• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Fender telecaster 52 reissue

Mistral

Μέλος
Μηνύματα
442
Πόντοι
98
Καλησπέρα στην κοινότητα.

Η ερώτησή μου είναι ίσως λίγο αφελής, αλλά με βάζει σε σκέψεις το εξής.

Τον τελευταίο καιρό, σκέφτομαι να προσθέσω στη συλλογή μία tele. Μιας και τα vintage είναι της μοδός, προφανώς η reissue 52 με βάζει σε σκέψεις. Αυτό που μου κάνει εντύπωση όμως με το συγκεκριμένο όργανο είναι πως εμφανίζεται στις αγγελίες συχνά - πυκνά. Σίγουρα δεν παίζουν πολλές, παρόλ'αυτά όμως βλέπω πως ανά διαστήματα θα υπάρξουν μία - δύο προς πώληση. Αντίθετα, tele γενικότερα (όχι vintage reissue) δεν κυκλοφορούν πολύ στις αγγελίες, σε σύγκριση με strat για παράδειγμα.

Σκέφτομαι λοιπόν. Υπάρχει κάποιος λόγος που η συγκεκριμένη εμφανίζεται στις αγγελίες ή απλά τυχαίο γεγονός? Any thoughts επί του θέματος?

 
Ειμαι ένας απο αυτούς που την πούλησαν (παραγωγή 2004)  και έως σήμερα έχω σκεφτεί 2- 3 φορές να την αγοράσω ξανά μεταχειρισμένη απο το noiz.

Ήταν η πρωτη μου Tele και την έχω ως αναφορά. ;)

Εαν ψάξω να βρω κάποια ελαττώματα ειναι κατα τη γνώμη μου:

- οι μέτριοι μαγνήτες

- τα Vintage ταστα

-  τα βερνίκια... άφθονα και παχιά...

Ολα αυτά ειναι θέμα γούστου βέβαια...

Εδώ και έναν χρόνο παίζω με μια αλητο- partcaster της οποίας επέλεξα εγώ τα parts και τη συναρμολόγησα. Την προτιμώ, αλλά  εαν ολα τα parts ήταν καινούργια θα μου στοίχιζε περισσότερο απο καινούργια 52αρα.

Αγόρασε την 52αρα σε λογικη τιμη, μεταχειρισμενη και δε θα χάσεις  ;) .

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
νομιζω οτι πολυ κοσμο δεν τον βολευει τελικα ο συνδυασμος των vintage ταστων και του συγκεκριμενου μανικιου (7.25 radius, U shape). Και τα δυο ομως ειναι μερος του πακετου και του ηχου της 52 tele. Εγω εχω μια partcaster tele φτιαγμενη ετσι και ειναι το αγαπημενο μου radius για συγχορδιες

κατα τη γνωμη μου το μονο ακυρο ειναι το truss rod που ρυθμιζεται απο τη μερια του pickguard,

 
Νομίζω με καλύψατε και οι δυο. Άλλωστε, ο λόγος που άνοιξα το thread είναι αυτό ακριβώς. Υποπτευόμουν πως κάτι παίζει με τάστα, μπράτσο, μαγνήτες. Σίγουρα δελεάζει το vintage reissue όργανο αλλά αν κανείς έχει συνηθίσει να παίζει σε όργανα με modern specs, τότε μάλλον θα του κακοφανούν όσα έχει η  52 reissue.

Από την άλλη, ένα τέτοιο όργανο απευθύνεται σε κάποιον που δεν κοιτάει απλά το όνομα ή το reissue. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να ξέρει τί ζητάει και τί σημαίνουν τα vintage frets ή το παχύ u shape μπράτσο. Βέβαια, όσες δοκιμές να κάνει κάποιος είναι τελείως διαφορετικό να ζει με το όργανο και να παίζει καθημερινά με αυτό μέχρι να καταλάβει αν του 'κάθεται' ή όχι. Ίσως αυτός είναι τελικά κι ο λόγος που βλέπω να βγαίνει στις αγγελίες η συγκεκριμένη tele, χωρίς να σημαίνει πως δεν είναι καλό όργανο.

