Από όσο γνωρίζω (μπορεί να κάνω λάθος) είναι ένα κατασκευαστικό spec oνομαστικής ισχύος βάσει biasing, τοπολογίας, είδους και αριθμού τελικών, μετασχηματιστή κλπ. Στους δικάναλους μετρούν λογικά το καθαρό κανάλι ακριβώς πριν ξεκινήσει ακουστικά η παραμόρφωση του τελικού σταδίου*. Σαν "κορεσμός" έχει ήδη ξεκινήσει πολύ νωρίτερα βέβαια (λαμπάτοι γαρ), αλλά στο αυτί γίνεται αντιληπτό σαν καθαρό ακόμη. Υπόψιν βέβαια πως δεν μιλάμε καν για τα ίδια ποσοστά THD με audio ενισχυτές, που πρέπει να είναι - και είναι - απελπιστικά μικρότερα...gdevelek είπε:Δηλαδή υπάρχουν δικάναλοι ενισχυτές όπου η μέτρηση του κατασκευαστή έχει γίνει στο καθαρό κανάλι;
Υποθετικά μιλάς όμως. Ξαναγράφω, όσες φορές δίνουν τιμές παραμόρφωσης, αυτές είναι πολύ μεγάλες και παραπέμπουν σε lead channel ή έστω σε τσιτωμένο clean κανάλι για μονοκάναλους.bloody_sunday είπε:Στους δικάναλους μετρούν λογικά το καθαρό κανάλι ακριβώς πριν ξεκινήσει ακουστικά η παραμόρφωση του τελικού σταδίου
Όχι, το peak/rms έχει να κάνει με ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ μέγιστη ισχύ και "ΜΕΣΗ" μέγιστη, όχι με το κανάλι. Και στα δύο κανάλια μπορείς να μετρήσεις και RMS και peak.bloody_sunday είπε:Ποια τιμή παραμόρφωσης θεωρείς λογική για καθαρό κανάλι πριν το "σπάσιμο", και ποια για lead ή τερματισμένο καθαρό? (Εκεί φυσικά είναι κατάσταση peak και όχι rms, για την οποία ισχύουν τα παραπάνω).
Πολύ σωστός!myster_maze είπε:Μήπως έχετε μπερδέψει την παραμόρφωση του τελικού και της προενίσχυσης? Αν δίνεις τα watt rms ενός ενισχυτή πχ 100W RMS με THD 5%, το Total Harmonic Distortion αναφέρεται στην παραμόρφωση του τελικού σταδίου και δεν έχει καμία σχέση με το βρώμικο ή καθαρό κανάλι προενίσχυσης.
Αυτό. Είναι τα χαρακτηριστικά απόδοσης του τελικού σταδίου, δεν έχουν σχέση τα κανάλια.myster_maze είπε:Μήπως έχετε μπερδέψει την παραμόρφωση του τελικού και της προενίσχυσης? Αν δίνεις τα watt rms ενός ενισχυτή πχ 100W RMS με THD 5%, το Total Harmonic Distortion αναφέρεται στην παραμόρφωση του τελικού σταδίου και δεν έχει καμία σχέση με το βρώμικο ή καθαρό κανάλι προενίσχυσης.
Σύμφωνοι (όχι με το κανάλι - έκανα λάθος) αλλά όσον αφορά το peak/rms τα πράγματα είναι πολύ απλά:gdevelek είπε:Όχι, το peak/rms έχει να κάνει με ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ μέγιστη ισχύ και "ΜΕΣΗ" μέγιστη, όχι με το κανάλι. Και στα δύο κανάλια μπορείς να μετρήσεις και RMS και peak.
Αυτό με τα PMPO είναι μεγάλο τρικ... Πόσα ενισχυτάκια και ηχειάκια για pc μας λένε ότι είναι 300W... Δηλαδή αν τα βάλω δίπλα στο 50W λαμπάτο μου θα με ξεκουφάνουν!?!... Αυτό δείχνει ότι τα Watt είναι και μια μονάδα υπερεκτιμημένη για τα ηχητικά συστήματα. Η πραγματική μονάδα που ενδιαφέρει το ανθρώπινο αυτί μας είναι τα deciBel (dB). Το πόσα dB πιάνει ένα σύστημα ενισχυτή-καμπίνας/ηχείου εξαρτάται μονάχα μερικώς από την ισχύ του ενισχυτή.bloody_sunday είπε:Το δε κόλπο με αναφορά peak power αντί rms (και ακόμη χειρότερα PMPO που χρησιμοποιούν για τον παράγοντα του σούπερ γουάου σε μικρά στερεοφωνικά και παλιά boomboxes) είναι αρχαίο, και αρκετοί την έχουν πατήσει...
Β-stock χαρακτηρίζει ο thomann ότι είναι από επιστροφή ή σε τελευταία κομμάτια του στοκ και κάνει εκκαθάριση.AdeLaiN είπε:Βοηθηστε σε κατι που δεν γνωριζω
Γιατι μεχρι πριν 3-4 μερες στο Thomann o 6260-212 ειχε 333 ευρω και τωρα τον πηγε στα 299 αναφερωντας και b-stock διπλα στο ονομα του προιοντος?
http://www.thomann.de/gr/bugera_6260_212_b_stock_2.htm
Δυστυχως οχι ακομη...Και thomann δεν υπαρχει πια παρα μονο ο infinium..Αν τον βρεις καπου πες και απο εδω!Το ιδιο ισχυει και για μενα φυσικαPuzzle είπε:AdeLaiN τελικά τον βρήκες πουθενά τον 6260?? Γιατί και εγώ τον ψάχνω για δοκιμή και δεν τον βρίσκω πουθενά διαθέσιμο.![]()