισόδους θέλεις να έχει ταυτόχρονα;
Καλησπέρα Κύριε Χναρακη 

Έχω καλή κάρτα την UA Volt2 και μια χαρά κάνω την δουλειά μου και με αυτή πάνω στην electronic dance μουσική αλλά ήθελα περισσότερες εισόδους και έπεσε σαν πρόταση και η αλλαγή κάρτας και έτσι το έψαξα και ρώτησα.

@foxxxΣτην πραγματικότητα η 4η γενιά στις Scarlett τις φέρνει πιο κοντά από ποτέ στις Clarett ή στην Forte για όποιον τη θυμάται. 

Για μένα ως πρώην κάτοχος και των Scarlett Gen I & II και της Forte, η διαφορά μεταξύ Scarlett και Forte σε ποιότητα ήχου ήταν ξεκάθαρη. 

Θεωρώ ότι και πάλι θα πήγαινα σε Antelope ή Motu ή Audient πριν επιλέξω Focusrite l. Η Focusrite δεν υποστηρίζει τα προϊόντα της για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αντίθετα η Motu ας πούμε βγάζει ακόμη drivers για κάρτες 20ετίας και έχει top support. H Antelope έχει τους κορυφαίους convertors στην κατηγορία της και είμαι πολύ ικανοποιημένος απ'π τη ZenQ και η Audient είναι το μεγαλύτερο VFM εδώ και πολλά χρόνια στις κάρτες.
Καλησπέρα φιλε kpayos ευχαριστώ για τις πληροφορίες βασικά όπως είπα και στον Κύριο Χναρακη κοίταζα για μια κάρτα με περισσότερες εισόδους αν μπορούσα δεν θα έφευγα από UA και θα κοίταγα την Apollo x8 αλλά εκεί δίνεις νεφρό για κάρτα ?

Τις Motu τις φοβάμαι από παλιά διάβαζα συνέχεια θέματα, τις Antelope δεν έχω καμία ιδέα για αυτές

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ο πίνακας ήταν λίγο κρυμμένος κάτω κάτω στη σελίδα, και αρκετές φορές δεν έβγαζε την gen3, αλλά άλλες gen4 σύγκριση. Τον βρήκα εντελώς τυχαία και έπρεπε να κάνω αρκετά refresh για να μου βγάλει τη σύγκριση με gen3. Προσωπικά δε βλέπω σημαντικές διαφορές που να κοστίζουν όντως +300 ευρώ.

Το Dynamic Range και το Gain Rainge δεν πιστεύω διαφορά, εκτός αν είσαι πολύ του sound design που χρειάζεσαι να ηχογραφήσεις την τρίχα που πέφτει, ή κάνεις τίποτα τρελές ορχηστρικές ηχογραφήσεις σε τεράστιες αίθουσες ξέρω γω.

Επιπλέον, επειδή η Scarlett 18i20 φαίνεται να είναι γενικότερα ένα interface τύπου "ΔΕΙΤΕ ΜΕ, ΤΑ ΕΧΩ ΟΛΑ", στα 700 ίσως μπορείς να πάρεις κάτι με λιγότερα features, αλλά πιο ποιοτικά, πιο εξειδικευμένα, πιο συγκεκριμένα, για αυτό ακριβώς που θες εσύ, χωρίς επιπλέον μπλιμπλίκια που εν τέλει (εσύ) δε χρειάζεσαι.

 
αν μπορούσα δεν θα έφευγα από UA και θα κοίταγα την Apollo x8 αλλά εκεί δίνεις νεφρό για κάρτα 
Μισό λεπτό.

Έχεις ήδη μια UA κάρτα απ' ότι καταλαβαίνω. Μήπως μπορεί να επεκταθεί μέσω ADAT? Το έχεις κοιτάξει;

 
Μισό λεπτό.

Έχεις ήδη μια UA κάρτα απ' ότι καταλαβαίνω. Μήπως μπορεί να επεκταθεί μέσω ADAT? Το έχεις κοιτάξει;
Δεν νομίζω δεν έχει υποδοχές για ADAT μόνο η Apollo twin παίρνει 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ναι δεν έχει ADAT θύρες 
Ναι θεώρησα ότι θα είχες κάποια Apollo.

