Ελευθερία στο κόκκινο

Yannis Methenitis

Yameth

Jack of all trades
Staff member
Μηνύματα
11,651
Λύσεις
1
Πόντοι
3,578
Σίγουρα είναι αρκετοί αυτοί που απολαμβάνουν την “ελευθερία” στους δρόμους της Αθήνας. Και σίγουρα κάθε μέρα αυξάνονται. Ο ένας στους τέσσερις πλέον περνάει κόκκινο, ο ένας στους δύο δεν ανάβει φλας. Το καταλαβαίνεις κι όταν οδηγείς στα τούνελ της Αττικής οδού, όπου ο ένας στους τέσσερις μόνο ανάβει τα φώτα του ακολουθώντας την σηματοδότηση, κάτι που δεν ίσχυε τα πρώτα χρόνια που άνοιξε η οδός.

Η “ελευθερία” αυτή είναι υπέρτατη στα δίτροχα. Εκεί ο ένας στους δύο περνάει κόκκινο, πολλοί ανεβαίνουν ανάποδα σε μονόδρομους αντίθετης κατεύθυνσης, κανείς δεν σέβεται τις διαβάσεις πεζών, κανείς δεν χρησιμοποιεί φλας, κανείς δεν καταλαβαίνει πως χρησιμοποιεί την διαχωριστική γραμμή μεταξύ λωρίδων σαν παραχώρηση “ποιητική αδεία” από τους υπολοίπους. Μέχρι στον Άρειο Πάγο χρειάστηκε να φτάσει μια συμπολίτης μας για να πειστεί πως είναι παράνομο και το κάνει εις βάρος των υπολοίπων.

Εις βάρος των υπολοίπων;

Μα φυσικά. Ο νόμος λέει να μην τα κάνουμε αυτά. O K.O.K. δηλαδή που διαβάσαμε και εξεταστήκαμε σε αυτόν.

Και τι είναι ο νόμος; Μια συμφωνία μεταξύ ενηλίκων ώστε να μην πατάει ο ένας τον κάλο του άλλου. Και κυρίως να μην σκοτωνόμαστε μεταξύ μας.

Εδώ βέβαια δεν το βλέπουμε έτσι. Έχουμε δημοκρατία βλέπεις!

Οχι στην καταπίεση και ελευθερία στην κρίση. Κρίνει ο καθένας μας τι είναι σωστό κατα περίπτωση. Αυτό μάλλον κάτι άλλο μου θυμίζει… Ευνομούμενη δημοκρατία πάντως όχι.

Η εφαρμογή των νόμων δεν είναι φασισμός. Πρόληψη για να μην αλληλοσκοτωνόμαστε είναι.

Η επιβολή τους στον δρόμο… επιβάλλεται. Δείτε το σαν ΠΡΟΛΗΨΗ και όχι σαν καταπίεση απο τους... “Μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι”.

Και ενω υπάρχει πολυνομία αφού η βουλή (νομοθετική εξουσία) είναι το αγαπημένο μας χόμπι, η επιβολή τους απο την εκτελεστική εξουσία απλά δεν υπάρχει στην χώρα μας. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια η “ελευθερία” αυτή είναι στο ζενιθ της.

Υπάρχει Τροχαία θα μου πεις. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

Για αυτό κι εγώ, δικυκλιστής 40 χρόνια τώρα, αναγκάστηκα δυστυχώς να  αποχωριστώ την μηχανή μου φέτος. Με πόνεσε πολύ. Κι ακόμα δεν το κατάπια. Φοβάμαι να κυκλοφορώ στην Αθήνα. Κάθε φορά που έκανα το Κυψέλη - Βριλήσσια μετρούσα πόσες φορές γλίτωνα το ατύχημα. Τουλάχιστον 2-3! Ε... που θα πάει... Δεν θα είμαι πάντα τυχερός. Αστο λοιπόν και απολάμβανε το MotoGP σου απο μακριά, είπα.

