Επιλογή Audio Interface

sakourtele

Νέο μέλος
Μηνύματα
21
Πόντοι
1
Ενδιαφέρομαι να αγορασω μια καρτα ηχου firewire η οποια θα χρησιμοποιηθει για ηχογραφησεις σε home studio.

Εχω ενα midi keyboard της M AUDIO,ενα πολυ καλο υπολογιστη και το cubase και θελω να ξεκινησω ηχογραφησεις.θα ηθελα να μου προτεινετε μια λυση με το μπατζετ να μην ξεπερναει τα 400 ευροπουλα για μια καρτα ηχου που θα υποστηριζεται απο το cubase.Υποψιν οτι τα τυμπανα/κρουστα και πληκτρα θα παιζονται μεσω του midi controller που διαθετω και μονο η κιθαρα και η φωνη θα μπαινει πανω στην καρτα.Απλα μερικες καρτες διαθετουν πολλα eq,ποτενσιομετρα και μπιριμπιρια και με ενθουσιαζουν αλλα δεν θελω να κανω κινιση χωρις να ξερω.Δεν γνωριζω και πολλα απο μαρκες στον χωρο και θα ηθελα μια βοηθεια.Ευχαριστω προκαταβολικα για τον χρονο σας..

 
Μια καλή και ποιοτική λύση είναι η focusrite Saffire με 355 ευρώ.

Βασικά στο budget που διαθέτεις υπάρχουν ένα σωρό κάρτες και θα πρέπει να

εστιάσεις περισσότερο στο τι θα προτιμούσες να έχει το audio interface σου.

Πχ. πολλούς προενισχυτές μικροφώνου ή χρήση και σαν κονσόλα (πχ. Alesis multimix 16 fw) ή ποιοτικούς μετατροπείς AD/DA

ή ενσωματομένα DSP effects κτλ.

 
και τις 2 καρτες τις εχω δει και μπορω να πω οτι μου αρεσε η Alesis που λειτουργει και σαν μινι κονσολα αλλα δεν ηξερα αν ειναι καλη μαρκα..Σ'ευχαριστω πολυ!

 
πριν λίγο καιρό δούλεψα την TASCAM US-1641 η οποία για τα λεφτά της

έχει καλούς μετατροπείς και προενισχύσεις και πολλά in/out

μέχρι τα 400 και λίγο παραπάνω την ψηφίζω άνετα

 
πες μας ποσες εισοδους-εξοδους χρειαζεσαι..μια παρα πολυ καλη και σταθερη επιλογη ειναι η  m-audio fast track ultra  με προενισχυτες απο την σειρα octane και καλους κονβερτορες..βεβαια ειναι usb2 οπως και native instruments audio control 1...επισης με παααρα πολυ καλο ηχο καικαλη προενισχυση,...επισης και οι 2 εχουν hiz εισοδο για κιθαρα....και ειναι σταθερες....επισης πολυ καλη επιλογη ειναι η tascam fireone ...(firewire...)...πρεπει να ειναι οπωσδηποτε firewire?

 
Γεια χαρά και από εμένα. Έχω την focusrite Saffire και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Πιστεύω πώς σε αυτά τα λεφτά δεν θα βρεις τίποτα καλύτερο, (κάρτα ήχου, αξιοπρεπείς προ ενισχυτές, DSP on board και κορυφαίοι για την κατηγορία AD/DA.) Έχω αλλάξει τέσσερις κάρτες και τον ήχο που που πήρα από αυτή, δεν το πήρα από καμία άλλη, σε αυτή την κατηγορία τιμής. Επειδή όμως σε αυτά τα λεφτά όλες οι κάρτες και οι προ ενισχυτές χρωματίζουν για άλλους καλά και για άλλους κακά, καλό είναι να κάνεις μια γύρα και να ακούσεις, δυο τρεις,  πριν αγοράσεις. Μην αγοράσεις τυφλά επειδή κάποιοι (σαν εμένα σου λένε ότι αυτό είναι καλό), είμαι παθών και μαθών.                   

 
ναι θα πάει σε ένα μαγαζί θα βγάλει τα σύνεργα και θα ηχογραφήσει κάτι σε 5-6 κάρτες και μετά θα αποφασίσει τι θα πάρει :D 

 
musictech είπε:
πες μας ποσες εισοδους-εξοδους χρειαζεσαι..μια παρα πολυ καλη και σταθερη επιλογη ειναι η  m-audio fast track ultra  με προενισχυτες απο την σειρα octane και καλους κονβερτορες..βεβαια ειναι usb2 οπως και native instruments audio control 1...επισης με παααρα πολυ καλο ηχο καικαλη προενισχυση,...επισης και οι 2 εχουν hiz εισοδο για κιθαρα....και ειναι σταθερες....επισης πολυ καλη επιλογη ειναι η tascam fireone ...(firewire...)...πρεπει να ειναι οπωσδηποτε firewire?
Μου ειπαν σε γνωστο μουσικο οικο οτι το USB πρωτοκολο ειναι πιο αργο απο του firewire και οτι το σημα μεταφερεται πιο σωστα απο ενα διαυλο firewire.Βεβαια εξαρταται και απο την firewire καρτα που εχεις.Καλο ειναι να εχει texas instrument chip.Τεσπα..Δεν χρειαζομαι πανω απο 8 in/out και φανταζομαι οτι και αυτα πολλα ειναι για να ηχοραφησω μια κιθαρα,μια φωνη,ενα μπασσο και οτι αλλο μπει σε drumms αλλα λογικα μεσω του midi.Αυτα..

 
sakourtele είπε:
Μου ειπαν σε γνωστο μουσικο οικο οτι το USB πρωτοκολο ειναι πιο αργο απο του firewire και οτι το σημα μεταφερεται πιο σωστα απο ενα διαυλο firewire.
Το Firewire πρωτόκολο είναι πιο αποδοτικό (σε σχέση με το χρόνο) όταν μεταφέρονται μεγάλες ακολουθίες δεδομένων (όπως είναι τα ακουστικά σήματα - audio streams).

 
gerasimos είπε:
Το Firewire πρωτόκολο είναι πιο αποδοτικό (σε σχέση με το χρόνο) όταν μεταφέρονται μεγάλες ακολουθίες δεδομένων (όπως είναι τα ακουστικά σήματα - audio streams).
+1

Θα βρω κάτι links από τεστ που το επιβεβαιώνουν και επανέρχομαι  ;)

 
όπως τα λένε τα παιδιά παραπάνω είναι η θεωρία

αλλά εγώ στην πράξη δεν έχω δει ΠΟΤΈ διαφορά

και έχω χρησιμοποιήσει και firewire και usb με 8

mic pre να δουλεύουν ταυτοχρόνως

άποψη μου: μη σε προβληματίζει το usb-firewire

αλλά η ποιότητα preamps-converters

 
Στη δουλειά μου τραβάω τακτικά πολύ μεγάλα backups (από 0.5 εως 60 GB) συμπιεσμένων αρχείων σε εξωτερικούς σκληρούς και επίσης χειριζόμαι κατά καιρούς μεγάλα audio αρχεία (1 με 2 GB) και στην πράξη οι 2 εξωτερικοί σκληροί δίσκοι που έχω με USB 2.0 και firewire στην κάθε συσκευή έχουν απτά καλύτερη απόδοση κατά τη μεταφορά μέσω firewire.

Και θεωρητικά να το δεις είναι θέμα της αρχιτεκτονικής του κάθε (άι-)πρωτοκόλλου, η "ταχύτητα μετάδοσης" που χαρακτηρίζει το καθένα δεν περιγράφει όλη την ιστορία όπως ακριβώς και τα GHz ενός επεξεργαστή.