Από τη στιγμή που ήσουν ΟΚ με την Volt νομίζω ότι και με την Gen3 μια χαρά ευχαριστημένος θα είσαι, με τη μόνη αίρεση ότι κανείς δεν ξέρει πότε θα τραβήξει πρίζα στην υποστήριξή της η Focusrite.

Η Scarlett Gen4 σε αυτή την τιμή δεν νομίζω ότι αξίζει. Στη τελική αν φτάσεις εκεί δίνεις κι 100€ παραπάνω και παίρνεις την Clarett.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οχι δεν θα ρισκάρω με την Scarlett ωραία είναι μια χαρά θα μου έκανε αλλά πήγα σε UA για να μην έχω θέματα τέτοια.

Σιγουρα θα ήταν μια ωραία λύση να μην έχω βάλε βγάλε τα synths μου και να τα είχα μόνιμα απάνω αλλά θα κοιτάξω άλλες λύσεις όπως patchbay TRS η μικτη rack Behringer να τελειώνω δεν θέλω μεγάλο μικτή να γεμίσω τον πάγκο εργασίας στο studio

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φιουυυ...αν έδινες 700 ευρώ για scarlett,δέν ξέρω αν θα το άντεχα.

Για την σειρά ISA εχω ακούσει λίγα,αλλά καλά λόγια,σε πιο πάνω τιμές,αλλά δέν είχα ποτέ focusrite.

Τώρα έχω την apollo twin.

Motu,RME,UAD μου αρέσουν,αλλά αν κούμπωνα πολλά επάνω,θα έπαιρνα ένα mixer.Souncraft ίσως.

Μια μεγάλη κόκκινη παλία focusrite,είχε ο Tiesto.

Νομίζω με κομπρέσορα και eq επάνω,χωρις να είμαι σίγουρος.Παιζει να ήταν preamp.

Σε ένα βίντεο το είχα δει.

Τωρα λογικά θα έχει κόψει ticket και θα περιμένει στην γραμμή παραπόνων,με αυτά που λένε για το support.

Δειγματάκι έχει απο αυτά που γράφεις,μιας και άκουγα  ηλεκτρονική μουσική και γω παλιότερα?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δειγματάκι έχει απο αυτά που γράφεις,μιας και άκουγα  ηλεκτρονική μουσική και γω παλιότερα?
Κάποια στιγμή κατι θα ανεβάσω.

Τώρα έχω κάποια που δουλεύω και προτιμώ όσο για κάποια που δεν έχω αποφασίσει αν θα μείνουν unreleased να μην τα ανεβάζω ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τώρα έχω κάποια που δουλεύω και προτιμώ όσο για κάποια που δεν έχω αποφασίσει αν θα μείνουν unreleased να μην τα ανεβάζω ?
Αν θέλεις να έχεις releases σε μεγάλες εταιρείες,μπορείς να στείλεις και ολοκληρωμένα δείγματα με private link στην εκάστοτε εταιρία που πιστεύεις οτι θα υπάρξει ενδιαφέρον και σου λένε αυτοί ποιά θα κάνουν και ποιά όχι.

Υπάρχει περίπτωση,να δείξουν ενδιαφέρον για το χειρότερο σου κομμάτι και να το ακούσεις να παίζεται μέχρι και στα περίπτερα.

Το φτιάχνουν σε ήχο και ότι άλλο χρειάζεται,αν πιστεύουν οτι θέλει φωνή το στέλνουν και αυτοί με την σειρά τους σε διάφορα στούντιος που συνεργάζονται με φωνές και τραγουδάει επάνω ότι θέλει και όπως θέλει η κάθε μία/ένας και τα δείγματα επιστρέφουν στην εταιρεία οπου γίνεται η επιλογή.

Πιστεύω να καταλαβαίνεις οτί σε όλα τα παραπάνω,εσύ δέν θα έχεις κανέναν λόγο και αυτό θα το έχεις υπογράψει σε χαρτί.

Αν τα κυκλοφορείς σε δικό σου label,η σε καμιά ανεξάρτητη στο bandcamp,πάσο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ναι έχω κάποια εικόνα κατανοητά όσα λες μετά είναι τι συμφωνία κάνεις πολλά παίζουν.

Θέλει ψάξιμο μιλάω και με συναδέλφους μου στο είδος μου και γενικά ακούω διαφορά και κάνω τα κουμάντα μου.

Σε ευχαριστώ για όσα μου είπες 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top