Και μήπως έχετε την εντύπωση πως αυτή η συμπεριφορά στους δρόμους δεν είναι ενδεικτική της κοινωνίας μας σε όλα τα επίπεδα; Μήπως κάποιοι διατηρείτε ψευδαισθήσεις πως αυτή η ζούγκλα δεν ισχύει και σε κάθε πάρε - δώσε μεταξύ των πολιτών αυτής της χώρας; Μα φυσικά ισχύει. Σε κάθε έκφανση της καθημερινότητας!

Πάρτε ένα αεροπλάνο και ταξιδέψτε. Η διαδρομή απο το αεροδρόμιο μέχρι το ξενοδοχείο θα σας πει τι ισχύει εκεί. Θα σας πει τι ισχύει απο τους δρόμους μέχρι ακόμα και μέσα στα υπουργεία της χώρας που επισκέπτεστε. Δοκιμάστε μια Νορβηγία, Γερμανία π.χ. και στο καπάκι πίσω Ελλάδα. Και μετά ένα Πακιστάν. Θα καταλάβετε πολλά. Και θα δείτε πως όσο υψηλότερο το κοινωνικοπολιτικό και βιωτικό επίπεδο, τόσο πιο νομοταγείς είναι οι οδηγοί και ασφαλείς οι δρόμοι.

Αυτό που μου δίνει δύναμη πάντως είναι όλοι αυτοί οι υπόλοιποι που αντιστέκονται στα ζωώδη ένστικτα όσων επιβάλουν την βολή τους εις βάρος μας, απολαμβάνοντας αυτές τις “ελευθερίες”.

Ο ένας στους τέσσερις περνάει κόκκινο ή προσπερνάει την σειρά προτεραιότητας στην ουρά που περιμένουν οι άλλοι. Κάτι που σημαίνει πως οι άλλοι τρείς σέβονται και τηρούν τα συμφωνημένα. Κάτι που μου λέει πως σαν λαός, παρά την έλλειψη της κοινωνικής ευθύνης απο την εκτελεστική εξουσία έχουμε φιλότιμο στην πλειονότητα. Μπράβο μας.

Το θέμα είναι πόσο θα αντέξουν  αυτοί που περιμένουν στην ουρά χωρίς να παρασυρθούν κι αυτοί αγανακτισμένοι. Γιατί εγώ παρατηρώ πως όσο πάει ο καιρός, περνάω όλο και περισσότερο χρόνο στην ασφάλεια του σπιτιού μου.

 
Οι πολίτες στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες που δεν πέρασαν Διαφωτισμό, έχουν ένα κοινό σημείο.

Την αντικοινωνικότητα.

Δεν θεωρούν τον εαυτό τους μέρος της κοινωνίας και / ή του κράτους αλλά αυτόνομες μονάδες οι οποίες πολλές φορές εκλαμβάνουν την κοινωνία, το κράτος και τους κανόνες τους, ως εχθρούς.

Τώρα, αν αυτό συνδυαστεί με την τεράστια παρακμή της σχολικής εκπαίδευσης και της οικογενειακής και κοινωνικής παιδείας, δημιουργούνται όλο και χειρότερες καταστάσεις.

Δυστυχώς η πρόγνωση δεν είναι καλή.

 
Διάβασα τον τίτλο και χάρηκα γιατί νόμισα κλείσανε φυλακή τον Μαρινάκη. Να προσθέσω ότι το κόκκινο και ο ΚΟΚ γενικότερα ισχύει επίσης και για τους πεζούς.

 
Αυτό που γράφει ο Yameth.

Και το περνάω πρώτος στο φανάρι όλους όσους περιμένουν στην σειρά, μέχρι να μου κορνάρουν.

Και τα σκουπίδια, χαρτάκια, αποτσίγαρα, κουτάκια, από το παράθυρο του αυτοκινήτου. Εκτός από φονικό (στην Εθνική οδό λόγου χάρη) είναι και η υπέρτατη περιφρόνηση προς όλους.

Αυτά σηκώνουν σφαλιάρες, ομαδικό φατούρο από τους άλλους οδηγούς.

 
Tamtam είπε:
Και το περνάω πρώτος στο φανάρι όλους όσους περιμένουν στην σειρά, μέχρι να μου κορνάρουν.....
..... γιατί κάθομαι μπροστά από το φανάρι (έχω το φανάρι πίσω μου), και δεν το βλέπω καν.

Περιμένω λοιπόν να μου κορνάρουν, για να καταλάβω ότι άναψε.

Αν όμως το παρακάνουν, μου την δίνει και μένα, και κατεβαίνω κάτω, τους πλακώνω στα μπινελίκια, και τους λέω "όποιος π..στης κόρναρε να βγει έξω να τον γ....σω".

Αυτή είναι η Ελληνική παιδεία, και μιλάω σοβαρά.

Γιατί όταν θα πάει ο γιόκας/κόρη να περιμένει στην ουρά, θα ακούσει από τον μπαμπά "καλά, μαλ..ας είσαι? πέρνα μπροστά και φύγε ρε, μια ώρα θα περιμένουμε".

"Πρέπει να είσαι πιο μαλ,,ας και πιο π..στης από τους άλλους γιατί αλλιώς θα σε φάνε και θα φταις εσύ που τους άφησες, αλλά όποιον κάνει το ίδιο θα τον μπινελικώνεις για να μην σε πάρουν χαμπάρι."

ΠΝΙΓΟΜΑΙ.

 
Να ξέρετε πως ΚΑΝΕΙΣ δεν κάνει (οτιδήποτε) επειδή κάποιος άλλος έφτασε να κάνει κάτι. Δηλαδή, κάποιου του σκοτώνουν την αδελφή και ειδοποιεί την αστυνομία. Κάποιος άλλος, παίρνει την καραμπίνα και ξεκληρίζει ένα σπίτι.

Το παλιόπαιδο που οδηγεί όπως οδηγεί, το κάνει επειδή θέλει, όχι επειδή του είπε ο πατέρας του (που δεν του το είπε, στις πλείστες περιπτώσεις). Αυτή η απόδοση προσωπικής ευθύνης, είναι η βάση του νομικού συστήματος σε όλο το Δυτικό Κόσμο, και πολύ σωστά.

Δείτε πως κάποιοι γράφουν (και εγώ έχω αισθανθεί έτσι) ότι πρέπει να χειροδικούμε απέναντι σε όποιον τα κάνει αυτά - είναι επειδή είμαστε τόσο μαλάκες όσο και εκείνοι που πρέπει θεωρητικά να τιμωρηθούν.

Όποιος θέλει να αλλάξει τον κόσμο και είναι ειλικρινής ξεκινά ΠΑΝΤΑ από τον καθρέπτη του.

 
trolley είπε:
1. Το παλιόπαιδο που οδηγεί όπως οδηγεί, το κάνει επειδή θέλει, όχι επειδή του είπε ο πατέρας του (που δεν του το είπε, στις πλείστες περιπτώσεις).

2. Δείτε πως κάποιοι γράφουν (και εγώ έχω αισθανθεί έτσι) ότι πρέπει να χειροδικούμε απέναντι σε όποιον τα κάνει αυτά - είναι επειδή είμαστε τόσο μαλάκες όσο και εκείνοι που πρέπει θεωρητικά να τιμωρηθούν.
1. Όταν μεγαλώνει κάποιος μέσα σε συγκεκριμένες νοοτροπίες, τις ενστερνίζεται ασυνείδητα.

Και φυσικά θέλει και το κάνει (να οδηγεί όπως οδηγεί), αλλά βοηθάει με τον τρόπο του στην αναπαραγωγή του συστήματος αξιών μέσα στο οποίο κοινωνικοποιήθηκε.

2. Αν εννοείς αυτό που έγραψα παραπάνω (περί χειροδικίας), νόμιζα πώς είναι σαφές πώς ειρωνευόμουν αυτόν που λειτουργεί έτσι (μιλώντας σαν να ήμουν αυτός).

Είναι κατάρα αυτό.

EDIT: Τώρα είδα ότι μιλάς για άλλο σχόλιο. :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν οδηγώ ΠΟΤΕ σε πόλη, εδώ και ΠΟΛΛΑ χρόνια.

Μόνο από πόλη σε πόλη , ήτοι από κλειστό γκαράζ σε κλειστό γκαραζ, και ώρες που δεν έχει κίνηση.

Αν θέλω να χαρώ την «Αυτοκίνηση»  (που την χαίρομαι-μου αρέσει πολύ-καλά την μηχανή την παράτησα εδώ και χρόνια, είμαι πολύ πολύτιμος για να με σκοτώσει ένας τσόγλανος) μονο σε ελεγχόμενες διαδρομές και ελεγχόμενες ώρες.

Σε πόλεις μόνο με μέσα μαζικής μεταφοράς ή taxi ή πόδια.

Θα πρέπει να είσαι τρελός να οδηγείς μηχανή γενικότερα στην Αττικη

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
νομιζω οτι εχω ανεβασει ξανα παρομοιες φωτογραφιες. Κατα τη γνωμη μου δεν χρειαζεται να πει κανεις τιποτε περισσοτερο για την ελλαδα του 21ου αιωνα, για το ποιος φταιει, για το προς τα που πηγαινουμε και για το τι μας ταιριαζει ως κοινωνια..

REBELS.png

 
Πολύ σωστά τα λέει ο yameth νομίζω!

Συμφωνώ σε όλα και ειδικά σε αυτά για την οδική ασφάλεια!

Τα βλέπω κάθε μέρα με τα μάτια μου! (μένω Αθήνα και οδηγώ ΙΧ).

Το μόνο πράγμα που μας έχει απομείνει σε μια παρακμιακή κατάσταση : να προσπαθήσουμε να είμαστε σωστοί εμείς οι ίδιοι ...

αυτά...

 
εχω παρατηρησει πως ενω οι μοτοσυκλετιστες γινονται πιο ευσυνειδητοι,ειτε αυτο αφορα το πως οδηγανε,ειτε για την δικη τους ασφαλεια με κρανος και εξοπλισμο προστασιας, οι οδηγοι αυτοκινητων εχουν αντιθετη και δυστυχως καθοδικη πορεια...

αυτο που δυσκολευονται να καταλαβουν ειναι πως οδηγωντας αμαξι ανετα γινεσαι δημιος αθωων...κατι που σε συγκριση με μηχανη συμβαινει αρκετα πιο σπανια.

οταν ο αλλος οδηγωντας στην καθοδο της συγγρου στην μεσσαια λωριδα ξαφνικα αφηνει το γκαζι για να απαντησει στο κινητο του εγω που ακολουθω απο πισω πλακωνομαι στα φρενα...και αν η αφραγκια σε εχει αναγκασει να μην αλλαξεις λαστιχα ενα αποτομο φρεναρισμα μπορει να κοστισει...φταιω που δεν αλλαξα λαστιχα θα απαντησει καποιος/α...μαλλον το θεωρουν λογικο να απαντας στο κινητο και ταυτοχρονα να αφηνεις το γκαζι στην μεσσαια λωριδα της συγγρου

παραδειγματα υπαρχουν πολλα οτι τιμονι και να κρατας...ενδιαφερον ομως εχει οτι οσοι οδηγαμε μηχανη το 95% τουλαχιστον οδηγαμε και αμαξι...κατι που στην αντιθετη περιπτωση δεν ισχυει σε τοσο μεγαλο ποσοστο...

αν αρκετοι αφησαν τη μηχανη για το αμαξι εχει πιο πολυ να κανει με την ηλικια και την συνειδητοποιηση που φερνει η ωριμανση οτι πλεον αν παθεις σοβαρο ατυχημα βλαπτεις οχι μονο τον εαυτο σου,αλλα και οσους σε αγαπανε και εξαρτωνται απο εσενα(παιδια-υπερηλικες γονεις)

μια συνειδητοποιηση που επιτρεψτε μου το απολυτο του συμπερασματος ΜΟΝΟ οι μοτοσυκλετιστες δειχνουν να κατεχουν

αρκετα σπανια βλεπω παππουδες σε απαγορευτικη ηλικια να οδηγανε μηχανη...και οταν τους βλεπω οδηγανε πραγματικα σε αργη κινηση(καποιες φορες εξισου επικινδυνο)....ομως ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ βλεπω παππουδες/γιαγιαδες να οδηγανε αμαξι και πραγματικα δεν ξερουν που βρισκονται και ειναι δημοσιος κινδυνος απο το πρωτο λεπτο που πιανουν τιμονι.

