• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

Επιτέλους φτιάχνω τον δικό μου χώρο : Διλήμματα και Συμβουλές.

και τελος , μερικες φωτο , (απο κινητο δυστυχως) , ετσι για την ιστορια.. :o ;D

θα με ενδιαφεραν πολυ οι αποψεις σας για τα παρακατω.

1.

πως κρινετε τους προενισχυτες της m-audio

2.

κρινετε σκοπιμη

πιθανη αναβαθμιση των μικροφωνων , κρατωντας την καρτα

η

την αγορα προενισχυτη , κρατωντας τα μικροφωνα?

σχολιαστε ελευθερα , προς γνωση μου και συμμορφωση.

ευχαριστω για την υπομονη σας.

:)

Εικόνα0046_Medium.jpg

Εικόνα0048_Medium.jpg

Εικόνα0049_Medium.jpg

Εικόνα0050_Medium.jpg

 
Αν και καθόλου χρήσιμο σχόλιο σ'αυτό που κάνεις τώρα, να πω οτι γουστάρω πολύ τα ψαξίματα που κάνεις και τα αποτελέσματα που έχεις πετύχει μέχρι τώρα  8) 8) 8)

 
ευχαριστω man.!!

;D

ομως πρεπει να κατασταλλαξω σε λυσεις οσο προλαβαινω ακομα , διοτι τα χειροτερα (οικονομικα) ερχονται.. :-X

 
Για προσωπικη-ερασιτεχνικη χρηση μια χαρα ειναι ο εξοπλισμος σου. Οταν τοποθετησεις τα πανελ κανε τις ιδιες ηχογραφησεις στις ιδιες συνθηκες (τοποθετηση και εντασεις) ωστε να μπορουν να φανουν οι διαφορες

Νικος

 
τελικα αμα δε σε "θελει".......ΔΕΝ σε "θελει" ........

μαζευα κι εγω λεφτα για να αποκτησω τα adam A5 που ειπα στην αρχη του τοπικ  , αλλα μου ξημερωσε προβλημα (υγειας) -ευτυχως οχι σοβαρο- και θα μου φυγουν οι οικονομιες.....

και ουτε τα tascamακια βγαινουν πια , για να απαλυνω τον πονο μου.......

φτου........ :'( :'( :'( ::)

θα "ξεπεσω" σε κανα krk rp5 η -μαλλον λιγο καλυτερα- fostex pm05 mk ii ,

μου φαινεται.......αν καταφερω να μαζεψω βεβαια......σε κανα μηνα.

τα 500+ των adam τα βλεπω απο το καλοκαιρι και μετα , και θελω να αρχισω δουλιτσα....

ουφφφφφφ............. :-[ :-[

 
Last edited by a moderator:
μετα απο καμποσα απροοπτα γεγονοτα και εξοδα , καταφερα επιτελους να τελειωσω κατα 90% τον χωρο μου.

παραθετω φωτο:

ο μπροστινος τοιχος , εκει που ειναι και το γραφεια , φιλοξενει 3 πανελ με πετροβαμβακα , τοποθετημενα ψηλα , και απο κατω , στο υψος που θα τοποθετηθουν τα μονιτορ , 2 φυλλα μακροστενο ρικοφον παχους 5cm.

ο πισω τοιχος , φιλοξενει επισης , 3 πανελ πετροβαμβακα τοποθετημενα κατω απο την μεση κατα τα 2/3 τους. απο πανω , εχουν τοποθετηθει 3 τετραγωνικα ρικοφον επισης 5cm παχος.

οι 2 τοιχοι στο πλαι των γραφειων , εχουν απο ενα πανελ τοποθετημενο πλαγια και απο κατω , επισης ρικοφον 5cm.

απ οτι παρατηρω , ΕΓΙΝΕ δουλεια , η οποια με ικανοποιει , καθ οτι μαζευτηκαν κατα 70% οι αντηχησεις , χωρις να εχω ενα ΤΕΛΕΙΩΣ dead room.

περιμενω ενα ζευγαρακι fostex pm05 mk ii , με τα οποια θα πρσπαθησω να "μπω" στο αθλημα οντας newbie.. :-X

επισης οπως προτεινε και ο FABRIC AUDIO , εκανα ηχογραφηση με το at4033 & ksm 27 ακριβως τα ιδια πραγματα που ειχα ποσταρει στην αρχη του thread με την ακουστικη κιθαρα. (martin HD28)

περιμενω τις αποψεις σας.

Εικόνα0059.jpg

Εικόνα0061.jpg

Εικόνα0062.jpg

Εικόνα0064.jpg

 
και εδω τα 2 κλιπακια.

ποιο προτιματε σαν ηχοχρωμα ακουστικης για recording??

θα με ενδιεφερε ΠΟΛΥ η απαντηση σας.

AT_4033_-_MARTIN.mp3

KSM_27_-_MARTIN.mp3

 

Attachments

Αν ειναι εφικτο, θα πρεπει να αρχισεις να τοποθετεις τα πανελ στις γωνιες πρωτα

Νικος

 
νικο ευχαριστω για την συμβουλη.

για τις γωνιες λεω να παρω μπασσοπαγιδες απο τριγωνικο ρικοφον , αν και τα 2 εκ των τριων πανελ στους δυο τοιχους , ειναι πολυ κοντα στις γωνιες. (35cm)

μεχρι τωρα δεν μου βουιζει κατι στα μπασσα.

μηπως αρχισει και γινεται πολυ "πνιχτο"??

 
Last edited by a moderator:
spimav_z είπε:
νικο ευχαριστω για την συμβουλη.

για τις γωνιες λεω να παρω μπασσοπαγιδες απο τριγωνικο ρικοφον.

αν και μεχρι τωρα δεν μου βουιζει κατι στα μπασσα.

μηπως αρχισει και γινεται πολυ "πνιχτο"??
Θα πρεπει να κανεις μετρησεις στον χωρο ωστε να δεις εαν εχεις αλλαξει την ακουστικη. Για να μπορεις να κανεις ηχογραφηση το ιδανικοα αποτελεσμα ειναι να εχεις ενα 'ζωντανο' χψρο ηχογραφησης και ενα ουδετερο χωρο για monitoring, γιαυρο τα στουντιο εχουν δυο δωματια. Στην δικη σου περιπτωση θα προτεινα να κανεις τον χωρο ουδετερο ωστε να ακους σωστα αυτα που ηχογραφεις, αλλωστε οι ηχογραφησεις σου θα ειναι πιο πολυ απο κοντα και οχι για το ambience του δωματιου.

Σχετικα με τις γωνιες εννοοουσα κατι τετοιο

Νικος

70_1.JPG

70_2.JPG

80_1.JPG

 
αλλη μια ερωτηση.

1.

γιατι το gain των προενισχυτων της m audio profire 610 , ΔΕΝ μου φτανει?

στα κλιπακια που εγραψα , για να φτασω με μετριας εντασης παιξιμο τα 0db στην πιο δυνατη πενια , χρειαστηκε να βαλω το gain σχεδον τερμα....

2.

επειδη δεν ξερω να διαβαζω και να κατανοω τα χαρακτηριστικα των μικροφωνων και των διαφορων προενισχυτων , τι πρεπει να προσεξω ωστε να matchαρουν σωστα τα μικροφωνακια που διαθετω με την εισοδο ενος υποψηφιου προενισχυτη?

ωστε ουτε να peakαρει αλλα ουτε και να μου λειπει gain.

σκοπος μου ειναι να αποκτησω καποιον ωστε να γραφω με τα 2 πυκνωτικα μεσω αυτου στα line in της profire 610.

και να εχω τις μπροστινες της εισοδους μονο για αλλες χρησεις.(keyboards κλπ)

3.

μπορει καποιος προενισχυτης με spdif output να τροφοδοτησει το spdif της profire?

πλεονεκτηματα / μειονεκτηματα?

ευχαριστω και παλι.

 
FABRICAUDIO είπε:
Στην δικη σου περιπτωση θα προτεινα να κανεις τον χωρο ουδετερο ωστε να ακους σωστα αυτα που ηχογραφεις, αλλωστε οι ηχογραφησεις σου θα ειναι πιο πολυ απο κοντα και οχι για το ambience του δωματιου.
Σωστά!

Σε αυτή τη φάση spimav_z σε σύμφέρει να ακούς και να μιξάρεις καλύτερα παρά να γράφεις με φυσικό ambience. Ουτως η αλλως για κατι τετοιο μάλλον θα έπρεπε το δωματιο να είχε προβλεψη και για διαχυτές που απ'οτι είδα δεν υπάρχουν. Από πλευρας ακουστικής δεν γίνεται να έχεις και τα δύο δωματια σε ένα (δηλ listening room και recording room μαζί, εκτός κι αν χρησιμοποιηθούν κινητά πανελς κ διαχυτές). Οπότε καλύτερα να προσθέσεις π.χ. 4 γωνιακές μπασοπαγίδες να το κάνεις δωμάτιο listening room και να τελέιωσεις με το θέμα ακουστική. Υπάρχουν πολλά πολύ καλά reverb για να κάνεις τη δουλεία σου από εκεί και πέρα.

Πιο "πνιχτο" δεν νομίζω να γίνει ισως τα μπασσα να καθαρίσουν κι αλλο λίγο. Αν τυχόν το δωμάτιο στεγνώσει τελείως νομίζω οτι μπορείς να αφαιρέσεις καποιο απο τα ρικοφόν....  

Πάντως, δύσκολα μπορεί να βγουν συμπεράσματα για την ακουστική ενός δωματιου αν δεν υπάρχει καποια ακουστική μετρηση (π.χ. αποκριση συχνότητας δωματιου, χρονοι αποσβεσης κ.α.)

 
Last edited by a moderator:
spimav_z είπε:
1.

γιατι το gain των προενισχυτων της m audio profire 610 , ΔΕΝ μου φτανει?

στα κλιπακια που εγραψα , για να φτασω με μετριας εντασης παιξιμο τα 0db στην πιο δυνατη πενια , χρειαστηκε να βαλω το gain σχεδον τερμα....
κάθε προενίσχυση έχει μια συγκεριμένη γνωστή (από τα χαρακτηριστικά της) μέγιστη τιμή ενίσχυσης (gain) , στην οποία όμως θα πρέπει να "προσθέσουμε" και τυχόν μειωνεκτήματα (άυξηση θορύβου κλπ) που δεν καταγράφωντε στις επίσημες μετρήσεις της κάθε εταιρίας (ή καλύτερα γράφωντε "πλαγίως"). Στην πράξη οι περισσότερες προενισχύσεις και ανάλογα με την τοπολογία τους προσφέρουν "καθαρή" ενίσχυση σε ένα έυρος 0 - 60 db (κατά μέσο όρο). Από εκεί και πέρα υπάρχουν υλοποιήσεις που προσφέρουν "καθαρά" 80db, άλλες που προσφέρουν υπέροχα χρωματιμένα 40 db μόλις, άλλες που ματσάρουν τέλεια με μικρόφωνα ταινίας κλπ κλπ κλπ

2.

επειδη δεν ξερω να διαβαζω και να κατανοω τα χαρακτηριστικα των μικροφωνων και των διαφορων προενισχυτων , τι πρεπει να προσεξω ωστε να matchαρουν σωστα τα μικροφωνακια που διαθετω με την εισοδο ενος υποψηφιου προενισχυτη?

ωστε ουτε να peakαρει αλλα ουτε και να μου λειπει gain.
...σε συνέχεια από τα προηγούμενα , δηλαδή το διαθέσιμο ποσοσστό ενίσχυσης που διαθέτει η κάθε υλοποίηση, ένας πολύ σημαντικός παράγωντας είναι η αντίσταση εισόδου της προενίσχυσης αλλά και το αν είναι μεταβλητή ή όχι. Μια μεταβλητή αντίσταση εισόδου σημαίνει καλύτερο matching με μικρόφωνα που έχουν ιδιαίτερα χαμηλή έξοδο (παθητικά ribbon αλλά και αρκετά δυναμικά όπως το sm7b) αλλά και δυνατότητα για ένα στοιχοιώδες αλλά πολύ ουσιαστικό sound shaping για τα περισσότερα μικρόφωνα.

Η αλήθεια είναι πως αυτήτην δυνατότητα την συναντάς σε πιο High end υλοποιήσεις...

...για να έχεις μια καλύτερη εικόνα για τα παραπάνω ρίξε μια ματιά εδώ

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=172

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=73

3.

μπορει καποιος προενισχυτης με spdif output να τροφοδοτησει το spdif της profire?

πλεονεκτηματα / μειονεκτηματα?

ευχαριστω και παλι.
.....φυσικά και μπορεί ΑΛΛΑ

Αφ'ενός δεν μπορείς να θεωρείς δεδομένο ότι θα έχεις "καλύτερο" AD convertion (το αντίθετο πιθανότατα...υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό, από την συνύπαρξη στο ίδιο σασσί τροφοδοσίας για την προενίσχυση ΚΑΙ τον μετατροπέα, το κοινό PCB, την παρέμβαση καλωδίων ευαίσθητων στις παρεμβολές, το διαφορετικό clocking κλπ). Αν τίθεται θέμα έλειψης αναλογικών Ι/Ο τότε σίγουρα είναι μια λύση... αν πάλι όχι....μπορεί κανείς να μιλήσει μόνο κατά περίπτωση (γιατί πχ κάποια από τα μειoνεκτήματα σε σχέση με το AD που ανέφερα υπαρχουν ούτως ή άλλως σε ένα audio interface που παρέχει και μικροφωνικήπροενίσχυση , τροφοδοσία φάντομ κλπ)

 
Last edited by a moderator:

Trending...

Νέα θέματα