Ελληνική αγορά για κλάμα..

Status
Not open for further replies.
Βασικά...

είναι κάποιος από εμάς καταστηματάρχης; γιατί αν όχι, τότε κουταμάρες ξέρουμε όλοι εμείς οι "καταναλωτές" που μιλάμε...

Καταρχήν για να έχει ο άλλος στοκ, πρέπει να έχει χρήματα up front πλέον, και αν το πράγμα δε πάει, δύσκολα ρισκάρει σήμερα, επίσης ακριβώς κάποια πράγματα μπορείς να τα βλέπεις, αλλά πρέπει να τα δεχτείς ως έχουν, κλπ. Όχι ότι δεν υπάρχουν αληταράδες μαγαζάτορες, αλλά άλλοι τόσοι και παραπάνω υπάρχουν αληταράδες καταναλωτές! ;)

 
Επειδη το θεμα εχει ξανασυζητηθει θα πω αυτο που εγραψα και τοτε:

Βαλτε τον εαυτο σας στην θεση ενος ιδιοκτητη:

Αγοραζετε μετρητοις (γιατι επι πιστωση δεν υπαρχει) εναν dual rectifier ή οποιο αλλο "hot" ονομα θελετε.

Τον εχετε στο μαγαζι και πεφτει "συρμα" μεσα στο φορουμ, ή απο στομα σε στομα,οτι τον εχετε, καθε μερα θα παρελασουν ατομα να τον δοκιμασουν, ειτε γιατι σκεφτονται να τον παρουν είτε για την χαρα να παιξουν μεναν mesa.

Σε 1 μηνα (αν δεν εχει πουληθει - γιατι δεν μπορεις να το δωσεις σε τιμη πολυ πανω απτου τομαν) θα εχει ανοιξει και θα εχει κλεισει τουλαχιστον 30φορες, ας πουμε λοιπον οτι ο ενισχυτης εχει στον τομαν 2.000, ο ελληνας τον δινει στα 2.200:

1. πολλοι θα τον παρουν απτον τομαν

2. πολλοι θα σου γκρινιαξουν οτι ειναι ακριβος και θα τον παρουν απτον τομαν

3. στο τελος θα υπαρξουν και αλλοι που με το δικιο τους θα σου πουν "ειναι εκθεσιακο μοντελο δωστον κατω απο 2.000"

Αυτο το μαγαζι πως θα "βγει"?

Γιατι αλλη χονδρικη τιμη κανουν στον τομαν οταν αγοραζει ενισχυτες για να στοκαρει και αλλη σε εναν εμπορο που θα παρει εναν.

Εδω ακριβως ειναι και η καταναλωτικη συνειδηση που ανεφερθηκε πιο πανω καθώς επισης και η ατακα του Πουλικακου σε προσφατη συνεντευξη οτι "ο Ελληνας θα κοιταει παντα μονο την παρτη του"

:)

 
Κάτσε ρε 'συ Μίλτο. Καλά αυτά που λες, αλλά πες μου γιατί να τον αγοράσει κάποιος 2200 ενώ μπορεί να το αγοράσει 2000; Τι είναι τα 200 ευρώ επιπλέον, έμπρακτη ένδειξη ευγνωμοσύνης; Το ότι υπάρχουν κάποιοι που κόβουν βόλτες και παίζουν σε μαγαζιά όλη μέρα γιατί προφανώς έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο τι να μου πεί εμένα του υποψήφιου αγοραστή; Κατανοητές οι ανάγκες και οι δυσκολίες του ελληνικού μαγαζιού αλλά στο τέλος τα 200 ευρώ δεν μου περισσεύουν. Το να δίνεις επιπλέον χρήματα επειδή και καλά είσαι ευαίσθητος δεν είναι "καταναλωτικη συνειδηση".

 
Miltos23 είπε:
Αυτο το μαγαζι πως θα "βγει"?
Τα μαγαζιά που βγαίνουν, πώς βγαίνουν;

Σίγουρα όχι ακολουθώντας τον γελοίο κανόνα "αν το δοκιμάσεις πρέπει να το αγοράσεις!".

Επιτρέπουν δοκιμές και ανταγωνίζονται το γερμανό σε τιμές, μεταξύ άλλων πολιτικών.

Αν δεν μπορεί να το κάνει για τη Χ μάρκα ενισχυτών, ας μη φέρει τη Χ μάρκα! Δεν τον υποχρεώνει κανείς.

Κι ο γερμανός σίγουρα μικρός ξεκίνησε, και ακολουθώντας έξυπνη πολιτική γιγαντώθηκε.

 
Miltos23 είπε:
Αυτο το μαγαζι πως θα "βγει"?
Το να βγει ένα μαγαζί δεν είναι τόσο απλή υπόθεση.Σωστά τα λες αλλά πρέπει να εξετάσεις κι άλλες παραμέτρους.

Για παράδειγμα,πρέπει να είσαι ευγενής με τον πελάτη και να τον περιποιηθείς,για να σε προτιμήσει,δεν του κάνεις χάρη που του πουλάς κάτι.

Υπάρχει υποκατάστημα αλυσίδας στον Πειραιά όπου αν ζητήσεις να δοκιμάσεις κάτι σε κοιτάνε σαν να τους σκότωσες τη μάνα,ε όχι.

Ο πελάτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο.Όταν το καταλάβουν αυτό οι Έλληνες μαγαζάτορες,τότε θα σταματήσουμε τα πάρε-δώσε με τον Γερμανό.

Ποιο Ελληνικό μαγαζί δίνει 30 days return policy,no questions asked;Ποιο μαγαζί στην Ελλάδα ασχολείται σχολαστικά με τις ανάγκες του αγοραστή;Ποιο μαγαζί έχει τόσο καλοστημένο site όπως ο Γερμανός;

Όλα παίζουν ρόλο,η ευγένεια,η εξυπηρέτηση,η ταχύτητα,το feedback,ΟΛΑ.

 
gdevelek είπε:
Κι ο γερμανός σίγουρα μικρός ξεκίνησε, και ακολουθώντας έξυπνη πολιτική γιγαντώθηκε.
Το οτι ο "γερμανος" γιγαντιωθηκε δεν εχει μονο να κανει με την πολιτικη που ακολουθησε. Ειναι συνδυασμος συνθηκων. Το οτι και τα δυο μεγαλα ιντερνετικα μαγαζια της Ευρωπης βρισκονται στη Γερμανια σιγουρα δεν ειναι τυχαιο. Σιγουρα τους εχει ευνοησει η οικονομια τους. Αντε να κανεις κατι αντιστοιχο στην Ελλαδα...

 
Εγώ πάντως ξέρω ότι ένα πρωί που είχα μια ώρα ελεύθερη στο κέντρο, αποφάσισα να δοκιμάσω ένα πεταλάκι στο Music Accessories. Συγκεκριμένα το BB Preamp. Ο υιός Καγμάκης μου είπε "καλύτερα να φέρεις τη δική σου κιθάρα να το δοκιμάσεις". Του λέω, "σύμφωνοι, αλλά δεν με πειράζει να μην το δω στη δική μου κιθάρα (άσε που δεν έχω μόνο μια) - να δω πώς συμπεριφέρεται θέλω απλώς στις δυναμικές". Μου ξαναλέει: καλύτερα με την κιθάρα σου - ειδικά αφού πρόκειται για ένα πετάλι προενίσχυσης" (!). Απαντάω χαμογελώντας (θέλω να πω, με καλή διάθεση): "ακόμη καλυτερότερα θα ήταν και με τον ενισχυτή μου αλλά δεν θα τον φέρω ! Να τσεκάρω κάτι για πέντε λεπτά ήθελα απλώς..."

Κούνησε το κεφάλι του και μου είπε: "ε, ναι, με τον δικό σου ενισχυτή θα ήταν σαφώς το ιδανικό".

Κοροϊδευόμαστε;!!!

Εφυγα βλαστημώντας από μέσα μου. Εννοείται ότι θα το παραγγείλω από το Τόμαν, θα το δοκιμάσω για 10 μέρες κι αν ΔΕΝ μου κάνει, θα το επιστρέψω έχοντας χάσει μόνο 7-8 ευρώ μεταφορικά. Ποιος Καγμάκης τώρα... Με την ευκαιρία, θα συμπληρώσουμε την παραγγελία με φίλους, μια θήκη ο ένας, parch cables ο άλλος, κάτι  shakers (αυγά) που ο Τόμαν τα έχει 0.90 (λεπτά) το ένα και ο Νάκας 4.50, και καμιά 50αριά χορδές να για όλους μας. Ετσι λειτουργεί η αγορά. Period.

 
marmelaki είπε:
Το οτι ο "γερμανος" γιγαντιωθηκε δεν εχει μονο να κανει με την πολιτικη που ακολουθησε. Ειναι συνδυασμος συνθηκων. Το οτι και τα δυο μεγαλα ιντερνετικα μαγαζια της Ευρωπης βρισκονται στη Γερμανια σιγουρα δεν ειναι τυχαιο. Σιγουρα τους εχει ευνοησει η οικονομια τους. Αντε να κανεις κατι αντιστοιχο στην Ελλαδα...
Δεν είναι συνέπεια του μεγέθους της οικονομίας ο σεβασμός στον πελάτη και το - στοιχειώδες - να τον αφήνεις να δοκιμάσει... μην αποφεύγεις την ουσία του προβλήματος, η οποία είναι η νοοτροπία του έλληνα καταστηματάρχη

 
Καταρχας να πω οτι συμφωνω λιγο ως πολυ με τις απαντησεις των υπολοίπων.

Απλα ηθελα να δείξω τι συμβαίνει από την πλευρά του ιδιοκτήτη του καταστήματος.

Επειδη η κατασταση ειναι "εκανε το αυγο την κότα ή η κότα το αυγο"

Καταλαβαινετε οτι θα οδηγηθουμε σε τελμα σιγα σιγα με μονο τον Νακα να επιβιωνει παρεα με 2-3 ακομα..

Εξου και δεν βρισκουμε κιθάρες να δοκιμάσουμε ή οταν ψαχνουμε ενισχυτη τα καταστήματα τον έχουν μονο "κατοπιν παραγγελιας"..Ας μην γελιόμαστε εκει οδευει η αγορά..

Οσο για τον Γερμανο ειναι η εφαρμογή ενός καλοσχεδιασμένου και επιτυχημένου business plan το οποιο θα μου παρει 2 σελιδες να σας αναλύσω, μιας και το εχω μελέτησει.

 
gadget είπε:
Κάνοντας το συνήγορό του διαβόλου ήμουνα μπροστά σε περιστατικό που αφού ο πιτσιρικάς είχε δοκιμάσει το πετάλι όταν ο πατέρας του πήγε να πληρώσει και ο πωλητής πακέταρε το πετάλι του λέει "τι αυτό θα μου δώσεις δεν έχει ένα καινούριο?" ;)
Καλά έκανε.

Αυτό μου κάνει, το δοκίμασα και υποθέτω ότι κατά 99% θα συμπεριφέρεται το ίδιο με τα άλλα, άρα φέρε μου ένα, θα το πληρώσω καινούριο και θα πάρω καινούριο. Άμα θες δώσε μου τιμή demo σε αυτό που δοκίμασα και ασε να αποφασίσω αν θέλω καινούριο ή demo.




Εκτός αν εννοείς ότι ο πωλητής άνοιξε καινούριο πακέτο για να δοκιμάσει ο πιτσιρικάς.

Αν είναι έτσι δεν έχει νόημα να το συζητάμε α) γιατί ο πιτσιρικάς είναι βλάκας και η βλακεία δύσκολα (και αν ) θεραπεύεται, ο μπαμπάς πληρώνει ούτως ή άλλως, πωλητής έχει δει πολλά και ακούει βερεσε τις παπαριές του κάθε πιτσιρικά και το deal είναι τελειωμένο.

Τα άλλα τα χουμε πει άπειρες φορές και ο καθείς πράττει με γνώμονα τη κλάβα του.

Προσωπικά, οι προτεραιότητές μου αλλάζουν (άρα και τα κριτήρια επιλογής) οπότε και το μαγαζί και ο τρόπος που αγοράζω.

Εγώ πάντως ξέρω ότι ένα πρωί που είχα μια ώρα ελεύθερη στο κέντρο, αποφάσισα να δοκιμάσω ένα πεταλάκι στο Music Accessories. Συγκεκριμένα το BB Preamp. Ο υιός Καγμάκης μου είπε:
"θα ήθελα πολύ, κι εγώ και όλη η οικογένειά μου να σε αφήσω να δοκιμάσεις τα πάντα για πάντα αλλά η πολιτική της Valetoonomatisfirmaspouthes που μας έρχεται με δυο νταβραντισμένους Αράπηδες και σκαλισμένη σε πέτρα, δεν μας αφήνει να αφήσουμε κανέναν και σε τίποτα και μας αναγκάζει να χρεώνουμε τα φύκια ως μεταξωτές κορδέλες, συγγνώμη"  :(

 
Σίγουρα είναι αυτό που λέει ο gevelek.

Έχει να κάνει με την εξυπηρέτηση και το client service. Με το αν αυτός που εργάζεται επίσης, είναι γνώστης του αντικειμένου του ή όχι, με όλα αυτά.

Είναι όμως και οι συνθήκες, έτσι; Δε γίνεται το ίδιο άρωμα Mοnt Blanc (ίδια ml, τύπος κ.λπ) να έχει 33 ευρώ ΜΕ μεταφορικά από Αμερική και 43 (σε nice price κιόλας! προσφορά από τα 70 που έχει "κανονικά"!) στην Ελλάδα... Κάτι πάει στραβά ρε παιδιά.

Τι δασμούς πληρώνουν δηλαδή οι επαγγελματίες μας;

Όπου κι αν έχω ταξιδέψει, βρίσκεις σχεδόν τα πάντα (από είδη πρώτης ανάγκης μέχρι πεταλάκια κιθάρας - διότι αλίμονο κι αν δεν το έψαχνα όπου τύχαινε να βρεθώ) φθηνότερα από την Ελλάδα. Θυμάμαι πρόπερσι στη Μάλτα, την φίλη μου να γίνεται έξω φρενών βλέποντας την ίδια μάσκα μαλλιών που εδώ παίρνει στα 19.90 να την έχουν ακριβώς τα μισά λεφτά... 9.99... Γιατί δηλαδή έτσι; Κι οι Μαλτέζοι δεν μπήκαν στην ΕΕ νωρίτερα από μας. Αργότερα μπήκαν. Πολύ...

 
audiokostas είπε:
Καλά έκανε.
Εν μέρη συμφωνώ και εκεί είναι το παράδοξο που βρίσκω στην συμπεριφορά μας...

Θέλουμε

1)τιμές , υπηρεσίες επιστροφής,ποικιλία και στοκ  γερμανού με άμεση παράδοση

2)να δοκιμάζουμε τα όργανα, εξοπλισμό ενδελεχώς όποτε γουστάρουμε,

3)να είναι καλοσεταρισμένα με καινούριες χορδές γιατί αλλιως δεν καταλαβαίνεις όργανο,

4)Ευγένεια εξυπηρέτηση και γενικά να σκίζονται ακόμα και αν έχω πάει απλά να σκοτώσω το μισάωρο μου μέχρι να έρθει το νούμερο μου στην τράπεζα

5)να το πάρουμε και του κουτιού και αν όχι να μας κάνει σκόντο επειδή είναι βιτρίνας

μου φαίνονται λίγο αντικρουόμενα κάποια απο αυτά...

 
Ρε παιδιά τα έχουμε πει πολλές φορές αυτά...

Είμαι ο Thomann και παραγγέλνω Squier από την Fender. Πόσες χιλιάδες κομμάτια; Γιατί όταν είσαι το μαγαζί όλης της Ευρώπης, παραγγέλνεις με τις χιλιάδες.

Τι τιμή κτήσης μονάδας θα έχω; Την ίδια με τον Χ που θα κάνει εισαγωγή 20, 50, 100 όργανα; Όχι βέβαια.

Οπότε τα υπόλοιπα είναι ευκόλως εννοούμενα...

 
gadget είπε:
Εν μέρη συμφωνώ και εκεί είναι το παράδοξο που βρίσκω στην συμπεριφορά μας...

Θέλουμε

1)τιμές , υπηρεσίες επιστροφής,ποικιλία και στοκ  γερμανού με άμεση παράδοση

2)να δοκιμάζουμε τα όργανα, εξοπλισμό ενδελεχώς όποτε γουστάρουμε,

3)να είναι καλοσεταρισμένα με καινούριες χορδές γιατί αλλιως δεν καταλαβαίνεις όργανο,

4)Ευγένεια εξυπηρέτηση και γενικά να σκίζονται ακόμα και αν έχω πάει απλά να σκοτώσω το μισάωρο μου μέχρι να έρθει το νούμερο μου στην τράπεζα

5)να το πάρουμε και του κουτιού και αν όχι να μας κάνει σκόντο επειδή είναι βιτρίνας

μου φαίνονται λίγο αντικρουόμενα κάποια απο αυτά...
Μαγαζί έχεις; lol

 
gadget είπε:
1)τιμές , υπηρεσίες επιστροφής,ποικιλία και στοκ  γερμανού με άμεση παράδοση
Τιμές και υπηρεσίες φυσικά και καλό είναι να τις απαιτούμε. Το στόκ ο κάθε καταστηματάρχης το ορίζει ανάλογα, δεν μπορούμε να πούμε κάτι γι' αυτό.

2)να δοκιμάζουμε τα όργανα, εξοπλισμό ενδελεχώς όποτε γουστάρουμε,
Σίγα μην πρέπει να ζητήσουμε και άδεια. Εννοείται ότι πρέπει να μπορείς να το δοκιμάζεις όποτε θες.

3)να είναι καλοσεταρισμένα με καινούριες χορδές γιατί αλλιως δεν καταλαβαίνεις όργανο,
Αυτό δεν μπορείς να το απαιτήσεις, προφανώς,  όμως είναι πρός το συμφέρον του καταστηματάρχη αφού το όργανο θα ακούγεται καλύτερα και έτσι είναι πιο πιθανό να το πουλήσει.

4)Ευγένεια εξυπηρέτηση και γενικά να σκίζονται ακόμα και αν έχω πάει απλά να σκοτώσω το μισάωρο μου μέχρι να έρθει το νούμερο μου στην τράπεζα
Η ευγένεια και η εξυπηρέτηση ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ για ΟΛΟΥΣ του πελάτες. Αν ο πελάτης είναι μαλάκας πάλι με ευγένεια πρέπει να αντιμετωπιστεί.

5)να το πάρουμε και του κουτιού και αν όχι να μας κάνει σκόντο επειδή είναι βιτρίνας
Προσωπικά δεν με πολυνοιάζει. Βέβαια αν είναι demo ή βιτρίνας δεν μπορεί να το πουλάει στην ίδια τιμή.

μου φαίνονται λίγο αντικρουόμενα κάποια απο αυτά...
Καθόλου.

Είμαι ο Thomann και παραγγέλνω Squier από την Fender. Πόσες χιλιάδες κομμάτια; Γιατί όταν είσαι το μαγαζί όλης της Ευρώπης, παραγγέλνεις με τις χιλιάδες.

Τι τιμή κτήσης μονάδας θα έχω; Την ίδια με τον Χ που θα κάνει εισαγωγή 20, 50, 100 όργανα; Όχι βέβαια.

Οπότε τα υπόλοιπα είναι ευκόλως εννοούμενα...
Εμένα, εσένα γιατί να μας νοιάζει αυτό όταν ανοίξει το πορτοφόλι;

 
theoctapus είπε:
Εμένα, εσένα γιατί να μας νοιάζει αυτό όταν ανοίξει το πορτοφόλι;
Δεν μιλάω για εμάς. Αναφέρομαι στην περί τιμών «γκρίνια» για την ελληνική αγοράς και για την αδυναμία αντικατάστασης οργάνων που αναφέρθηκε νωρίτερα.

Το point λοιπόν είναι ότι τα μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα.

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
Το point λοιπόν είναι ότι τα μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα.
Ακριβως. Δεν μπορεις να συγκρινεις ενα supermarket ΑΒ με το μπακαλικο της γειτονιας σου και να δυσανασχετεις που ο μπακαλης εχει τη φετα πιο ακριβα. Εννοειται οτι θα την εχει πιο ακριβα.

 
@theoctapus

Συμφωνώ σχεδόν σε όλα...

Αλήθεια...  :D απλά δεν το είπα πρίν και επαρεξηγηθειν... :P

Να υπερασπιστώ το παράδοξο:

Εστώ κάποιος που αφήνει (και έτσι θα έπρεπε) να χαζεψεις/πειράξεις/παίξεις τις κιθάρες του και θέλει να είναι και σωστός και στις έχει καλοσεταρισμένες. μια κιθάρα που μπορεί να είναι 6 μήνες εκεί (δεν έχουμε και καμια τεράστια αγορά να φεύγει το στοκ για πλάκα) δεν θα πρέπει να τις έχει αλλάξει χορδές 3-4 φόρες?

αυτό είναι ενα μείον για αυτόν οικονομικό οπότε δεν είναι και λίγο αντικρουόμενο να ζητήσουμε να πληρώσουμε λιγότερα επειδή παιξαμε εμεις και άλλοι τόσοι?

 
Waterfall-K είπε:
Εννοειται οτι θα την εχει πιο ακριβα.
Φυσικά και εννοείται. Όπως εννοείται ότι αν πρόκειται για την ίδια ακριβώς φέτα θα την πάρεις απ' το super market.

Εστώ κάποιος που αφήνει (και έτσι θα έπρεπε) να χαζεψεις/πειράξεις/παίξεις τις κιθάρες του και θέλει να είναι και σωστός και στις έχει καλοσεταρισμένες. μια κιθάρα που μπορεί να είναι 6 μήνες εκεί (δεν έχουμε και καμια τεράστια αγορά να φεύγει το στοκ για πλάκα) δεν θα πρέπει να τις έχει αλλάξει χορδές 3-4 φόρες?

αυτό είναι ενα μείον για αυτόν οικονομικό οπότε δεν είναι και λίγο αντικρουόμενο να ζητήσουμε να πληρώσουμε λιγότερα επειδή παιξαμε εμεις και άλλοι τόσοι?
That's life. Δεν είπα πουθενά ότι είναι εύκολο να έχεις μαγαζί μουσικών οργάνων. ;)

 
gdevelek είπε:
Δεν είναι συνέπεια του μεγέθους της οικονομίας ο σεβασμός στον πελάτη και το - στοιχειώδες - να τον αφήνεις να δοκιμάσει... μην αποφεύγεις την ουσία του προβλήματος, η οποία είναι η νοοτροπία του έλληνα καταστηματάρχη
Συμφωνω και επαυξανω.

Αλλα εγω αναφερθηκα στις συνθηκες οι οποιες ευνοησαν τις πωλησεις εξ αρχης. Μεγαλη αγορα, στο κεντρο της ευρωπης και μια οικονομικη κατασταση σαφως καλυτερη της ελλαδας. Αν σε ολα αυτα προσθεσεις και τη σωστη επαγγελματικη αντιμετωπιση στον πελατη εχεις συνταγη επιτυχιας.

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top