δεν δικαιολογω τους επικινδυνους μοτοσυκλετιστες....αλλα τουλαχιστον ο καγκουρας σε 2 ροδες θα βλαψει μονο τον εαυτο του....ο καγκουρας στις 4 πολυ πιθανων να βλαψει τον συνοδηγο αλλα και τον οποιονδηποτε ατυχο βρεθει την λαθος στιγμη στο λαθος μερος

 
Βρε παλικάρι, είμαι στην Θησέως, οδηγώ αυτοκίνητο, και μπροστά μου έχω τύπο με παπάκι(καμιά 35αριά χρονών) που μιλάει στο κινητό, τρώει σουβλάκι, και οδηγεί με τον αγκώνα.

Φυσικά γράφει οχτάρια με το παπί, ενώ εγώ κάθομαι σαν τον μ...άκα πίσω, να καταλάβω τι στο καλό θα κάνει μετά.

Και ώ του θαύματος, πετάει το χαρτί από το σουβλάκι στο θεό, μπαίνει ανάμεσα στα αυτοκίνητα μπροστά του (πάντα με το κινητό στο αυτί), και εγώ ευτυχώς στρίβω σε άλλο δρόμο.

Και στο λέει αυτό κάποιος που έχει κάνει άπειρες μα..κίες στο δρόμο, και δεν θέλει να κάνει άλλες.

 
φυσικα η μοτοσυκλετα ειναι πιο επικινδυνη απο το αμαξι, κι εγω δεν οδηγησα ποτε στην αθηνα για αυτον το λογο. Αν δει κανεις παντως πως οδηγουνε οι μοτοσυκλετιστες σε ευρωπαικες χωρες και στην βορειο αμερικη, διαπιστωνει οτι οι οδηγοι μηχανων στην ελλαδα ειναι τρισχειροτεροι σε σχεση με τους οδηγους αυτοκινητων σε οδηγικη κουλτουρα και σεβασμο του ΚΟΚ. Και το οτι σε περιπτωση ατυχηματος θα βλαψεις μονο τον εαυτο σου δεν ισχυει βεβαια (εχω και ατυχη προσωπικη πειρα απο αυτο).

Οι χειροτεροι απο ολους δε ειναι οι ποδηλατες, οπου δεν υπαρχει τιποτε, ουτε κρανος, ουτε φωτα, ουτε φαναρια, προτεραιοτητες, μονοδρομοι, τιποτα,, Αν ο μεσος οδηγος αυτοκινητου οδηγουσε οπως ο μεσος δικυκλιστης στην ελλαδα.. οποιος εχει παει αιγυπτο ας πουμε (η σε παρομοιες χωρες)  εχει δει το αποτελεσμα 

 
οπως εγραψα παραδειγματα υπαρχουν πολλα οτι τιμονι και να κρατας...

εγω σχολιασα μια γενικη ταση και αλλαγη που εχω αντιληφθει στα 20 χρονια που οδηγω μηχανες(τα τελευταια 5-6 και αμαξι)

παλιοτερα εβλεπες καγκουρες με μηχανες....ΠΟΛΛΟΥΣ...το καγκουρας στην προκειμενη δηλωνει οδηγικη συμπεριφορα και οχι εμφανιση....σφηνες οπουδηποτε...αυτοκτονικα φρεναρισματα και αλλαγες πορειας που θα θαυμαζε και ο τσιπρας...επιθετικη οδηγηση λες και ειναι πρωταγωνιστες στο mad max...

την τελευταια δεκαετια εχουν μειωθει κατα πολυ αυτα τα φαινομενα.

ομως εχουν αυξηθει αδικαιολογητα οι ασυνειδητοι/ες με αμαξια...αναβουν φλας ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ που στριβουν...απαραδεκτο γιατι δεν προειδοποιουν εγκαιρως συν οτι το στριψιμο συνοδευεται και με μειωση της ταχυτητας που οταν βρισκεσαι σε κλειστη περιοχη και οχι σε μεγαλο δρομο ειναι ακομα πιο επικινδυνο...αναβουν τα ALARM και παρατανε ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ το αμαξι λες και το ALARM εναι δικαιλογια που καλυπτει την παρεμποδιση της κινησης...απαραδεκτοι οδηγοι μεγαλης ηλικιας...σε αυτο δεν φταινε οι ιδιοι φυσικα...

η παραβιαση του στοπ ειναι ενα θεμα πονεμενο ειδικα απο τους μοτοσυκλετιστες που εχουμε πληρωσει με πολυ πονο την ανεγκεφαλια μας αλλα και την ανεγκεφαλια των υπολοιπων και εδω ειναι το αδικο...λιγο η πολυ ο καθε οδηγος οποιουδηποτε οχηματος το παραβιαζει ομως και παλι οι συνθηκες ειναι εντελως διαφορετικες...η πλειοψηφια των ατυχηματων σε στοπ προκαλειται απο αμαξια που πηγαινουν ""αερα πατερα"" και εχουν σακατεψει πολλους/ες....ΜΕΓΑΛΗ και ισχυουσα δικαιολογια ειναι πως σε αρκετες περιπτωσεις το στοπ δεν το βλεπεις καν γιατι ειναι κρυμμενο πισω απο νερατζιες..!!!μην γελατε το εχω παθει αλλα γλυτωσα....ενας φιλος το επαθε επισης και εσπασε το ποδι του...η δικαιολογια ισχυει φυσικα για ολους,οχι μονο για μηχανες..

προσωπικα ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ σε στενα ακομα και να εχω προτεραιοτητα παντα μειωνω ταχυτητα...δεν με ενδιαφερει καθολου αν εχω προτεραιοτητα γιατι αν γινει η στραβη την συνεχεια την γνωριζω πολυ καλα...οσο μικροτερος και να ειμαι απο καποιους που γραφουν στο θεμα ειμαι αρκετα μεγαλος ωστε να εχω παρατηρησει την διαφορα οταν παθαινα ατυχημα στα 20 με τωρα που ειμαι 37

συμφωνω με τον φιλο που εγραψε πως σε χωρες που το βιωτικο επιπεδο ειναι υψηλοτερο τοσο μειωνονται τα ατυχηματα λογω παραβιασης του ΚΟΚ.

εγω μαλιστα θα το παω ακομα παραπερα αλλα αυτο αποτελει μια ουτοπια...σε χωρες οπως η ελλαδα που το οδικο δικτυο εντος πολεων δεν ειναι καλο θα επρεπε να απαγορευεται η κυκλοφορια συγκεκριμενων οχηματων...για παραδειγμα αμαξια και μηχανες υψηλων επιδοσεων...ολοι ξερουμε τι επιδραση εχουν τα πολλα γκαζια σε συνδυασμο με τοσους ασταθμητους παραγοντες οπως η υπερ-εκτιμηση των δυνατοτητων,αλκοολ,ενθουσιασμος,μικρη ηλικια χωρις απαραιτητες -για να μην πω χρονια- ""ωρες οδηγησης"".

 
Φίλε inkve σόρρυ που θα στο πω αλλά είσαι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου. Την πλειοψηφία των παραβιάσεων στα κόκκινα την έχουν τα δίκυκλα ενώ το Στοπ δεν υφίσταται καν σαν σήμα για αυτούς. Το να θεωρείς τον εαυτό σου σημείο αναφοράς είναι λάθος κατεμέ.

Και φυσικά ο δικυκλιστής που κάνει σφήνες, παραβιάζει στοπ και κόκκινα εκτός από τον εαυτό του θα πάρει και εμένα στο λαιμό του γιατί δε φταίω εγώ σε τίποτα για τις μαλακίες τις δικές του να τον χτυπήσω και σε περίπτωση που μείνει ανάπηρος ή σκοτωθεί να τρέχω σε δικαστήρια κλπ και να υποστώ όλη αυτή την ψυχολογική φθορά.

Δυστυχώς η κατάσταση με τα δίκυκλα χειροτέρεψε και άλλο με την έλευση των αυτόματων που λόγω της ευκολίας χρήσης τους τα αγοράζουν πλέον και άνθρωποι που πριν δεν το σκεφτόντουσαν καν.

Το αυτό ισχύει και για τους ποδηλατάδες που δεν υπακούν σε κανένα σήμα του Κοκ παρότι προβλέπεται και συν αυτώ ακούνε και μουσική με ακουστικά την ώρα της βόλτας τους με αποτέλεσμα να μην αντιλαμβάνονται τι γίνεται γύρω τους.

Και σαν τελευταίο ελπίζω το θρεντ να μην γίνει σημείο αντιπαράθεσης μεταξύ 2 και 4 τροχών για το ποιος την έχει πιο μεγάλη.

 
Χθες βραδυ γυρισα απο Βερολινο .

Την ημερα που εφτασα στη Γερμανια βρηκα στο γραμματοκιβωτιο του σπιτιου μου μια...ΚΛΙΣΗ απο την τροχαια για μια παραβαση που εκανα πριν απο 10  μηνες σε μια πολη 1000 κατοικων  στην...εσχατια της Γερμανιας (Ostfriesland) οπου ειχα παει τουρισμο το προηγουμενο καλοκαιρι με ενοικιασμενο αυτοκινητο φυσικα (με το καλυτερο συστημα μεσων μαζικης μεταφορας κανεις δεν χρειαζεται να οδηγει στο Βερολινο οποτε δεν εχω αυτοκινητο)  .

Πηγαινα με 25  χ/ω σε εναν δρομο που ειχε οριο τα  20 χ/ω  (και ΣΧΟΛΕΙΟ πολυ κοντα στη περιοχη που εγινε η παραβαση ) καταλαβα ποσο ΚΑΦΡΟΣ ημουν μια και η υπερβαση του οριου κατα 5 χιλιομετρα σημαινει 5 ΜΕΤΡΑ περισσοτερα σε περιπτωση ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ.....

Σημερα το πρωι που θα οδηγησω παλι στην Αθηνα θα ξαναγινω μαρτυρας στις ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ που γινονται κυριως απο ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ (τα αυτοκινητα συμπεριφερονται...καλυτερα 2 στα 10 οντως σταματανε  :-\)  στη διαβαση πεζων ΕΞΩ ακριβως απο το σχολειο της γειτονιας μου και θα υποστω καρτερικα τα βρισιδια των συμπατριωτων μου επειδη τολμαω και σταματω στη διαβαση για να ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ωστε να πανε στο σχολειο....(καλα για το ΚΟΚΚΙΝΟ τι να πει κανεις καταντα....γραφικο....)

ΤΡΑΓΙΚΗ κατασταη η οποια εξηγει ομως γιατι ειμαστε αυτοι που ειμαστε,γιατι ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ αυτους που ψηφιζουμε και γιατι τραβαμε αυτα που τραβαμε..... :-\

 
Oι Γερμανοί ξέρουν...

Christoph von Hugo, Mercedes’s manager of driver assistance systems: “If you know you can save at least one person, at least save that one. Save the one in the car.”

http://bit.ly/2plz2n6

 
Εδώ είσαι παρκαρισμένος και πέφτουν πάνω σου. Εν κινήσει μιλάμε τώρα..  ;D ;D ;D

Μέχρι και η κουτσή Μαρία ή ο κουτσός Μάριος, οδηγεί…..χωρίς λόγο.

Για καφέ/ τσιγάρα  πανε , και παίρνουν αυτοκίνητο.

Περπάτα και λίγο…..

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top