Fender strat AM professional ll SSS

Φυσικά και δεν θα βάφονται όλες έτσι γιατί τότε δεν είχαν τα original specs...που οι κιθαρίστες τόσο αναζητούν -και χρυσοπληρώνουν-!!!!!!

Μεγειά για το εργαλείο και εμένα μου αρέσει πολύ το χρώμα.?
Εχεις δικιο αγαπητε marathon, εννοω τις κιθαρες ευρυας παραγωγης.
Εχει ψιλοαποδειχθει τελικα οτι οι μηχανικες ιδιοτητες και οχι οι βιολογικες (η να το πουμε καλυτερα χημικες) επιρρεαζουν (αν επιρρεαζουν) την ακουστικη μιας κιθαρας. Και οι μηχανικες ιδιοτητες του ξυλου δεν εχουν να κανουν με τα χρωματα.
Τα χρωματα πολυουρεθανης ειναι πολυ σκληρα χρωματα (εφαρμοζονται στα σκαφη και στη θαλασσα) και προσαρμοζονται δυσκολα στα original spec, αλλα εχουν αξεπεραστες ιδιοτητες.

 
[SIZE=15.4px]Τα χρωματα πολυουρεθανης ειναι πολυ σκληρα χρωματα (εφαρμοζονται στα σκαφη και στη θαλασσα) και προσαρμοζονται δυσκολα στα original spec, αλλα εχουν αξεπεραστες ιδιοτητες.[/SIZE]
Η Fender είχε ανέκαθεν poly (το νίτρο ήταν η εξαίρεσή της) άρα το έχει στα [SIZE=15.4px]original spec, η Gibson πάλι όχι και για τα μοντέλα της ευρείας παραγωγής.[/SIZE]

 
Η Fender είχε ανέκαθεν poly (το νίτρο ήταν η εξαίρεσή της) άρα το έχει στα [SIZE=15.4px]original spec, η Gibson πάλι όχι και για τα μοντέλα της ευρείας παραγωγής.[/SIZE]
Σορυ με το original spec καταλαβα για περιεργες τεχνοτροπιες χρωματων και σ αυτες τις τεχνοτροπιες ειναι δυσκολα τα πολυουρεθανικα.

Η tele μου του 81 πολυουρεθανη εχει?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
[SIZE=15.4px] και σ αυτες τις τεχνοτροπιες ειναι δυσκολα τα πολυουρεθανικα.[/SIZE]
Mπαααα....το νίτρο είναι πιο δύσκολο (και πιο ακριβό!)...και είπαμε οι Tele είναι η μεγαλύτερη ανακάλυψη γιατί με το τίποτα, έχτισαν ένα μύθο

 
Οσο για το maple στην ταστιερα αγαπητε Terry ποτε δεν μ αρεσε το ξυλο αυτο και καμμια μου κιθαρα δεν ειχε ποτε maple.
Εγώ είμαι mapleακιας, αλλά έχω μπάσα με rosewood, pau ferro και έβενο ταστιέρα. 

Για εμένα αυτά τα χρώματα σαν της δικιά σου, δείχνουν πιο φωτεινά με maple ταστιέρες, αλλά όταν πάμε σε sunburst, το rosewood είναι μονόδρομος στην ταστιέρα. 

Βέβαια αυτά είναι τα δικά μου γούστα.

Η tele μου του 81 πολυουρεθανη εχει
Εννοείται... Τα νίτρα τα σχόλασαν από τα τέλη των '60s 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
σε 10 χρονια ολες οι κιθαρες ετσι θα βαφονται) γυαλισ


Ήδη εδώ και 10ετιες έτσι βάφονται όλες οι κιθάρες ευρείας παραγωγής και κατανάλωσης.

Μόνο η Gibson χρησιμοποιεί παντού νίτρο και η Fender ψευτο-νιτρο σε κάποια reissue μοντέλα και νίτρο σε κάποια custom shop.

Και αυτά τα νίτρο βέβαια ελαχιστη σχέση έχουν με τα original.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: ThomasSot
Η Fender είχε ανέκαθεν poly (το νίτρο ήταν η εξαίρεσή της)


Όχι ακριβώς:

Timeline:

1949-1959: full nitro

1959-1968: fullerplast undercoat,nitro color (poly for some custom colors),nitro top coat

1968-1972: fullerplast undercoat,poly color,nitro top coat

1972-end of CBS : polyester

New era 1983 and on : polyurethane 

 
  • Like
Reactions: ThomasSot
Για εμένα αυτά τα χρώματα σαν της δικιά σου, δείχνουν πιο φωτεινά με maple ταστιέρες, αλλά όταν πάμε σε sunburst, το rosewood είναι μονόδρομος στην ταστιέρα. 


Χμ… μπορεί και όχι 






 
Χμ… μπορεί και όχι 
Είπα... γούστα είναι αυτά ?

1968-1972: fullerplast undercoat,poly color,nitro top coat

1972-end of CBS : polyester
Έχω μια μικρή "ένσταση"... Κατά κάποιες εκδοχές τα poly (βερνίκια) ξεκίνησαν προς τα τέλη του '68*. 

Το JB του '71 που έχω (original) δεν είναι nitro.

