Ένα κείμενο του Νότη Μαυρουδή για τη Eurovision

Status
Not open for further replies.

neeq

Μέλος
Μηνύματα
3,982
Πόντοι
38
Ούστ, αχρείοι!!!!!!!!!!!!!!!! (Ενα κείμενο του Νότη Μαυρουδή)

Ούστ, αχρείοι!!!!!!!!!!!!!!!!

Μέσα σε όλα τ’ άλλα, ξανά μανά και η “ελληνική” συμμετοχή στη Eurovision που πάντα υπόσχομαι πως δεν θα με ξανααπασχολήσει και πάντα αθετώ την υπόσχεση…

Αυτή τη φορά, μέσα στο κλίμα της δικαιολογημένης υπεράσπισης των ελληνικών προϊόντων στην αγορά, έρχεται η (δήθεν) ελληνική συμμετοχή κατάπτυστων, ασυνείδητων και ανατριχιαστικών τραγουδιστικών μορφωμάτων που επιλέχτηκαν ως «ελληνικά» και θα πάνε στις 26 Μαϊου στο Μπακού (Αζερμπαϊτζάν) για τον 57ο διαγωνισμό της Eurovision!

Σκέφτηκα να ξεμπροστιάσω ονόματα της προκριματικής επιτροπής που επέλεξε τέτοια κατασκευάσματα, για να μας εκπροσωπήσουν, την ώρα που αναζητάμε ως Έθνος σανίδα σωτηρίας τουλάχιστον για τους τρόπους κρατικής διαχείρισης χρήματος και πόρων! Τι νόημα θα είχε το ξεμπρόστιασμα σε αυτούς που δεν ιδρώνει το αυτάκι τους;

Τώρα, με ευθύνη της ΕΡΤ και μιας αψυχολόγητης απουσίας σε βασικά θέματα πολιτισμού, τη χώρα θα την εκπροσωπήσουν συνταγές αρχοντοχωριάτικου τραγουδιστικού κομπογιανιτισμού, με απροσδιόριστη μουσικοστιχουργική αλχημία ξενόγλωσσης σαχλαμάρας, τόσης που δεν αντέχεται από έναν μικρομεσαίο σαν εμένα…

Τι να καταγγείλω;

Την Προκριματική Επιτροπή; Πάντα θα υπάρχουν πρόθυμοι «ειδικοί» που εποφθαλμιούν θεσούλες και ένα τόσο δα κοκαλάκι για κάτι παραπέρα ωφέλιμο στους δύσκολους καιρούς…

Να καταγγείλω την ΕΡΤ; μα το επιτελείο της δεν πτοείται, αφού σήμερα είναι, αύριο δεν είναι και το πράγμα ξεχνιέται γρήγορα. Μήπως , είδατε να προχώρησαν οι καταγγελίες για διασπάθιση δημόσιου χρήματος σε περασμένες Eurovision;

Να καταγγείλω το ΥΠΠΟ για το οποίο η προστασία του πολιτισμού είναι έννοια ανύπαρκτη, που θαρρείς και ζει σε άλλη χώρα, αμέτοχο και απόμακρο σε ό,τι πολιτιστικό συντελείται;

Να καταγγείλω τους ίδιους τους «δημιουργούς» των συγκεκριμένων τραγουδιών, που με περισσή αφέλεια και δίχως κόκκο άμμου μουσικής σκέψης, στοχεύουν σε αυτή την απαράμιλλη επιπολαιότητα των θεσμικών παραγόντων της ΕΡΤ που οργανώνουν αυτή την ντροπή!!!

Να καταγγείλω τους όσους Συλλόγους και Σωματεία περί ελληνικού τραγουδιού υπάρχουν, που θεωρούν πως θα πρέπει να τηρείται η …δεοντολογία και δεν θα πρέπει να χτυπάμε τους «συναδέλφους» μας…

Με βάση τα προαναφερόμενα, τα σωματεία θεωρούν πως θα πρέπει απλώς να παρατηρούν. Εξ’ αποστάσεως!

Όμως το πράγμα έχει παραγίνει και ακούγοντας το υλικό των «ελληνικών» συμμετοχών, μούρθε και ξεστόμισα:

Βρε ουστ από δω μπαχαλάκηδες του ελληνικού τραγουδιού, που είσαστε όμοιοι με τους άλλους, που κάψανε, ληστέψανε και καταστρέψανε την ξέφραγη χώρα…

Εάν αυτό που ακούγεται σ’ αυτά τα «ελληνικά τραγούδια» δεν είναι πλιάτσικο επί της συνείδησης τού ελληνικού τραγουδιού, τότε τι σημαίνει η λέξη;

Πάρτε και τους τίτλους: Τα «ελληνικά» αυτά τραγούδια που επιλέχτηκαν από «ελληνική» επιτροπή για να προχωρήσουν στον τελικό διαγωνισμό είναι τα εξής:

Aphrodisiac,

Baby I‘m Yours,

Killer Bee,

No Parking.

Σας προσφέρω και τον βίντεο για να μην κουράζεστε ώστε να ακούσετε το υλικό τής ντροπής.

Eurovision 2012/Greek final songs -Τα 4 υποψἠφια τραγοὐδια

Όπως θα έχετε αντιληφθεί, η οργή δεν ελέγχεται και η σκέψη δεν αργεί να πάει στην πολιτική εκδοχή μιας τέτοιας περίπτωσης, που έχει να κάνει με τόσο άγρια πολιτισμική προσβολή, σε περίοδο που η χώρα πασχίζει να βγει μέσα από μια πολυσύνθετη κρίση αξιών!

Τα πολιτικά κόμματα (ιδιαίτερα όσα αισθάνονται την ανάγκη να τοποθετούνται αριστερά) οφείλουν πλέον να ψάχνουν για να βρίσκουν και εκείνες τις πλευρές της ζωής που θα ζεστάνουν την ψυχή τού ταλαιπωρημένου πολίτη και θα του συμπαρασταθούν. Θα δηλώσουν πως είναι στο πλευρό του…

Τι άλλο πρέπει να περιμένουν τα αριστερά κόμματα από το να σταθούν απέναντι σε αυτό που η ΕΡΤ προωθεί ως ελληνικό τραγούδι; Να σταθούν στο πλευρό ενός μουσικού πολιτισμού που βιάζεται και λοιδορείται. Να σταθούν κάθετα και απέναντι σε τέτοιες άγριες «εθνικές» συμμετοχές, που εκπροσωπούν αποκλειστικά έναν κόσμο όχι δικό μας. Έναν κόσμο που συντάσσεται με την ελαφρότητα της εποχής, απλώνοντας τη σημαία της αδιαφορίας, την ασυνειδησία και τον σκοταδισμό…

Γιατί άραγε τα κόμματα (όσα προβάλλονται ως προοδευτικά), «ξεχνούν» να συμπεριλάβουν στην ατζέντα τους τέτοιες σημαντικές πτυχές της πολιτισμικής μας πραγματικότητας, όταν αυτή εμφανίζεται κάθε χρόνο, με επίσημη «εθνική» εκπροσώπηση και με ό,τι χειρότερο υπάρχει στην αντιαισθητική δεξαμενή τής ιδεολογίας τού τίποτα;

Μήπως η απουσία των προοδευτικών κομμάτων σε μια τέτοια ανάγκη προστασίας του μουσικού-τραγουδιστικού πολιτισμού, ισοδυναμεί και με γενικότερη αδιαφορία περί τέτοιων ιδιόμορφων εθνικών πολιτισμικών ζητημάτων;

Ποιος είπε πως το κυρίαρχο εθνικό μας θέμα είναι μόνο το Μακεδονικό και το όνομα των Σκοπίων;

Εδώ, όσοι Έλληνες θα παρευρεθούν στο Αζερμπαϊτζάν, θα σηκώσουν την Ελληνική σημαία όταν το κατασκεύασμα που θα μας εκπροσωπήσει ούτε καν την ελληνική γλώσσα δεν διαθέτει. Ας συμπεριλάβουμε και αυτά τα μικρά και ουσιώδη, που όμως φωτογραφίζουν μια θλιβερή πραγματικότητα…

Η Eurovision δεν είναι μια τηλεοπτική στιγμή που έρχεται και φεύγει. Είναι κάτι παραπάνω.

