Eλβετικός σουγιάς!!!

marathon

Κλικαδόρος
Μηνύματα
16,682
Πόντοι
398
Νομίζω ότι οι Ελβετοί, έλυσαν ένα θέμα που έχουμε αφιερώσει χιλιάδες σελίδες εδώ μέσα. Το καταπληκτικό είναι ότι τους στέλνεις τους μαγνήτες σου και τους προσαρμόζουν. Τώρα το πόσο κάνει? Είναι μάλλον γι' αυτούς που έχουν λογαριασμό στην Ελβετία!!!






 
.....βέβαια εχει προηγηθεί ο Dan Armstrong καμιά πενηνταριά και χρόνια πριν


ακριβώς. Όχι ότι είχανε και κανα σοβαρό ήχο, αλλά ήταν όμορφες

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ε ναι αλλά αφού δεν είναι Tele δεν έχει δύναμη στο Noiz :P

 
Ε ναι αλλά αφού δεν είναι Tele δεν έχει δύναμη στο Noiz :P


διάττων αστέρας. Και ιδιαίτερα λαμπρός. Αλλά με σύντομη ζωή.

Είχαν και μαγνήτες του παππού από όσο θυμάμαι.

 
Ώρες - ώρες κάνετε σαν τους γέρους του Μάππετ σόου!!!?

Μιλάτε, νομίζω, για την Perspex Guitar




Γιατί, αυτή λες να είχε κανένα σοβαρό ήχο? Ο παίκτης πάντα κάνει τον ήχο.

image.jpeg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γιατί, αυτή λες να είχε κανένα σοβαρό ήχο? Ο παίκτης πάντα κάνει τον ήχο.

Προβολή συνημμένου 28410


ως κιθαρίστας και ως ήχος (για μένα προσωπικά) παντελώς αδιάφορος. Ως συνθέτης και επίδραση στη μουσική κορυφαίος.

όσο για τον σουγιά, οι ελβετοί βρήκαν τρόπο να έχουν το χέρι τους στην τσέπη σου φτιάχνοντας κουτάκια υποδοχής μαγνητών. Φυσικά για το θέμα matching των άλλων ηλεκτρονικών μούγκα στη στρούγκα. Γιατί άντε να τους στείλω εγώ τους WR μου να βάλουν με ό,τι ποτ έχουν. Εκτός αν τα αλλάζουν κι αυτά. Δυστυχώς ή ευτυχώς η ουσία του πράγματος είναι ότι μια κιθάρα είναι στημένη και ισορροπημένη εξ αρχής για κάποιο ήχο και δεν γίνονται swaps για ψύλλου πήδημα χωρίς λόγο, εκτός από το καθαρό marketing.

imho πάντα....

όσο για την διαφανή....

Αν σας αρέσει αυτός ο ήχος....

fine by me...




 
όσο για τον σουγιά, οι ελβετοί βρήκαν τρόπο να έχουν το χέρι τους στην τσέπη σου φτιάχνοντας κουτάκια υποδοχής μαγνητών.
Εδώ ο Leo πήρε 2 ξύλα και 4 βίδες (Telecaster) και έφτιαξε ένα μύθο (με το χέρι του στη τσέπη μας!!!). 

ότι μια κιθάρα είναι στημένη και ισορροπημένη εξ αρχής για κάποιο ήχο 
Τότε δεν θα αλλάζαμε ποτέ μαγνήτες, γιατί θα διαταράζαμε τη κοσμική συνοχή!? Εδώ πάμε από πολυουρεθάνη σε νίτρο και ακούμε τη κιθάρα να ανασαίνει!!!?

 
Εδώ ο Leo πήρε 2 ξύλα και 4 βίδες (Telecaster) και έφτιαξε ένα μύθο (με το χέρι του στη τσέπη μας!!!). 


δεν ισχύει αυτό. Κάθε κιθάρα του που έχει κάτι διαφορετικό, ποτέ δεν άλλαζε ένα και μόνο κομμάτι όπως γίνεται εδώ. Ενα κύκλωμα μαγνήτης, ποτενσιόμετρο, αντίσταση, πυκνωτής δεν είναι ένα τυχαίο σύνολο. Υπάρχει μια αυτεπαγωγή (πηνίο), αντίσταση, χωρητικότητα που τελικά δίνουν ένα συγκεκριμένο ηχητικό χαρακτήρα και υπογραφή και δεν μπορούμε τυχαία να αλλάξουμε κάτι από αυτά. 

Πχ δεν είναι τυχαίοι οι ήχοι που έβγαιναν από μια broadcaster, esquire, tele με έναν ή δυό μαγνήτες αλλά και με τις εκατοντάδες επόμενες εκδόσεις. 

όσον αφορά τον Leo ήταν απλώς μεγαλοφυία. Οι Ελβετοί είναι απλώς...τραπεζίτες.

Εδώ πάμε από πολυουρεθάνη σε νίτρο και ακούμε τη κιθάρα να ανασαίνει!!!?


δεν ξέρω ποιός καταφέρνει και ακούει τέτοια. Εγώ πάντως όχι.

 
δεν ισχύει αυτό. Κάθε κιθάρα του που έχει κάτι διαφορετικό, ποτέ δεν άλλαζε ένα και μόνο κομμάτι όπως γίνεται εδώ. Ενα κύκλωμα μαγνήτης, ποτενσιόμετρο, αντίσταση, πυκνωτής δεν είναι ένα τυχαίο σύνολο. Υπάρχει μια αυτεπαγωγή (πηνίο), αντίσταση, χωρητικότητα που τελικά δίνουν ένα συγκεκριμένο ηχητικό χαρακτήρα και υπογραφή και δεν μπορούμε τυχαία να αλλάξουμε κάτι από αυτά. 

Πχ δεν είναι τυχαίοι οι ήχοι που έβγαιναν από μια broadcaster, esquire, tele με έναν ή δυό μαγνήτες αλλά και με τις εκατοντάδες επόμενες εκδόσεις. 
Δεν ισχύει αυτό. Όταν αλλάζουμε μαγνήτες σε μία ηλεκτρική κιθάρα γιατί κάτι (πιστεύουμε) ότι μας ενοχλεί, δεν ξηλώνουμε και όλο το ηλεκτρικό της σύστημα. Απλά αλλάζουμε τους μαγνήτες. Και ναι...ατυχώς για τους ρομαντικούς, ο Leo πήρε ένα....ραδιόφωνο!!! και έβαλε επάνω 2 μαγνήτες. Σιγά μην είχε στο μυαλό του ένα συγκεκριμένο ηχόχρωμα. Εαν εμείς το αναγάγουμε σε πυρηνική φυσική....μόνο καλό στη τσέπη του Leo έκανε. Προφανώς και με το πέρασμα του χρόνου, οι μουσικοί προδιαγράψανε τις απαιτήσεις τους.

Παράδειγμα η συμμετοχή του Emerson στη δουλειά του Moog κ.λ.π.

Υ.Γ1 έχουμε δει και άλλους τραπεζίτες να χρυσοπουλάνε τη πραμάτεια τους!!!

Y.Γ2 Και εγώ δεν ακούω το νίτρο...οπότε είμαστε 2 εδώ μέσα

 
Δεν ισχύει αυτό. Όταν αλλάζουμε μαγνήτες σε μία ηλεκτρική κιθάρα γιατί κάτι (πιστεύουμε) ότι μας ενοχλεί, δεν ξηλώνουμε και όλο το ηλεκτρικό της σύστημα. Απλά αλλάζουμε τους μαγνήτες.


νομίζω ότι κάνεις λάθος.

αλλο να βγάλεις έναν single coil της fender και να βάλεις sd.

Και άλλο να βγάλεις single coil και να βάλεις humb. Εκεί θέλει 99% αλλαγή και σε άλλα ηλεκτρικά.

Ας πούν και οι άλλοι...

 
νομίζω ότι κάνεις λάθος.

αλλο να βγάλεις έναν single coil της fender και να βάλεις sd.

Και άλλο να βγάλεις single coil και να βάλεις humb. Εκεί θέλει 99% αλλαγή και σε άλλα ηλεκτρικά.

Ας πούν και οι άλλοι...
θεωρητικά έτσι πρέπει να είναι, πρακτικά όμως... Έχω P90 σε μία Tele. Έχουν φτιαχτεί για Tele από την αρχή, δεν πήρα δηλ τους πρώτους P90 που πέρναγαν από μπροστά μου. Δεν χρειάστηκε να αλλάξω τίποτα.

 
θεωρητικά έτσι πρέπει να είναι, πρακτικά όμως... Έχω P90 σε μία Tele. Έχουν φτιαχτεί για Tele από την αρχή, δεν πήρα δηλ τους πρώτους P90 που πέρναγαν από μπροστά μου. Δεν χρειάστηκε να αλλάξω τίποτα.


αυτό λεω

ένας Ρ90 με έναν άλλον έχουν ουσιαστικά μικρές διαφορές.

Πχ οι single coil θέλουν 250ΚΩ. Οι hb όμως όχι.

Ακόμα και η απλή αλλαγή ενός πυκνωτή αλλάζει τον ήχο, ακόμα και αν είναι ίδια τιμή. Αλλάζει λόγω της διαφορετικής αντίστασης που έχει ένας πυκνωτής ενός τύπου από έναν άλλου τύπου.

 
αυτό λεω

ένας Ρ90 με έναν άλλον έχουν ουσιαστικά μικρές διαφορές.

Πχ οι single coil θέλουν 250ΚΩ. Οι hb όμως όχι.

Ακόμα και η απλή αλλαγή ενός πυκνωτή αλλάζει τον ήχο, ακόμα και αν είναι ίδια τιμή. Αλλάζει λόγω της διαφορετικής αντίστασης που έχει ένας πυκνωτής ενός τύπου από έναν άλλου τύπου.
Ακόμα λοιπόν μεγαλύτερη μαγκιά των Ελβετών τραπεζιτών, εάν έχουν κατορθώσει να το ενσωματώσουν στα κουτάκια τους!

 
Αλλά όμως γιατί αφού όπως λέει ο ss οι μαγνήτες είναι το 90% τότεσνες δεν μας νιοιάζει τα pots μιας και μοιράζονται το 10% μαζι με τους πυκνωτές,τις χορδές (ανα core,gauge,υλικό κτλ) τα γκζύλα,το set up (αφού περισότερο action είναι περισότερο tone) την κατασκευή (neck through,hollow body κτλ) το λοιπό hardware (bridge κτλ)

Αλλά όμως αφούβ εγώ είμαι στην γκοζμάρα μου,ότι μπάσο έχω φτοιάξει,ότι μαγνήτες και αν έχω βάλει,ότι πυκνωτή και αν έχω βάλει,βάζω ΜΟΝΟ 220Κ γιατί απλά μου αρέσει να μην έχω 800 διαφορετικά ποτενσιόμετρα και χάνω την μπάλα και πήρα ενα τσουβάλι big bag τέτχοια να κάμνω το ντουλειά μου

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top