Εξάντληση Διαθέσιμων Activations

VietMan

Νέο μέλος
Μηνύματα
370
Πόντοι
16
Γεια χαρά γνώστες κ μη (όπως κ του λόγου μου) του home recording. Το πρόβλημά μου είναι ότι αφού παιδεύτηκα για την εγκατάσταση κ την λειτουργία του Lexicon Omega Audio interface σε συνδυασμό με το (λειτουργικό!!) Cubase le 4 software έκανα format στο pc μου. Κατόπιν τούτου, την επόμενη φορά που πήγα να εγκαταστήσω το όλο σύστημα (cubase, drivers, vst κ τα ρέστα) δεν άνοιξε η σελίδα της Steinberg (από την οποία κατεβάζεις το Activation code) πράγμα που συνεχίζεται για πάνω από 25 μέρες κ με έχει φέρει σε μια μικρή απελπισία. Αν κάποιος αντιμετώπισε, αντιμετωπίζει ή ....ευαισθητοποιήθηκε από το πρόβλημά μου ας βοηθήσει.

Τα σέβη μου κύριοι!!!

 
Μήπως ένα email ή τηλεφωνάκι στο customer support της Steinberg βοηθούσε περισσότερο και πιο άμεσα ?

 
Απ'όσο καταλαβαίνω, έκανες ήδη εγκατάσταση μια φορά το πρόγραμμα και πήγες να το επανεγκαταστήσεις?

Οι περισσότερες εταιρείες δίνουν ένα όριο online ενεργοποιήσεων (για ευνόητους λόγους). Δεν ήξερα ότι η Steinberg δίνει μόνο μία  ??? ??? και επίσης νόμιζα ότι όλα τα προϊόντα της προστατεύονται από USB lock έτσι κι'αλλιώς...

Σε κάθε περίπτωση πάντως, απορώ που δεν επικοινώνησες ήδη με το customer support της εταιρείας. Το γεγονός ότι πήρες το software μαζί με την κάρτα ήχου δεν σε κάνει λιγώτερο πελάτη τους απ'ότι αν το αγόραζες μεμονωμένα. Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα φανούν ασυνεπείς ως προς το πρόβλημά σου.

 
Απ' ότι κατάλαβα φίλε το support για Ελλάδα είναι ο Νάκκας ενώ εγώ το έχω πάρει απο Thomann. Εχω ήδη επικοινωνήσει μαζί τους για κάποιο άλλο πρόβλημα αλλά στο συγκεκριμένο δεν πιστεύω να βγει κάτι. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον πάντως αδερφέ.

 
Ποιος Thomann και Νάκας φίλε μου .... Με την ίδια την Steinberg να επικοινωνήσεις ! Αλλιώς άκρη δεν βγάζεις....

 
sakisthegr είπε:
Ποιος Thomann και Νάκας φίλε μου .... Με την ίδια την Steinberg να επικοινωνήσεις ! Αλλιώς άκρη δεν βγάζεις....
Ακριβώς! Τι να σου κάνει ο dealer σ'αυτή την περίπτωση. Είναι πρόβλημα καθαρά "διαδικαστικό" που αφορά την Steinberg και εσένα.

 
Φίλε TGL έχεις εν μέρει δίκιο όσον αφορά τις ενεργοποιήσεις. Έχω κάνει 4-5 φορές activate χωρίς κανένα πρόβλημα κ δεν έλαβα κάποιο mail που να με προειδοποιεί η κάποια άλλη ένδειξη. Πιστεύω δεν είναι λογικό να τίθενται τέτοιοι περιορισμοί όταν κρατάς ένα original προιόν. Θα την παλέψω με τα τηλέφωνα να δω που θα με ωγάλει η ιστορία. :-\thanks guys

 
Δεν είμαι σίγουρος εαν κατάλαβα καλά, αλλα:

1. To Cubase πάει μαζί με dongle (εκτώς αν το αλλάξανε ΠΟΛΥ πρόσφατα), άρα, τι activation, ακριβώς χρειάζεσαι; Εγώ έχω (άκομη) το Cubase 3 (SL3) και το έχω σε ετούτον τον Η/Υ, μετά απο format, ΚΑΙ στον laptop, και όποτε είναι μετακινώ το dongle. To LE 4, δεν έχει dongle?

2. Συνήθως, αν θυμάμαι καλά, η Steinberg δίνει 2 installs, και όχι 1.

Πάντως, πήγαινε εδώ: http://www.steinberg.net/en/support.html και δες τι παίζει, ή επικοινώνησε μαζί τους. Αφού το έχεις αγοράσει, είσαι εντάξει και θα λυθεί το πρόβλημα, μη φοβάσαι!

ΕΔΙΤ: Υπάρχει LE 4?!?!?!? Γιατί στη σελίδα της Steinberg, δε φαίνεται να υπάρχει. υπάρχει το cubase 4, το Cubase AI 4 και το Cubase Essential 4. Αυτά...

Μήπως είναι παλαιότερο LE? και άρα δε σου βγάζει τη σελίδα γιατί είναι παλιό;

Υποθέτω τώρα, έτσι, δεν είμαι και σίγουρος.

 
  Νικόλα το story με το cubase k το lexicon είναι ότι σε κάθε υπολογιστή που το κουμπώνεις πρέπει να κάνεις κ καινούργια ενεργοποίηση με καινούργιο activation code το οποίο λαμβάνεις εισάγοντας το αμέσως προηγούμενο που χρησιμοποίησες. Οπως προανέφερα το έχω ήδη ενεργοποιήσει ουκ ολίγες φορές χωρίς πρόβλημα. Δεν κταλαβαίνω τί εννοείς με το dongle! (ασχετοσύνη μου). Standard code είναι?

  Όσο για το le 4, είναι μια light version του cub 4. Eυχαριστώ!!

 
Παιδιά, το πιθανότερο είναι ότι η συγκεκριμένη έκδοση είναι ειδική για να βγαίνει μόνο ως bundled software και τίποτα παραπάνω, γι' αυτό και δεν υπάρχει documentation στο site της Steinberg.

Ως εκ τούτου, είναι λογικό να μην λειτουργεί με iLok αλλά με απλό activation μέσω internet.

Αφού έγιναν 4-5 ενεργοποιήσεις, είναι λογικό να έπιασες το όριο φίλε VietMan. Το ότι δεν σε προειδοποίησε το πρόγραμμα είναι ένα άσχημο σημείο αλλά δεν είναι ότι σε πούλησε η Steinberg, μην υπερβάλλουμε.

Η λύση είναι απλή και στην είπαν παραπάνω τα παιδιά, email στο support desk της Steinberg με το serial number που έχει το Cubase σου και δες τί θα σου πούνε. Το πιθανότερο είναι να σου ενεργοποιήσουν εκ νέου το πρόγραμμα αλλά για να μην κάνουμε υποθέσεις, επικοινώνησε και βλέπεις.

EDIT: Το iLok ή USB dongle γενικά είναι μια ηλεκτρονική συσκευή ενεργοποίησης λογισμικού, μοιάζει με USB flash drive, είναι κάτι σαν το κλειδί που χρειάζεται να "βλέπει" το πρόγραμμα για να λειτουργήσει (πολύ χοντρικά).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Pkole thanks!! Φίλε Alchemist κ οι υπόλοιποι ελπίζω να καταλάβατε το χιουμοριστικό του τίτλου! Έχεις δίκιο ότι η έκδοση είναι ειδική αλλά για το θέμα των ενεργοποιήσεων, κάτι τέτοιο εξακολουθεί να μου φαίνεται εκτός καταναλωτικής κ πελατειακής λογικής. Θα δω τί θα μου πούνε αλλιώς θα στραφώ σε άλλα software ελπίζοντας να βγάλω άκρη!!!

 
VietMan είπε:
Pkole thanks!! Φίλε Alchemist κ οι υπόλοιποι ελπίζω να καταλάβατε το χιουμοριστικό του τίτλου! Έχεις δίκιο ότι η έκδοση είναι ειδική αλλά για το θέμα των ενεργοποιήσεων, κάτι τέτοιο εξακολουθεί να μου φαίνεται εκτός καταναλωτικής κ πελατειακής λογικής. Θα δω τί θα μου πούνε αλλιώς θα στραφώ σε άλλα software ελπίζοντας να βγάλω άκρη!!!

Θεωρώντας ότι το θέμα έχει εξαντληθεί, μια παρατήρηση μόνο σχετικά με την πιο πάνω διατύπωσή σου.

Κατά τη γνώμη μου δεν είναι καθόλου "αντι-καταναλωτικό" ή "αντι-πελατειακό" το σχήμα των περιορισμένων ενεργοποιήσεων. Καταλαβαίνω ότι αναγκάστηκες να κάνεις πολλές ενεργοποιήσεις μαζί λόγω προβλήματος, και ακόμα περισσότερο γιατί και εγώ αναγκάστηκα να το κάνω πρόσφατα σε άλλο software, λόγω hardware προβλήματος. Όμως κάποιος άλλος θα μπορούσε να εγκαταστήσει απλά το προϊόν στο δικό του pc και σε αυτά 4 φίλων του...

Κατά τη γνώμη μου το support θα σου δώσει και άλλη ενεργοποίηση, αφού τους εξηγήσεις τι συνέβη. Να ξέρεις πάντως και για το μέλλον ότι αυτή η πρακτική είναι συνήθης σε αρκετές εταιρείες.

 
TGL είπε:
Θεωρώντας ότι το θέμα έχει εξαντληθεί, μια παρατήρηση μόνο σχετικά με την πιο πάνω διατύπωσή σου.

Κατά τη γνώμη μου δεν είναι καθόλου "αντι-καταναλωτικό" ή "αντι-πελατειακό" το σχήμα των περιορισμένων ενεργοποιήσεων. Καταλαβαίνω ότι αναγκάστηκες να κάνεις πολλές ενεργοποιήσεις μαζί λόγω προβλήματος, και ακόμα περισσότερο γιατί και εγώ αναγκάστηκα να το κάνω πρόσφατα σε άλλο software, λόγω hardware προβλήματος. Όμως κάποιος άλλος θα μπορούσε να εγκαταστήσει απλά το προϊόν στο δικό του pc και σε αυτά 4 φίλων του...

Κατά τη γνώμη μου το support θα σου δώσει και άλλη ενεργοποίηση, αφού τους εξηγήσεις τι συνέβη. Να ξέρεις πάντως και για το μέλλον ότι αυτή η πρακτική είναι συνήθης σε αρκετές εταιρείες.
Φίλε TGL έχω υπόψιν μου την πολιτική τέτοιου είδους από μεγάλο αριθμό εταιρειών λογισμικού κ με βρίσκει αντίθετο. Δε θα είχα καμία αντίρηση να πλήρωνα κάτι παραπάνω για ένα dongle που θα μου έλυνε τα χέρια απ' το να εξηγώ γιατί χάλασε το pc μου κ να μπαίνω σε μια διαδικασία "απολογίας". Ένα άλλο ζήτημα είναι ότι δεν ανοίγει καν η σελίδα ενώ το φυσιολογικό θα ήταν να ενημερωνόμουν για το τί συμβαίνει αν συμβαίνει κάτι. Ευχαριστώ για το χρόνο σου!!!

 
συγνωμη ρε παιδια επειδη σκεφτομαι να αγορασω το cubase 4  και εχω μπερδευτει λιγο..δηλαδη αν κανω καποιες φορες format και ξεπερασω καποιο οριο θα εχω τετοια τρεχαματα?

 
Όχι.

Το cubase 4 δουλεύει με το hardware κλειδί του.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να το έχει εγκατεστημένο στο pc που δουλεύεις.

Το πρόγραμμα μπορείς να το έχεις εγκατεστημένο και σε πάνω από 1 υπολογιστή.

Απλά κάθε φορά θα βάζεις το κλειδί στον αντίστοιχο υπολογιστή.

 
Wow! είπε:
Όσοι έχετε συμμετέχει σε αυτή τη συζήτηση, κάντε ένα κόπο να δείτε αυτή τη σελίδα:

http://www.steinberg.net/en/mysteinberg/landing_pages/cubase_le_4.html

και πείτε μου, σε τι συμπέρασμα καταλήγετε;

:)
Στο ότι ο "Vietmanezos" φίλος μας δεν έχει βρει ακόμα αυτή τη σελίδα....

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top