Epiphone rebuilt

Αυτά τα CTS γιατί τόσο μεγάλα, διπλά ειναι?


Ναι, ειναι διπλα και παρεχουν περισσοτερες δυνατοτητες συνδεσμολογιας και αρα μεγαλυτερο ευρος σε configuration - ηχητικο αποτελεσμα σε συνδυασμο με μαγνητες και toggle switch.

Αυτα ειναι....https://www.sixstringsupplies.co.uk/product/cts-push-pull-pot-250k

Απο την αλλη εχουν τοποθετηθει και αυτα...https://www.emma-music.com/-cts,us,4,MINI-550A-SP18-CTS500M.cfm τα οποια ειναι mini σε μεγεθος. Το λεω γιατι, ειναι ακομα ενας λογος τα "διπλα" να φαινονται τεραστια στην φωτογραφια.... 

 
φιλε δοκιμασε να περασεις τον Ατλαντικο με κανο.Παιχνιδακι θα σου φανει..........

 
φιλε δοκιμασε να περασεις τον Ατλαντικο με κανο.Παιχνιδακι θα σου φανει..........


Δεν αποτελει τμημα των μελλοντικων σχεδιων μου, αλλα με υπομονη και θεληση, κι αυτο γινεται.

 
Μετα απο καποιο καιρο και την μεταπηδηση σε νεο χρονο (Καλη χρονια σε ολους!) ειχαμε και καποια προοδο.

Αφου φυγαν οι σφικτηρες (και μετα απο πολυ τριψιμο) ειχα το ακολουθο αποτελεσμα....

PUpP94Z.jpg


nKAJdtu.jpg


εφτιαξα και το σημειο οπου θα "καθησει" το tun o'matic

jCqwA3A.jpg


και καπως ετσι ολοκληρωθηκε η μπροστινη οψη.

Συνεχεια ειχε η οπισθια πλευρα του σωματος....

σκαψιμο......

Dqc22q3.jpg


και η διαδικασια της αποτυπωσης......

6TrDAoE.jpg


zJeQyvZ.jpg


nRCtPrj.jpg


rPP9I0L.jpg


και το τελικο αποτελεσμα.....

v1sGap5.jpg


.........χωρις λαθος δεν γινεται....(εκ των υστερων καταλαβα τι πηγε στραβα)

HQ0HaLj.jpg


και η τελικη εφαρμογη (οχι ομως το τελικο αποτελεσμα)....

VsCqLY0.jpg


me7Brel.jpg


6r2r2HL.jpg


και ενα συγκριτικο βαρους......

πριν.....

MwW8Oy7.jpg


jzPz3D6.jpg


μετα....

OAJQuGV.jpg


WWXHzUE.jpg


συνεχιζουμε .....

 
Ομορφα.....

Μιας και το σωμα τελειωσε απο τις ''χοντρες'' εργασιες, καιρος ειναι να ασχοληθω και με το βαψιμο του.

Τι σκεφτομαι.

Αφου εχω αφαιρεσει πλεον ολο το προηγουμενο γεμιστικο βερνικι (για τους πορους του ξυλου)...

1. Να περασω καμποσα (δεν ξερω ποσα, εδω βοηθατε) layers απο μαυρο stain (οπου stain = χρωμα εμποτρισμου,σωστα;)

2. Αφου ποτισει - στεγνωσει (το στεγνωσει δεν γνωριζω σε ποσο χρονο μεταφραζεται, ξαναβοηθατε)

3. Να περασω γεμιστικο (διαφανες) για τους πορους του ξυλου και ετσι να ''κλεισω'' το χρωμα 

4. Να περασω ενα τελικο βερνικι διαφανες για προστασια - γυαλαδα - τελικη επιφανεια αφου φυσικα θα εχει στεγνωσει το γεμιστικο.

Τι θα ηθελα....

1. Αποψεις - Προτασεις για τυχον παραλειψεις - βελτιωσεις απο οποιους εχουν κανει κατι αντιστοιχο.

2. Διορθωσεις αν κατι σκεφτομαι λαθος επι της διαδικασιας ή της σειρας εργασιων

3. Προτασεις για αποτελεσματικα προιοντα και καταστηματα που μπορουν να βρεθουν....

Παραδειγμα, εχω βρει αυτο για stain ....https://www.emma-music.com/-stewart-mac-donald,us,4,T-NIT-480049.cfm

Η ποσοτητα φτανει; Η ποιοτητα καλη;

 
πολυ καλή δουλιά, απο ένα γρηγορο διάβασμα στο νήμα,

μερικά σχόλια έστω και εκ των υστέρων, περι χάλκινων καναλιών, για καλωδίωση, αν είναι να το κάνεις 100% "σωστά" θα πρέπει αυτα τα χάλκινα κανάλια να είναι συνδεδεμένα με την γείωση. Κατεμέ όμως (παντα κατεμε, άλλοι μπορεί να διαφωνούν) το shielding είναι ελάχιστα χρήσιμο εως άχρηστο, οποτε νομίζω αυτη η κίνηση ήταν overkill.

Απο μαγνήτες active, υπόψην οι EMG είναι πιο θορυβώδεις, οι SD εντελώς απροβλημάτιστοι, δυστυχως στις Les Paul μου αρεσουν πιο πολύ οι EMG.

ΥΓ

Το κόψιμο του cut-away, "κέρατο" όπως το λές, πώς το έκανες ΤΟΣΟ θεϊκό ρε φίλε? Ρίξε μια περιγραφή. Οταν είχα προσπαθήσει το ίδιο με την Καρβιν μου το είχα κάνει εντελώς καουμπόικα :

http://www.kieselguitarsbbs.com/viewtopic.php?t=41355

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
πολυ καλή δουλιά, απο ένα γρηγορο διάβασμα στο νήμα,


Σε ευχαριστω για τα σχόλιά σου!

μερικά σχόλια έστω και εκ των υστέρων, περι χάλκινων καναλιών, για καλωδίωση, αν είναι να το κάνεις 100% "σωστά" θα πρέπει αυτα τα χάλκινα κανάλια να είναι συνδεδεμένα με την γείωση.


Οντως, τη συνδεση με γειωση, την ειχα στα υπ' οψη. Απλα δεν εχω φτασει ακομα σε αυτη την φαση.

Κατεμέ όμως (παντα κατεμε, άλλοι μπορεί να διαφωνούν) το shielding είναι ελάχιστα χρήσιμο εως άχρηστο, οποτε νομίζω αυτη η κίνηση ήταν overkill.


Η αληθεια ειναι οτι δεν γνωριζω το ποσο και αν ειναι αποτελεσματικο το shielding στα μουσικα οργανα. Εχω διαβασει κατα καιρους όμως, σε διαφορα φορουμ, οτι προτεινεται ως αναβαθμιση.

Παραλληλα, καταστηματα που εμπορευονται ανταλλακτικα μουσικων οργανων, επισης εχουν αφιερωσει ''χωρο'' για αυτο το ειδος. Γνωριζω οτι ουτε η μια αλλα ουτε και η δευτερη περιπτωση αποτελουν αντρανταχτη επιχειρηματολογια, καποια πραγματα (να μην πω τα περισσοτερα) τα κανω για το δικο μου''piece of mind''.

Το ειχα γραψει κι εγω εξ' αρχης οτι τα χαλικνα σωληνακια ειναι ενα overkill. Στην φαση που ημουν ομως, δεν ηταν και ιδιαιτερος κοπος να γινουν. Ασε που οταν θα τελειωνα, δεν θα γινοταν ετσι κι αλλιως. 

Απο μαγνήτες active, υπόψην οι EMG είναι πιο θορυβώδεις, οι SD εντελώς απροβλημάτιστοι, δυστυχως στις Les Paul μου αρεσουν πιο πολύ οι EMG.


Με ενδιαφερει η αποψη σου, και ολων γενικα για αυτο το θεμα. Ξερω οτι ειναι πολυπλευρο και πιο πολυ "προσωπικο" μην πω οτι εχει να κανει πιο πολυ με τον υπολοιπο εξοπλισμο (εχω δει και το σχετικο νημα στο noiz) . Παρ' ολα αυτα οντως, οντως οι SD ειναι πρωτοι σαν επιλογη και μετα '' γλυκοκοιταζω'' και τους fishman.

Οποτε εδω θα ηθελα μια αποψη. Active ή μη active μαγνητες; Να προτιμησω fisman αντι SD; 

ΥΓ

Το κόψιμο του cut-away, "κέρατο" όπως το λές, πώς το έκανες ΤΟΣΟ θεϊκό ρε φίλε? Ρίξε μια περιγραφή. Οταν είχα προσπαθήσει το ίδιο με την Καρβιν μου το είχα κάνει εντελώς καουμπόικα :

http://www.kieselguitarsbbs.com/viewtopic.php?t=41355


Θα σου πω....

Αρχικα, σχεδιασα με το χερι και με ενα μαρκαδορακι το  cut-away (ψιλοφενεται θαμπη η μλπε γραμμη στο κομματι που εφυγε).... 

Μετα, μετρησα με παχυμετρο, περιπου την διαμετρο για να αγορασω το σουπερ σπεσιαλ τουλ με το οποιο θα εφερνα τελικη επιφανεια...

dfhLhDv.jpg


μετα, με dremel και τρυπανακι ακιδος (το τρυπανακι, αναλογως την δουλεια χρησιμοποιεις αντισοιχο, εγω το εκανα με 6 χιλιοστων) εκανα διαδοχικες διαμπερεις τρυπες στο σωμα, πολυ κοντα η μια στην αλλη (ετσι ωστε, με μικρη κινηση του τρυπανιου αριστερα δεξια, να "κοβει" κατα καποιο τροπο την σχεδιασμενη διαδρομη) και  ακολουθωντας την γραμμη που ειχα σχεδιασει.

Τελος,  με το σουπερ σπεσιαλ τουλ λειανα και εδωσα το τελικο σχημα.

Το σουπερ σπεσιαλ τουλ?

PGFNZ6C.jpg


Pvc σωληνας με κολλημενο το γυαλοχαρτο επανω του με βενζινοκολλα. Προσεξε πως απο τον σωληνα, εχω κοψει και αφαιρεσει μια λωριδα περιπου 15 ή 20 χιλιοστα προκειμενου να τον φερω στην καμπυλοτητα που ηθελα γιατι ηταν λιγο μεγαλυτερος.....ε μετα τα γνωστα δια της παλινδρομικης κινησεως.....?

 
αλλα και η γραμμή του χρωματος είναι απόλυτο τόξο, φοβερό αποτέλεσμα, θα περίμενα οτι εκει θα φαινόταν καπως το "κόψιμο". Αυτο πως έγινε?

 
αλλα και η γραμμή του χρωματος είναι απόλυτο τόξο, φοβερό αποτέλεσμα, θα περίμενα οτι εκει θα φαινόταν καπως το "κόψιμο". Αυτο πως έγινε?




Το ετριψα ελαφρα με πιο ψιλο γυαλοχαρτο, με το χερι. Το χερι, ακολουθουσε πλεον την γραμμη που ειχε φτιαξει ο σωληνας. Γι αυτο φενεται τοσο τελειο.

 Αν δηλαδη το καθετο στο cut-away το εκανα με 120grid για να ισιωσω ατελειες απο το τρυπανι, το σημειο στο οποιο αναφερεσαι, αν θυμαμαι καλα το εκανα με 220 και μετα με 320grid

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top