* Εκτός αν με το poly το '68, εννοούν το poly color

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ωπ... μεγειά! Τώρα το είδα το θέμα. Ξεχνάς όμως το Mystic surf green χρώμα και με στεναχωρείς ?

image.jpeg

Νομίζω είναι το πιο ευκολόπαιχτο όργανο που έχω πιάσει, ο λαιμός που και καλά είναι "rounded edges to feel like it's been played in" κάνει διαφορά..

Στα αρνητικά της, αυτή που μου ήρθε εμένα ήθελε οπωσδήποτε ένα πολύ καλό σετ απ, το εργοστασιακό ήταν για κλάμματα. Ήθελα και την γέφυρα decked και 10άρες από 9άρες, οπότε δεν το γλίτωνα, αλλά απογοητεύτηκα πολύ που out of the box δεν παιζόνταν. Υποθέτω οτι την δικιά σου την σέταρε κάποιος στο μαγαζί πριν την στείλει, εμένα (αγορά Thomann) πρέπει να ήρθε κατευθείαν από εργοστάσιο.

Με τους μαγνήτες πως τα πας; Αν μπορείς στείλε που τους έχεις σετάρει (ύψος) γιατί έχω παρατηρήσει σε μένα ότι μικρές αλλαγές στο ύψος κάνουν ΠΟΛΥ μεγάλη διαφορά. Ειδικά στον neck έπρεπε να δώσω μεγάλη κλίση για να ακούω τις πρίμες χορδές, αλλιώς τα άκουγα μόνο τις μπάσες..

 
Με γεια σου φιλε.
Τους μαγνητες μην του πειραξεις, εγω χαμηλωσα πολυ το ακσιον και κουνησα και λιιιιιιιγο τους μαγνητες προς τα κατω.
Για να μετρησω ακριβως δεν εχω τωρα μετρο εδω, αλλα σου βαζω μια φωτο να δεις ποσο χαμηλο ακσιον εχει κιθαρα και που ειναι οι μαγνητες στο περιπου.

μικρές αλλαγές στο ύψος κάνουν ΠΟΛΥ μεγάλη διαφορά. Ειδικά στον neck έπρεπε να δώσω μεγάλη κλίση για να ακούω τις πρίμες χορδές
Δεν ισχυει αυτο, αλλα θα σου ελεγα να μην πειραξεις τους μαγνητες
Εμενα αυτο που εχανε το σεταρισμα ηταν το Intonation στη μι μπασα και ηθελε διορθωμα.

Το χρωμα σου ειναι πολυ ωραιο το μοστραρει και ο Clapton αυτο.

IMG_20230227_184325.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σίγουρα δεν σκέφτομαι να αλλάξω μαγνήτες, δεν εννοούσα αυτό. Απλά είναι η πρώτη μου κιθάρα με SSS, ως τώρα έπαιζα μόνο με humbuckers οπότε ίσως δεν ξέρω ακόμα πως συμπεριφέρονται.

Στην αρχή όταν έπαιζα άκουγα πολύ  πιο έντονα τις μπάσες χορδές και αρκετά λιγότερο τις πριμες στο ίδιο ακόρντο και με την ίδια ένταση πένας, οπότε έπαιξα λίγο με το ύψος κάθε πλευράς. Για να ακούγονται ισορροπημένα η μπάσα πλευρά είναι πλέον κάπου 1-1,5 χιλιοστό πιο κάτω από την πρίμα τώρα. Επίσης είδα ότι αν χαμηλώσεις λίγο πιο κάτω  γενικά τον μαγνήτη από τα προτεινόμενα spaces πέφτει το output αλλά γλυκαίνει κάπως τον ήχο. Πχ τώρα ο neck είναι στα 3,5 και 2,5 mm bass-treble side αντίστοιχα που είναι πιο κάτω από τα "vintage" specs που προτείνει η fender (παρακάτω).. υποθέτω οτι οι V-Mod II φέρνουν πιο πολύ σε noiseless output levels.


 


Bass Side


Treble Side


Vintage style


8/64" (3.2 mm)


6/64" (2.4 mm)


Noiseless™ Series


8/64" (3.2 mm)


6/64" (2.4 mm)


Standard "J" or "P"


7/64" (2.8 mm)


5/64" (2 mm)


Special Design Humbuckers


7/64" (2.8 mm)


5/64" (2 mm)





Γενικά καταλαβαίνεις ότι ψάχνομαι ακόμα οπότε οποιοδήποτε tip ευπρόσδεκτο :) 

 
Γενικά καταλαβαίνεις ότι ψάχνομαι ακόμα οπότε οποιοδήποτε tip ευπρόσδεκτο :) 


Σε όλες μου τις κιθάρες με μονούς μαγνήτες, noiseless και μη, βάζω την treble side κάπου στα 1,5 mm. Επειτα με το αυτί ρυθμίζω την bass side, ανάλογα με τον μαγνήτη. Σε άλλες κιθάρες την παω στα 2,5 για να ακούω ξεκάθαρα τα πρίμα. Σε άλλες ψηλώνω μεχρι και το 1,5mm προκειμένου να με ευχαριστεί η ισορροπία μπασων και πρίμων.

Όποτε δουλεύω σε πιο χαμηλά ύψη (2mm και άνω), ο ήχος αρχίζει να χάνει τη ζωντάνια του και να μου φαίνεται πιο "θολός" και ψόφιος. Κάνε μια δοκιμή στο 1,5mm.

 
  • Like
Reactions: ThisIsSparta
ThisIsSparta αν επιτρεπεται ποσο την πηρες την κιθαρα απο τον thomann???

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα