Οκ για ποιό λόγο???
δεν θα δώσεις και πανελλήνιες
εννοώ εφ όσον εισαι εσυ ΟΚ μ αυτα που ακους....
με όλο το θάρρος της γνώμης μου, ανάλογες απαντήσεις είναι "ντροπή" για ένα τεχνικό φόρουμ... ο φίλος μας ρώτησε αν ισχύει μια τεχνική πληροφορία...
όσοι έχουμε την διάθεση να προσφέρουμε ουσιαστικά σε αυτόν τον χώρο κι όχι απλά να περνάμε την ώρα μας χαβαλεδιάζοντας,
πρέπει (λέω εγώ τώρα βέβαια γιατί μπορεί να έχουν αλλάξει τα πράγματα εδώ και να μην έχω ενημερωθεί) να δίνουμε πρώτα την
τεκμηριωμένη απάντηση που (δικαίως) περιμένει ο φίλος μας
και μετά να αφήνουμε τον ίδιο να αποφασίσει αν θα τηρήσει και κατά πόσο το "σωστό" τεχνικά...
δεν είναι όλα τα θέματα ίδια και σίγουρα δεν μπαίνουν όλα σε καλούπια αλλά στα καθαρά τεχνικά οι διατυπώσεις των θέσεων "επιβάλλεται" να αυτολογοκρίνονται... αν
δεν ξέρουμε (κι αυτό σίγουρα
δεν είναι ντροπή) δεν μιλάμε απλά για να πούμε κάτι και πάμε δίπλα στο noiz καφέ όπου μπορούμε να εκφραζόμαστε κατά το δοκούν (στα πλαίσια των κανόνων του φόρουμ πάντα)... πάντα έτσι λέω εγώ που μπορεί να γέρσασα και να παραξένεψα.....
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
συγνώμη από τον op για την παρέμβαση...
ας προσπαθήσω τώρα να λύσω την απορία του σεβόμενος την ανάγκη που τον οδήγησε να απευθυνθεί εδώ...
σε μια αναπαραγωγική αλυσίδα, είναι σημαντικό (και για τον λόγο που ανέφερες), στο προενισχυτικό στάδιο
το κέρδος του σήματος να είναι ισχυρό... τόσο ισχυρό βέβαια όσο δύναται να του επιτρέψει το headroom της συσκευής αν θελήσει να υπερβάλλει λίγο... με πιο απλά λόγια προβλέποντας
το δυνατόν και κάποιες απρόβλεπτες κορυφώσεις καλό είναι να κινούμαστε πάντα λίγο κάτω από το όριο της ακουστής παραμόρφωσης... βασική εξαίρεση μια κακή και πολύ
θορυβώδης πηγή που θα μας βάλει αυτή τα
όρια...
σε περίπτωση σαν την δική σου που υπάρχει
monitor out και μέχρι να φτάσουμε στη χρήση του, ξεκινάμε από το
ψηφιακό volume των windows που πρέπει να το έχουμε πάντα στο 100 για να μην χάνονται bit (ιδανικά πρέπει να το παρακάμψεις χρησιμοποιώντας wasapi ή asio drivers και player που τους υποστηρίζει, αντί των τυπικών MME)...
από κει και πέρα αν η κονσόλα μας (ιδανικά) έχει
PFL σε κάθε κανάλι, ρυθμίζουμε την κάθε πηγή ξεχωριστά
με αυτό ενεργοποιημένο σύμφωνα με τον "κανόνα" που ανέφερα αρχικά και κατόπιν έχοντας το main out στο μηδεν (ξέχνα το εκεί) μιξάρουμε τα fader μεταξύ τους με το συνολικό σήμα πλέον στις ενδείξεις του main out κι αυτές με τον ίδιο τρόπο... τα pfl θαναι απενεργοποιημένα πλέον αλλά γνώμονας κι εδώ είναι το 0 και τα πρώτα "κόκκινα"... τώρα αν μας δίνει η συσκευή πορτοκαλί ένδειξη πάνω από αυτό το υπερβαίνουμε ακολουθώντας την ελαφριά την καρδία πάντα όμως έχοντας "ανοικτά αυτιά"...
συνεχίζοντας το monitor out το ρυθμίζουμε χωρίς φόβο και πάθος... ένας πρακτικός τρόπος είναι να βάλουμε να παίξει ένα κομμάτι με πυκνό και
έντονο περιεχόμενο σε χαμηλές και μεσαίες συχνότητες που θα μας φέρνει συχνά
στα όρια τις ενδείξεις του
main out...
κατόπιν ανοίγουμε το
monitor out περίπου στη μέση (12 η ωρα κι ούτε ένα τηλεφώνημα?) και τέλος αρχίζουμε σταδιακά να ανοίγουμε την ένταση των ηχείων μας μέχρι το σημείο που είτε τη θεωρούμε πολύ δυνατά, είτε έχει αρχίσει να
διεγείρει "άσχημα" τον
χώρο μας... τριξίματα, μπουμινκγ στις χαμηλές, θόλωμα μεσοχαμηλά και γενικά το σημείο που αντιλαμβανόμαστε ότι ο ήχος αρχίζει εμφανώς να
υποβαθμίζεται... εκεί λογικά θα είμαστε εντάξει και καλυμμένοι στο πλείστον της σπιτικής χρήσης...
μετά από αυτά βέβαια μπορείς άνετα και συ να μην δώσεις πανελλαδικές και να τα ρυθμίζεις όπως γουστάρεις...?
ΥΓ. το ότι κάποιος είναι "ικανοποιημένος" από αυτό που ακούει, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει καλύτερο γι αυτόν που ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ αξίζει να τo ψάξει... έλεος (κι εδώ)...