Εξυπηρέτηση πελάτη αλα ελληνικά!

Δυστυχώς απο ότι βλέπω συνεχίζεται εδώ και χρόνια η ίδια κατάσταση και δεν νομίζω ότι θα αλλάξει η νοοτροπία των Ελλήνων εμπόρων στα καταστήματα μουσικών οργάνων.Νομίζουν ότι ακόμα έχουν το μονοπώλιο δεν έχουν καταλάβει ότι με το διαδύκτιο ξυπνήσαμε και βλέπουμε τι γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο.

Η πρώτη και τελευταία κακή εμπειρία μου είναι πριν απο αρκετά χρόνια όταν αγόρασα το πρώτο μου τετρακάναλο.Fostex και όλοι ξέρουμε ποιός τα πουλάει.

Το πηρα σφραγισμένο απο το μαγαζί όταν πήγα στο σπίτι και ξεκίνησα να γράφω για να το δοκιμάσω άκουγα ότι το μαγνητόφωνο "έκλαιγε".Ξέρεται αυτό το "γουργούρισμα" που κάνει η ταινία όταν περνάει από την κεφαλή.

Ξεκίνησα να γράψω midi κώδικα σε ένα κανάλι, τότε έτσι συγχρονίζαμε τα μαγνητόφωνα με τον υπολογιστή με Atari δουλεύαμε τότε,όταν ξεκίναγε να διαβάσει δεν συγχρόνιζε με τίποτα.Το πήγα πίσω δεν το παραδεχόντουσταν μού είπαν να το ανοίξουν στο service να το δούν.Τους λέω καινούργιο μηχάνημα και να το ανοίξετε? Δώστε μου ένα άλλο.Απάντηση δεν έχουμε.Δώστε μου τα λεφτά μου πίσω.Απάντηση ωραίος είσαι εσύ.Να πάρω κάτι άλλο.Απάντηση ούτε αυτό γίνεται.Το άφησα στο service, το πήρα μετά απο μία εβδομάδα τα ίδια δεν είχαν φτιάξει τίποτα.Τελικά το σκότωσα σε έναν μπουζουξή που δεν άκουγε και πολύ καλά γιατί τα αυτιά του είχανε χαλάσει απο τις εντάσεις στα μαγαζιά.Απο τότε έκανα όρκο και δεν ξαναπήρα τίποτα απο τους γνωστούς μαγαζάτορες.Με την βοήθεια κάποιων φίλων αγόραζα τα πάντα απο το εξωτερικό. Τώρα βέβαια είναι πολύ καλύτερα γιατί με το διαδίκτυο παραγγέλνουμε και μας έρχονται ότι θέλουμε και όπως το θέλουμε στην πόρτα μας.

 
Φταίμε κι εμείς που μας φέρονται έτσι και αυτό το λέω επειδή διάβασα και τη δική σου ιστορία.Δεν ξέρουμε προφανώς τα δικαιώματά μας ε;

Εν προκειμένω θα έπρεπε να απαιτήσεις και όχι να ζητήσεις την αντικατάσταση με καινούριο.Και αν αρνιόταν με ένα τηλέφωνο στο δικηγόρο σου θα έβλεπες πόσο γρήγορα και ικανοποιητικά θα λυνόταν το θέμα σου.

 
"Θα ηθελα ενα προφυλακτικο τι να παρω??''
"δεν ξερω φιλε εγω την εχω ενα μετρο και χρησιμοποιω σαμπρελλα απο λαστιχο φορτηγου,εσυ τωρα δεν ξερω αν μπορεις να τη φορεσεις!!"

...με πέθανες.... :lol: :lol: :lol:

 
Tα προβληματα με τους εγχωριους απατεωνες-επιχειρηματιες ειναι δυο και ειναι αυτα που υπαρχουν σε ΟΛΟΥΣ τους χωρους των ελληνικων επιχειρησεων και οικονομιας.......Το ενα ειναι οτι αν δεν εισαι υποψιασμενος και διαβασμενος (δηλαδη εισαι αρχαριος) σου πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελλες και κοιτανε πως να σε πιασουν κοιροιδο.

