ES-335 project

τα πρωτα χερια βερνικι επεσαν, η κιθαρα οδευει προς την τελικη ευθεια. πιστευω αυριο να ριξω αλλα 2 τελευταια χερια.

es12.jpg

 
Δε μπορώ να πώ ότι με ενθουσίασε το sunburst βάψιμο που έκανες.Στη θέση σου θα την έκανα ολόμαυρη.Αυτα βέβαια είναι γούστα.Συνολικά η δουλειά είναι φοβερή όμως.Συγχαρητήρια.!! ;)

 
εχεις δικιο, και εγω για αλλο πηγαινα, ηθελα στο εξωτερικο σκουρο καφε-χρυσο και μεσα προς το μπεζ και οχι κιτρινο οπως ειναι. απλα λογω ελειψης χρονου το αφησα ετσι γιατι αλλιως δεν θα τελειωσει ποτε. πιστευω μολις μπει το hardware που θα γυαλιζει να κανει αντιθεση με το μαυρο. αν την εβαφα τωρα θα την εκανα ασπρη με χρυσο hardware. τουλαχιστον να παιξει ωραια γιατι αμα δεν παιξει μιλαμε για πολυ κοπο χαμενο.

 
Κάνε την μαύρη και ο BB King θα σε ευχαριστήσει!!  ;) για να συμπληρώσω τη σκέψη του μπλουζοϊερισσιώτη!!

 
Θα εχει super ήχο!!!

Αφου έχεις μαόνι στο μανίκι μην αναρωτιέσαι καθόλου,το μονο ερώτημα-κατα τη γνώμη μου-να δίνουν οι χορδές την ίδια ένταση στους μαγνήτες γιατι μερικές κόπιες  335 μεταξύ των οποίων και η ibanez πάσχουν ακριβώς εκεί η Mi καντίνι ακούγεται χαμηλότερα και μετα αρχίζει το μαρτύριο..

  Το χρωματάκι ειναι όντως λίγο περίεργο, αλλα οταν θα μπει το hardware ολα θα ξεχαστούνε, το βερνίκι έχει πέσει πολύ ωραία,τι χρησιμοποιείς?

 
Μπράβο για την προσπάθεια EG.

Θα συμφωνήσω με όσους πρότειναν να την κάνεις μαύρη. Εύκολο θα είναι να συμπληρώσεις λίγο μαύρο στο κέντρο τώρα που έχεις κάνει όλη τη δύσκολη δουλειά στο binding. Κάλυψε πρόχειρα το binding γύρω γύρω (έτσι κι αλλιώς δεν θα ψεκάσεις εκεί κοντά) και ρίξε ένα χέρι μαύρο στο κέντρο. Σε 15 λεπτά θα έχεις τελειώσει και θα έχεις ένα αποτέλεσμα πολύ πιο όμορφο.

nasokosm είπε:
Θα εχει super ήχο!!!

Αφου έχεις μαόνι στο μανίκι μην αναρωτιέσαι καθόλου...
Λες να είναι τόσο απλό το μυστικό για να φτιάξεις μια 335?

 
Όντως βγήκε πολύ μαύρη για suburst...

Κατα τ'αλλα είναι πολύ ωραία..ΕΥΓΕ!  ;)

 
nasokosm είπε:
Tο μονο ερώτημα-κατα τη γνώμη μου-να δίνουν οι χορδές την ίδια ένταση στους μαγνήτες γιατι μερικές κόπιες  335 μεταξύ των οποίων και η ibanez πάσχουν ακριβώς εκεί η Mi καντίνι ακούγεται χαμηλότερα και μετα αρχίζει το μαρτύριο..
μπορείς βέβαια να σηκώσεις τον μαγνήτη ώστε να πιάνει την μι καντίνι καλύτερα.

 
Αυτο που περιγράφεις ειναι το πρώτο που κάνεις, μερικοί χρησιμοποιούν ενα δυο νούμερα πιο χοντρές χορδές, δεν υπάρχει τιποτα καλύτερο απο ενα σωστό και ισοροπημένο όργανο και οταν  το όργανο γινεται πιο ¨ακουστικό¨  δεν ειναι τοσο εύκολο να το πετύχεις.