Βέβαια όπως επισήμανες jmone το θέμα είναι αν οι απαιτήσεις της συσκευής και της δουλειάς φτάνουν το usb/firewire στα όριά του. Δεδομένου ότι ο κατασκευαστής έχει σχεδιάσει το interface γύρω από συγκεκριμένο (άι-)πρωτόκολλο μετάδοσης ώστε να λειτουργεί σωστά, είναι περισσότερο φιλοσοφική η συζήτηση για το τι είναι καλύτερο μιας και το interface είναι εγγυημένο να δουλέψει σωστά και σε καλές ταχύτητες είτε είναι USB είτε firewire.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
jmone είπε:
αλλά εγώ στην πράξη δεν έχω δει ΠΟΤΈ διαφορά

και έχω χρησιμοποιήσει και firewire και usb με 8

mic pre να δουλεύουν ταυτοχρόνως
Όλα αυτά που λέτε είναι σωστά. Από εκεί και πέρα, όλα εξαρτώνται, πέρα από τον αριθμό των καναλιών:

1. Από τη δειγματοληψία που χρησιμοποιείς (άλλο το bit rate στα 48KHz και άλλο στα 96 ή τα 192).

2. Από το βάθος bit (άλλο το bit rate στα 16 bit και άλλο στα 24)

3. Από τη διάρκεια του κάθε take: αν είναι να γράψεις full session με υψηλό bit rate σε 8 audio κανάλια, θα πρέπει να σε προβληματίσει το USB (αν θέλεις να ελαχιστοποιήσεις τις πιθανότητες να χάσεις κάπου το take). Αν είναι να γράφεις για 20-30 δευτερόλεπτα ανά take δεν θα αντιμετωπίσεις το ίδιο πρόβλημα που πιθανώς να είχες σε ένα συνεχόμενο take των 4 λεπτών.

 
gerasimos είπε:
Όλα αυτά που λέτε είναι σωστά. Από εκεί και πέρα, όλα εξαρτώνται, πέρα από τον αριθμό των καναλιών:

1. Από τη δειγματοληψία που χρησιμοποιείς (άλλο το bit rate στα 48KHz και άλλο στα 96 ή τα 192).

2. Από το βάθος bit (άλλο το bit rate στα 16 bit και άλλο στα 24)

3. Από τη διάρκεια του κάθε take: αν είναι να γράψεις full session με υψηλό bit rate σε 8 audio κανάλια, θα πρέπει να σε προβληματίσει το USB (αν θέλεις να ελαχιστοποιήσεις τις πιθανότητες να χάσεις κάπου το take). Αν είναι να γράφεις για 20-30 δευτερόλεπτα ανά take δεν θα αντιμετωπίσεις το ίδιο πρόβλημα που πιθανώς να είχες σε ένα συνεχόμενο take των 4 λεπτών.
εγώ μιλάω για take 24/96 ολόκληρου τραγουδιού 4-5 λεπτά

και δεν είχα κανένα πρόβλημα και ειδικά στη φάση που είναι

ο φίλος μας δεν νομίζω να έχει κανένα πρόβλημα γιατί θα

γράφει 2-3 κανάλια σε 24/48 (λογικά) οπότε είναι ok σίγουρα

σου προτείνω αν δεν τη θες για live να πας σε μια λύση χωρίς

κονσόλα όσο μουράτη και να σου φαίνεται

 
Σας εχω ζαλισει αλλα επειδη ειμαι καινουριος στον χωρο μια ερωτηση ακομα...

Χρειαζομαι απαραιτητα και controler (DAW) για την ηχογραφηση??

 
Η alesis multimix firewire 8 καθως την έχω μπορώ να σου πω ότι τα σπάει. Τέλεια για τα λεφτά της. Αν ομως μπορεις να πας για ποιο ακριβά πήγαινε για Presonus.

 
ο controler δεν είναι κάτι απαραίτητο απλά αντί να δουλεύεις με το ποντίκι δουλεύεις με κουμπάκια 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top