Επιλογή μικροφώνου για Film making ανεξαρτήτως τιμής?

markellos

Νέο μέλος
Μηνύματα
109
Πόντοι
16
Γειαααα σαααας. Το προηγούμενο ΣΚ φτιάξαμε ένα ταινιάκι για το 48hour film festival χρησιμοποιώντας ένα Rode NTG1 σε boom. H αλλήθεια είναι ότι δεν με ικανοποίησε αρκετά όσον αφορα την κατευθυντικότητά του, αν και δεν με πρόδωσε εν τέλει. Είμαι σίγουρος ότι για γάμους και βαπτίσεις έιναι ένα αρκετά καλό μικροφωνίδι αλλά μήπως θα έπρεπε για τις μικρού μήκους ταινίες να χρησιμοποιώ κάποιο καλύτερο?

 
Ο "βασιλιας" της κατευθυντικοτητας σε μια "λογικη" τιμη  ειναι το Sennheiser K6 με τις  ME-66 and ME-67 Shotgun Capsules ;)

αλλιως πας για το Sennheiser MKH416 (αλλα παιζει πανω απο 900 ευρω)

καλα λογια ακουγονται και για το ρωσικο Oktava MK012

τσεκαρε παντως αν ο μπουμαν σου δεν ειχε τρεμαμενο χερι... :) :) τα Rhode ειναι αξιοπρεπεστατα μικορφωνα γενικα. ;)

 
To μικρόφωνο, παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο, αλλά επίσης, μεγάλη σημασία έχει και η εμπειρία του μπουμαν, πόσο σβέλτος είναι, πόσο καλά κινείται ώστε να κατεβαίνει όσο το δυνατόν πλησιέστερα χωρίς να μπαίνει στο κάδρο και, τελικά, πόσο καλές είναι οι συνθήκες στις οποίες έγιναν τα γυρισματα...Α επιπλέον, υποθέτω ότι ο ήχος γράφηκε σε κάποιο DAT και όχι στην camera μονο ε?

 
To octava το έχω, και δεν το έχω τεστάρει κόντρα στο rode. Είναι καλή ευκαιρία. Πάντως είναι πολύ καλό μικρόφωνο για τα λεφτά του (...μπορεί και απίστευτο). Σε ευχαριστώ πολύ, θα τα κοιτάξω!

 
Το προτζεκτ ήταν τρελό (μεσα σε 48 ώρες) και δεν υπήρχε χρόνος να γράψω KAI στο Marantz (PMD660). Εγραψα σε μια Panasonic DVX100A μονοφωνικά.

 
Πάντως, μου φαίνεται λίγο περιέργο αυτό που γράφεις για την κατευθυντικότητα, γιατι το έχω χρησιμοποιήσει και δεν είχα ποτέ κανένα παράπονο... Ίσως απλά να μην ήταν τόσο κοντά στην πηγή...

 
Τα εξετάζω όλα τα ενδεχόμενα, ακόμα και την ικανότητα του μπούμαν. Να σας ρωτήρω ρε παίδες, μεγαλύτερη κατευθυντηκότητα δεν σημαίνει και καλύτερη απομόνωση από περιβάλλων ήχο?

 
Πρoφανώς, όταν έχεις ενα shotgun mic, έχει μεγαλύτερη ευαισθησια στις πηγες που βρίσκονται στον κεντρικό άξονα του. Λαμβάνει ήχους και απο δεξιά και αριστερά, αλλά  πολύ χαμηλότερα.

 
Αν αυτό που έχεις γράψει σου φαίνεται πραγματικά κακό, υπάρχει πάντοτε το ενδεχόμενο να μην έχεις επιλέξει απο την κάμερα να γράφει από xlr input, αλλά με το ενσωματωμένο μικρόφωνο.

 
Εξυπνη η παρατήρησή σου... αλλά δεν είμαι τοσο γκάου :)

(αλλά έχεις δίκιο, αυτό είναι κάτι που μπορεί να συμβεί και στις καλύτερες οικογένειες!)

 
Δεν είναι ότι έγραψε άσχημα, το rode είναι όντως ένα αξιόλογο μικρόφωνο.

Απλά θα επιθυμούσα την επόμενη φορά που θα γράψω να έχω χαμηλότερη στάθμη θορύβου από περιβάλλων ήχους.

 
Αν το θέλεις για διαλόγους, θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις ψείρες.

 
To έχεις δουλέψει? Απο που το έχεις μάθει? (σορυ που ρωτάω αλλά δεν το γνωρίζω καθόλου...)

 
Φυσικα. Το χρησιμοποιω τα τελευταια 2 χρονια σε εξωτερικες ηχογραφησεις, κυριως για ντοκιμαντερ.

Η  Schoeps ειναι απο τις πιο αξιολογες εταιριες πυκνωτικων μικροφωνων.   

 
Υπάρχει και το Νeumann kmr-82.

KMR82i_Z.jpg


Αν παρατηρήσεις είναι πολύ μακρύ (βοήθειά μας :D ;D) και έχει πολλές "τρύπες" στο πλάι του.

Αυτό σημαίνει πως εξουδετερώνει περισσότερο off axis ήχο.

Όταν δούλευα σε ένα μαγαζί που το πουλούσαμε, σημάδευα ψηλά από το παράθυρο κάτω στο δρόμο και άκουγα με ακουστικά μόνο εκεί που σημαδευα!

Μπορείς να κάνεις καλή δουλειά πιστεύω με αυτό.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top