Ευχαριστώ για τις κατατοπιστικές σας απαντήσεις!  :)

 
Κατ'αρχας ΠΟΥ βλεπεις το....μεγα  πληθος των 52 RI προς πωληση δεν κΣερω.... ;D ;D

Που και που σκαει καμμια και οχι σε μεγαλυτερη συχνοτητα απο αλλες τελε...και συνηθως απο ανθρωπους που τις εχουν πολλα χρονια....

Κατα δευτερον υπαρχουν ΠΟΛΛΕΣ εκδοσεις της 52 ri.

Oι πρωτες που βγηκανε στις αρχες των 80s ηταν "αλλου ντ'άλλου" οσον αφορα τα specs ,ειχαν πολυ λεπτα μπρατσα,λαθος body contours & dots & φυσικα πολυεστερικο φινιρισμα με μια ελαφρια επικαλυψη νιτρου.To finish δε περισσοτερο νεροκολοκυθα θυμιζε παρα butterscotch,,,, ;D

Οσο προχωρουσαν τα χρονια το μοντελλο βελτιωνονταν και αποκτουσε παχυτερο μπρατσο,καλυτερους μαγνητες και πιο σωστα specs με αποκορυφωμα την τωρινη pure vintage σειρα.

Οι μαγνητες της παντως ηταν παντα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ και σε οποιον δεν αρεσουν απλα δεν τους αρεσει ο κλασσικος ηχος tele.

Tα ταστα δεν τα σχολιαζω γιατι ΑΛΛΑΖΟΥΝ .

Τα παραπονα για το  radius  απλα με κανουν και γελαω..."ναι μεγαλε το radius δεν πειραζε τον Blackmore,τον Hendrix,τον Danny Gatton & τον Gilmour και πειραζει εσενα.... ;D ;D ;D".

Ασε που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πιο βολικο radius για ακκορντα απο το vintage & αν σκεφτεις οτι σε μια μπαντα στο 90% του χρονου μας παιζουμε ακκορντα ισως να το δεις αλλοιως  ;)

Η ρυθμιση του μπρατσου που απαιτει την αφαιρεση του για να επιτευχθει, εχει γινει για ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ λογους και για να τηρηθουν τα specs ,προσωπικα οι τρυπες που χασκουν στο head end TR adjustable ,που ειναι και το 90% των κιθαρωνΕ που παραγει σημερα η Fender, δεν μου αρεσουν καθολου,και ετσι κι αλλοιως  oι tele με παχια μπρατσα θελουν ρυθμιση καθε....30 χρονια  :)

Εν κατακλειδι αν βρεις μια ΕΛΑΦΡΙΑ και μετα  το 2004 52αρα ri γυρω στο 1000ρικο χτυπα την  ;)

Καλα αμα βρεις καμμια HOTROD thinskin (εχουν σκασει δυο τα τελευταια 10 ετη) χτυπα την αμεσως.

 
Superfunk είπε:
Ασε που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πιο βολικο radius για ακκορντα απο το vintage
Αναφορικά με το radius να πω την εμπειρία μου, έπαιζα με 9,5 και jumbo frets, όλα ok.

Άλλαξα μπράτσο και αγόρασα στα τυφλά, χωρίς καμία δοκιμή, 7,25 και med. jumbo frets (6105 ή 6150 δεν θυμάμαι) και δεν κατάλαβα καμία μα καμία διαφορά.

Ίσως είμαι άσχετος ή ίσως φταίει και το setup που μου έκανε ο μάστορας το οποίο ήταν το καλύτερο απ' όσα μου έχουν κάνει άλλοι κατά καιρούς

αμα βρεις καμμια HOTROD thinskin (εχουν σκασει δυο τα τελευταια 10 ετη) χτυπα την αμεσως.
Νίκο εννοείς αυτήν με το mini humbucker στο neck;

 
Η ρυθμιση του μπρατσου που απαιτει την αφαιρεση του για να επιτευχθει, εχει γινει για ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ λογους και για να τηρηθουν τα specs
ετσι ειναι, αλλα φανταζομαι οι περισσοτεροι απλα ξεβιδωνουν το pickguard και το τραβουν 2 ποντους πισω αντι να βγαλουν το μπρατσο. Επισης μπορεις να κοψεις μια μικρη τρυπα στο πλαστικο (οπως εχω δει και απο τη μανα τους σε αναλογες partcaster) ωστε να χωραει το allen χωρις να χρειαστει να πειραζεις τιποτε.

 
Superfunk είπε:
Κατ'αρχας ΠΟΥ βλεπεις το....μεγα  πληθος των 52 RI προς πωληση δεν κΣερω.... ;D ;D

Που και που σκαει καμμια και οχι σε μεγαλυτερη συχνοτητα απο αλλες τελε...και συνηθως απο ανθρωπους που τις εχουν πολλα χρονια....

Κατα δευτερον υπαρχουν ΠΟΛΛΕΣ εκδοσεις της 52 ri.
Μα δεν ανέφερα πουθενά πως βλέπω πλήθος 52 RI. Απλά πως εμφανίζονται συχνά - πυκνά.  ;D Τον τελευταίο τρίμηνο έχουν εμφανιστεί 3 σε αγγελίες, ενώ γνωστός πούλησε και την δικιά του (το έμαθα κατόπιν εορτής) πριν κανά 4μηνο. Όσες κυκλοφόρησαν ήταν πρόσφατα μοντέλα κι όχι παλιά. Σε αντίθεση για παράδειγμα, δεν πολυ-κυφκλορούν στις αγγελίες strats ri. Για την ακρίβεια υπάροχυν μερικές αλλά όχι πρόσφατα μοντέλα.

Συνεπώς γεννήθηκε η απορία μου καθώς δεν θα περίμενα ένα τέτοιο όργανο να πωλείται. Θεωρώ όπως ανέφερα παραπάνω πως όσοι αγοράζουν την συγκεκριμένη κιθάρα έχουν υπ'όψιν τους τί αγοράζουν από θέμα specs όπως αναφέρεις παρακάτω. 

Tα ταστα δεν τα σχολιαζω γιατι ΑΛΛΑΖΟΥΝ .

Τα παραπονα για το  radius  απλα με κανουν και γελαω..."ναι μεγαλε το radius δεν πειραζε τον Blackmore,τον Hendrix,τον Danny Gatton & τον Gilmour και πειραζει εσενα.... ;D ;D ;D".

Η ρυθμιση του μπρατσου που απαιτει την αφαιρεση του για να επιτευχθει, εχει γινει για ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ λογους και για να τηρηθουν τα specs ,προσωπικα οι τρυπες που χασκουν στο head end TR adjustable ,που ειναι και το 90% των κιθαρωνΕ που παραγει σημερα η Fender, δεν μου αρεσουν καθολου,και ετσι κι αλλοιως  oι tele με παχια μπρατσα θελουν ρυθμιση καθε....30 χρονια  :)
Συμφωνώ σε όλα τα παραπάνω. Για τον λόγο αυτό άνοιξα και το thread. Δεν τα βρίσκω μειονεκτήματα. Το ακριβώς αντίθετο. Μάλιστα, επειδή η strat μου είχε vintage frets και τα άλλαξα μετά από πολλά χρόνια σε 6105 δεν μπορώ να πω είδα κάποια βελτίωση στο παίξιμό μου  ;D Το ίδιο άτσαλα πατούσα, το ίδιο άτσαλα πατάω τώρα. Κι όντως, σιγά τη ρύθμιση που θα χρειαστεί το μπράτσο.

Εν κατακλειδι αν βρεις μια ΕΛΑΦΡΙΑ και μετα  το 2004 52αρα ri γυρω στο 1000ρικο χτυπα την  ;)

Καλα αμα βρεις καμμια HOTROD thinskin (εχουν σκασει δυο τα τελευταια 10 ετη) χτυπα την αμεσως.
Ναι εννοείται. Ενδεχομένως να είναι τυχαίο γεγονός οι 'πάμπολες'  ;D αγγελίες των tele 52 ri που είδα εγώ. Μετά από λίγο google search πάντως αναφέρεται το θέμα του βερνικιού που έχει γράψει κι ο φίλος @nklshp. Πώς είναι άφθονο στο μπράτσο με αποτέλεσμα να κολλάει το χέρι (προφανώς αν το θέμα μου ήταν / είναι αυτό θα το ξύσω όσο δεν πάει, no issue there) :)

 
ωστε να χωραει το allen χωρις να χρειαστει να πειραζεις τιποτε.
ελα μου ομως που ολες οι vintage Fender δεν ρυθμιζονται με allen αλλα με γκουμουτσα κλασικο κατσαβιδι και πρεπει να ξεβιδωσεις το μπρατσο... για να χωρεσει  ;D ;D ;D

εχουν βεβαια βγαλει και κατι ειδικα και καλα εργαλεια για να το κανεις χωρις να ξεβιδωσεις το μανικι αλλα ειναι γκεϊκα  ;D  και πανακριβα in my book 

1487591683322


οι περισσοτεροι απλα ξεβιδωνουν το pickguard και το τραβουν 2 ποντους πισω αντι να βγαλουν το μπρατσο.
στις vintage tele o νεκ μαγνητης ειναι βιδωμενος στο ξυλο οποτε πρεπει να το αφαιρεσεις τελειως σε αυτες δε που ειναι βιδωμενος στο pickguard ειναι ακομα χειροτερο γιατι μπορει να καταστρεψεις τον μαγνητη αν πας να το τραβηξεις προς τα πισω

και να σου πω απο το να ξεβιδωνω τις 8 βιδες του pickguard ευκολοτερο ειναι να ξεβιδωσω τις 4 του neck  ;D ;D 

 


[quote  και να σου πω απο το να ξεβιδωνω τις 8 βιδες του pickguard ευκολοτερο ειναι να ξεβιδωσω τις 4 του neck  ;D ;D 

 
1.5 χιλιάρικο κιθάρα και με το καλημέρα ν'αλλάξουμε τα τάστα (τσάμπα δουλειά, αλήθεια) και να δεχτούμε το απαρχαιωμένο σύστημα του truss rod στη μεριά του σώματος. Γιατί έτσι. Σε μια κιθάρα τραγικά υπερτιμημένη (φεντεράρα μόνο ρε, φακ γέα) που αυτό που "πουλάει" είναι βιντατζομούρη (και τεχνοτροπία) μισού αιώνα πριν.

Επίσης, προφανώς το βίνταζζζ σε radius, τάστα κτλ. βολεύει τους πάντες. Και τέλος. Το ότι βγήκαν κι άλλα radii και μεγέθη τάστων ήταν απόρροια πρακτόρων στην κιθαροβιομηχανία και μην τρώτε κουτόχορτο ρε, δεν υπάρχει περίπτωση διαφορετικά δίποδα να βολεύονται με διαφορετικά πράγματα.

Σημς λετζίτ.

Απ'την άλλη, φτιάχνεις partscaster όπως την θες, αλλά φακ δατ, αυτά είναι για τους περίεργους και τους αναρχικούς αντιφεντεράκηδες και we don't take kindly to your kind 'round here.

 
X-minor είπε:
1.5 χιλιάρικο κιθάρα και με το καλημέρα ν'αλλάξουμε τα τάστα (τσάμπα δουλειά, αλήθεια) και να δεχτούμε το απαρχαιωμένο σύστημα του truss rod στη μεριά του σώματος. Γιατί έτσι. Σε μια κιθάρα τραγικά υπερτιμημένη (φεντεράρα μόνο ρε, φακ γέα) που αυτό που "πουλάει" είναι βιντατζομούρη (και τεχνοτροπία) μισού αιώνα πριν.

