Dr Z M12

Δεν θα διανύσω απόσταση.... απο το αυτοκίνητο στο studio/live.... απλά λόγω εγχείρησης στη μεση που έχω κάνει..... δεν θέλω να σηκώνω ( έστω και στιγμιαία) βάρη που ξεπερνουν max τα 20 kg.....

Για τον ToneKing παιδιά.... έχει κανείς άποψη? ( αν και ο Μ12 έχει ψιλοκλίσει)

 
Ο Τone King ειναι στην ουσια ενας tweed deluxe....ο δευτερος αγαπημενος μου ενισχυτης στον κοσμο αυτη τη στιγμη , ο πρωτος ειναι ο 18w Marshall 1974X, (εχω και τους δυο)......εχει φοβερα καθαρα και ακουγεται υπεροχα με πεταλια αλλα μεχρι το "2" και ΜΟΝΟ με Fender Style μονους....(φυσικα στο "2" γκρεμιζει τοιχους αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια..)

σιγουρα ομως ΔΕΝ ειναι ευελικτος ενισχυτης...

παρε τον 1Χ12 Μ12 νομιζω οτι ειναι η καλυτερη επιλογη και η ΤΙΜΗ του ειναι ΠΟΛΥ λογικη για αυτο που ειναι .

Παραπληροφόρησις. Ο Νίκος ξέρει και λέει το αληθές.
σαφως, αλλωστε καταθετω εδω οτι οταν επαιξες με τον 1974Χ στο "2"....ΤΡΟΜΑΞΕΣ και χαμηλωσες αμεσως.... ;D ;D

εξω απο την πλακα τωρα ΟΝΤΩΣ οι εντασεις σε αυτου του τυπου τους ενισχυτες ειναι ΤΡΟΜΕΡΕΣ πανω απο το  3 (για σπιτι,προβαδικο ή live stage)  και ας εχουν "λιγα" βαττ....

αν τους βαλεις δε και ευαισθητα μεγαφωνα (τα δικα τους δεν ειναι ευαισθητα)  γινονται μεχρι και....ενοχλητικοι.....

 
Όσο διάβαζα τις δύο σελίδες, τον ToneKing (imperial) είχα στο μυαλό μου. Απίστευτος ήχος.



Νίκο για μένα αυτό που λες, να μην παίρνεις τον combo στο προβάδικο είναι λίγο κάπως. Το θέμα είναι να έχεις παντού καλό ήχο και να μην ψάχνεσαι συνέχεια. Να έχεις τις ρυθμίσεις σου στον ενισχυτή, στα πετάλια και να ξέρεις τί κάνεις. Αν έχεις τόσο πρόβλημα με το κουβάλημα, πάρε την κεφαλή. Εντάξει, πραγματικά τώρα, σε πόσο άθλια καμπίνα θα τον συνδέεις??

@Superfunk Έχεις την ίδια άποψη για τον 2061x όπως και για τον 1974x?

 
@Superfunk Έχεις την ίδια άποψη για τον 2061x όπως και για τον 1974x?
Ειναι πιο σφιχτος ενισχυτης λογω του ss rectifier αλλα και αυτος μου αρεσει πολυ,απλα αντιπαθω τα κεφαλια και τις ξεχωριστες καμπινες...πολυ κουβαλημα ρε παιδι μου και δεν εχουν και την ομορφια του combo....και κακα τα ψεμματα αν δεν σου αρεσει εμφανισιακα κατι...αργα ή γρηγορα θα το βαρεθεις....

Παντως ο 1974Χ μου αρεσει περισσοτερο,εχει αλλωστε τον καλυτερο ΚΑΘΑΡΟ telecaster ηχο που εχω ακουσει ποτε μου (κατι που μετα απο χρονια bf & sf Fender ενισχυτων στην κατοχη μου οντως με εξεπληξε... ;D) σαν να τον φτιαξανε ΕΙΔΙΚΑ για tele ρε παιδι μου ειναι αυτος ο ενισχυτης ... ;D

 
Ναι, ήμουν σε αυτή τη φάση που λες με τις καμπίνες και τα κεφάλια αλλά πλέον συμφωνώ μαζί σου. Έχω προσγειωθεί!  ;D Ευχαριστώ για την απάντηση.