Ο αλλος ειναι οτι ζουν σε ενα παραλληλο συμπαν οσον αφορα τον τομεα ανταγωνιστικοτητα.......Οταν ομως για τους περισσοτερους απο αυτους το ιντερνετ και το e commerce ειναι αγνωστες λεξεις συννωνυμες με απατες με πιστωτικες καρτες και παιδεραστια ειναι λιγο δυσκολο να ειναι ανταγωνιστικοι.....

 
Σιγουρα υπάρχουν και οι εξαιρεσεις...
αλλά τα περιστατικά που περιέγραψα είναι από 4 διαφορετικά μαγαζιά μεγάλα της Αθήνας...πόσα είναι όλα κι όλα ? 7 ? (τα μεγάλα εννοώ στο κέντρο...)
ωχ... :oops:

φαινεται οτι ολοι οι πωλητες παιζουν με τον Στινγκ & τον Πρινς τα βραδυα & το πρωϊ δουλευουν για..χομπυ.... :lol:

Richie φανταζεσαι να δουλευανε σε φαρμακειο και να τους ζητουσες ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΑ??? :lol: :lol: :lol: :lol:

"Θα ηθελα ενα προφυλακτικο τι να παρω??''

"δεν ξερω φιλε εγω την εχω ενα μετρο και χρησιμοποιω σαμπρελλα απο λαστιχο φορτηγου' date='εσυ τωρα δεν ξερω αν μπορεις να τη φορεσεις!!" :roll: :lol: :lol:[/quote']

:lol: :lol: :lol: :lol:
 
Το post του JAM περιγράφει με φωτογραφική ακρίβεια γνωστό μαγαζί και -θα ρισκάρω να μαντέψω- συγκεκριμένο πωλητή. :D

Η τουλάχιστον 25χρονη αγοραστική εμπειρία μου με τα ελληνικά μαγαζιά λέει ότι υπάρχουν μαγαζιά και άνθρωποι που είναι εξαίρεση σε αυτή την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά και θέλει προσοχή στο να μην γενικεύουμε τα πράγματα.

Εμένα προσωπικά σπάνια έχει τύχει να μου αρνηθεί κανείς κάτι, αλλα απο ότι ακούω συμβαίνει. Δεν ξέρω αν οφείλεται στην ηλικία μου, στο ότι έχω αγοράσει κάτι απο τα περισσότερα γνωστά μαγαζιά και έτσι με θυμούνται ή στον τρόπο προσέγγισης.

Μια εναλλακτική λύση, σε περίπτωση που κάποιος θέλει να δοκιμάσει σοβαρά κάτι, είναι να το αγοράσει απο μαγαζί που δέχεται επιστροφή σε 1 μήνα, πχ Thomann.

Επιβαρύνεται βέβαια το κόστος αποστολής σε περίπτωση που θέλει να το επιστρέψει, αλλα έχει 1 μήνα καιρό να το ξεψαχνίσει. Fair trade ...

 
εγω παντως δεν θα κολονα να τους σκασω και κανα μπουκετο στη μουρη(οχι τιποτα αλλα οι υπαλληλοι συνηθως κοκαλιαριδες με εντεχνο στυλ μαλλι)ετσι νομιζω αν ηταν κανας 10 μετρα θα του ελεγα δεν μας χεζεις η απλως θα εφευγα απτο μαγαζι(depends).παντως εμενα δεν μου ετυχε ποτε κατι τετοιο...

 
κάθεται και πουλάει μούρη στον πιτσιρικά ? ΑΙΣΧΟΣ !

άντε γιατί έχω εκνευριστεί και μόνο που τα θυμάμαι...
Μόνο εκεί μπορούν να πουλήσουν μούρη... :twisted:

Είναι η ντόπα του μικρού βασιλιά βάτραχου στην λιμνούλα.. Αίσχος!

ή αλλιώς...: "εγώ ο τεράστιος κιθαρίστας,ενώ θα έπρεπε να παίρνω τα εκατομμύρια σε κάποιο group στο εξωτέρικο, κάθομαι στο μαγαζάκι και δείχνω κιθάρες σε άλλους????"

Μαζί σου JAM, μια χαρά τα λες και εσύ και τα άλλα παιδιά. :wink:

 
Κι εδω ερχομαι να περιγραψω την πραγματικοτητα του εξωτερικου οπως την εζησε ο κολλητος μου στο Λονδινο. Στο υπογειο του κεντρικου Virgin εχει απιστευτο μαγαζι με κιθαρες που βλεπουμε μονο σε live του Edge κλπ....

Ο φιλος πλησιαζει μια Gretsch Country Gentleman και ζηταει απο τον πωλητη να την ακουσει. Ο πωλητης του λεει οτι ειναι κλειδωμενη (οπως και ηταν) και οτι δεν ειχε ο ιδιος το κλειδι. Φροντιζει ομως να τον ρωτησει αν θελει να την αγορασει.

Ο φιλος του λεει ξεκαθαρα οτι κανει τουρισμο, και θελει μονο να παιξει γιατι στην Ελλαδα δεν προκειται να γινει αυτο! Ο τυπακος φευγει, παει στον επανω οροφο, παιρνει το κλειδι και του δινει την κιθαρα. Τον βαζει σε ειδικο κλειστο booth και τον αφηνει να παιξει οση ωρα ηθελε χωρις να ειναι απο πανω του!!!

Αυτα! Κι εδω μας κανουν τους δυσκολους και για ακριβα πεταλια. ΓΥΦΤΟΙ!!!!

 
Και επειδη εχω παει πολλες φορες σε αυτο το "υπογειο" (περιπου 1000 τετραγωνικα ειναι.. :lol: ) να μη δημιουργηθουνε κακες εντυπωσεις απο το "κλειδωμα" απλα επειδη ειναι συνεχεια του δισκαδικου & εχει παρα πολλες μονιμα ανοιχτες πορτες προς τον υπογειο,κλειδωνουν τις κιθαρες που εχουν για επιδειξη μια και ενας καλος σπριντερ ανετα τις βουταει και την κανει πριν τον προλαβουν τα σεκιουριτυ.

Παντως καφροι υπάρχουν & στο εξωτερικο..κανενας ομως δεν προκειται να σου αρνηθει να παιξεις με κιθαρα...εδω στο Vintage & Rare αφηνουν κατι πιτσιρικαδες να παιζουν με στρατ του 60!!!!

 
Χμ... εκεί στο virgin πάντως, είχα δει ένα πάγκο της boss με παρά πολλά πεταλάκια στη σειρά. Είπα να κάτσω να τα δοκιμάσω, μιας και δεν τα βρίσκεις συχνά σε τέτοια συνδεσμολογία όλα μαζεμένα για να κάνεις συγκρίσεις.

- Μπορείτε να μου δώσετε μια κιθάρα με διπλούς μαγνήτες;

- Δυστυχώς όχι, μόνο με την κιθάρα που είναι συνδεδεμένη μπορείτε να παίξετε :)

- Μάλιστα. Καμιά πενούλα έχετε να παίξω;

- Όχι, αλλά εκεί στην γωνία έχει πάγκο που μπορείτε να αγοράσετε :)

- :)

Και δεν μπορούσες να τα ακούσεις καν από ενισχυτή. Με ακουστικά από την έξοδο ενός μικρού Marshall, χωρίς modelling :D Κι ενώ στο υπόλοιπο μαγαζί μπορούσες να παίξεις με ό,τι κιθάρα κι ενισχυτή ήθελες :D Λέτε να κάνουν μποϋκοτάζ στην Boss;

Κατά τα άλλα χαβαλέ είχε το μαγαζί αλλά είχε λίγο την αίσθηση σούπερ μάρκετ. Αν δεν υπάρχει και λίγο προσωπική επαφή, λίγος χλευασμός, λίγο δούλεμα από την πλευρά τους, πως θα νιώσουμε κι εμείς άνετα ε;

:lol:

 
Μα για αυτο και εκει δεν πας για να ψωνισεις..πας στους αλλους στην Denmark Street.... :lol:

 
καλα γενικος οι ελληνες επειχιραματιεσ ειναι για κλοτσες.

εμενα ενας φιλος μοθ αγορασε το καλοκαιρι μια ηλεκτρικη απο μαγαζη στην αθηνα.

Τώρα κατι πειρχε μαλλον και ειχε σηκοτηει αρκετα η γεφιρα. Με ρωταει τη τρεχει και ως ασχετος και εγω του λεω μην την πειραξεις κατσε να την παμε στο μαγαζει που την πειραμε, αλλα επειδη ειναι μακρια τελικα πιγαμε σε ενα γνωστο καταστημα στο περιστερη. Του την αφισαμε 3 μερες του δωσαμε και 25 ευρο και τι μας λεει? -Παιδια η κιθαρα εχει προβλημα απο κατασκεβεις. του λεμε ωραια και ποσο θελει για επισκεβει? -Δεν φτιαχνετε μας λεει ειναι για πεταμα!!!!!! Παρε αλλη εχω και κατι καλες φτηνες ελλα να σας δειξω μας κανει!!!!

Ε τα πειραμε και εμεισ και πηγαμε στο μαγαζη στην αθηνα την πειρε ο ανθρωπος και μεσα σε 5 λεπτα μας την φερνει τζιτζι και εντελως τσαμπα. Μολης του ειπαμε τη εγινε και σε ποιο μαγαζη μας κανει καλα αφτον τον ξερω πηγεντε και πητε του να παει να ανηξη κανα περιπτερο καλητερα!!!!

 
Μα για αυτο και εκει δεν πας για να ψωνισεις..πας στους αλλους στην Denmark Street.... :lol:
Καλά εκεί μου έχει συμβεί το απίστευτο στο bass celar τύπος επέστρεψε vintage gibson bass επειδή απλά δεν του έκατσε όταν το πήρε σπίτι και οι τύποι του δώσαν τα 3.000 πίσω with no questions asked.

 
Η πρώτη φορά που θυμάμαι να ζήτησα να παίξω με Les Paul σε ελληνικό μαγαζί ήταν γύρω στο '92-'93 (εγώ ήμουν 13-14), σε γνωστό "μουσικό οίκο" της Χαριλάου Τρικούπη που τότε άκμαζε (;) ενώ τώρα τον τρώει η μαρμάγκα απ'ότι παρατηρώ (γιατί άραγε;...). Όπως καταλαβαίνετε ο πωλητής μόνο τα γέλια δεν έβαλε (ήμουν και γεματούλης μικρός) και φυσικά δε μου έδωσε να παίξω. Παρόμοια κρούσματα υπήρξαν αρκετά καθώς περνούσαν τα χρόνια, όπως εύκολα καταλαβαίνετε ή έχετε και οι ίδιοι/ίδιες βιώσει.

Πριν από κανα 2χρονο είχα ζητήσει τιμές Les Paul Classic από ΟΛΑ τα μουσικομάγαζα του ευρύτερου κέντρου της Αθήνας, και δεν υπήρξε ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ που να μου δώσει κιθάρα να παίξω (φυσικά σχεδόν όλοι περηφανεύονταν ότι τα κομμάτια που έχουν στο μαγαζί είναι διαλεγμένα και μπουμπουρμπουρ). Παρ'όλα αυτά δε με είχε ενοχλήσει αυτό, μιας και η καλύτερη τιμή που είχα βρει ήταν 1930 ευρώ, και σιγά μην τους τα έδινα.

Όταν βρέθηκα στη Denmark Street, και λίγο αφού ξεπέρασα το σοκ του βλάχου από το χωριό (έτρωγα κανονικά σάντουιτς κοιτάζοντας τις βιτρίνες και κρατώντας την τσάντα στο άλλο χέρι) διαπίστωσα σε ένα από τα μαγαζιά ότι πουλούσαν τις Classic περίπου 1000 λίρες, ήτοι γύρω στα 1400 ευρώ. Σημειωτέον ότι πηγαίνοντας στο Λονδίνο ήθελά να αγοράσω "κάτι", μιας και μόλις είχα πληρωθεί, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πίστευα ότι θα έφευγα με κιθάρα. Με την τιμή αυτή κάτι ξύπνησε μέσα μου :twisted: :D και άρχισα να μπαίνω σε ένα-ένα τα μαγαζιά εκεί (είναι περίπου 5-7 αν θυμάμαι καλά μαζί και με το Virgin) και να ζητάω τιμή ακριβώς. Δε θα ξεχάσω την έκπληξη και την απορία στα πρόσωπά τους όταν μου πρότειναν να τη δοκιμάσω κι εγώ τους έλεγα κάτι σε στυλ "δεν πειράζει, δε χρειάζεται".

Εν τέλει αγόρασα την κιθάρα για 990 λίρες (η πιο φτηνή τιμή που βρήκα εκεί). Όταν μπήκα και τη ζήτησα, μου έδωσε και τα 3 κομμάτια που είχε για να παίξω και να διαλέξω αυτή που ήθελα. Με έμπασε σε ένα booth με καμπίνες γύρω-γύρω και δύο σειρές κεφαλών επάνω στις καμπίνες. Μου ζήτησε ποια κεφαλή και ποια καμπίνα θέλω να ακούσω. Δεν είχε τη δική μου, του τη ζήτησα ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΕΡΕ. Επίσης, μου έδωσε δώρα αξίας περίπου 50 λίρες.

Κανα δυο εβδομάδες αφού γύρισα στην Ελλάδα, περνώντας έξω από τον Καγμάκη είδα στη βιτρίνα μια ίδια κιθάρα, στο ίδιο χρώμα. Δεν άντεξα, μπήκα και ρώτησα πόσο μου την αφήνει. Η απάντηση ήταν: "2300 ευρώ φίλε μου, αλλά πρόσεξε ε; Είναι Gibson!". 8O

 
Ώχου βρε παίδες.

Πολυφορεμένο θέμα...

Εφόσον επιλέγετε τέτοιου είδους νταλαβέρια θα πρέπει να συμβιβάζεστε στη λειτουργία τους. Αν όχι, τότε μπορεί μεν μια γενική δυσαρέσκεια να μας πάει σε άλλο μονοπάτι αλλά πάντοτε θα υπάρχουν σχέσεις εξουσίας, είτε το θέλετε είτε όχι.

Απαίτησες από το τάδε μαγαζί να δοκιμάσεις μια κιθάρα αλλά ποτέ δεν απαίτησες από τον κατασκευαστή να φτιάξει κάτι άλλο στα μέτρα σου. Εφόσον έφτιαξα μια στάνταρ κιθάρα θέλω και έναν στάνταρ αγοραστή. Τι να δοκιμάσεις... Τσάμπα πληρώνω marketing τόσα χρόνια; Όταν λες ότι θες να δοκιμάσεις, με αμφισβητείς.

Αυτό σε παρένθεση, αγνοήστε με... :lol:

 
Καλησπέρα σε όλους! Θα ήθελα και εγώ να εκφράσω τη γνώμη μου κρίνοντας από το τι έχω βιώσει στα μαγαζιά της Ελλάδας.

1. Στο ζήτημα ανταγωνιστικότητας τα ελληνικά καταστήματα είναι πάτος...Δεν είχα ποτέ την απαίτηση να κάνουν ανάλυση ελαστικότητας ζήτησης των προιόντων τους ως προς την τιμή, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους. Με στοιχειώδη λογική πάντως θα μπορούσαν να καταλάβουν ότι όσο τους παίρνει οι τιμές πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στα λοιπά ευρωπαικά stores. Ελάχιστοι αν και μπορούν διαλέγουν αυτή την τακτική...

2. Το ότι πρέπει ο πελάτης να δοκιμάζει τα προιόντα που σκοπεύει να αγοράσει αφού υπάρχει η δυνατότητα είναι δεδομένο. Είναι η λογική του test drive που εφαρμόστηκε πριν δεκατετίες και σιγά σιγά επεκτάθηκε με τη μορφή promotion σε όλη τη γκάμα των βιομηχανικών προιόντων. Αλλά εμείς ας μείνουμε στο 1930...Λες και έναν amp δεν μπορούν να τον θυσιάσουν και να τον πουλήσουν μετά στο ebay ως slightly used...Πρέπει και αυτό να το πασάρουν στον τελευταίο άτυχο πελάτη που θα πάρει ανοιγμένο και παιγμένο προιόν.

3. Το κατά πόσο το σύστημα διαβάλλει τους συγκεκριμένους πωλητές εξαρτάται άμεσα απ' το πόσο το σύστημα είναι ανεκτικό σε ατομικές πρωτοβουλίες. Αν ο πωλητής έπρεπε να εναρμονίσει τη συμπεριφορά του βάσει των οδηγιών της επιχείρησης με τον κίνδυνο να αλλάξει πόστο δεν θα ήταν τόσο υπερόπτης.

4. Οι πιτσιρικάδες ακόμα και αν παίζουν 3 νότες έχουν το δικαίωμα να δοκιμάσουν ότι θέλουν. Εκτός απ' το γεγονός ότι με την πόρωση που έχουν μπορεί να αγοράσουν περισσότερα πράγματα από έναν επιλεκτικό έμπειρο πελάτη, υπάρχει η πιθανότητα αυτά τα τσογλανάκια να γίνουν οι μελλοντικοί μουσικοί που θα θαυμάζουμε. Όσα περισσότερα εμπόδια βρίσκουν τόσο καλύτερα. Και όσο για την αδικία του να πάρει ένα κωλοπαιδάκι με τα λεφτά της μαμάς μια les paul ενώ εγώ παίζω με mex strat σε live ας πάει στην κούβα που υπάρχει λιγότερη ανισοκατανομή. Τα πιτσιρίκια δεν έβλαψαν κανέναν υπάρχουν αρκετά πετάλια, κιθάρες και ενισχυτές για όλους.

5.Όσο για τις επιχειρήσεις που φτιάχνουν φασόν κιθάρες, εφέ, ενισχυτές δεν νομίζω ότι περιμένουν να πας καρφωτός να αγοράσεις τα προιόντα τους. Το promotion το αναλαμβάνει ο dealer που στην ελληνική πραγματικότητα δεν αναλαμβάνεται ποτέ... Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί όπου πάμε συμπληρώνουμε ένα σωρό στοιχεία και διευθύνσεις και ποτέ δεν έρχεται κάτι σπίτι (σπάνιες εξεραίσεις)? Γιατί το marketing εισηγείται τεχνικές επιρρεασμού-δελεασμού που ποτέ δεν γίνονται πράξη...(στην Ελλάδα).

Κλείνω με μία απορία: Απ΄ τη στιγμή που η φήμη κανενός ελληνικού μαγαζιού δεν καταφέρνει να περάσει τα σύνορα γιατι δεν ακούν οι εμπλεκόμενοι το καμπανάκι ώστε να αναπροσαρμόσουν την τακτική τους? Οι πόροι υπάρχουν*. Η διάθεση και η διορατικότητα αμφιβάλλω...

*(εξαιρούνται κάτι αποτυχημένοι τύποι που ενώ θα μπορούσαν να ξέρουν όλους τους πελάτες με το μικρό τους (λόγω αριθμού) επιλέγουν να μην θυμούνται ποιον είδαν το πρωί...)

 
ισως οταν βλέπουν κάποιον που έχει το "κασέρι" απο γονείς για ακριβό εξοπλισμό σε ηλικία που αυτοί έπρεπε να μαζευουν μόνοι τους χρήματα τους πιάνει λίγο πατριωτικά
Μετανοώ' date=' μετανοώ που έχω λεφτά! Συγχωρέστε με ω μέγα πωλητή, τί να κάνω; Ο μπαμπάκας μου είναι μεγιστάνας και η μητέρα μου διευθήνον σύμβουλος..αλλά να..και εγώ μια Les Paul θέλω! :twisted: :twisted: :twisted:

Απαίτησες από το τάδε μαγαζί να δοκιμάσεις μια κιθάρα αλλά ποτέ δεν απαίτησες από τον κατασκευαστή να φτιάξει κάτι άλλο στα μέτρα σου. Εφόσον έφτιαξα μια στάνταρ κιθάρα θέλω και έναν στάνταρ αγοραστή.
Συμφωνώ απόλυτα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο κάθε καραγκιόζης πωλητής μπορεί να σου την λέει, στο κάτω κάτω άμα δεν του αρέσει η δουλεία του να πάει να δουλέψει σε κανά σουβλατζίδικο! :P

Εξάλλου και ο στάνταρ αγοραστής πλέον θέλει να τσεκάρει ήχο, τί διάολο γουρούνι στο σακί θα αγοράζεις;

Είναι η λογική του test drive που εφαρμόστηκε πριν δεκατετίες και σιγά σιγά επεκτάθηκε με τη μορφή promotion σε όλη τη γκάμα των βιομηχανικών προιόντων. Αλλά εμείς ας μείνουμε στο 1930
μα τί λέμε τώρα' date=' ακόμα και τα καρπούζια "με το μαχαίρι" τα πουλάνε!!!! :wink:

