FHILBY

Δεν θα είχα ΠΟΤΕ, μα ποτέ λόγο να κάμνω μια διασκευή και να ζητάω άδειες. Είναι όλμος μια κατάσταση με ένα αδελφό κλινικά νεκρό εδώ και μια βδομάδα που χτυπά το τηλέφωνό του στον ίδιο γνώριμο ρυθμό και κανείς δε ξέρει να το κλείσει το ρημάδι. Επιπλέον θα παίξουν και κάποιοι άνθρωπες που ανήκουν σε δισκογραφικές.
 
Stories of savages and in a while will come and the dragon
 
Κώστα, θα έλεγα να μη μπλέκεις εκεί που δεν σε παίρνει. Οι ζωές μας ΔΕΝ είναι το ΝΟΙΖ. Μήπως θες δωμάτιο στον Ευαγγελισμό σε ΜΕΘ, ΣΕ μαφ? Τραγούδα ΝΟΙΖ
 
Κώστα, θα έλεγα να μη μπλέκεις εκεί που δεν σε παίρνει. Οι ζωές μας ΔΕΝ είναι το ΝΟΙΖ. Μήπως θες δωμάτιο στον Ευαγγελισμό σε ΜΕΘ, ΣΕ μαφ? Τραγούδα ΝΟΙΖ
Αρχίζω να πιστεύω πως έχεις βαριά διαταραχή. 😂 Μετά από αυτό, μου φαίνεται πως πρέπει να πας να το κοιτάξεις😂
 
Αρχίζω να πιστεύω πως έχεις βαριά διαταραχή. 😂 Μετά από αυτό, μου φαίνεται πως πρέπει να πας να το κοιτάξεις😂
Το κοιτάω τακτικά, μέχρι και Λέρο στο ψυχιατρείο πάω ανά μήνα και παίρνω χαρτί για να κυκλοφορώ ελεύθερα. Ξέρεις τι με λένε, πως δεν είμαι χειρότερα από εσάς τους υγιείς.
MG ειδικά για σένα αγορίνα, μουσικούλα
 
Σάμη, το είδες το ποστ μου;
Η ερώτησή σου έχει απαντηθεί.
 
Δεν θα είχα ΠΟΤΕ, μα ποτέ λόγο να κάμνω μια διασκευή και να ζητάω άδειες. Είναι όλμος μια κατάσταση με ένα αδελφό κλινικά νεκρό εδώ και μια βδομάδα που χτυπά το τηλέφωνό του στον ίδιο γνώριμο ρυθμό και κανείς δε ξέρει να το κλείσει το ρημάδι. Επιπλέον θα παίξουν και κάποιοι άνθρωπες που ανήκουν σε δισκογραφικές.
Κάντε το και μήν ψάχνετε πολλά.
 
Απλά από περιέργεια... Έχει κανείς την παραμικρή ιδέα πόσο θα μπορούσε να είναι το κόστος να αποκτήσεις τα δικαιώματα;
Κατανοώ ότι κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και μοναδική, αλλά λέω μπας και ξέρει κανείς, έτσι στο περίπου...
 
Απλά από περιέργεια... Έχει κανείς την παραμικρή ιδέα πόσο θα μπορούσε να είναι το κόστος να αποκτήσεις τα δικαιώματα;
Κατανοώ ότι κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και μοναδική, αλλά λέω μπας και ξέρει κανείς, έτσι στο περίπου...
Δεν αποκτάς τα δικαιώματα. Απλά την άδεια να δισκογραφήσεις ένα κομμάτι που θα κυκλοφορήσει.

Απο προσωπική εμπειρία προ ετών, με 2 κομμάτια πασίγνωστου έλληνα συνθέτη, ο οποίος βρισκόταν ακόμη εν ζωή, στοίχισε περίπου 70000 ευρώ στην τότε ΑΕΠΙ. Και να σκεφτεις ότι ο δίσκος παρ ότι ήταν επισημη κυκλοφορία, δεν βγήκε στο εμπόριο, αλλά διατείθετω σαν εργαλείο δημοσίων σχέσεων απο χρηματοπιστωτικό οργανισμο, ως μέρος της στρατηγικής του.

Φυσικά υπήρχε πολύ εύρωστος οικονομικά executive producer του οποίου ήταν και απαίτηση να μπουν τα κομμάτια στο set list αλλιώς θα το λέγαμε για ανέκδοτο.

