και αντικειμενικά να το δεις αυτά δεν είναι καλά παιδεμένα κομμάτια, δεν είναι τίποτα το σπουδαίο που θα πάει με αξιώσεις στο διαγωνισμό, αυτό λένε περισσότεροι.
Τα άκουσα όλα τα κομμάτια. Όλα μάπα είναι
Ακόμη κι έτσι να είναι, το σχόλιο κι η κριτική ενός μουσικού δεν θα ήταν τόσο τυφλά αφοριστική και ειρωνικη, αλλα εποικοδομητικη και ωφέλιμη. Απαντησεις οπως αυτες που ειδαμε κυκλοφορουν μονο στα καφενεια.
Πώς κάνει "μπαμ" ότι τα μέλη του noiz (τα τακτικά δηλαδη, διοτι τα 2-3 μοναδικα σχολια πραγματικής κριτικης τά εκαναν μελη που δεν γραφουν καθόλου τακτικα-γιατί άραγε;...) οχι μονο δεν ειναι μουσικοί, αλλά ουτε καν ευγενικοί άνθρωποι:
Σε μια κακή σύνθεση δεν διαννοούνται άλλη απάντηση από το "
μάπα", "
ο,τι να'ναι", "
δεν ξερω τί πινουν", κλπ
Σε μια κακή σύνθεση ενας ΜΟΥΣΙΚΟΣ θα σχολίαζε κάτι του τύπου "
υπερβολικά επιτηδευμένη μετατροπία", ή "
καλό το chord progression, αλλά το I, V, vi, IV κούρασε πια στη Δυτική μουσική", ή "η
παραγωγή ήταν φτωχή, εγω θα τόνιζα καλυτερα τα πρίμα για ένα τέτοιο κομματι", κλπ...
Επίσης,
Σε κάτι που δεν τού αρέσει, ένας ευγενικός άνθρωπος ή θα κάνει καλόπιστα μία εποικοδομητική κριτική ή απλώς ΔΕΝ θα σχολιάσει.
Ένσς αγενής όμως, ένας κακός άνθρωπος, θα κάνει τον ΚΟΠΟ να συνδεθει, να ανοιξει το πεδίο των σχολίων και ΕΝΕΡΓΑ να γράψει κακίες και αφορισμους οπως "
μάπα", "
ο,τι να'ναι", "
δεν ξερω τί πινουν", κλπ, κατι που βλεπουμε να συμβαινει παντου στο ιντερνετ απο ανωνυμους εξυπνακηδες που απλως πληκτρολογούν κακίες σε youtube, ιστολόγια και fora
Απαντήσεις τύπου "
μάπα", "
ο,τι να'ναι", "
δεν ξερω τί πινουν", κλπ, οχι, δεν ειναι απαντησεις μουσικων.
Δεν ειναι ΚΑΝ απαντήσεις ευγενικών ανθρώπων.
Ειναι ακατέργαστες απαντήσεις θαμώνων καφενείου.
Ό,τι ακριβως ειναι τα τακτικά μελη του noiz.
Και, άν δεν αλλάξει κάτι, καφενείο θα μείνει.