 
θα δουμε, την δευτερα εχω σκοπο να την συναρμολογισω. δεν θα περιμενω καθολου γιατι μετα εχω τοση δουλεια που δεν θα μπορω να σηκωσω κεφαλι. η τελε που εχω φτιαξει και ειναι semi hollow δεν εχει τετοια προβληματα. βεβαια η es εχει τελειως διαφορετικη φιλοσοφια, διαφορετικη κατασκευη και ενα ακομα θεμα που με προβληματιζει ειναι οτι στο σωμα χρησιμοποιουν κελεμπεκι για να μην εχει feedback. θελω να δω την δικια μου πως θα συμπεριφερθει μιας και χρησιμοποιησα δεσποτακι. για μαγνητες εχω τους 57 και 57 plus της gibson (ευτυχως βρηκα τα πραγματα γιατι μετα την μετακομιση ολο το hardware ειχε χαθει). αυτο με την μι δεν το εχω ακουσει, τωρα απλα μεγαλωνει η αγωνια μου. το κακο ειναι οτι μου πειρε πολλες παραπανω ωρες απο μια συνηθισμενη ηλεκτρικη, πολλα πηγαν στραβα (ειναι το τριτο μπρατσο για την συγκεκριμενη κιθαρα) και θα στεναχωρηθω αν ειναι για πεταμα. υπομονη μεχρι να παιξει ο δασκαλος μου, εκει θα μαθω ολη την αληθεια.

 
το βερνίκι έχει πέσει πολύ ωραία,τι χρησιμοποιείς?
αυτη την φορα δεν εμπλεξα με νιτρο, εβαλα πολυουρεθανης το στιλπνο της vernilac 2 συστατικων. επειδη δεν γραφει το κουτι για αραιωση, μετα απο πολλες αστοχες προσπαθειες σε διαφορα project ειδα οτι θελει αρκετη αραιωση για να πεσει ωραια. ουτε πορτοκαλι μου εκανε ουτε να μενει σαν στεγνο χωρις να γυαλιζει οπως αλλες φορες. πιστευω οτι βρηκα την συνταγη. αφου σκεφτομαι να μην κανω καθολου sand and buff. η γυαλαδα ειναι απιστευτη, δεν φαινεται καλα στην φωτογραφια.

 
Η πολυουρεθάνη που χρησιμοποίησες ειναι πρώτη επιλογή τουλάχιστον σε αυτούς που βάφουν μπουζούκια για επάγγελμα, με λιγότερα χέρια δίνει στιλπνότητα καί αν είσαι μάστορας και το κατέχεις δεν χρειαζεται γυάλισμα με αλοιφές , ξεμπερδεύεις γρηγορότερα άσε που στεγνώνει σημαντικά πιο γρήγορα και έχεις το όργανο σου πιο γρήγορα στα χέρια σου για τη πολυπόθητη πρώτη δοκιμή!!!

Περιμένουμε νεα!

Υγ. Φυσικά και δεν ειναι ευκολη στη κατασκευή η 335, το όργανο αυτό θα ακούγεται υπέροχα ΣΑΝ μια ES 335.

 
να και μια δοκιμη με το hardware επανω. η γυαλαδα τωρα φαινεται καλυτερα.

es13.jpg

 
Κουκλα ειναι!

Δεν χρειαζεται να τη πας στο δάσκαλο σου, θα τις φερεις εδω να τις ακουσουμε,μαζι με την tele σου και άλλες 4-5 διπλοπήνιες που έχω σε τρεις διαφορετικούς λαμπάτους, ελπίζω να φτάνουν.

 
ναι να το κανονισουμε. παντως σημερα επιχειρησα να περασω τα ηλεκτρικα. μανικι η υποθεση. δεν ειχα προβλεψει οτι τα long pots που πηρα στις ακρες δεν χωρανε να στριψουν για να μπουν στην τρυπα, δεν εχει το απαραιτητο παχος η κιθαρα. θα κατσω αυριο με καθαρο μυαλο και θα προσπαθησω να βρω λυση. αν και βλεπω να ανοιγω στο τελος καμια τρυπα στην πισω πλευρα και να τελειωνει το θεμα  ;D

 
Σκεψου το πρώτα, τα long pots εχουν τπτ διακοπτες? γιατι δεν βαζεις απλά 500κ ? εκτος αν σκάψεις την κατω πλευρά του bridge μαγνήτη και περάσουν όλα απο κεί αλλα μάλλον παλι δεν θα χωράει να στρίψει.

  Προσωπικά έχω καταργήσει το δευτερο ζευγάρι pots και τα δουλεύω με ένα volume και ένα tone γιατί πανω στο ζόρι κάποιου live θέλω μονο τα απαραίτητα.

 
να 'στε καλα. ετοιμαζω βιντεακι που δειχνει πως περασα τα ηλεκτρικα. μπορει να προλαβω σημερα να το αναρτησω.

 
στο βιντεο που ακολουθει μπορειτε να δειτε πως εβαλα τα ηλεκτρικα μεσα στην κιθαρα.


 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top