Έχει ήδη γαλουχήσει γενιές και γενιές με ένα οπλοστάσιο κατακερματισμένης αισθητικής που με τα χρόνια σωρεύεται, δημιουργώντας έναν κόσμο χωρίς αξίες…

Τι περιμένουν τα κόμματα για να δηλώσουν ουσιαστική συμμετοχή σε αυτό που συμβαίνει και σε εκείνο που θα ωφελήσει την κοινωνία μας; Εάν η πολιτική και οι πολιτικοί δεν αντιλαμβάνονται πως η χώρα έχει πλέον ανάγκη την οπτική ματιά και πέρα από τα οφθαλμοφανή και τα αυτονόητα (ακρίβεια, φτώχεια, ανεργία κλπ), αν δεν βλέπει πως ακόμα και οι τερατογεννέσεις της ελληνικής συμμετοχής τής Eurovision συνιστούν εθνική ντροπή, τότε όντως οι πολιτικοί αυτοί δεν χαμπαριάζουν και βρίσκονται σε διαστάσεις νιρβάνας που κανείς δεν μπορεί να τους ξυπνήσει…

Ομολογώ πως η πρόθεσή μου ήταν να ασχοληθώ μόνο με το κάκιστο μουσικό μέρος των επαίσχυντων αυτών τραγουδιών, αλλά δεν άντεξα!

Η νεανική αυτή λαϊκοροκοπόπ τεστοστερόνη με κατέβαλε, αναγκάζοντάς με να ξεστομίσω με όλη μου τη δύναμη:

Ουστ αχρείοι!!!!!!!!!!!!!!!!

Νότης Μαυρουδής

(28/2/2012)

(πιο ευκολοδιάβαστο, εδώ http://mavroudistar.wordpress.com/2012/02/28/%CE%BF%CF%8D%CF%83%CF%84-%CE%B1%CF%87%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CE%B9/)

(αν θεωρειτε ότι η ανάρτηση είναι αντιθετη με καποιο κανονισμό, εχετε το ελευθερο [χωρις γκρινια δηλαδη] να τη σβήσετε-κλειδωσετε κτλ. Απλά επειδή επινα μπυρες με 2 mods εχθες, δε θα σας το συμβουλευα  ;D )

 
neeq είπε:
Τι άλλο πρέπει να περιμένουν τα αριστερά κόμματα από το να σταθούν απέναντι σε αυτό που η ΕΡΤ προωθεί ως ελληνικό τραγούδι;
...έχουν άλλες δουλειές τώρα και δεν προκάμουν....

 
marathon είπε:
...έχουν άλλες δουλειές τώρα και δεν προκάμουν....
Απ'αυτές με τον γκασμά υποθετω, γιατί η τσουγκρανα αφήνει κενα? ;D

 
Αργησε καμια 20ρια χρονια να γραψει αυτο το κειμενο. Δεν ζουσε Ελλαδα τοσα χρονια? Ή τα τραγουδια που θελουμε να στειλουμε φετος ειναι οντως τοσο χαλια σε σχεση με τα προηγουμενα...χαλια? :-X

Τι να πω, ακομα να δω το βιντεο, οσο να'ναι 12 λεπτα με "Greek final songs" για την Eurovision ειναι κατι που με τρομαζει. ???

marathon είπε:
...έχουν άλλες δουλειές τώρα και δεν προκάμουν....
;D ;D ;D

 
Ο Μαυρουδής, όπως άλλωστε υπαινίσσεται και ο ίδιος στο παρόν κείμενο, "ενίσταται" τακτικά στο θεσμό της Eurovision και στην ποιότητα των τραγουδιών που αποστέλλονται.

