Θα προσθέσω κι εγώ my 2 cents στο thread επιστρέφοντας στο noiz μετά από πολύ καιρό...ως κάτοχος ενός Vox Night Train. Διάβασα άπειρα forum threads και είδα όσα videos μπορούσα να βρω στο youtube πριν επιλέξω, ήμουν και αρκετά τυχερός γιατί στην πόλη της Ολλανδιας που ζω υπάρχει ένα μαγαζί μεγέθους Thomann που μπορεί κανείς να δοκιμάσει σχεδόν όλες τις γνωστές low-wattage λύσεις.
Πέρασα εκεί μέσα ένα ολόκληρο πρωινό ταλαιπωρόντας έναν φοβερά υπομονετικό Ολλανδό υπάλληλο, τσεκάροντας με τη σειρά Von Night Train, Orange Tiny Terror, Egnater Rebel 20 και Engl Gig Master. Όλες τις κεφαλές τις δοκίμασα με μια σχετικά all-around καμπίνα Marshall 1960Α 4x12 σε booth ώστε να μπορώ να τσεκάρω μεγάλες εντάσεις με μια Epiphone Dot του μαγαζιού (παρόμοια δλδ με το δικό μου Hagstrom σκάφος). H μοναδική λύση που είχα στο μυαλό μου αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσα να τσεκάρω ήταν ο Blackstar HT Studio 20.
Η πρώτη απογοήτευση ήταν ο Tiny Terror που δυστυχώς δεν έχει καθαρά για εντάσεις πρόβας ή live. "Σπάει" πάρα πολύ γρήγορα και παρά το γεγονός ότι το drive του είναι καταπληκτικό εφ'όσον δεν έχει fx loop είναι άχρηστος σε όσους παίζουν με πετάλια και ενδιαφέρονται για καθαρό κανάλι στον ενισχυτή.
Απογοητευτικός ήταν και ο Engl Gigmaster. Τα καθαρά του είναι "καμπάνα" και έχουν αρκετό headroom για πρόβες και live και φυσικά για recording αλλά ακούγεται κάπως "αποστειρωμένος" και ουδέτερος, χωρίς χαρακτήρα και punch. Τα βρώμικά του κατά την ταπεινή μου άποψη είναι συμπαθητικά εάν κανείς ζει στο Seattle των 90s ή στην NWOBHM εποχή. Επομένως κάπου εκεί έχασα το ενδιαφέρον μου...
Αρκετά καλύτερος ο Egnater Rebel 20 με το απαραίτητο headroom, πλεονέκτημα ότι έχει 2 6L6 και 2 EL84 στον τελικό δίνει φοβερή ποικιλία ήχων και στο bright κανάλι μπορεί να ακουστεί από Fender-like μέχρι Vox-like ανάλογα πως είναι ρυθμισμένο το tube mix. Για κάποιον που θέλει τη μεγαλύτερη ποικιλία ήχων είναι νομίζω ενδεδειγμένη επιλογή. Έφτασε στον "τελικό" και έχασε στις λεπτομέρειες ίσως και λόγω mojo...
Τέλος ο Vox...Για όσους είναι οπαδοί του vox ήχου δεν τίθεται συζήτηση. Στο bright κανάλι και ρυθμισμένος στα 15W (δουλεύει και στα 7.5) μένει καθαρός με το gain ως το "12 o'clock", όσο για το volume οτιδήποτε πάνω από το "1 o'clock" είναι επικίνδυνο να προκαλέσει κώφωση! Όταν σπάσει (και αυτό επιτυγχάνεται πιο γρήγορα στο thick κανάλι) το overdrive είναι τυπικό των Vox ενισχυτών ίσως με κάπως λιγότερα μεσαία. Το EQ section πάντως ανταποκρίνεται πολύ καλά στις διαφορετικές ρυθμίσεις και ιδιαίτερα το MID knob μπορεί να δώσει 3-4 διαφορετικά voicings χωρίς να επηρεάζει σοβαρά το volume. Ηχητικά είναι ασφαλές να πει κανείς ότι πρόκειται για ένα AC15 και η ποιότητα κατασκευής του case box είναι εντυπωσιακή για made in China προιόν.
Headroom υπάρχει αρκετό για να εκνευρίσει ακόμα και drummer με ανεξέλεγκτες δυναμικές κατά τη διάρκεια πρόβας...

Στην πρώτη πρόβα που τον χρησιμοποιήσα με την indie/math rock μπάντα που παίζω βγήκα με το gain "11o'clock" και το volume στη μέση από μια Marshall 1960A και η αλήθεια είναι πως στις πρόβες παίζουμε πιο δυνατά από όσο θα έπρεπε...αλλά ασ όψεται η ανάγκη για ξεγκ@#%^*α...
Όπως έγραψα και ποιο πάνω προσωπικά για εμένα μέτρησε πολύ το γεγονός ότι ήδη είμαι οπαδός του vox ήχου και ξέρω πως θέλω να βγάλω κάτι τέτοιο. Φαντάζομαι πως ψάχνοντας καλά τον Egnater θα είναι δυνατόν να βγει κάτι πολύ παρεμφερές όμνως εφ'όσον το είχα και ως "out of the box" επιλογή me οδήγησε στην προφανή επιλογή.
Ως οπαδός εδω και χρόνια της λογικής "τα πολλά watt δεν κάνουν τον κιθαρίστα" θεωρώ γενικά πως οι all-tube low-wattage λύσεις που πλέον έχουν κατακλύσει την αγορά είναι super και ο Nighttrain (όπως και ο Rebel 20 για να είμαι δίκαιος) ξεπερνά χωρίς προβλήματα κάθε πιθανή ένσταση για εντάσεις και headroom. Προτείνεται ανεπιφύλακτα ειδικά εάν το metal είναι εκτός ρεπερτορίου