Επίσης, προφανώς το βίνταζζζ σε radius, τάστα κτλ. βολεύει τους πάντες. Και τέλος. Το ότι βγήκαν κι άλλα radii και μεγέθη τάστων ήταν απόρροια πρακτόρων στην κιθαροβιομηχανία και μην τρώτε κουτόχορτο ρε, δεν υπάρχει περίπτωση διαφορετικά δίποδα να βολεύονται με διαφορετικά πράγματα.

Σημς λετζίτ.

Απ'την άλλη, φτιάχνεις partscaster όπως την θες, αλλά φακ δατ, αυτά είναι για τους περίεργους και τους αναρχικούς αντιφεντεράκηδες και we don't take kindly to your kind 'round here.
Ότι ακριβώς ήθελα να πω. Είναι κάποιοι που θα την πάρουν για να χουν Fender vintage RI και θα ανεχθούν όλες τις ιδιοτροπίες (για μένα) γιατί ο Leo την έφτιαξε σωστά και αποκλείεται να τον αμφισβητήσουμε.  Partcasters για μένα, και ας έχουν την ίδια και ακριβότερη τιμή και ας μην έχουν μεταπολιτική αξία. Τις φτιάχνω όπως θέλω για να παίζω, όχι για πούλημα.

 
Μα νομίζω ότι ο ΟΡ ρώτησε για την 52 ri και όχι για partscaster :)

Για άλλη μια φορά να πω ότι η κιθάρα αυτή αφορά όσους θέλουν μια 100% vintage FENDER telecaster με αυθεντικά 50s specs. χωρίς να πληρώσουν εικοσαχιλιαρα για μια original.

Από εκεί και πέρα υπάρχει και το υπόλοιπο 90% της παραγωγής της Fender με ......βελτιωμένα μοντέρνα specs ,δεκάδες μπουτικαδες και φυσικά,κάτι που προτιμώ και εγώ,partscaster.

 
Superfunk είπε:
Μα νομίζω ότι ο ΟΡ ρώτησε για την 52 ri και όχι για partscaster :)

Για άλλη μια φορά να πω ότι η κιθάρα αυτή αφορά όσους θέλουν μια 100% vintage FENDER telecaster με αυθεντικά 50s specs. χωρίς να πληρώσουν εικοσαχιλιαρα για μια original.

Από εκεί και πέρα υπάρχει και το υπόλοιπο 90% της παραγωγής της Fender με ......βελτιωμένα μοντέρνα specs ,δεκάδες μπουτικαδες και φυσικά,κάτι που προτιμώ και εγώ,partscaster.
Ακριβώς αυτό. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Το θέμα μου δεν είναι ούτε τα modern specs, ούτε οι partscaster, ούτε αν η τιμολόγηση του εν λόγω οργάνου είναι λογική ή όχι, ούτε αν τα modern specs θα με κάνουν καλύτερο παίκτη από μία κιθάρα με vintage specs. Με πολύ απλά λόγια τα vintage ri όργανα τα έχω σε εκτίμηση. Είδα πως η εν λόγω tele έπαιξε στις αγγελίες 3-4 φορές κι αναρωτήθηκα γιατί κάποιος μπορεί να την πουλάει, με το σκεπτικό πάντα πως υποτίθεται πως ξέρει τί αγοράζει.  ;D

 
Eπισης

Επίσης, προφανώς το βίνταζζζ σε radius, τάστα κτλ. βολεύει τους πάντες. Και τέλος. .
απο το 1949 μεχρι και το 1983 παντως ΟΛΟΥΣ τους βολευε μια και ΟΛΕΣ οι Fender μονο 7,25" radius ειχαν ,ΟΛΟ το classic rock/pop/punk/funk/soul & οτι αλλο εχεις ακουσει ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ που ηχογραφηθηκε μεχρι τοτε ,αλλα και ΠΟΛΥ αργοτερα μια και οι vintage Fender εγιναν μετα τα holy grail για τους περισσοτερους κιθαριστες που μπορουσαν να τις αγορασουν,  ειχε μεσα κιθαρα Fender με 7,25 radius εχει παιχτει....απο το Highway Star & to Vοοdοο Child μεχρι το Rock the Casbah και το Give it away      ;D

Το ότι βγήκαν κι άλλα radii και μεγέθη τάστων ήταν απόρροια πρακτόρων στην κιθαροβιομηχανία και μην τρώτε κουτόχορτο ρε, δεν υπάρχει περίπτωση διαφορετικά δίποδα να βολεύονται με διαφορετικά πράγματα
μα η ιδια η FENDER πρωτη απο ολους το 1972 στις Deluxe Tele & το 1983 στις tele & strat εβγαλε 12αρι radius & jumbo frets στις κιθαρες της και το 1989 οταν αρχισε η σειρα Am Std καθιερωσε 9αρι radius & medium jumbos στο 90% των κιθαρων της,δοξα το γιαραμπι απο diversity η Fender εχει για να φανε και οι κοτες  ;)

αρα το να την....λιδωρουμε επειδη βγαζει και μια 100% vintage spec σειρα ειναι ολιγον ακυρο....αν δεν σου αρεσουν  απλα δεν τις παιρνεις.....

 
Να προσθέσω επίσης ότι ο λόγος πώλησης ενός οργάνου πολλές φορές δεν έχει σχεση με την ποιοτητα αυτού, αλλά μεσολάβούν οικονομικοί και λοιποί λόγοι.

¨Οσον αφορά την συχνότητα που εμφανίζεται η εν θέματι κιθάρα, να σημειώσω ότι τουλάχιστον 3 φορές έχει αναρτηθεί από εμένα αγγελία πώλησης, η οποία εν συνεχεία έχει κατέβει καθώς δεν έβρισκα το σθένος να ολοκληρώσω την πώληση.

 
Συγγνώμη αλλά ξέχασα να χαιρετήσω τους φίλους του noiz.

Είμαι ο Αγγελος και διαβάζω εδώ και πολλά χρόνια τις αναρτήσεις σας. Σήμερα νόμίζω ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και αποφάσισα να γράψω. 

 
Superfunk είπε:
Eπισης

απο το 1949 μεχρι και το 1983 παντως ΟΛΟΥΣ τους βολευε μια και ΟΛΕΣ οι Fender μονο 7,25" radius ειχαν ,ΟΛΟ το classic rock/pop/punk/funk/soul & οτι αλλο εχεις ακουσει ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ που ηχογραφηθηκε μεχρι τοτε ,αλλα και ΠΟΛΥ αργοτερα μια και οι vintage Fender εγιναν μετα τα holy grail για τους περισσοτερους κιθαριστες που μπορουσαν να τις αγορασουν,  ειχε μεσα κιθαρα Fender με 7,25 radius εχει παιχτει....απο το Highway Star & to Vοοdοο Child μεχρι το Rock the Casbah και το Give it away      ;D
Καμία σημασία δεν έχει για μένα ως κιθαροβιόλη ποιος έπαιξε τι και με τι βολευόταν. Και στην τελική, κατά πόσον είχε (δεν) τις ίδιες επιλογές που έχουμε τώρα και βολευόταν μ'αυτό που υπήρχε. Φέντερ για 7.5" radius και μονούς παντού, Γκίμπζον για 9.5"-12", 24.75 και hums.

Εν έτει 2017 έχεις άπειρες επιλογές για ότι σε βολεύει. Το τι κάνανε οι προηγούμενοι σε μια εποχή κιθαριστικού δικομματισμού δεν είναι μέτρο σύγκρισης.

μα η ιδια η FENDER πρωτη απο ολους το 1972 στις Deluxe Tele & το 1983 στις tele & strat εβγαλε 12αρι radius & jumbo frets στις κιθαρες της και το 1989 οταν αρχισε η σειρα Am Std καθιερωσε 9αρι radius & medium jumbos στο 90% των κιθαρων της,δοξα το γιαραμπι απο diversity η Fender εχει για να φανε και οι κοτες  ;)
Αν δεν υπολογίσουμε καν όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές απ'το 70κάτι και μετά, κι αν αγνοήσουμε εντελώς και όλους τους υπόλοιπους που μπήκαν στο παιχνίδι κατά την διάρκεια των 80's, οκ.

αρα το να την....λιδωρουμε επειδη βγαζει και μια 100% vintage spec σειρα ειναι ολιγον ακυρο....αν δεν σου αρεσουν  απλα δεν τις παιρνεις.....
Μια χαρά είναι. Μερικές. Αλλά σαφέστατα και δεν θα'παιρνα μια φέντερ, δεδομένου ότι τα περισσότερα λεφτά μου θα πάνε στο λογότυπο με ότι αυτό συνεπάγεται. Συγκριτικά πάντα με άλλους κατασκευαστές.

Στην φέντερ αναγνωρίζω την ιστορία της και τον ρόλο του Leo στην εξέλιξη της ηλεκτρικής κιθάρας και τα σέβομαι. Αλλά μέχρι εκεί. Δεκαετίες μετά, η "Leo-less" fender βγάζει τα ίδια και τα ίδια για τα οποία είχε γίνει γνωστή και λοιδορείται (από μένα τουλάχιστον) για τις τιμές της. Για το value for money των οργάνων της - ή μάλλον την έλλειψη αυτού.

Αν δε, ήμουν δε εντελώς κολλημένος με το όραμα του Leo, θα'παιρνα τις μετέπειτα G&L.

Όπως και να'χει, ναι, το θέμα ήταν για την συγκεκριμένη, και ως εκεί δεν είχα σκοπό να πω κουβέντα. Όμως όταν συζητείται το θέμα βολής και πέφτει σαν πρόταση η αλλαγή τάστων σε μια κιθάρα που, ακόμα και μεταχειρισμένη, σου πάει κανα χιλιάρικο, ε δεν το θεωρώ λογικό.

Όπως επίσης δεν θεωρώ καθολικό κανόνα το τι βολεύει και ακούγεται καλά σ'εμένα.

Και για να εξελίξω λίγο το παραπάνω, γιατί έχει ειπωθεί πολλές φορές το "έλα μωρέ, σιγά την τρελή διαφορά απ'το 7.25" με το 9.5" και το 12".

Ναι, για πολλούς από εμάς οι διαφορές είναι καθαρότατα διακριτές μεταξύ διαφόρων διαστάσεων και σαφέστατα κριτήριο επιλογής. Μπορώ να παίξω σε 7.25" με τα γνωστά xxxtra small vintage τάστα; Ναι, οκ, μπορώ. Με βολεύει; Νόουπ. Εγώ βολεύομαι (διάβασε: παίζω καλύτερα-πιο άνετα) σε ibanez με το radius να χτυπάει 17" και jumbo τάστα. Επίσης βολεύομαι με το ανύπαρκτο-μηδενικό-τέκνικλυ άπειρο radius τύπου κλασσικής, ελαφρώς φαρδύτερη ταστιέρα με XJ τάστα και ρόπαλο μανίκι. Για όλα όμως. Ρυθμικα-lead.

Εσύ βολεύεσαι με vintage. Πάσο, δεκτόν, σεβαστό αλλά όχι για όλους.

Καθένας κάνει με τα φράγκα του ότι θέλει, οκ, αλλά να πάρεις μια κιθάρα μόνο επειδή έχει vintage specs -χωρίς αυτά τα specs να σε βολεύουν- το θεωρώ χαζό, κι εκεί έγκειται ο πυρήνας της διαφωνίας μου.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top