• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Ελευθερία στο κόκκινο

Καταφέρατε πάντως να το κάνετε αντιπαράθεση μεταξύ δικυκλιστών και αμαξάκηδων.

Εμένα πάντως, το ίδιο ασύδοτοι μου φαίνονται όλοι - δεν τους ξεχωρίζω. Ο ίδιος λαός είναι, χωρίς οδηγική παιδεία και χωρίς στοιχειώδη σεβασμό για τον πλησίον ή αστική συνείδηση. Ο Έλληνας οδηγεί επιθετικά και με περιφρόνηση για τους γύρω του είτε οδηγεί ποδήλατο (εδώ κι αν θα βρει κανείς να πει!) είτε αυτοκίνητο είτε νταλίκα.

Η λωρίδα έκτακτης ανάγκης στην Εθνική δεν είναι ποτέ ελεύθερη. Θυμάμαι λίγα χρόναι πριν που είχαν αποκλειστεί από τα χιόνια στην Εθνική και δεν μπορούσε καν να περάσει νοσοκομειακό να τους βοηθήσει, διότι είχαν μποτιλιάρει τα πάντα, Αυτοί είμαστε.

Όσο για το ποιοι είναι πιο χάλια - αμαξάκηδες ή δίτροχοι, θα πω ότι απλώς, υπάρχουν τομείς όπου οι μεν υπερισχύουν των δε και το αντίστροφο, λόγω του είδους του μέσου (π.χ. βρίσκεις περισσότερα μηχανάκια πάνω σε πεζοδρόμια, απ' ό,τι αυτοκίνητα, γιατί απλά είναι πιο εύκολο γι' αυτά), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το ένα είναι προτιμότερο από το άλλο :

ένα αυτοκίνητο σταθμευμένο σε πεζόδρομο ή που πατάει τη διάβαση πεζών είναι εξίσου απαγορευτικό για τον πεζό όσο και ένα-δυο ή τρια μηχανάκια στη σειρά. Ένα αυτοκίνητο που περνάει με κόκκινο όμως μπορεί να είναι πιο φονικό.

Αυτό που γράφτηκε παραπάνω, ότι περισσότερα μηχανάκια περνάνε με κόκκινο δεν βασίζεται ίσως σε κάποια στοιχεία, είναι αυθαίρετο αλλά είναι εν πολλοίς αλήθεια, χωρίς να σημαίνει βέβαια τίποτε, αφού καθώς εξηγώ είναι οι ίδιοι άνθρωποι που τα οδηγούν και σκέφτονται "εντάξει μωρέ, θα πεταχτώ με το μηχανάκι σε 3' θα είμαι εκεί" (περνώντας πάνω από πεζόδρομους, πεζοδρόμια, μέσα από πάρκα και από υπόγειες διαβάσεις πεζών - αυτό εννοούν).

Όπως αλήθεια είναι (και άξιο απορίας πραγματικά) ότι περισσότεροι σκοτώνονται με αυτοκίνητο μέσα στις πόλεις παρά έξω απ' αυτές. 

 
Στην Ελλάδα υπήρχε η άποψη, «Δεν παίρνω λεωφορείο, ΜΜΕ κ.λ.π», με μια διάθεση να χαρακτηρίσουν τις μεταφορές αυτού του είδους…..παρακατιανές.

Οι παρακατιανοί ……….μίλησαν.  ;D

Τεσπά.

Όπως προείπα, σε μια πόλη (στα όρια ενός ευρύτερου δακτυλίου) , τουλάχιστον τις ώρες αιχμής (07:00-21:00) θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η κυκλοφορία Ι.Χ (δίτροχα- τρίτροχα (αν έχει κανεις καμία Morgan 3 Wheeler  :P και τετράτροχα)  , και ΟΛΟΙ να ήταν υποχρεωμένοι να μετακινούνται με ΜΜΜ ή τα ποδαράκια τους. (Γιατί όντως το 90% των θανατηφόρων γίνονται μέσα σε κατοικημένες περιοχές, αλλά όχι μόνον γι' αυτο. Θα υπήρχε και αποσυμφόρηση κυκλοφορίας)

 
Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με όσα γράφει ο yameth στο αρχικό ποστ καθώς και με την πλειοψηφία των σχολίων μετά. Σχετικά με το θέμα έχω να κάνω δύο παρατηρήσεις:

1. Διαφωνώ με το διαχωρισμό "μοτοσυκλετιστές-αυτοκινητιστές" όπως και με οποιοδήποτε διαχωρισμό τέτοιου τύπου που βασίζεται σε πρακτικά-χρηστικά κριτήρια. Οι ίδιοι άνθρωποι είμαστε και οι μεν και οι δε, άσε που πολλοί έχουν και τις δύο ιδιότητες. Επίσης όλοι είμαστε και πεζοί. Στο τελευταίο μεγάλο μου δρομολόγιο, ούτε που θυμάμαι πόσοι πεζοί πέρασαν με την ησυχία τους κόκκινο, ενώ μιλούσαν στο κινητό και ενώ τα αυτοκίνητα είχαν ήδη ξεκινήσει. Αποκορύφωμα μια νέα γυναίκα που το έκανε ενώ έσπρωχνε καροτσάκι με μωρό. Προσωπικά δε βρίσκω καμία απολύτως διαφορά μεταξύ αυτής της συμπεριφοράς και της αντίστοιχης οδηγού που σηκώνει κινητό. Δεν ξέρω αν γίνομαι σαφής, οι περιστάσεις μπορεί να είναι διαφορετικές αλλά αυτός που κάνει την ανοησία όντας πεζός, θα την κάνει και οδηγώντας (είτε μηχανή είτε αυτοκίνητο). Οπότε είναι συνολικά θέμα νοοτροπίας και όχι συγκεκριμένης ιδιότητας.

2. Πέραν των όποιων κοινωνικο-ιστορικών αναλύσεων σχετικά με το γιατί συμπεριφερόμαστε έτσι υπάρχει νομίζω κάτι βασικότερο. Η αυστηρή επιβολή του νόμου. Οι δυτικοευρωπαίοι ή όποιοι άλλοι λαοί θεωρούνται νομοταγείς, δε γεννιούνται με νομοταγές DNA. Η υπακοή στους νόμους του κράτους τους επιβλήθηκε από την εκάστοτε αρχή. Εδώ όχι μόνο δε συμβαίνει αυτό αλλά συχνότατα η ίδια η αρχή (κράτος/δήμος/νομαρχία/κυβέρνηση κλπ.) δεν "συμπαθεί" το νόμο και τον παραβαίνει προκειμένου να διευκολυνθεί. Με άλλα λόγια, ο ίδιος ο μηχανισμός περνάει στον πολίτη το μήνυμα ότι σχεδόν επιβάλλεται να παραβαίνει το νόμο όταν κρίνει ότι δεν τον εξυπηρετεί. Το αποτέλεσμα είναι ουσιαστικά μια κοινωνία ειδικών αναθεωρητών του συντάγματος. Ο καθένας μας έχει ατύπως το δικαίωμα να κρίνει και να αποφασίζει κατά περίπτωση, αν θα υπακούσει ή όχι. Αυτό δεν είναι πολύ μακριά από ένα καθεστώς αναρχίας. Το χειρότερο φυσικά είναι ότι, τουλάχιστον στο θέμα που συζητάμε, όλο το παραπάνω "σχήμα" πληρώνεται με ανθρώπινες ζωές.

 
. Οι δυτικοευρωπαίοι ή όποιοι άλλοι λαοί θεωρούνται νομοταγείς, δε γεννιούνται με νομοταγές DNA. Η υπακοή στους νόμους του κράτους τους επιβλήθηκε από την εκάστοτε αρχή
στην ΑΡΧΗ (οταν δηλ. δημιουργηθηκαν τα κρατη αυτη ή οποτε η τεχνολογια εφερνε αλλαγες στην κοινωνια ,π.χ. τη μαζικη χρηση αυτοκινητου).

μετα η τηρηση των νομων μπολιαστηκε στο DNA τους  μεσω της ΠΑΙΔΕΙΑΣ (π.χ.στα Γερμανικα σχολεια υπαρχει ΜΑΘΗΜΑ οδηγικης συμπεριφορας αλλα και συμπεριφορας ΠΕΖΩΝ στους δρομους)

μετα απο αυτα τα δυο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ σταδια (ΕΠΙΒΟΛΗ δια της βιας/τιμωριας και ΠΑΙΔΕΙΑ) εγινε ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ,αυτο που λεμε ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ και ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ τα τριτοκοσμικα κρατη/εθνη απο τα ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ.

το βασικο πραγμα που ΟΛΟΙ οι κατοικοι των πολιτισμενων και ανεπτυγμενων κοινωνιων πρεπει να  εχουν ειναι η ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ και η ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ.....στη χωρα του "οι ΑΛΛΟΙ φταινε για τα παντα και μας ζηλευουν/συνομωτουν εναντιον μας  γιατι ειμαστε μαματοι" χλωμο το βλεπω να γινεται...... :'(

 
Superfunk είπε:
στην ΑΡΧΗ (οταν δηλ. δημιουργηθηκαν τα κρατη αυτη ή οποτε η τεχνολογια εφερνε αλλαγες στην κοινωνια ,π.χ. τη μαζικη χρηση αυτοκινητου).

μετα η τηρηση των νομων μπολιαστηκε στο DNA τους  μεσω της ΠΑΙΔΕΙΑΣ (π.χ.στα Γερμανικα σχολεια υπαρχει ΜΑΘΗΜΑ οδηγικης συμπεριφορας αλλα και συμπεριφορας ΠΕΖΩΝ στους δρομους)
Συμφωνούμε αλλά ο νόμος συνεχίζεται να επιβάλλεται παρ' όλη την κοινωνική συνείδηση. Θέλω να πω δεν αρκεί να επιβληθεί αρχικά μόνο. Απλά η αυστηρή επιβολή σε αυτές τις κοινωνίες, είναι πλέον το "backup plan" για τις (όχι σπάνιες) περιπτώσεις που η κοινωνική συνείδηση δεν εδραιώθηκε για οποιουσδήποτε λόγους.

 
δε γραφω συχνα εδω, αλλα το συγκεκριμενο θεμα παρουσιαζει ενδιαφερον..

οι μοτοσυκλετιστες ειναι ετσι...οι ταριφες αλλιως..οι ποδηλατες χυμα ...οι φορτηγατζηδες δολοφονοι κλπ...δεν παιζουν αυτα..ειναι θεμα ατομου και οχι μεσου...

Η συμπεριφορα στους δρομους δειχνει την κουλτουρα και ιδιοσυγκρασια του καθε λαου.

Δεν γινεται ο Ελληνας να οδηγησει σαν Γερμανος...απλα πραγματα...ναι πηγα εξωτερικο και πραγματικα αισθανεσαι πολυ ασφαλης..αλλα αμα θελουμε βορειοερωπαικη οδικη συμπεριφορα, θα πρεπει να παρουμε και τα υπολοιπα χαρακτηριστικα τους πακετο...Επιλεκτικα δεν γινεται.

 
οι μοτοσυκλετιστες ειναι ετσι...οι ταριφες αλλιως..οι ποδηλατες χυμα ...οι φορτηγατζηδες δολοφονοι κλπ...δεν παιζουν αυτα..ειναι θεμα ατομου και οχι μεσου...
+1000

πραγματικο περιστατικο πριν λιγα λεπτα (ρε συνεννοημενοι ηντουστασανε?  ;D )

εχω βγαλει alarm & παρκαρω σε στενο δρομο στο Παγκρατι,την ωρα που παρκαρω ενας τυπος πανω σε μια βεσπα ΧΩΡΙΣ κρανος και με την ΚΟΡΗ του πανω στη βεσπα (ηταν δεν ηταν 7 χρονων το κοριτσακι ΦΥΣΙΚΑ χωρις κρανος) παει να με...ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ απο ΔΕΞΙΑ (στο ΣΤΕΝΑΚΙ) ουσιαστικα χωνεται μεταξυ της πισω δεξιας μου ροδας και του πεζοδρομιου....ΜΕ ΒΡΙΖΕΙ "θα μας σκοτωσεις ρε λαλακα" και ΦΥΣΙΚΑ καβαλαει το πεζοδρομιο  (στο Παγκρατι τα πεζοδρομια ειναι και λωριδες κυκλοφοριας ή παρκινγκ διτροχων) ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝΤΑΣ μια γριουλα με καροτσακι απο τη λαϊκη και εξαφανιζεται..... ;D ;D ;D)..

τα ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΡΙΑ μας φταινε μετα... ::) 

δυστυχως δεν υπαρχει ελπις.... :-[

 
Τέτοιο καιρό το 2010, είναι Σάββατο ή Κυριακή πρωί και έχω αργήσει για τη δουλειά. Πηγαίνω σαν το διάολο λοιπόν στην περιφερειακή Υμηττού, μέχρι που λίγο πριν βγω στην Αττική Οδό μόλις και μετά βίας προλαβαίνω να δω ένα περιπολικό και δύο τροχαίους να μου κάνουν νόημα. Στην αρκετή ώρα που έχω στη διάθεση μου μέχρι ο τροχαίος να περπατήσει όλη αυτή την απόσταση μεταξύ του περιπολικού και του σημείου όπου κατάφερα να σταματήσω, συνειδητοποιώ ότι μάλλον την έχω άσχημα. Και είχα δίκιο: 167 km/h έγραψε το κανόνι. € 350 και δύο μήνες άνευ διπλώματος.

Ναι, προσπάθησα να βρω "άκρη" για να πάρω πίσω το δίπλωμα. Όχι, δε βρήκα "άκρη", ούτε οδήγησα μέχρι να λήξει το δίμηνο. Ναι, κατάλαβα εκ των υστέρων πως το ιδανικό θα ήταν να μη φτάσω στη δουλειά και € 175 ελαφρύτερος και αργοπορημένος. Ναι, η τράπεζα εισέπραξε κανονικά τις δόσεις του δανείου όσο εγώ έβραζα στο ζουμί μου.  :-X

Δεν τη βαρυγκομάω πια αυτή τη κλήση. Ένα τέτοιο τράβηγμα αυτιού το πρώτο καλοκαίρι που έχεις αμάξι δικό σου, που το πληρώνεις εσύ, φέρνει απότομα αλλά αποτελεσματικά έναν αέρα Κοπεγχάγης στα στενά της Αθήνας.  :police: :police:

 
inkve είπε:
οταν ο αλλος οδηγωντας στην καθοδο της συγγρου στην μεσσαια λωριδα ξαφνικα αφηνει το γκαζι για να απαντησει στο κινητο του εγω που ακολουθω απο πισω πλακωνομαι στα φρενα...και αν η αφραγκια σε εχει αναγκασει να μην αλλαξεις λαστιχα ενα αποτομο φρεναρισμα μπορει να κοστισει...φταιω που δεν αλλαξα λαστιχα θα απαντησει καποιος/α...μαλλον το θεωρουν λογικο να απαντας στο κινητο και ταυτοχρονα να αφηνεις το γκαζι στην μεσσαια λωριδα της συγγρου
Λεπτομέρεια αλλά μόλις το είδα και μου δίνεις πάσα να αναφέρω κάτι άλλο πολύ σημαντικό.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, έτσι όπως το περιγράφεις, δε φταίνε τα φθαρμένα σου ελαστικά αλλά το γεγονός ότι δεν έχεις αφήσει ικανή απόσταση από τον μπροστινό σου. Γιατί αν εσύ αναγκάζεσαι να πλακωθείς στα φρένα ενώ εκείνος έχει απλά αφήσει το γκάζι, σημαίνει ότι είσαι πολύ πιο κοντά του απ' ό,τι θα έπρεπε και ειδικά σε μια λεωφόρο.

Κανονικά η απόσταση που αφήνουμε από τον μπροστινό μας, πρέπει να είναι αρκετή ώστε να μην κινδυνεύουμε με σύγκρουση ακόμα και σε απότομο φρενάρισμα. Εξ ου και σύμφωνα με το νόμο, φταίει πάντα ο πίσω.

Το αναφέρω γιατί όλοι οι οδηγοί κατά καιρούς και έχουμε κολλήσει στον μπροστινό και μας έχει κολλήσει ο πίσω ενώ τα τρακαρίσματα που γίνονται λόγω αυτής της πρακτικής είναι καθημερινά ασχέτως αν τα περισσότερα από αυτά, μέσα στην πόλη τουλάχιστον, αφορούν μόνο υλικές ζημιές.

 
Jazzjoker είπε:
Λεπτομέρεια αλλά μόλις το είδα και μου δίνεις πάσα να αναφέρω κάτι άλλο πολύ σημαντικό.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, έτσι όπως το περιγράφεις, δε φταίνε τα φθαρμένα σου ελαστικά αλλά το γεγονός ότι δεν έχεις αφήσει ικανή απόσταση από τον μπροστινό σου. Γιατί αν εσύ αναγκάζεσαι να πλακωθείς στα φρένα ενώ εκείνος έχει απλά αφήσει το γκάζι, σημαίνει ότι είσαι πολύ πιο κοντά του απ' ό,τι θα έπρεπε και ειδικά σε μια λεωφόρο.

Κανονικά η απόσταση που αφήνουμε από τον μπροστινό μας, πρέπει να είναι αρκετή ώστε να μην κινδυνεύουμε με σύγκρουση ακόμα και σε απότομο φρενάρισμα. Εξ ου και σύμφωνα με το νόμο, φταίει πάντα ο πίσω.

Το αναφέρω γιατί όλοι οι οδηγοί κατά καιρούς και έχουμε κολλήσει στον μπροστινό και μας έχει κολλήσει ο πίσω ενώ τα τρακαρίσματα που γίνονται λόγω αυτής της πρακτικής είναι καθημερινά ασχέτως αν τα περισσότερα από αυτά, μέσα στην πόλη τουλάχιστον, αφορούν μόνο υλικές ζημιές.
Ακριβώς!

Δλδ αν έπεφτε και στα φρένα επειδή κάτι υπάρχει εμπρός του, τι θα γινόταν; Και ποιός θα έφταιγε;

Δεν τη βαρυγκομάω πια αυτή τη κλήση. Ένα τέτοιο τράβηγμα αυτιού το πρώτο καλοκαίρι που έχεις αμάξι δικό σου, που το πληρώνεις εσύ, φέρνει απότομα αλλά αποτελεσματικά έναν αέρα Κοπεγχάγης στα στενά της Αθήνας.  :police: :police:
Μια τέτοια κλήση να φας, συνήθως φτάνει.

 
Κανονικά η απόσταση που αφήνουμε από τον μπροστινό μας, πρέπει να είναι αρκετή ώστε να μην κινδυνεύουμε με σύγκρουση ακόμα και σε απότομο φρενάρισμα. Εξ ου και σύμφωνα με το νόμο, φταίει πάντα ο πίσω.
ακριβως  να και καποιες ενδεικτικες αποστασεις ασφαλειας (εγω χοντρικα αφηνω την ιδια  αποσταση σε μετρα απο την ταχυτητα σε χιλιομετρα που κινουμαι)

Η σωστή απόσταση ακινητοποίησης | Όλες οι ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο - Διάφορα

το γεγονος οτι ο αλλος οδηγος εκανε ΠΑΡΑΒΑΣΗ (μιλησε στο κινητο) (το οτι εκοψε ταχυτητα ΔΕΝ ειναι παραβαση μπορει να εκοβε ταχυτητα για ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ αλλο λογο) δεν σημαινει οτι δεν φταις και εσυ

υπαρχει ΛΟΓΟΣ που το TAILGATING ειναι η ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΗ παραβαση στο εξωτερικο (στη Γερμανια τιμωρειται με  3 μηνες αφαιρεση διπλωματος & 2400  ευρω προστιμο )

.φταιω που δεν αλλαξα λαστιχα θα απαντησει καποιος/α.
ΦΥΣΙΚΑ και φταις,οχι για τη συγκεκριμενη περιπτωση αλλα για μια ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ περιπτωση που θα κλαταρουνε και θα σκοτωθεις και εσυ και οποιος αλλος ατυχος ειναι στο δρομο σου.

 
Και επειδη μιλαμε για προστιμα και...τιμωριες στη ΓΕΡΜΑΝΙΑ τα προστιμα εχουν ως εξης:

1.στους περισσοτερους (οχι σε ολους μια και το δικτυο της πρωην κομμουνιστικης Γερμανιας ειναι ακομα πολυ μετριο εως και αθλιο (οσο πιο βορεια ανεβαινει κανεις)  και εκει υπαρχει οριο 120 χ/ω )  γερμανικους αυτοκινητόδρομους ΔΕΝ υπάρχει όριο ταχύτητας ,υπάρχει ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ταχυτητα μέχρι 130 χ/ω άλλα ελάχιστοι οδηγάνε τοσο αργα ,ο μεσος Γερμανος κινείται με ταχύτητες 150-180 χ/ω ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΛΩΡΙΔΑ...αφηνοντας την αριστερη ΠΑΝΤΑ ελεύθερη για να προσπεράσει κάποιος γρηγορότερος και την δεξια σε όσους θέλουν να κινηθούν στο συνιστωμενο όριο...η παραμονη στην αριστερη λωρίδα με χαμηλή ταχύτητα για παραπανω απο οτι χρειαζεται καποιος να προσπερασει επιφέρει πρόστιμο 80 ευρω και 2 πόντους στο point system ....φυσικα στην ΛΕΑ ουδεις ΔΙΑΝΟΕΙΤΑΙ καν να πατησει (μαλλον σε ΕΚΤΕΛΟΥΝ επιτοπου αν το κανεις... ;D)

2.ΕΝΤΟΣ πόλεων υπαρχει ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ (συνηθως 50 χ/ω) το οποιο ΠΑΝΤΑ τηρείται ενω η παραβιαση του επιφερει προστιμα απο 10-600 ευρω αναλογα με το ποσα χιλιομετρα πανω απο το οριο ειναι η υπερβαση του.

ΦΥΣΙΚΑ υπαρχουν παντου ΚΑΜΕΡΕΣ και η κληση σου ερχεται πακετακι σπιτι (ετσι μου ηρθε και εμενα η κλιση κλιση υψους... 10 ευρω γιατι ετρεχα με 5 χιλιομετρα πανω απο το οριο)

Υπαρχει και ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ (ως και 3 μηνες για υπερβαση του οριου πανω απο 30 χ/ω)

3.Η σοβαροτερη παραβαση στο Autobahn ειναι το δημοφιλεστατο στη χωρα μας tailgating (μεχρι 3 μηνες αφαιρεση & 2400 ευρω προστιμο)

4.Αναλογα με το ποση ωρα ειναι αναμενο το ΚΟΚΚΙΝΟ φαναρι (αν δηλ το περασεις πανω στην "αλλαγη" χρωματος ή οταν ηταν για ωρα κοκκινο) και με το αν η παραβιαση προκαλεσε ατυχημα ή απλα κινδυνο, ειναι και το προστιμο παραβιασης του (90-4000 ευρω και αφαιρεση διπλωματος μεχρι 6 μηνες ή φυσικα ΟΡΙΣΤΙΚΑ αν προκαλεσες θανατηφορο ατυχημα)

5.Η χρηση κινητου ειναι μονο 60 ευρω και 1 point....(για καποιο λογο δεν τιμωρειται αυστηρα μαλλον τα ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΡΙΑ των πολυεθνικων εταιρειων κινητης τηλεφωνιας εχουν λαδωσει τους πολιτικους...το διαβασα στο ΧΩΝΙ ΚΣΕΡΩ ΤΗ ΣΑΣ ΛΑΙΟ  ;D)

6.Tελος η οδηγηση υπο την επηρεια αλκοολ τιμωρειτα με αμεση και οριστικη αφαιρεση του διπλωματος αν εχει οδηγησει σε ατυχημα καθως  και με φυλακιση και προστιμα ανω των 10.000 ευρω,αν δεν εχει γινει ατυχημα με προστιμα απο 500-2000 ευρω και αφαιρεση του διπλωματος 1-3 μηνες.

7.Σε ΟΛΕΣ τις αναφερομενες παραβιασεις υπαρχει ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ προσαυξηση αν ο οδηγος εχει υποπέσει σε αυτες ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.

Τα προστιμα/ποινες αυτα/αυτες ΔΕΝ ειναι τα/οι βαρυτερα/ες στην ΕΕ...στην Ληθουανια σε ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ αν περασεις με κοκκινο (ΠΟΛΥ καλη ιδεα αλλα ...ανεφαρμοστη στην Ελλαδα οπου πλειοψηφια των κατοικων της ΧΡΗΖΕΙ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ (δεν χρειαζεται παρα να δουμε τις...πολιτικοκοινωνικες επιλογες τους και ιδεες.... ;D...εξηγουσα στον Γερμανο κολλητο μου οτι στην Ελλαδα συγκυβερνουνε τα αντιστοιχα DIE LINKE & AFD & δεν κουνιεται φυλο και νομιζε οτι του κανω πλακα  ;D )

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ο ΠΑΠΑΡΑΣ διατηρεί την ιδιότητα του αυτή, ανεξαρτήτου οχήματος (scateboard, ποδήλατο, μοτοποδήλατο, μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο, φορτηγό, τρόλευ, τραίνο, καράβι, αεροπλάνο, διαστημόπλοιο).

Όπως είχε πει κάποτε ένας φίλος το να ομαδοποιούμε ανθρώπους και να γενικεύουμε καταστάσεις είναι και άστοχο και άτοπο.

Άρα δεν είναι όοολοι οι οδηγοί έτσι και δεν είναι όοοολοι οι έλληνες οδηγοί γιουβέτσιοι.

Όπως σε όλα τα πράγματα βελτιωνόμαστε με την εκπαίδευση και εχθρός μας είναι ο χειρότερος εαυτός μας.

 
bouzoukleri είπε:
Ο ΠΑΠΑΡΑΣ διατηρεί την ιδιότητα του αυτή, ανεξαρτήτου οχήματος (scateboard, ποδήλατο, μοτοποδήλατο, μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο, φορτηγό, τρόλευ, τραίνο, καράβι, αεροπλάνο, διαστημόπλοιο).

Όπως είχε πει κάποτε ένας φίλος το να ομαδοποιούμε ανθρώπους και να γενικεύουμε καταστάσεις είναι και άστοχο και άτοπο.

Άρα δεν είναι όοολοι οι οδηγοί έτσι και δεν είναι όοοολοι οι έλληνες οδηγοί γιουβέτσιοι.

Όπως σε όλα τα πράγματα βελτιωνόμαστε με την εκπαίδευση και εχθρός μας είναι ο χειρότερος εαυτός μας.
κανεις δεν ειπε οτι ειναι ΟΛΟΙ ετσι ειναι σιγουρα ομως ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ περισσοτεροι απο ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αλλη χωρα της ΕΕ και του δυτικου κοσμου στον οποιο ,υποτιθεται ,ανηκει...και το χειροτερο καμμια ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΡΧΗ δεν ενδιαφερεται για να αλλαξει αυτη η συμπεριφορα τους....φοβουμενη το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ (κατι που κανει και στις περισσοτερες περιπτωσεις επιβολης του νομου  π.χ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΟΥ νομου)

 
Superfunk είπε:
κανεις δεν ειπε οτι ειναι ΟΛΟΙ ετσι ειναι σιγουρα ομως ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ περισσοτεροι απο ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αλλη χωρα της ΕΕ και του δυτικου κοσμου στον οποιο ,υποτιθεται ,ανηκει...και το χειροτερο καμμια ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΡΧΗ δεν ενδιαφερεται για να αλλαξει αυτη η συμπεριφορα τους....φοβουμενη το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ (κατι που κανει και στις περισσοτερες περιπτωσεις επιβολης του νομου  π.χ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΟΥ νομου)
Γι αυτό είναι περισσότεροι.  Γιατί καμία κυβέρνηση δεν θέλει να αναλάβει το πολιτικό κόστος.

Και τα διευθύντηρια που επιβάλλουν μνημονια χωρίς να αναλογιζπνται πως οι αναποτελεσματικες και φτωχοποιητικες μέθοδοι διογκωνουν τα προβλήματα αυτά σε μια από ΕΕ ισων δικαιωμάτων και ισων ευκαιριών έχουν και αυτά ευθύνη.

Δεν έχουμε λεφτά για ανταλλακτικά,  για σύγχρονων προδιαγραφών μοτοσυκλετιστικο εξοπλισμό,  για να φτιάξουμε τα χαλασμενα μας τα δόντια,  μισθοί πείνας,  φόροι εξοντωτικοι τιμωρητικοι μη ανταποδοτικοι,  λεφτά για επιμορφωσεις,  για εκστρατείες ενημέρωσης και πρόληψης που γιναν φαγοπότι,  έργα στα χαρτιά και τις μακετες πληρωμενα και μη εκτελεσμενα,  siemens και διχασμος στην κοινωνία μας έκαναν τους συνεπεις,  τους προσεκτικους,  τους νομοταγεις να νιωθουμε μόνοι,  περικυκλωμενοι από λυσσασμενα αντικοινωνικα θηρία που έχουν τη μορφή του γείτονα,  του συντρόφου,  του φίλου,  του εργοδότη. Νιωθουμε μόνοι,  ασφΥκτΙουμε.  Φοβόμαστε να πάρουμε την μηχανή σήμερα,  το αυτοκίνητο αύριο,  να έχουμε πράγματα ακριβά στο σπίτι,  παραμεθαυριο να κυκλοφορουμε και αντιπαταμεθαυριο όταν παραιτηθουμε κάθε προσπάθειας και απευθυνθουμε σε άλλη γη,  σε άλλα μέρη για να βρούμε την λογική και μια πιο ευρυθμη λειτουργικά κοινωνία,  ωσάν την Γερμανική......  Να βρίσκουμε τα σύνορα κλειστά.

Χαχαχαχαχαχαχα

 
μας έκαναν τους συνεπεις,  τους προσεκτικους,  τους νομοταγεις να νιωθουμε μόνοι,
ΠΡΙΝ τα....διευθυντηρια δηλ. (τοτε που δεναμε τα σκυλια με τα λουκανικα)  ησασταν και ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ?  ;D ;D ;D

Να βρίσκουμε τα σύνορα κλειστά.
ανοιχτα ειναι,περασα πριν απο 21 ωρες....δεν στα λεει καλα το ΧΩΝΙ φιΛΩες  ;D

 
Superfunk είπε:
ΠΡΙΝ τα....διευθυντηρια δηλ. (τοτε που δεναμε τα σκυλια με τα λουκανικα)  ησασταν και ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ?  ;D ;D ;D
δεν είπα αυτό κύριε :-)

εξάλλου πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν διευθυντήρια.

Ελέγχεται ενίοτε πώς και στο όνομα ποιού τελικώς διευθυντεύουν και αν οι πράξεις τους είναι αποτέλεσμα συλλογικής ευθύνης χαχαχαχαχαχαχα

Σήμερα είναι ανοιχτά με κάποιες προυποθέσεις.

Μιλησα υποθετικά για παραμεθαύριο.

Είμαι σαφής στο λόγο μου. χαχαχαχαχαχα

 
cos_dr είπε:
....

Δεν έχουμε λεφτά για ανταλλακτικά,  για σύγχρονων προδιαγραφών μοτοσυκλετιστικο εξοπλισμό,  για να φτιάξουμε τα χαλασμενα μας τα δόντια,  μισθοί πείνας,  φόροι εξοντωτικοι τιμωρητικοι μη ανταποδοτικοι,  ...
Ετσι, να πήξεις cos.  ;D

 
cos_dr είπε:
δεν είπα αυτό κύριε :-)

εξάλλου πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν διευθυντήρια.

Ελέγχεται ενίοτε πώς και στο όνομα ποιού τελικώς διευθυντεύουν και αν οι πράξεις τους είναι αποτέλεσμα συλλογικής ευθύνης χαχαχαχαχαχαχα

Σήμερα είναι ανοιχτά με κάποιες προυποθέσεις.

Μιλησα υποθετικά για παραμεθαύριο.

Είμαι σαφής στο λόγο μου. χαχαχαχαχαχα

στην ρητορικό οραματισμό απαντάς με ευκλείδιο ορθολογιστικό έλεγχο
 
Παίδες εγώ διαφωνώ ότι είναι θέμα πολιτικού κόστους. Ή για την ακρίβεια θεωρώ ότι το πολιτικό κόστος είναι το κερασάκι στην τούρτα. Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω καμία κυβέρνηση από αυτές που έχουν περάσει από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, νομίζω ότι το θέμα έχει ως εξής:

Αναλαμβάνεις τη διακυβέρνηση μιας χώρας όπου. εδώ και δεκαετίες, λειτουργεί (ναι οξύμωρο) ένα σύστημα με συγκεκριμένο τρόπο και συγκεκριμένες πρακτικές. Το σύστημα αυτό είναι υπερκομματικό. Μπορεί οι άνθρωποι που το υπηρετούν να εναλλάσσονται με κομματικά κριτήρια αλλά στην ουσία όλοι αυτό υπηρετούν.

Οι επιλογές που έχεις ως κυβερνήτης της χώρας είναι δύο:

1. Σύγκρουση (πραγματική όμως όχι μούφες για τα αυτιά των ψηφοφόρων και μόνο).

2. Εναρμόνιση με το σύστημα.

Στην πρώτη περίπτωση αυτό που συμβαίνει είναι ότι με συνοπτικές διαδικασίες τίθεται τέλος στην θητεία σου και ενδεχομένως και στην καριέρα σου. Υπάρχουν αρκετά μεμονομένα παραδείγματα παρελθόντων στελεχών κυβερνήσεων (μια και συνολικά καμία κυβέρνηση δεν το έχει τολμήσει ως τώρα) που επιχείρησαν αφελώς να προβούν σε κινήσεις πραγματικής σύγκρουσης και κάθαρσης. Η κατάληξή τους ήταν αυτή που αναφέρω. Εντός εβδομάδων, πακετάρισμα και σπίτι με σωρεία ΜΜΕ να ουρλιάζουν για το άθλιο ποιον, για τον αυταρχισμό, τη διαφθορά κλπ και εν τέλει τον κόσμο να εδραιώνει στη συνείδησή του ότι αυτός που έφυγε ήταν άλλος ένας ανίκανος/διεφθαρμένος/διαπλεκόμενος κλπ. Με λίγα λόγια, αυτό που πας να πολεμήσεις στρέφεται εναντίον σου με αυτά ακριβώς τα όπλα που προσπάθησες να αφαιρέσεις. Φυσικά σε αδειάζει και το κόμμα σου.

Στη δεύτερη περίπτωση, περνάς καλά και όταν έρθει η ώρα απλά δίνεις τη θέση σου στον επόμενο.

Θέλω να πω δηλαδή ότι το πολιτικό κόστος είναι το λιγότερο. Αν είσαι αποφασισμένος για σύγκρουση με το παραπάνω σύστημα, είναι πιθανότατο να έρθεις αντιμέτωπος με πολύ σοβαρότερες συνέπειες από το να μην επανεκλεγείς βουλευτής.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top