Το να αποκτήσεις τα δικαιώματα ενός κομματιού είναι μάλλον μια συμφωνία απευθείας με τον δημιουργό ή τον κληρονόμο του που δεν εχει αντικειμενικές αξίες. (Εννοειται πως δεν το έχω κάνει).
 
Δεν αποκτάς τα δικαιώματα. Απλά την άδεια να δισκογραφήσεις ένα κομμάτι που θα κυκλοφορήσει.
Αυτό... την άδεια εννοούσα. Thanx.
Άρα αν ο... local πασίγνωστος εδώ πήρε 70 Χ (35 Χ το κομμάτι), πόσα να ζητήσουν για ένα του πασίγνωστου μακαρίτη Ιρλανδού; :unsure:

Τρελές επιτυχίες...
 
Αυτό... την άδεια εννοούσα. Thanx.
Άρα αν ο... local πασίγνωστος εδώ πήρε 70 Χ (35 Χ το κομμάτι), πόσα να ζητήσουν για ένα του πασίγνωστου μακαρίτη Ιρλανδού; :unsure:

Τρελές επιτυχίες...
Για την ακρίβεια η ΑΕΠΙ πήρε 70. Το τι απέδοσε στο συνθέτη δεν το γνωριζω.
 
Για την ακρίβεια η ΑΕΠΙ πήρε 70. Το τι απέδοσε στο συνθέτη δεν το γνωριζω.
Αυτό... την άδεια εννοούσα. Thanx.
Άρα αν ο... local πασίγνωστος εδώ πήρε 70 Χ (35 Χ το κομμάτι), πόσα να ζητήσουν για ένα του πασίγνωστου μακαρίτη Ιρλανδού; :unsure:

Τρελές επιτυχίες...
Με 200.000 καθάρισε.
 
Ας υποθέσουμε ότι αυτή η εταιρεία Strange Music Ltd,ανήκει σε κάποιο όμιλο,αν ένα στούντιο παραγωγής που ανήκει στον ίδιο όμιλο ζητήσει tracks για οποιαδήποτε επεξεργασία και επανακυκλοφορία και πιστεύουν οτί θα βγάλουν χρήματα από αυτό,δέν υπάρχει ποσό.

Εκεί κάνεις ότι θές,Samples,Loops,remix,covers ότι σου κατέβει.
Η μισή αγγλική σκηνή και όχι μόνο,εκεί βασίζεται.
Για αυτό κάποιες χώρες,όπως και οι γερμανοί και αμερικανοί έχουν δυνατό management,παράγουν μουσική.
Εχουν τα δικαιώματα,έχουν τα στούντιος,έχουν τις εταιρείες κυκλοφορίας,τέλος.

Αν οι Thievery Corporation,Οι AIR,Massive Attack,Ltj Bukem,New Order και χιλιάδες άλλοι,από όλα τα είδη μουσικής ήταν στην Ελλάδα,θα ήταν με μπάλες δεμένες στα πόδια και θα έσπαγαν πέτρες για να μειώσουν την ποινή τους.

Απο την άλλη είμαστε στήν ευχάριστη θέση,εφόσων εμείς σαν λαός δέν έχουμε τίποτα,να κλέβουμε από όπου θέλουμε.
Δείτε τώρα πώς το μείον,έγινε σύν.

Δέν έχουν αφήσει κοχύλι για κοχύλι στις Ελληνικές παραλίες και θα τους πληρώσουμε και δικαιώματα?
Θα πηγαίνουμε και εμείς κάθε χειμώνα στην ευρώπη,να χτυπάμε πόρτες και όπου δούμε βάζο με κοχύλια,θα τους το παίρνουμε πίσω και θα τους κάνουμε και αγωγή.

Αν δέν θέλουν να φτάσουμε σε τέτοια ακραία σενάρια,να μας αφήσουν ήσυχους και εμείς σε μία ένδειξη καλή θέλησης,θα τους αφήσουμε να κρατήσουν το κοχύλια τους.

Κάτι τέτοιο είχα γράψει μία φορά σε μια εταιρεία που ζητούσα τα δικαιώματα για ένα remix και δέν πήρα απάντηση ποτέ.
 
Αν είναι για digital release σε Spotify κτλ πληρώνεις περίπου 5-10 ευρώ το κομμάτι και παίρνουν κάτι από τα δικαιώματα μετά. Πολλές φορές το κανονίζει η ίδια εταιρεία που σου κάνει το release.

Αν είναι να κάνεις CD, βινύλια κτλ είναι πιο ακριβό και πιο περίπλοκο.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top