Αποτυγχάνει παγίως να κατανοήσει ότι η Eurovision είναι για το τραγούδι, ότι και το υποκοριστικό "Νότης" για το όνομά του: η χαριτωμένη πινελιά που κρατά τη κοινή γνώμη απασχολημένη και - κυρίως - "πουλάει".

(έγραψα πάλι)

 
Waterfall-K είπε:
Αργησε καμια 20ρια χρονια να γραψει αυτο το κειμενο. Δεν ζουσε Ελλαδα τοσα χρονια? Ή τα τραγουδια που θελουμε να στειλουμε φετος ειναι οντως τοσο χαλια σε σχεση με τα προηγουμενα...χαλια? :-X
Όταν λες αργησε? Υπήρξε κάποιο deadline που περασε και τωρα πρεπει να το βουλώνουμε?

 
trolley είπε:
Ο Μαυρουδής, όπως άλλωστε υπαινίσσεται και ο ίδιος στο παρόν κείμενο, "ενίσταται" τακτικά στο θεσμό της Eurovision και στην ποιότητα των τραγουδιών που αποστέλλονται.

Αποτυγχάνει παγίως να κατανοήσει ότι η Eurovision είναι για το τραγούδι, ότι και το υποκοριστικό "Νότης" για το όνομά του: η χαριτωμένη πινελιά που κρατά τη κοινή γνώμη απασχολημένη και - κυρίως - "πουλάει".

(έγραψα πάλι)
Δε βρίσκω τίποτα το χαριτωμένο στο θεσμο αυτο. Αντιθετα με μελαγχολεί. Ο τροπος που αντιμετωπίζουμε τη μουσική ως κοινωνια, δείχνει τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε συνολικά την ίδια μας τη ζωή, σε επιπεδο αισθητικής και ηθικής.

Νομίζω ότι εχεις και ο ίδιος κατακρίνει τη διαρκή αναζήτηση του "χαριτωμένου", που καταλήγει στην αποζήτηση (υπαρχει αυτη η λεξη?),τελικά, του άσχημου.

Οταν ομως ακουω το Νότης, μου'ρχεται να του τσιμπήσω τα μαγουλάκια. ;D

 
neeq είπε:
Νομίζω ότι εχεις και ο ίδιος κατακρίνει τη διαρκή αναζήτηση του "χαριτωμένου", που καταλήγει στην αποζήτηση (υπαρχει αυτη η λεξη?),τελικά, του άσχημου.
Πολύ σωστά. Ούτε εγώ βρίσκω τίποτε χαριτωμένο. Αλλά... υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι άνθρωποι που διαφωνούν μαζί μας. Πρέπει να το σεβόμαστε, και εγώ και εσύ και ο... Νότης, ο οποίος αποποιήθηκε προφανώς το "Παναγιώτης" διότι δε συνάδει με την εικόνα του λεπτεπίλεπτου και ευαίσθητου-εμπνευσμένου-από-τις-Νύμφες τραγουδοποιού, ποντάρωντας ακριβώς στη συνήθη αντίληψη για το τι είναι χαριτωμένο (το "Παναγιώτης" μάλλον σε ζωέμπορο με γκόμενα κομώτρια παραπέμπει).

Αν γουστάρεις μαγουλάκια, έλα να τσιμπήσεις τα δικά μου, διότι είμαι συνονόματος.

:) :)

 
neeq είπε:
Όταν λες αργησε? Υπήρξε κάποιο deadline που περασε και τωρα πρεπει να το βουλώνουμε?
Εννοω οτι τα τελευταια 30+ χρονια στελνουμε αηδιες στη Eurovision, τωρα ξυπνησε και ειδε τις "συνταγές αρχοντοχωριάτικου τραγουδιστικού κομπογιανιτισμού, με απροσδιόριστη μουσικοστιχουργική αλχημία ξενόγλωσσης σαχλαμάρας" που στελνουμε?

Η αγανακτηση του, αν και κατανοητη, μου φαινεται υπερβολικη.

 
trolley είπε:
Αλλά... υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι άνθρωποι που διαφωνούν μαζί μας. Πρέπει να το σεβόμαστε, και εγώ και εσύ και ο... Νότης.
Όχι ότι είμαι κατά του σεβασμού, αλλά το να επισημαίνεις ότι κάτι είναι μάλλον προβληματικό δεν είναι απαραίτητα λάθος, ακόμη και αν αποτελεί πρακτική της πλειοψηφίας. Προσωπική άποψη: τα "πολιτιστικά" ζητήματα είναι καλό να αντιμετωπίζονται με αντίστοιχη σοβαρότητα με τα "πολιτικά", καθότι οι επιπτώσεις τους (όπως επισήμανε και ο neeq) είναι εν δυνάμει αντίστοιχα επιβλαβείς: τo ότι η eurovision πήγε χέρι-χέρι με την υπόλοιπη μεταπολιτευτική σαβούρα δεν είναι απαραίτητα τυχαίο.
Επίσης, πως είστε σίγουροι ότι δεν τον φωνάζαν Νότη από μικρό ? :D

 
trolley είπε:
Πολύ σωστά. Ούτε εγώ βρίσκω τίποτε χαριτωμένο. Αλλά... υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι άνθρωποι που διαφωνούν μαζί μας. Πρέπει να το σεβόμαστε, και εγώ και εσύ και ο... Νότης, ο οποίος αποποιήθηκε προφανώς το "Παναγιώτης" διότι δε συνάδει με την εικόνα του λεπτεπίλεπτου και ευαίσθητου-εμπνευσμένου-από-τις-Νύμφες τραγουδοποιού, ποντάρωντας ακριβώς στη συνήθη αντίληψη για το τι είναι χαριτωμένο (το "Παναγιώτης" μάλλον σε ζωέμπορο με γκόμενα κομώτρια παραπέμπει).

Αν γουστάρεις μαγουλάκια, έλα να τσιμπήσεις τα δικά μου, διότι είμαι συνονόματος.

:) :)
Από το Βόλο ειναι ο ανθρωπος, εκει όλα τα κόβουν. Ισως το φώναζε ετσι η γιαγια του ;D Πλάκα κάνω, δεν εχω καμια διαθεση να υπερασπιστώ το κύρος του Πανου.

@Waterfall-K: Ψεματα ελεγα παραπάνω, θα τον υπερασπιστώ :P Απ'οτι βλέπω ο άνθρωπος αρθρογραφεί χρόνια και στο μπλογκ του θιγει πολλά κοινωνικά ζητήματα. Οποτε υπάρχουν πολλές δικαιολογιες που μπορω να του βρω, για την καθυστερηση του αυτή :D

 
Τη βαρύτητα και τη σχέση με τη μουσική που ο Μαυρουδής δίνει στη Eurovision με το κείμενο αυτό, δε νομίζω να τη φαντασιώθηκαν ούτε στα άγρια όνειρά τους οι υπεύθυνοι και διοργανωτές της.

Γιατί ένα gay parade πανηγύρι με την ανάλογη τσιχλοφουσκιακή μουσική και τις ψηφοφορίες "φίλος έφερε σε φίλο τριαντάφυλλο με φύλλο" θα έπρεπε να τύχει σοβαρής καλλιτεχνικής αντιμετώπισης, με ξεπερνάει.

Όσο για τη χρηματοδότησή της συμφωνώ απολύτως, αλλά στην τελική μιλάμε για peanuts σε σχέση με αυτά που ακόμα παίρνουν οι κάφρικες ομάδες ποδοσφαίρου και τις θεωρούμε ενίσχυση του αθλητισμού.

 
RayDTutto είπε:
Όσο για τη χρηματοδότησή της συμφωνώ απολύτως, αλλά στην τελική μιλάμε για peanuts σε σχέση με αυτά που ακόμα παίρνουν οι κάφρικες ομάδες ποδοσφαίρου και τις θεωρούμε ενίσχυση του αθλητισμού.
Πρέπει να έχει και η Eurovision...το "Πάμε Στοίχημα"... ;)

 
RayDTutto είπε:
Γιατί ένα gay parade πανηγύρι με την ανάλογη τσιχλοφουσκιακή μουσική και τις ψηφοφορίες "φίλος έφερε σε φίλο τριαντάφυλλο με φύλλο" θα έπρεπε να τύχει σοβαρής καλλιτεχνικής αντιμετώπισης, με ξεπερνάει.
Γιατι σε ξεπερναει? Δε σε προβληματιζει το γεγονος ότι αυτο το -πως το περιεγραψες- ειναι η πολιτιστική πραγματικότητα της πλειοψηφίας των ανθρωπων?

Και δε νομίζεις ότι η ελαφρότητα στην αντιμετωπιση του πολιτισμού, συνδεεται με μια αντιστοιχη αντιμετώπιση πολλών εξίσου σοβαρων πτυχων της κοινωνιας?

 
neeq είπε:
Γιατι σε ξεπερναει? Δε σε προβληματιζει το γεγονος ότι αυτο το -πως το περιεγραψες- ειναι η πολιτιστική πραγματικότητα της πλειοψηφίας των ανθρωπων?

Και δε νομίζεις ότι η ελαφρότητα στην αντιμετωπιση του πολιτισμού, συνδεεται με μια αντιστοιχη αντιμετώπιση πολλών εξίσου σοβαρων πτυχων της κοινωνιας?
Γιατί αυτό είναι καινούργιο φαινόμενο; Εγώ θυμάμαι μαγαζιά να γεμίζουν και εκατομμύρια να σπαταλώνται σε κοινωνικά φαινόμενα όπως οι Φλωρινιώτης, Χάρυ Κλυν, Βοσκόπουλος, Πανταζής. Η Eurovision ξαφνικά είναι η ελαφρότητα στον πολιτισμό;

Έτσι κι αλλιώς δεν εκφράζονται όλοι με την όπερα, το νέο κύμα ή το έντεχνο :P. Θέλουν και λίγο ελαφρότητα.

 
ndnikola είπε:
Όχι ότι είμαι κατά του σεβασμού, αλλά το να επισημαίνεις ότι κάτι είναι μάλλον προβληματικό δεν είναι απαραίτητα λάθος, ακόμη και αν αποτελεί πρακτική της πλειοψηφίας. Προσωπική άποψη: τα "πολιτιστικά" ζητήματα είναι καλό να αντιμετωπίζονται με αντίστοιχη σοβαρότητα με τα "πολιτικά", καθότι οι επιπτώσεις τους (όπως επισήμανε και ο neeq) είναι εν δυνάμει αντίστοιχα επιβλαβείς: τo ότι η eurovision πήγε χέρι-χέρι με την υπόλοιπη μεταπολιτευτική σαβούρα δεν είναι απαραίτητα τυχαίο.

Επίσης, πως είστε σίγουροι ότι δεν τον φωνάζαν Νότη από μικρό ? :D
Οφφ-Τόπικ: Και εμένα με φώναζαν "Πάνο". ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ....

Ον-Τόπικ:

Στη Eurovision δε στέλνουμε ένα τραγούδι (ή μία παρτιτούρα) αλλά ένα performance όπως αυτό ορίζεται από τις δυτικές τηλεοπτικές πρακτικές, οι οποίες έχουν αναπτυχθεί και εγκαθιδρυθεί εδώ και δεκαετίες. Από αυτή την άποψη (η οποία είναι ακριβής) δεν στέλνουμε καθόλου "σαβούρα" εδώ και πολλά χρόνια και αρκεί να δει κανείς μία διοργάνωση για να διαπιστώσει ότι η ελληνική συμμετοχή είναι συνήθως πάνω από το μέσο όρο.

Υπήρξαν μία-δύο ατυχείς εξαιρέσεις βέβαια (της Βίσση και του ΣαίηΔεΠάσσγουορδ), αλλά σε γενικές γραμμές η ελληνική παρουσία ήταν αξιοπρεπέστατη από όλες τις απόψεις.

Το να αναζητά κανείς το "τραγούδι" σε μία performance αυτού του τύπου, δείχνει ασφαλώς ότι δεν έχει καταλάβει τι είναι performance, αλλά - και αυτό μου τη σπάει σε τύπους σαν τον Μαυρουδή - δεν έχει καταλάβει και τι είναι πλέον "τραγούδι" εν' έτει 2012. Αν σκέπτεται κάποιος έτσι, όπως του φαίνεται αποκρουστική η Eurovision, εξίσου αποκρουστικοί θα του φαίνονται και οι Radiohead ή ίσως ο Tom Waits... δηλαδή απλώς είναι άσχετος και αναχρονιστικός σε ΟΛΑ τα επίπεδα που τον αφορούν.

Το ότι επικαλείται τα "κόμματα της αριστεράς" ως θεματοφύλακες αξιών αυτού του τύπου δείχνει απλά ότι ο άνθρωπος είναι γραφικός.. ούτε ο Μίκης (άλλα της) δεν έχω ακούσει να κάνει τέτοια επίκληση.. και είναι λογικό διότι το τραγούδι δεν έχει καμία σχέση με τέτοιες αντιλήψεις.

 
RayDTutto είπε:
Γιατί αυτό είναι καινούργιο φαινόμενο; Εγώ θυμάμαι μαγαζιά να γεμίζουν και εκατομμύρια να σπαταλώνται σε κοινωνικά φαινόμενα όπως οι Φλωρινιώτης, Χάρυ Κλυν, Βοσκόπουλος, Πανταζής. Η Eurovision ξαφνικά είναι η ελαφρότητα στον πολιτισμό;

Έτσι κι αλλιώς δεν εκφράζονται όλοι με την όπερα, το νέο κύμα ή το έντεχνο :P. Θέλουν και λίγο ελαφρότητα.
Ισως ειναι η εποχή να αντεπιτεθουμε ανοιχτά λοιπον :D

 
trolley είπε:
Το ότι επικαλείται τα "κόμματα της αριστεράς" ως θεματοφύλακες αξιών αυτού του τύπου δείχνει απλά ότι ο άνθρωπος είναι γραφικός.. ούτε ο Μίκης (άλλα της) δεν έχω ακούσει να κάνει τέτοια επίκληση.. και είναι λογικό διότι το τραγούδι δεν έχει καμία σχέση με τέτοιες αντιλήψεις.
Α ναι... Αυτό το ξέχασα... Αυτό κι αν είναι...

Ισως ειναι η εποχή να αντεπιτεθουμε ανοιχτά λοιπον :D
Σόρρυ αλλά εμένα μη με υπολογίζεις. Παρακολουθώ τη Eurovision για αυτό ακριβώς που είναι και τη διασκεδάζω πραγματικά. Πέραν του γεγονότος ότι θεωρώ ότι ορισμένες φορές έχουν βγει πραγματικά ποπ (και όχι μόνο) διαμάντια από εκεί μέσα.

 
neeq είπε:
Γιατι σε ξεπερναει? Δε σε προβληματιζει το γεγονος ότι αυτο το -πως το περιεγραψες- ειναι η πολιτιστική πραγματικότητα της πλειοψηφίας των ανθρωπων?
Αυτή η πραγματικότητα διαμόρφωσε το ύφος της συμμετοχής μας στη Eurovision, και όχι το αντίστροφο, όπως γράφει ο ΝΜ...  ;)

Η Eurovision δεν είναι μια τηλεοπτική στιγμή που έρχεται και φεύγει. Είναι κάτι παραπάνω.

Έχει ήδη γαλουχήσει γενιές και γενιές με ένα οπλοστάσιο κατακερματισμένης αισθητικής που με τα χρόνια σωρεύεται, δημιουργώντας έναν κόσμο χωρίς αξίες…
 
Status
Not open for further replies.

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top