Ερωτηση προς κατοχους Kemper.

Σπύρος Δέλτα

Spyros Delta

Κοντομάνικος
Μηνύματα
6,324
Πόντοι
1,688
Παραθετω τις σκεψεις μου.
Ημουν στη φαση να παρω καποιο μηχανηματακι του στυλ torpedo two notes κλπ για να μπορω να χρησιμοποιω στο σπιτι τους ενισχυτες μου, αλλα βεβαιωνομαι συνεχως οτι με το το kemper θα γινουν πιο ευκολα αυτα που ζηταω.

Ειμι ηδη καλα και πολυ ικανοποιημενος απο τους ενισχυτες για κανονικο ηχο, και μια line6 500 για τα σπιτικα δρωμενα, αλλα με πειραζει που εχω τους ενισχυτες και καθονται, αφου δεν μπορω να τους "ανοιξω" σπιτι.
Σιγουρα θα κρατησω την μεγαλη μου αγαπη τον jcm800, αλλα οι υπολοιποι θα δωθουν.
Εβαλα ηδη αγγελια εναν, και θα μπει και δευτερος και σιγουρα μια πεταλιερα, ετσι ωστε να παρω ενα kemper και να αναβαθμισω pc.

Το θεμα ειναι ποια απο τις 3 μορφες να επιλεξω.
(Οι μορφες  με τον ενισχυτη δεν με ενδιαφερουν.)
 

Το "κουτι"?
https://www.thomann.de/gr/kemper_profiling_amplifier_bk.htm
το rack?
https://www.thomann.de/gr/kemper_profiling_amplifier_bk_rack.htm
ή την πεταλιερα?
https://www.thomann.de/gr/kemper_profiler_stage.htm

Και εδω ερχεται η ερωτηση.

Παιζει παντα η φαση να παιξω καπου λαιβ, και ισως προτιμω την πεταλιερα, αλλα τι θα χασω σε σχεση με τα αλλα δυο?

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
To 2016 πούλησα τον ενισχυτή (H&K Tubemeister 36) και σχεδόν όλα τα πετάλια (TC G-System + stomps) και αγόρασα το Kemper Head (χωρίς τον τελικό).

Σκοπός ήταν να καλύψει όλες μου τις ανάγκες. Live, πρόβες, γράψιμο στο σπίτι etc.
Να ξεκαθαρίσω βέβαια ότι δεν παίζω μουσική επαγγελματικά.

Το πρώτο που συνειδητοποίησα ήταν ότι για live/πρόβες η FCB1010 της Behringer θα μου έπσαγε τα νεύρα.
Αγόρασα λοιπόν το Kemper Remote κι έκανα τη ζωή μου πιο εύκολη.

Όπως ανέφερα έχω την version χωρίς τον τελικο.

Στα live έπαιζα κατευθείαν στο PA. Στις πρόβες κούμπωνα στο Return όποιας κεφαλής το οποίο δε μου άρεσε και αγόρασα τον Matrix GT1000FX.
Εκεί μετάνιωσα που αγόρασα το Head. Το Rack θα με είχε βολέψει όσον αφορά τη μεταψορά. Θα είχα πάρει ένα rack case και θα είχα το Kemper με το Matrix παρέα.

Αν αγόραζα σήμερα θα πήγαινα στο Kemper Stage.

Για μένα είναι σημαντικό να έχω το Remote παρέα με το Kemper και το Stage σου τα δίνει 2 σε 1. Πολύ βολικό.
Από λειτουργίες δεν υστερεί σε κάτι.
Δε βγαίνει βέβαια σε έκδοση με τελικό, αλλά δε βλέπω να σε ενδιαφέρει, μιας και η Rack και η Head έκδοση που έχεις βάλει δεν έχουν τελικό.
 

 
Πιστεύω ότι με την παρακάτω επιλογή είσαι καλυμμένος:

Solved


παρεμπιπτόντως ρε Σπύρε... τι "μηχάνημα" (όπως αποκαλούσαν οι παλιοί σκυλόβιοι μπουζουκοπαίκται τους ενισχυτές τους) είναι αυτούνο;... 2-3 βιντεάκια μου είχαν δείξει παλιότερα και ένοιωσα ανακλαστικά ακατάσχετη ανάγκη να ξαναπιάσω κιθάρα στα χέρια μου μετά από 20 χρόνια... απίστευτος ήχος (καλύτερα ήχοι)... που να τον είχα και ζωντανό...?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ντεν έχω αμάξι καρντιά μου, αλλά μήπως σε βοηθήσει λίγο ο τύπος εδώ:

https://killerguitarrigs.com/kemper-profiler-rack-vs-head/
Λέει μόνο για τις διάφορες ανάμεσα στο κουτί και στο ρακ, που φαίνοταν εξ αρχής να είναι μονο το housing.

Ευχαριστώ.

To 2016 πούλησα τον ενισχυτή (H&K Tubemeister 36) και σχεδόν όλα τα πετάλια (TC G-System + stomps) και αγόρασα το Kemper Head (χωρίς τον τελικό).

Σκοπός ήταν να καλύψει όλες μου τις ανάγκες. Live, πρόβες, γράψιμο στο σπίτι etc.
Να ξεκαθαρίσω βέβαια ότι δεν παίζω μουσική επαγγελματικά.

Το πρώτο που συνειδητοποίησα ήταν ότι για live/πρόβες η FCB1010 της Behringer θα μου έπσαγε τα νεύρα.
Αγόρασα λοιπόν το Kemper Remote κι έκανα τη ζωή μου πιο εύκολη.

Όπως ανέφερα έχω την version χωρίς τον τελικο.

Στα live έπαιζα κατευθείαν στο PA. Στις πρόβες κούμπωνα στο Return όποιας κεφαλής το οποίο δε μου άρεσε και αγόρασα τον Matrix GT1000FX.
Εκεί μετάνιωσα που αγόρασα το Head. Το Rack θα με είχε βολέψει όσον αφορά τη μεταψορά. Θα είχα πάρει ένα rack case και θα είχα το Kemper με το Matrix παρέα.

Αν αγόραζα σήμερα θα πήγαινα στο Kemper Stage.

Για μένα είναι σημαντικό να έχω το Remote παρέα με το Kemper και το Stage σου τα δίνει 2 σε 1. Πολύ βολικό.
Από λειτουργίες δεν υστερεί σε κάτι.
Δε βγαίνει βέβαια σε έκδοση με τελικό, αλλά δε βλέπω να σε ενδιαφέρει, μιας και η Rack και η Head έκδοση που έχεις βάλει δεν έχουν τελικό.
 
Αυτή η xlr υποδοχή αριστερά που δεν έχει το stage, που σου χρησίμευσε;

IMG_20221215_100706.jpg

Κατά τα άλλα, το ότι το stage έχει 2 λούπες και 4 υποδοχές για expr. pedals θα μου είναι άκρως χρήσιμες.

IMG_20221215_100727.jpg

Ακόμα και για οικιακή χρήση 

Ποια είναι τα cons που είναι πραγματικά cons στη χρήση;

Το ότι δεν έχει το stage κάποια κουμπιά για άμεση ρύθμιση κάποιων εφφέ (όπως διάβασα σε Kemper φόρουμ) ή του noise gate δεν με πειράζει.

Η συνδεσιμότητα, η ποιότητα των εξόδων ηχου και η ποιότητα κατασκευής με απασχολούν περισσότερο.

 
Η συνδεσιμότητα, η ποιότητα των εξόδων ηχου και η ποιότητα κατασκευής με απασχολούν περισσότερο.
Δυστυχώς σε αυτό δε μπορώ να σε βοηθήσω. Δε φαντάζομαι ότο το Kemper Stage υστερεί στον τομέα αυτό, αλλά δεν έχω γνώση.

Αυτή η xlr υποδοχή αριστερά που δεν έχει το stage, που σου χρησίμευσε;
Δεν την έχω χρησιμοποήσει. Για την ακρίβεια ως return input, το Head σου δίνει 2 balanced επιλογές: TRS και XLR. Οπότε η διαφορά είναι ότι το Stage δίνει μόνο TRS.

Και μιας και το κοίταξα λίγο καλύτερα, το  Stage για MIDI έχει μόνο I/O και όχι Thru όπως το Head.

Αυτός εδώ κάνει μια πολύ καλή και σύντομη περίληψη των διαφορών.




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η συνδεσιμότητα, η ποιότητα των εξόδων ηχου και η ποιότητα κατασκευής με απασχολούν περισσότερο.


για την συνδεσιμότητα τα είδες... μια που φοράνε τα ίδια ADC και DAC και οι εισοδοέξοδοι σε spec (αντιστάσεις και δυναμικές περιοχές) πάλι μια από τα ίδια είναι, σίγουρα και η τελική ποιότητα του ήχου που θα φτάνει στα αυτιά σου παρομοίως ίδια θα είναι... το μόνο που φαντάζομαι ως προς την ποιότητα κατασκευής και το θέμα αντοχής θα έχει δοθεί μια ιδιαίτερη προσοχή στα υλικά υπέρ του stage λόγω πιο σκληρής μεταχείρισης δυνητικά... ήδη υπάρχει και "στα χαρτιά" μια διαφορά στα Electrical Approvals υπέρ του καθώς καλύπτει πιο σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα περί ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας εξοπλισμού πολυμέσων, πράγμα που όμως θεωρώ φυσικό λόγω διαφοράς περιβάλλοντος χρήσης (κάποιος πιο ειδικός περί electrical standards μπορεί να σε διαφωτίσει περισσότερο)...

 
Φϊλε Σπύρο, θα επέλεγα το remote για πιο φορητή λύση. Το άλλο είναι μεγάλο και "δυσκίνητο".

Και χωρίς να θέλω να γίνω ο σπαστικός που άλλα ρωτούν και άλλα απαντάει, ηχητικά εάν σε ενδιαφέρει μία γνώμη τσέκαρε οπωσδήποτε και το Fractal Fm3.

Είχα kemper, και το Fm3 είναι πιο φθηνό, πιο φορητό και με πιο καλό ήχο. Η διαφορά για να καταλάβεις είναι πως το kemper είναι πολύ πιο κομπρεσαρισμένο και "στενό", pod-ίζει λίγο σε σχέση με το Fractal. Μέσα σε ηχογράφηση ίσως η διαφορά είναι μικρή, αλλά σίγουρα τη "νιώθεις".

Ο ήχος που βγαίνει από τα monitors είναι διπλός σε σχέση με το kemper. Είναι κάπως σα λαμπα vs transistor η φάση. Άσε που έχει και άλλα πλεονεκτήματα, καλύτερο editor, είναι και standalone κάρτα ήχου κλπ.

 
Εγώ Σπύρο μου θέλω να σε ρωτήσω γιατί κατέληξες στο Kemper σε σχέση με τις υπόλοιπες επιλογές (axefx, helix, neural).

Τι είναι αυτό που σε κάνει να προτιμάς το Kemper.

EDIT: Νομίζω ότι θα ήταν καλό να μεταφερθεί το θέμα στο ΠΣηφιακό club ...





αν φυσικά δεν έχει αντίρρηση ο Σπύρος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ Σπύρο μου θέλω να σε ρωτήσω γιατί κατέληξες στο Kemper σε σχέση με τις υπόλοιπες επιλογές (axefx, helix, neural).

Τι είναι αυτό που σε κάνει να προτιμάς το Kemper.
Γιατι το εχω ακουσει και με τα αυτια μου σε live και ακουγοταν καλυτερα απο τους αληθινους ενισχυτες.

Τις δυο μερες προπερσι του rockwave με judas priest και iron maiden, ο 2ος κιθαριστας του tremonti τους πατησε ολους.
Πρεπει να ειναι μαγκας και ο ηχοληπτης (οπως και ο παιχτης στον ηχο του) για να βγαλει καλο τον ενισχυτη εξω, συν οποιους αλλους παραγοντες. Εδω του δινεις ενα xlr και ειναι ετοιμος. Εδω ειχα καλυτερο ηχο στα live με το pod500, απο ενισχυτες. Ερχονταν οι ηχοληπτες και κοιταγαν απο τι μηχανημα τους δινω σημα.

Mε το Kemper θα καλω πλακα.

Το Ax fx ειναι μια πολυ καλη ψηφιακη πλαφορμα ηχων. Το Kemper ειναι αλλη φαση. Συν οτι μπορω να κανω profil ακριβως τους ηχους των ενισχυτων μου και να τους εχω λαιβ χωρις να χρειαζεται να τους κουβαλαω.Το FM3 που το ακουσα εχει οντως ογκο, αλλα δεν ειναι το ζητουμενο αυτου τoυ ειδους ο ογκος, τον οποιο εγω τον κοβω στη μιξη αρχικα με το low cut ?
H χροια με ενδιαφερει και να ακουει το μηχανημα τα χερια μου και το vol της κιθαρας (για το gain).

Επισης το FM3 δεν εχει και τοσα κουμπια για πατημα και ισως μου ειναι tricky στο live.

Οι δυο λουπες του kemper stage μου φαινονται δελεαστικες, εμενα που θελω να εχω δυο ρογχους  για εξτρα πεταλια (pre post). Οπως και τα 4 exp pedals που εγω τρωω μανι μανι ενα για  wah και ενα για delay mix. (αν και επειδη το stage δεν εχει καθολου pedal, θα μπορουσα να βαλω το αληθινο μου wah, αφου δεν θα κερδισω χωρο ή κουβαλημα)

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Συν οτι μπορω να κανω profil ακριβως τους ηχους των ενισχυτων μου και να τους εχω λαιβ χωρις να χρειαζεται να τους κουβαλαω.
 


Αυτό μπορείς να το κάνεις και χωρίς το Kemper και να φορτώσεις τις δικές σου irs σε οποιοδήποτε από τα άλλα μηχανήματα, ή ακόμα και σε ένα απλό ir loader πετάλι.

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top