Οι πιτσιρικάδες ακόμα και αν παίζουν 3 νότες έχουν το δικαίωμα να δοκιμάσουν ότι θέλουν.
Επ'αυτού, υπάρχουν μπάντες που παίζουν τρείς νότες και σπάνε κόκκαλα (βλ. και το άβαταρ μου/ όχι το 3 δεν έχει να κάνει με το πόσες νότες παίζουν)! Να υπενθυμίσω ότι οι Sonic Youth δεν είχαν ίδεα από κιθάρα όταν ξεκίνησαν, σκέψου να μην έδιναν κιθάρα στον Τ. Moore επειδή δεν ήξερε να παίζει solo..

 
Τα βάζουμε με τους πωλητες και το μόνο που καταφέρνουμε ειναι να τους δίνουμε αξία. Παρτε το δεδομένο οτι ο Α και ο Β πωλητής έχει τον συγκεκριμένο χαρακτήρα και πάντα έτσι θα φέρεται ακόμα και αν διαβάσει τι του "σέρνουμε" εδώ στο noiz. Μπορεί και να το διασκεδάζει. Θέλετε να απαλαγείτε οριστικά απο αυτούς; Απευθυνθείτε στον υπέυθυνο του καταστήματος με παράπονα για την εξυπηρέτηση. Και εαν και ο υπευθυνος έχει τα ίδια κόμπλεξ, ε τότε στείλτε ένα email με παράπονα στην εταιρεία που αντιπροσωπεύει. Μην το φοβάστε. Ειναι αρκετά απλό και στις περισότερες περιπτώσεις ειναι αποτελεσματικό. Λέτε π.χ. να μεινει ικανοποιημένη η ΦΧΨ γερμανική εταιρεία εαν μάθει οτι ο αντιπρόσωπος της στην Ελλάδα δεν αφήνει πελάτες να δοκιμάσουν τα προίντα της? Και βέβαια κάντε τον ρόμπα στο Noiz. Τόσο απλα.

 
Τα βάζουμε με τους πωλητες και το μόνο που καταφέρνουμε ειναι να τους δίνουμε αξία. Παρτε το δεδομένο οτι ο Α και ο Β πωλητής έχει τον συγκεκριμένο χαρακτήρα και πάντα έτσι θα φέρεται ακόμα και αν διαβάσει τι του "σέρνουμε" εδώ στο noiz. Μπορεί και να το διασκεδάζει. Θέλετε να απαλαγείτε οριστικά απο αυτούς; Απευθυνθείτε στον υπέυθυνο του καταστήματος με παράπονα για την εξυπηρέτηση. Και εαν και ο υπευθυνος έχει τα ίδια κόμπλεξ' date=' ε τότε στείλτε ένα email με παράπονα στην εταιρεία που αντιπροσωπεύει. Μην το φοβάστε. Ειναι αρκετά απλό και στις περισότερες περιπτώσεις ειναι αποτελεσματικό. Λέτε π.χ. να μεινει ικανοποιημένη η ΦΧΨ γερμανική εταιρεία εαν μάθει οτι ο αντιπρόσωπος της στην Ελλάδα δεν αφήνει πελάτες να δοκιμάσουν τα προίντα της? Και βέβαια κάντε τον ρόμπα στο Noiz. Τόσο απλα.[/quote']
και σε ποιον θα διαμαρυρηθούμε που δεν μπορούμε να παίξουμε Gibson. Αφού δεν υπάρχει επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα...

Κατα τ'αλλα έχεις δίκιο. Απλά άμα γράψεις στην μητρική εταιρία είτε δε θα πάρεις απάντηση, είτε θα ανοίξεις μεγάλη ιστορία... Και τα δύο δε λένε. Αλλά ίσως πρέπει κανείς να το κάνει που και που. Ο λόγος που μια εταιρία σου δίνει τα προϊόντα της είναι για να τα προωθείς και να τα δείχνεις στον κόσμο.΄Οχι για να είσαι απλά μαγκας και να τα κονομάς υπερβολικά εκμεταλλευόμενος το όνομα της εταιρίας.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα