- Μηνύματα
- 12,681
- Πόντοι
- 38
Είχα την τύχη λοιπόν, το Σάββατο το πρωί να βρεθω σε φιλικό σπίτι παρουσία μπασιστών (φωτό υπάρχουν στο φατσομπούκι αλλά τι να τις κάνετε δεν παίζουν ρόλο) και με την βοήθεια τεσσάρων USA Jazz Bass (2 x 70s με maple ταστιέρα, 1 AVRI 62 και ένα του 66 (το θέλω απελπισμένα, το θέλω κολασμένα) με παλίσσανδρο) δοκιμάστηκαν οι μαγνήτες που κατασκευάζει εξ' ολοκλήρου από την αρχή και μόνος του, ο Γιάννης Παπαδαντωνάκης γνωστός σε αρκετούς από μας και ως Φεντεριάς με την νεοσυσταθείσα GAS Pickups εταιρεία του .
Ήταν δύο σετ μαγνητών με 60s και 70s voicing και δοκιμάστηκαν και οι δύο σε διαφορετικούς συνδυασμούς.
Οι συνδυασμοί ήταν αρκετοί και λόγω των αλλαγών (εγώ αναγνωρίζω δύο, στις full on positions που ο πυκνωτής δεν επιδρά, το ξύλο του μανικιού και το pickup positioning - βλ. 60s vs 70s) και αρχίσαμε το παιχνίδι "τι ακούς εσύ".
Φυσικό ήταν, ακόμα και οι έμπειροι, να έχουν διαφορετικές απόψεις επ' αυτών (πάει με τα γούστα) αλλά ο Γιάννης ήταν από πάνω, κρατώντας σημειώσεις (χρήσιμες προερχόμενες από μπασίστες αφού ο Γιάννης είναι πρωτίστως κιθαρίστας) και με το κολλητήρι ζεστό για τις απαραίτητες αλλαγές από μπάσο σε μπάσο.
Εμένα (δεν με συγκαταλέγω στην συνομοταξία τους που χει χτυπήσει πολλά χιλιόμετρα και δεκαετίες στα στούντιο και στη σκηνή αλλά ένα αυτί το έχω και μια γνώμη θα την πω) μου άρεσαν περισσότερο οι 60s αλλά είμαι σίγουρος (πχ ο Τέρης) ότι άλλοι θα προτιμήσουν τους 70s ή και τους δύο ή και κανέναν. Ξέρετε, η γνωστή πίτα...
Τον ρώτησα και μου είπε ότι δουλεύει με CNC και με μετρήσιμο και αναπαράξιμο τρόπο (επιφυλάσσομαι για φωτό σαν πάω στο εργαστήρι του), από τον μαγνητισμό των rods μέχρι και το τελικό εμποτισμό άρα δεν μιλάμε για mojo καταστάσεις αλλά (λόγω και του τεχνοκρατικού του υπόβαθρου) συνεπή αναπαραγωγή του μετρήσιμου ήχου εξ' ού και τα specs στο site .
"Ε και;" ρωτάτε. Ε και τίποτα. Προσωπικά μου αρέσει να μιλάω με γνώστες, που έχουν μεράκι, γούστο και γνώσεις και μπορούν αφουγκραστούν τις επιθυμίες / ανάγκες του πελάτη και να τις δημιουργήσουν. Το ότι είναι κοντά μου μπορεί να πάει κάποιος να ακούσει και ίσως να αναπροσαρμόσει (κατά το δοκούν) το τελικό προϊόν, είναι σημαντικό για αυτούς που ξέρουν τι θέλουν και τι χρειάζονται ως επαγγελματίες. Το ότι είναι και Έλληνας δημιουργός / κατασκευαστής, είναι απλώς bonus-κανονάκι.
Α, ναι και για να προλάβω αυτούς που θα αρχίσουν τα γνωστά.....
Τον Γιάννη δεν τον ήξερα (ακουστά τον είχα) αλλά τώρα τον ξέρω. Δεν την έχουμε μαζί την εταιρεία και δεν έχω πάρει (ακόμα) μαγνήτη του και ούτε καν κρασί δεν ήπιαμε μαζί (πέραν του καφέ που είχε ο σπιτονοικοκύρης των δοκιμών).
Κι αν πάρω κάποια στιγμή μαγνήτες του, μαγκιά μου και λογαριασμό δεν πρόκειται να δώσω.
Promo δεν του κάνω, τη γνώμη μου (μόνο στα δύο σετ μπάσου που άκουσα - καθότι έχει και για κιθάρες) λέω, μέχρι εκεί πάω (προς το παρόν γιατί σκέφτομαι κι άλλο μπασοτεστ) κι όποιος θέλει κάτι άλλο, μιλάει απ' ευθείας μαζί του.
Ένα τηλέφωνο μακριά είναι και μιλάει και τη γλώσσα σας.
Ήταν δύο σετ μαγνητών με 60s και 70s voicing και δοκιμάστηκαν και οι δύο σε διαφορετικούς συνδυασμούς.
Οι συνδυασμοί ήταν αρκετοί και λόγω των αλλαγών (εγώ αναγνωρίζω δύο, στις full on positions που ο πυκνωτής δεν επιδρά, το ξύλο του μανικιού και το pickup positioning - βλ. 60s vs 70s) και αρχίσαμε το παιχνίδι "τι ακούς εσύ".
Φυσικό ήταν, ακόμα και οι έμπειροι, να έχουν διαφορετικές απόψεις επ' αυτών (πάει με τα γούστα) αλλά ο Γιάννης ήταν από πάνω, κρατώντας σημειώσεις (χρήσιμες προερχόμενες από μπασίστες αφού ο Γιάννης είναι πρωτίστως κιθαρίστας) και με το κολλητήρι ζεστό για τις απαραίτητες αλλαγές από μπάσο σε μπάσο.
Εμένα (δεν με συγκαταλέγω στην συνομοταξία τους που χει χτυπήσει πολλά χιλιόμετρα και δεκαετίες στα στούντιο και στη σκηνή αλλά ένα αυτί το έχω και μια γνώμη θα την πω) μου άρεσαν περισσότερο οι 60s αλλά είμαι σίγουρος (πχ ο Τέρης) ότι άλλοι θα προτιμήσουν τους 70s ή και τους δύο ή και κανέναν. Ξέρετε, η γνωστή πίτα...
Τον ρώτησα και μου είπε ότι δουλεύει με CNC και με μετρήσιμο και αναπαράξιμο τρόπο (επιφυλάσσομαι για φωτό σαν πάω στο εργαστήρι του), από τον μαγνητισμό των rods μέχρι και το τελικό εμποτισμό άρα δεν μιλάμε για mojo καταστάσεις αλλά (λόγω και του τεχνοκρατικού του υπόβαθρου) συνεπή αναπαραγωγή του μετρήσιμου ήχου εξ' ού και τα specs στο site .
"Ε και;" ρωτάτε. Ε και τίποτα. Προσωπικά μου αρέσει να μιλάω με γνώστες, που έχουν μεράκι, γούστο και γνώσεις και μπορούν αφουγκραστούν τις επιθυμίες / ανάγκες του πελάτη και να τις δημιουργήσουν. Το ότι είναι κοντά μου μπορεί να πάει κάποιος να ακούσει και ίσως να αναπροσαρμόσει (κατά το δοκούν) το τελικό προϊόν, είναι σημαντικό για αυτούς που ξέρουν τι θέλουν και τι χρειάζονται ως επαγγελματίες. Το ότι είναι και Έλληνας δημιουργός / κατασκευαστής, είναι απλώς bonus-κανονάκι.
Α, ναι και για να προλάβω αυτούς που θα αρχίσουν τα γνωστά.....
Τον Γιάννη δεν τον ήξερα (ακουστά τον είχα) αλλά τώρα τον ξέρω. Δεν την έχουμε μαζί την εταιρεία και δεν έχω πάρει (ακόμα) μαγνήτη του και ούτε καν κρασί δεν ήπιαμε μαζί (πέραν του καφέ που είχε ο σπιτονοικοκύρης των δοκιμών).
Κι αν πάρω κάποια στιγμή μαγνήτες του, μαγκιά μου και λογαριασμό δεν πρόκειται να δώσω.
Promo δεν του κάνω, τη γνώμη μου (μόνο στα δύο σετ μπάσου που άκουσα - καθότι έχει και για κιθάρες) λέω, μέχρι εκεί πάω (προς το παρόν γιατί σκέφτομαι κι άλλο μπασοτεστ) κι όποιος θέλει κάτι άλλο, μιλάει απ' ευθείας μαζί του.
Ένα τηλέφωνο μακριά είναι και μιλάει και τη γλώσσα σας.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: