- Μηνύματα
- 3,959
- Πόντοι
- 148
πρωτιστως, σ' ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
Οι παλιοι paper in oil που δεν ηταν ερμητικα σφραγισμενοι παρουσιαζαν μεγαλη αποκλιση με τον χρονο, λογω αποξηρανσης.
Βεβαια το αν αυτοι ηταν "καλοι" η "κακοι" ειναι καθαρα υποκειμενικο, γιατι τοτε δεν υπηρχαν και πολλα περιθωρια επιλογης υλικων.
Απλα ειχαν το χαρισμα να ακουγονται καταπληκτικα σε καποια αυτια...
Οι Tone caps σε κιθαρες δεν "τραβανε μεγαλο ζορι" απο πλευρας τασεων και θερμοκρασιων, οποτε δεν παρουσιαζουν συχνα τετοιες αλλαγες.
Γι αυτο υπαρχει και η σχετικη στηλη στο αρχειο που επισυναπτω.
Σκοπος ειναι να φανει η πραγματικη τιμη του καθενος και να εξαχθουν αναλογα συμπερασματα.
EDIT: Θεωρω οτι χωρις τα καλωδια George L ή καποια αντιστοιχα low capacitance δεν θα ηταν τοσο ευκρινεις οι διαφορες μεταξυ πυκνωτων.
οχι παντα. Αυτο εχει κυριως να κανει με την τυπικη αποκλιση που δινει ο κατασκευαστης. Εχει πυκνωτες με tolerance 20% 10% 5% και μικροτερες σε πιο ειδικες περιπτωσεις. Μεγαλες ανοχες ομως ενδεχεται να εχουν και ακριβοι πυκνωτες. Ειναι απλα θεμα κατασκευης.Το θέμα με τους πυκνωτές είναι οτι οσο πιο χαμηλής ποιότητας είναι, τόσο μεγαλύτερη είναι η απόκλιση της πραγματικής τιμής τους απο την τιμή που γράφουν επάνω τους
Εδω συμφωνω εν μερει γιατι ενδεχεται και καποιοι "καλοι" πυκνωτες να drift_αρουν...και τόσο πιο εύκολα αλλάζει η τιμή τους με τον χρόνο απο την επίδραση της υγρασίας της θερμότητας κλπ.
Οι παλιοι paper in oil που δεν ηταν ερμητικα σφραγισμενοι παρουσιαζαν μεγαλη αποκλιση με τον χρονο, λογω αποξηρανσης.
Βεβαια το αν αυτοι ηταν "καλοι" η "κακοι" ειναι καθαρα υποκειμενικο, γιατι τοτε δεν υπηρχαν και πολλα περιθωρια επιλογης υλικων.
Απλα ειχαν το χαρισμα να ακουγονται καταπληκτικα σε καποια αυτια...
Οι Tone caps σε κιθαρες δεν "τραβανε μεγαλο ζορι" απο πλευρας τασεων και θερμοκρασιων, οποτε δεν παρουσιαζουν συχνα τετοιες αλλαγες.
Ναι, χρησιμοποιησα πολυμετρο με "καπασιτόμετρο"...Δεν ξέρω αν μέτρησες με όργανο τους πυκνώτές που χρησιμοποίησες ή όχι.
Γι αυτο υπαρχει και η σχετικη στηλη στο αρχειο που επισυναπτω.
Σκοπος ειναι να φανει η πραγματικη τιμη του καθενος και να εξαχθουν αναλογα συμπερασματα.
+1 μεγαλος παραγοντας επηρεασμου του Resonant Peak, οπως και το καλωδιο μεταξυ κιθαρας και ενισχυτη.Ακόμα μεγαλύτερη ως "δραμματική" επίδραση έχει η αλλαγή της τιμής του ποτενσιόμετρου volume
EDIT: Θεωρω οτι χωρις τα καλωδια George L ή καποια αντιστοιχα low capacitance δεν θα ηταν τοσο ευκρινεις οι διαφορες μεταξυ πυκνωτων.
+1Κατα την γνώμη μου δεν πρόκειται για "καλύτερο" ή "χειρότερο" ήχο απλά για διαφορετικό ήχο. Σε κάποιους αρέσει έτσι, σε κάποιους άλλους αλλοιώς. Επίσης κατα την γνώμη μου, δεν υπάρχει σίγουρος γενικός κανόνας με βάση τον τύπο της κιθάρας ή του μαγνήτη! Προσωπικά προτείνω σαν λύση τον πειραματισμό.
+1000Γενικά πιστεύω οτι άν κάτι δεν μας αρέσει στην κιθάρα μας, πριν περάσουμε στην λύση της αλλαγής μαγνήτη, αξίζει τον κόπο να παίξουμε με τις τιμές των πυκνωτών και των ποτενσιομέτρων. Καμια φορά, πιστέψτε με, μπορεί οι αλλαγές στην κιθάρα μας να μας εκπλήξουν.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: