- Μηνύματα
- 2,621
- Πόντοι
- 398
Καταφέρατε πάντως να το κάνετε αντιπαράθεση μεταξύ δικυκλιστών και αμαξάκηδων.
Εμένα πάντως, το ίδιο ασύδοτοι μου φαίνονται όλοι - δεν τους ξεχωρίζω. Ο ίδιος λαός είναι, χωρίς οδηγική παιδεία και χωρίς στοιχειώδη σεβασμό για τον πλησίον ή αστική συνείδηση. Ο Έλληνας οδηγεί επιθετικά και με περιφρόνηση για τους γύρω του είτε οδηγεί ποδήλατο (εδώ κι αν θα βρει κανείς να πει!) είτε αυτοκίνητο είτε νταλίκα.
Η λωρίδα έκτακτης ανάγκης στην Εθνική δεν είναι ποτέ ελεύθερη. Θυμάμαι λίγα χρόναι πριν που είχαν αποκλειστεί από τα χιόνια στην Εθνική και δεν μπορούσε καν να περάσει νοσοκομειακό να τους βοηθήσει, διότι είχαν μποτιλιάρει τα πάντα, Αυτοί είμαστε.
Όσο για το ποιοι είναι πιο χάλια - αμαξάκηδες ή δίτροχοι, θα πω ότι απλώς, υπάρχουν τομείς όπου οι μεν υπερισχύουν των δε και το αντίστροφο, λόγω του είδους του μέσου (π.χ. βρίσκεις περισσότερα μηχανάκια πάνω σε πεζοδρόμια, απ' ό,τι αυτοκίνητα, γιατί απλά είναι πιο εύκολο γι' αυτά), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το ένα είναι προτιμότερο από το άλλο :
ένα αυτοκίνητο σταθμευμένο σε πεζόδρομο ή που πατάει τη διάβαση πεζών είναι εξίσου απαγορευτικό για τον πεζό όσο και ένα-δυο ή τρια μηχανάκια στη σειρά. Ένα αυτοκίνητο που περνάει με κόκκινο όμως μπορεί να είναι πιο φονικό.
Αυτό που γράφτηκε παραπάνω, ότι περισσότερα μηχανάκια περνάνε με κόκκινο δεν βασίζεται ίσως σε κάποια στοιχεία, είναι αυθαίρετο αλλά είναι εν πολλοίς αλήθεια, χωρίς να σημαίνει βέβαια τίποτε, αφού καθώς εξηγώ είναι οι ίδιοι άνθρωποι που τα οδηγούν και σκέφτονται "εντάξει μωρέ, θα πεταχτώ με το μηχανάκι σε 3' θα είμαι εκεί" (περνώντας πάνω από πεζόδρομους, πεζοδρόμια, μέσα από πάρκα και από υπόγειες διαβάσεις πεζών - αυτό εννοούν).
Όπως αλήθεια είναι (και άξιο απορίας πραγματικά) ότι περισσότεροι σκοτώνονται με αυτοκίνητο μέσα στις πόλεις παρά έξω απ' αυτές.
Εμένα πάντως, το ίδιο ασύδοτοι μου φαίνονται όλοι - δεν τους ξεχωρίζω. Ο ίδιος λαός είναι, χωρίς οδηγική παιδεία και χωρίς στοιχειώδη σεβασμό για τον πλησίον ή αστική συνείδηση. Ο Έλληνας οδηγεί επιθετικά και με περιφρόνηση για τους γύρω του είτε οδηγεί ποδήλατο (εδώ κι αν θα βρει κανείς να πει!) είτε αυτοκίνητο είτε νταλίκα.
Η λωρίδα έκτακτης ανάγκης στην Εθνική δεν είναι ποτέ ελεύθερη. Θυμάμαι λίγα χρόναι πριν που είχαν αποκλειστεί από τα χιόνια στην Εθνική και δεν μπορούσε καν να περάσει νοσοκομειακό να τους βοηθήσει, διότι είχαν μποτιλιάρει τα πάντα, Αυτοί είμαστε.
Όσο για το ποιοι είναι πιο χάλια - αμαξάκηδες ή δίτροχοι, θα πω ότι απλώς, υπάρχουν τομείς όπου οι μεν υπερισχύουν των δε και το αντίστροφο, λόγω του είδους του μέσου (π.χ. βρίσκεις περισσότερα μηχανάκια πάνω σε πεζοδρόμια, απ' ό,τι αυτοκίνητα, γιατί απλά είναι πιο εύκολο γι' αυτά), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το ένα είναι προτιμότερο από το άλλο :
ένα αυτοκίνητο σταθμευμένο σε πεζόδρομο ή που πατάει τη διάβαση πεζών είναι εξίσου απαγορευτικό για τον πεζό όσο και ένα-δυο ή τρια μηχανάκια στη σειρά. Ένα αυτοκίνητο που περνάει με κόκκινο όμως μπορεί να είναι πιο φονικό.
Αυτό που γράφτηκε παραπάνω, ότι περισσότερα μηχανάκια περνάνε με κόκκινο δεν βασίζεται ίσως σε κάποια στοιχεία, είναι αυθαίρετο αλλά είναι εν πολλοίς αλήθεια, χωρίς να σημαίνει βέβαια τίποτε, αφού καθώς εξηγώ είναι οι ίδιοι άνθρωποι που τα οδηγούν και σκέφτονται "εντάξει μωρέ, θα πεταχτώ με το μηχανάκι σε 3' θα είμαι εκεί" (περνώντας πάνω από πεζόδρομους, πεζοδρόμια, μέσα από πάρκα και από υπόγειες διαβάσεις πεζών - αυτό εννοούν).
Όπως αλήθεια είναι (και άξιο απορίας πραγματικά) ότι περισσότεροι σκοτώνονται με αυτοκίνητο μέσα στις πόλεις παρά έξω απ' αυτές.