Ενισχυτής ακουστικής με μπαταρία

Εχω παιξει πολυ briefly με ενα Schertler παντως και ηταν απιστευτος ο ηχος του, με την πολυ μικρη εμπειρια που εχω σε ακουστικους ενισχυτες παντα...

 
Εχω παιξει πολυ briefly με ενα Schertler


Δεν είχα ποτέ την τύχη.

Από ότι έχω ακούσει από άλλους όμως, είναι top.

 
Πάρε αυτόν, είναι κόπια του Aer, πολύ καλή τιμή και value for money. Δοκιμασμένος από πολλούς φίλους και μαγαζιά. Εγώ έχω και αυτόν και τον Aer 60, μια χαρά κάνεις δουλειά και με τον Bugera.

https://www.thomann.de/gr/bugera_ac60.htm

Για το δρόμο, υπάρχουν μπαταρίες που αντέχουν πολύ, δε χρειάζεται υποχρεωτικά ενισχυτής μπαταρίας πια.

 
8 ώρες πριν, serres είπε


Αν πας σε κάτι τέτοιο τότε να σκεφτείς δύο ενεργά ηχεία με μια μικρή κονσόλα. 

Βέβαια θα έχεις πολύ κουβάλημα αλλά ο ήχος είναι πολύ ανώτερος. 

Το έχω δει να το κάνουν στο κέντρο της Αθήνας και ο ήχος είναι πραγματικά σαν να έχεις κανονικό PA.

 
Πάρε αυτόν, είναι κόπια του Aer, πολύ καλή τιμή και value for money. Δοκιμασμένος από πολλούς φίλους και μαγαζιά. Εγώ έχω και αυτόν και τον Aer 60, μια χαρά κάνεις δουλειά και με τον Bugera.

https://www.thomann.de/gr/bugera_ac60.htm

Για το δρόμο, υπάρχουν μπαταρίες που αντέχουν πολύ, δε χρειάζεται υποχρεωτικά ενισχυτής μπαταρίας πια.
Έχεις κάτι συγκεκριμένο να προτείνεις σε μπαταρία;

 
Και αυτοκινήτου μια χαρά είναι.

Το θέμα είναι ότι θα μπει σε έξτρα έξοδα, που δεν είναι αμελητέα.
Η αυτοκινήτου δεν κάνει διότι είναι μόνο για εκκίνηση και δεν αντέχει εκφορτισεις. Το θέμα είναι αν θα βγάλει χρήματα από αυτά οποτε αξίζει.Γενικα έχω δει αρκετούς μουσικούς στο δρόμο με αυτό το σεταπ.Μπαταρια inverter μικρά pa ηχεια και κονσόλα. Αλλά προφανώς παίζουν συνέχεια και βγάζουν χρήματα από αυτό οπότε θελουν καλο ήχο .Τώρα αν είναι για μια δυο φορές ένα απλός ενισχυτής φτάνει.

 
1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε



Ρίξε μια ματιά σ' αυτά.

https://guitaristnextdoor.com/how-to-power-a-guitar-amp-outdoors/


Αυτός που το έγραψε δεν το έχει δοκιμάσει. Η απλή μπαταρία αυτοκινήτου μόλις αδειάσει 6-7-10 -15 φορές παπαλα.Χρειαζεται μπαταρία με πολλούς κύκλους επαναφορτισης.

 
Αυτός που το έγραψε δεν το έχει δοκιμάσει. Η απλή μπαταρία αυτοκινήτου μόλις αδειάσει 6-7-10 -15 φορές παπαλα.Χρειαζεται μπαταρία με πολλούς κύκλους επαναφορτισης.


Το θέμα είναι να μην την αφήσεις να εκφορτιστεί τελείως, γιατί καταστρέφεται.

Για το παραπάνω που γράφεις δεν έχω άποψη, γιατί δεν ξέρω.

Όπως και να έχει, αν το σημείο πόνου του OP είναι τα 500 ευρώ, και χρειάζεται περίπου τα μισά για παροχή ενέργειας, δεν το βλέπω εύκολο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το θέμα είναι να μην την αφήσεις να εκφορτιστεί τελείως, γιατί καταστρέφεται.

Για το παραπάνω που γράφεις δεν έχω άποψη, γιατί δεν ξέρω.
Οι μπαταρίες αυτοκινήτου είναι για να δίνουν στιγμιαία πολύ μεγάλη ενέργεια ώστε να πάρει μπρος ο κινητήρας. 

Οι βαθιάς εκφόρτισης που χρησιμοποιούνται στα φωτοβολταϊκά αλλά και για να παρέχουν ενέργεια σε μικρές ηλεκτρικές συσκευές έχουν μέχρι και 2000 κύκλους φόρτισης εκφόρτισης. Και φυσικά επιτρέπουν την εκφόρτιση μέχρι τέρμα χωρίς κανένα πρόβλημα. Όπως αυτές των κινητών τηλεφώνων. Αρκεί να μην το παρακάνεις βέβαια καλό είναι να αφήνεις ένα 10% κάθε φορά.Απλα είναι λίγο πιο ακριβές. 

 
Θα συμφωνήσω με τον κβαντικό εδώ. Οι απλές μολύβδου δεν είναι για τέτοιες δουλειές. Κατα την εκφόρτιση δε, η τάση τους πέφτει αισθητά. Δηλαδή μια 12άρα ξεκινάει με 12,κάτι, κι όσο ξεφορτίζει πέφτει, πέφτει, πέφτει, μπορεί να φτάσει και κάτω από 9 βόλτ. Κι αν μπορεί κάποιος να πάρει μια μολύβδου 12v 72Ah με κανα 80άρι, αν θέλει συνεχή χρήση, με σταθερή τάση ανεξάρτητα από το επίπεδο φόρτισης (12 βόλτ ξερά από το 100% μέχρι να τα φτύσει) και μακροζωία, θέλει μια LiFePo4 γύρω στο 500άρι, που πάει μέχρι 2.000 κύκλους φόρτισης. Ή να αγοράζεις καινούργια μολύβδου κάθε φορά που ψοφάει η προηγούμενη. Αυτό το αποφασίζει ο νοικοκύρης σύμφωνα με την τσέπη.

 
Ναι βρε παιδιά, αλλά όταν ο άλλος λέει μέχρι 500 βαριά για ενισχυτή, αν είναι να πάρει 200 ευρώ μπαταρία, 150 ευρώ power inverter, και κανένα 60άρι φορτιστή, θα καταλήξει με mini pignose ενισχυτή στο τέλος.

 
Ναι βρε παιδιά, αλλά όταν ο άλλος λέει μέχρι 500 βαριά για ενισχυτή, αν είναι να πάρει 200 ευρώ μπαταρία, 150 ευρώ power inverter, και κανένα 60άρι φορτιστή, θα καταλήξει με mini pignose ενισχυτή στο τέλος.
Σίγουρα. Γι'αυτό το θίγουμε το ζήτημα, μήπως πάει σε κάποια λύση που έχει ήδη μέσα κάποια επαναφορτιζόμενη μπαταρία, ή μπορεί να λειτουργεί με συμβατικές μπαταρίες. Ομολογώ ότι ούτε εγώ έχω ασχοληθεί με το θέμα φορητότητας για τέτοια θέματα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top