Φάτε μάτια ψάρια ... alfa 4c

Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
Δε λέω καλοί οι Ιταλοί, αλλά όσοι ξέρουν οι άρχοντες των premium αυτοκινήτων είναι άλλοι.
Καμία απολύτως σχέση με την alfa όμως, τουλάχιστον στην ιστορία και την φιλοσοφία.

Τουλάχιστον όμως αυτοί θα βγάλουν στην παραγωγή κάτι σκληροπυρηνικό περιορισμένης

παραγωγής και με αναφορές σε μια μεγάλη στιγμή της ιστορίας τους διότι έχουν έτοιμα τα

εξαρτήματα και την τεχνογνωσία. Αν περιμένουν οι φίλοι της alfa να φτιάξει απο το μηδέν

πανάλαφρο κεντρομήχανο, δυστυχώς θα απογοητευτούν.

Audi-Quattro-Concept-02.jpg


Audi-Quattro-Concept-04.jpg


5κύλινδρος 2.5λ turbo, 408hp, 1300kg, προφανώς quattro, Ο-100 <4sec

 
Αχχχ.... θα με βάλετε πάλι να ποστάρω τον Γκοτζίλα και δεν θέλω να σας στεναχωρώ...

 
Δεν στεναχωρούμεθα, σίγουρα είναι ένα αυτοκίνητο που προκαλεί σεβασμό, όχι όμως

και καψούρα. Ποστάρω εγώ έναν ψηφιακό με τους προγόνους του.

Άσχετο, gran turismo παίζει κανένας?

gt-r.jpg

 
το θέμα είναι πως η alfa romeo ξέρει εδώ και δεκαετίες πού ακριβώς βρίσκεται το κουμπί του ανδρικού ψυχισμού και το πατάει κατά βούληση με τις σχεδιάσεις της

η audi απλώς το παλεύει

 
RayDTutto είπε:
Αχχχ.... θα με βάλετε πάλι να ποστάρω τον Γκοτζίλα και δεν θέλω να σας στεναχωρώ...
Να υποθεσω πως διαβαζεις το Αγγλικο EVO ε? David Yu etc... ;) :D

 
kostas80 είπε:
Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται .... έλεγε ένα παλιό sticker  ;)
Μια από τις μεγαλύτερες μπούρδες που χουν γραφτεί. Ναι, το Μοτό αν θυμάμαι καλά το χε σπρώξει.

Πάντως εγώ φοβάμαι.

Όταν πλαγιασμένος στην Επίδαυρο κουνάει το πλαίσιο-σαπούνι της γιαγιάς, φοβάμαι.

Όταν μουριάζω στα φρένα και πάει να μου διπλώσει το μπροστινό στην γυαλισμένη άσφαλτο, φοβάμαι.

Όταν πετάγονται και φρενάρουν στον πόντο οι Τζιπάρες που πετάγονται από τα στενά στην Λ. Πεντέλης, φοβάμαι.

Όταν οδηγάω με την οικογένεια στην Εθνική και όλοι πάνε παντού και με όσα να ναι, φοβάμαι.

Όταν υπερστρέφει το Peugeot και δεν μαζεύεται και νοιώθω τη παπαριά που κανα, φοβάμαι.

Κι όταν νυστάζω πέφτω και κοιμάμαι.

Τα υπόλοιπα είναι για τους adrenaline junkies και τους αναίσθητους εν δυνάμει αυτόχειρες.

Πολύ ωραία όλα αυτά που δείχνετε αλλά απλώς για όνειρα και εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον.

Όχι μόνο λόγω κόστους αλλά και λόγω αξιοποίησης. Καταλαβαίνετε τι λέω  ;)

Αλλά ας μην είμαι ο party pooper. Συνεχίστε. Χαζεύω κι εγώ.

Ο gdevelek όμως είχε δίκιο.

Άσχετο μεν με το thread αλλά είχε δίκιο δε.

 
gdevelek είπε:
το θέμα είναι πως η alfa romeo ξέρει εδώ και δεκαετίες πού ακριβώς βρίσκεται το κουμπί του ανδρικού ψυχισμού και το πατάει κατά βούληση με τις σχεδιάσεις της
Ήξερε, πλέον έχει ένα χαριτωμένο punto για trendy 20χρονους και 20χρονες, ένα

ομορφότερο bravo για τους και καλά ξεχωριστούς και γουστόζους 30χρονους, ένα

coupe που δεν είναι coupe αλλά hatchback και ένα πραγματικά ωραίο sedan που

λανθασμένα προσπαθεί να το παίξει premium...

 
chris gti είπε:
Να υποθεσω πως διαβαζεις το Αγγλικο EVO ε? David Yu etc... ;) :D
Χεχεχεχε... Φυσικά. Αλλά κυρίως το αγγλικό Car.

(και αποφεύγω όπως ο διάβολος το λιβάνι τον ελληνικό ειδικό Τύπο)

Αλλά σόρρυ κιόλας, ο David Yu είναι ένας κακομαθημένος ηλίθιος... ;)

 
bihlas87 είπε:
Ήξερε, πλέον έχει ένα χαριτωμένο punto για trendy 20χρονους και 20χρονες, ένα

ομορφότερο bravo για τους και καλά ξεχωριστούς και γουστόζους 30χρονους, ένα

coupe που δεν είναι coupe αλλά hatchback και ένα πραγματικά ωραίο sedan που

λανθασμένα προσπαθεί να το παίξει premium...
προσωπικά θεωρώ πολύ πετυχημένες σχεδιάσεις και την 156/159, και 147, περισσότερο GTV/spider, και ακόμη περισσότερο brera  ::) , και τώρα αυτά τα δύο στην κουβέντα αυτή

το punto fiat δεν είναι;

σύγκρινε με τα ιαπωνέζικα, στη σχεδίαση πάντα, πρέπει να πας στα κορυφαία για να βρεις κάτι "sexy"

 
Μιλάς μόνο για design, νόμιζα πως εννοούσες το πακέτο design, συμπεριφορά, επιδόσεις,

ήχος που όντως είχαν οι παλιές και γι αυτό και ήταν 'ερωτεύσιμες'. Πλέον η alfa είναι

το στυλάτο-σπορτίφ και ακριβότερο παρακλάδι της fiat, mito=punto, giulietta=bravo.

 
audiokostas είπε:
Πάντως εγώ φοβάμαι.

Όταν πλαγιασμένος στην Επίδαυρο κουνάει το πλαίσιο-σαπούνι της γιαγιάς, φοβάμαι.

Όταν μουριάζω στα φρένα και πάει να μου διπλώσει το μπροστινό στην γυαλισμένη άσφαλτο, φοβάμαι.

Όταν πετάγονται και φρενάρουν στον πόντο οι Τζιπάρες που πετάγονται από τα στενά στην Λ. Πεντέλης, φοβάμαι.

Όταν οδηγάω με την οικογένεια στην Εθνική και όλοι πάνε παντού και με όσα να ναι, φοβάμαι.

Όταν υπερστρέφει το Peugeot και δεν μαζεύεται και νοιώθω τη παπαριά που κανα, φοβάμαι.

Κι όταν νυστάζω πέφτω και κοιμάμαι.
Κι εγώ φοβάμαι ... όσο δε φαντάζεσαι ... και τώρα τελευταία ακόμα περισσότερο .

Γι αυτό και η Επίδαυρος , το Γαλαξίδι Ιτέα και ο Μπράλος είναι κομμένα προ πολλού  ;)

Αυτό όμως δε με κάνει να επιλέγω να χάνω 2 ώρες παραπάνω απ'το χρόνο μου καθημερινά μέσα στο αυτοκίνητο εγκλωβισμένος στο ποτάμι ή όπου αλλού . Όπως κι εσύ την ίδια επιλογή έχεις κάνει απ'ότι καταλαβαίνω . Η καγκουριά είναι κακό πράμα ... συμφωνώ απόλυτα .

Όσο για την απόλαυση .... Μια τετάρτη στα Μέγαρα και ένα 10λεπτό στα Kart , ισοδυναμεί με 1000 ώρες απερισκεψίας στο οδικό δίκτυο . 

 
iGeiasou...

Τα καρτ είναι καθαρόαιμη οδηγική απόλαυση... Κάτι που ούτε μπορείς ούτε πρέπει να επιδιώξεις να έχεις με το αυτοκίνητο...

(Και αν χάσω 30 κιλά είμαι σίγουρος ότι θα έχει ακόμα πιο μεγάλη πλάκα... Αλλά τώρα έχω καλύτερο κράτημα :P )

 
RayDTutto είπε:
iGeiasou...

Τα καρτ είναι καθαρόαιμη οδηγική απόλαυση... Κάτι που ούτε μπορείς ούτε πρέπει να επιδιώξεις να έχεις με το αυτοκίνητο...

(Και αν χάσω 30 κιλά είμαι σίγουρος ότι θα έχει ακόμα πιο μεγάλη πλάκα... Αλλά τώρα έχω καλύτερο κράτημα :P )
Ετσι.... :D

Οι μπυρες και τα κοψιδια βλαπτουν σοβαρα το power/weight ratio... :)..ειδικα στα καρτ οπου και το παραμικρο βαρος κανει τεραστια διαφορα... :)

 
Κάποτε στη Α.Μαρίνα στο πιστάκι είχαν εμφανιστεί κάτι ωραία 400ρια που θα σας άντεχαν νομίζω  :P .... δε ξέρω αν υπάρχει το πιστάκι ακόμα βεβαια  :-\

 
:) :)

Τα 400αρια μας αντεχουν μια χαρα...Εμεις δεν τα αντεχουμε !! :D

10 γυρους και θα τρεμεις για 2 ημερες μετα... :)

 
audiokostas είπε:
Μια από τις μεγαλύτερες μπούρδες που χουν γραφτεί. Ναι, το Μοτό αν θυμάμαι καλά το χε σπρώξει.

Πάντως εγώ φοβάμαι.
+ΠΟΛΛΑ.

Ο φόβος είναι η υπέρτατη "δικλείδα ασφαλείας" για την επιβίωση.Μόνο ένας τρελός (ή ένας pazzo όπως λένε και οι Ιταλοί) δεν φοβάται...

Προσωπικά,και κάθε μέρα πριν πιάσω τιμόνι,ρίχνω μιά...ματιά σ΄αυτή τη φωτογραφία και το...ξανασκέφτομαι...Το συγκεκριμένο Rallye ήταν δικό μου.Επίτηδες το κράτησα και δεν το πέταξα,για να πηγαίνω να το βλέπω που και που και ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ!Εκείνη την ημέρα έτυχε να το οδηγεί ο αδερφός μου.Δόξα τω Θεώ,τη γλίτωσε ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΑ με ένα σπασμένο χέρι και ένα ράγισμα στη λεκάνη...(φυσικά φορούσε ζώνη και βοήθησε και το bucket κάθισμα)

Επομένως όποιος φοβάται,"έχει να θυμάται"... ;)

IMG_0409.JPG

 
Όποιος φοβάται, να πάει να μάθει καράτε. ;D

Όπως το ανέπτυξε ο audiokostas, είναι πασιφανές πως ο φόβος προέρχεται από εξωγενείς παράγοντες.

Οπότε όπως εξήγησα και νωρίτερα, αλλά δεν έγινα κατανοητός από ότι φαίνεται, εάν φοβάσαι κάτσε σπίτι σου.

Γιατί ο δικός σου φόβος θα πάρει στο λαιμό του και εμένα. Η σωστή αντιμετώπιση και τα σωστά ρήματα εν προκειμένω είναι, προβλέπω-προσέχω-σέβομαι.

Αν έχω 100% την προσοχή μου σε αυτό που κάνω (οδηγώ για την περίπτωση), οι πιθανότητες ατυχήματος ελαχιστοποιούνται. Επίσης, εγώ προσωπικά αντιμετωπίζω όλους τους άλλους οδηγούς, σαν ηλίθιους και εν δυνάμει δολοφόνους. Αυτό με κάνει να τους προσέχω ακόμη περισσότερο. Έχω εμπλακεί σε ατυχήματα και δεν μιλάω εκ του ασφαλούς και εκ του μακρόθεν.

Σε ένα που έφταιγα, είχα πιει την μάνα μου και τον πατέρα μου μαζί. Δεν πάτησα φρένο εγκαίρως, από μειωμένα αντανακλαστικά. Τόσο απλά. Και πάλι καλά.

Τώρα για τις περιπτώσεις που φταίει ο άλλος, ταιριάζουν τα παραδείγματα του προηγούμενού μου ποστ. Shit happens every day και εμείς από την πλευρά μας θα πρέπει να έχουμε κάνει ότι περνάει από το χέρι μας και ότι προβλέπετε, για να μην διασταυρωθεί το μέλλον μας και ακολουθήσει παρόμοια πορεία, με το μέλλον του/της ηλίθιου/ας.

ΠΡΟΣΟΧΗ-ΣΕΒΑΣΜΟΣ-ΠΡΟΒΛΕΨΗ.

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top