 
Τον 1Χ12 Combo δεν θα μπορω να τον πάρω στο προβάδικο.... έχω θέμα με τη μέση μου...

Οταν είναι να πάω για live.... ( δεν πάω και κάθε εβδομάδα μη φανταστείτε....) θα τα κουβαλήσω no problem.....

Το θέμα είναι το studio καθε Δευτέρα.... είναι όντος κρίμα να δώσω 1600 ευρώ μόνο για το σπίτι και 1 live κάθε τόσο

Θα πάρω μάλλον την κεφαλή.... και ίσως χτυπήσω καμιά καμπίνα από συμφωρουμίτη σε καλή τιμή......δεν με νοιάζει καθόλου η εμφάνιση.... μα καθόλου όμως.....

απλά από καμπίνες και ηχεία είμαι στόκος....

Green Back

Blue Back

Vintage 30

g12-80

Eminence....

εχω χάσει τη μπάλα... :-)

Open Back, Closed Back.... άστα να πάνε...

Ερώτηση 1:

Η 1Χ12 του φίλου μας του KOCH αξίζει τα 400 Ευρω?

http://www.thomann.de/gr/koch_amps_ts112s.htm

Ερώτηση 2:

Αυτα τα vintage 30 που τα βάζουν όλοι οι κατασκευαστες στις καμπίνες..... είναι της προκοπής?

 
Μια χαρα ειναι και τα 60 βαττ τους ειναι οτι πρεπει για εναν 12αρι ενισχυτη που θα παιζει καθαρα,παρε την Orange ,εχει εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης & ομορφια  ;D

 
Mistral είπε:
Όσο διάβαζα τις δύο σελίδες, τον ToneKing (imperial) είχα στο μυαλό μου. Απίστευτος ήχος.
Και ο Tone King Imperial είναι μια επιλογή..... 13Kg !!!!! πιο ελαφρύς και απο τον Studiotone...

Αλλά ρε γαμώτο.... θα παίζει στο σπίτι αυτός.....? δύσκολα....

Θα θέλει attenuator.... +700 Euro :-)

 
Αλλά ρε γαμώτο.... θα παίζει στο σπίτι αυτός.....? δύσκολα....
Θα θέλει attenuator.... +700 Euro :-)
σιγα μη θελει και πυρηνικο καταφυγιο.... ;D...

μια χαρα θα παιζει στο σπιτι,εχει και VOLUME ξερεις.... ;D

γιατι νομιζεις οτι ο Μ12 θα παιζει πιο....σιγα?

μη ξεχνας οτι ακομα και ο ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ των βαττ σου δινει ισα ισα 3 db παραπανω....αρα και στο ΦΟΥΛ να τους βαλεις (που δεν θα τους βαλεις ποτ φυσικα) ....ο imperial θα ειναι γυρω στα 1,9 db δυνατοτερος απο τον Μ12.....εχεσθην η φορας εις το αλωνιον δηλ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Riggos είπε:
Τελικά ίσως η καλλίτερη λύση είναι να πάρω τον combo όπως λέει και o SF που θα βγεί και πιο "οικονομικός"

1690 euro 1Χ12 combo - celestion Blue -- 22Kg

ή

1450 euro 1X10 combo - stock DR.Z ηχείο -- 17Kg!!!! ( το 1Χ10 combo μας χαλάει ????)

και απλά να βρω ένα studio με ένα καλό clean ενισχυτή ώστε να μην τον κουβαλάω στις πρόβες ( το 1Χ10 στα 17 Kg βέβαια κουβαλιέται....).
Kατά τη γνώμη μου είναι καθαρή ανοησία και πέταμα χρημάτων να αγοράσεις έναν ακριβό ενισχυτή τον οποίο να μην χρησιμοποιείς παντού. Επίσης, όπως αναφέρει το ωραίο λινκ του Νίκου, έχω επανειλημμένα διαπιστώσει πως οι αντιλήψεις για το τι είναι "δυνατό" και σε ποιες περιπτώσεις θα τα βγάλει πέρα είναι εντελώς διαφορετικές από άτομο σε άτομο και βεβαίως από μπάντα σε μπάντα. Και όσοι έχουν συνηθίσει να παίζουν σε πολυκατοικίες είναι επόμενο να έχουν πολύ συντηρητικες απόψεις για οτιδήποτε άνω των 15 βατ πάνω από το 2 του volume (και όχι, φυσικά δεν έχουν όλοι τις ίδιες απαιτήσεις ούτε για τα προβάδικα, ούτε για τα live). Επομένως δεν υπάρχει καμία "expert opinion" πάνω στο θέμα, και οποιεσδήποτε γενικεύσεις πρέπει πάντα να τις σκεφτόμαστε σύμφωνα με τις δικές μας ανάγκες κι όχι των άλλων. Η παράθεση από το λινκ:

I like clean with headroom but with that bit of cookin' warmth. I also use pedals.  If this thing can hang in a gig situation - that is, mic'd for the FOH (front of house) but enough stage volume to be heard over drums, etc. - then this would be a perfect amp for small to medium clubs, right?
As far as hanging with the rest of the band in a mic'd situation, it really depends on the band, type of music, gear, sound guy, etc. You know how it is... One man's quiet is another man's loud. I have found that some bands understand being mic'd up, and they keep their stage volumes at reasonable levels. Other bands crank their stage levels regardless of being mic'd or not. I've seen metal bands with low stage volume, and gospel bands splitting eardrums.  But realistically, we are just talking about 12 watts. It's gonna be close. I'm just not familiar enough with your situation to even come close to making an educated guess.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σαφως,ο καθενας εχει και διαφορετικες αναγκες αλλα και διαφορετικο τροπο παιξιματος και κυριως..ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ (και 100 βαττ ενισχυτη να εχεις αν τον βαλεις στο πατωμα να κοιταει...τις πατουσες σου παλι δεν θα τον ακους,αντιθετα αν χρησιμοποιησεις εναν 12αρι ενισχυτη ΕΞΥΠΝΑ και τον βαλεις σε ear level θεση...θα χαμηλωνεις....)

Σαφεστατα ομως αν παιζεις σε μια απειρη μπαντα με μουσικους που δεν ξερουν (ή δεν θελουν) να παιζουν σε ΣΩΣΤΕΣ εντασεις θα νομιζεις οτι...χρειαζεσαι τα πολλα βαττ και τις μεγαλες εντασεις..  

Και όσοι έχουν συνηθίσει να παίζουν σε πολυκατοικίες είναι επόμενο να έχουν πολύ συντηρητικες απόψεις για οτιδήποτε άνω των 15 βατ πάνω από το 2 του volume (και όχι, φυσικά δεν έχουν όλοι τις ίδιες απαιτήσεις ούτε για τα προβάδικα, ούτε για τα live)
βασικα εγω κατεληξα σε ενισχυτες μικρου wattage γιατι..βαρεθηκα τοσα χρονια να παιζω σε σκηνες (απο το ΡΟΔΟΝ,το Λυκαβητο και το Gaggarin μεχρι το μπαρακι στης γειτονιας) με τον 100αρη ενισχυτη μου στο..."2".... ;D...

βεβαια η αληθεια ειναι οτι επειδη παντα το κυριο μελημα μου δεν ηταν το ξεκαυλωμα.. ;D επι σκηνης αλλα  το να βγαινει ο ηχος πολυ καλα στο FOH (δεν εχω παιξει ποτε live στη ζωη μου χωρις μικροφωνο μπροστα απο τον ενισχυτη) φροντιζα παντα να διατηρειται το stage level volume σε πολιτισμενα επιπεδα..... ;D κακα τα ψεμματα ενα κτηνωδες stage level ειναι,ειδικα για τα ελληνικα δεδομενα,ετοιμη συνταγη..καταστροφης για τον FOH ηχο.....

παντως ετσι κι αλλοιως τα τελευταια χρονια οι μικροτεροι ενισχυτες χρησιμοποιουνται ολο και συχνοτερα και live ειδικα σε περιπτωσεις οπου χρησιμοποιουνται in ear monitors (που ολο και πληθαινουν) μια και οταν φορας In ear ειτε εχεις 200 βαττ ενισχυτη  είτε 10...το ...ιδιο ακους.... ;D με αποτελεσμα τα stage levels να ειναι δραματικα  χαμηλοτερα απο τις προηγουμενες δεκαετιες.....

καλο ειναι αυτο αλλωστε ...μια και εχουμε μονο ενα σετ...αυτιων και καλο ειναι να τα προσεχουμε... ;D

 
Mα... πάντα για ear level μιλάμε. Όσον αφορά το κτηνώδες stage level, μιλάμε για περιπτώσεις που μπορεί να χρειαστεί να είναι αυξημένο είτε στο προβάδικο, είτε σε ελλιπές ή ανύπαρκτο PA (καλά, ποια in ear monitors? σε λίγο θα μας πεις πως σερβίρουν και Dom Perignon στο green room... ;D ). Άλλη ερώτηση: στο Ρόδον, Λυκαβηττό και Gagarin με ποια μπάντα είχες παίξει και πότε? Και το stage volume είναι ένα πρόβλημα που σε απασχολεί ακόμα, ή απλά κατέληξες σε (θαυμάσιους) low power pedal friendly ενισχυτές επειδή παίζεις πια σχεδόν αποκλειστικά στο σπίτι?

 
στο Ρόδον, Λυκαβηττό και Gagarin με ποια μπάντα είχες παίξει και πότε?
Με τη μπαντα μου αλλα και με αλλες μπαντες ειτε σαν sideman ,ειτε σαν τεχνικος.

Αλλα  και με τα ΚΡΙΝΑ τοσα χρονια guitar tech  ;D..αναθεμα και αν ειδα μια φορα το volume πανω απο το 3.... ;D (με αποκορυφωμα το θρυλικο live στο Λυκαβητο με τον Fender Pro Jr στο 3.... ;D)

Εδω οι REM και οι U2 (και στις  2 συναυλιες ημουν on stage σαν guitar tech) & ειχαν τους ενισχυτες λιγο παραπανω απο τις 10 η ωρα....εμεις οι...τιποτενιοι θελουμε περισσοτερο volume...? ;D

Και το stage volume είναι ένα πρόβλημα που σε απασχολεί ακόμα, ή απλά κατέληξες σε (θαυμάσιους) low power pedal friendly ενισχυτές επειδή παίζεις πια σχεδόν αποκλειστικά στο σπίτι?
μπα τωρα δεν με απασχολει καθολου μια και παιζω home studio μου ,οπου βεβαια και αυτοι οι ενισχυτες ειναι τρομερη υπερβολη, η αληθεια παντως ειναι οτι τα τελευταια δυο χρονια που επαιζα live & χρησιμοποιουσα μικρους ενισχυτες το καταευχαριστηθηκα.... ;D και τωρα που ,καιρου θελοντος και θεου επιτρεποντος με βλεπω λιαν συντομως να ξαναπαιζω live με νεα υπερμπαντα... ;D..με το ντελουξακι μου θα παιζω και θα γελω χαρουμενα... ;D 

 
Εξαλλου ακομα και εμενα να μην..πιστευεις... ;D...δες τον ΘΕΟ



απο το 20.00 και κατω βλεπουμε τον 35αρη ενισχυτη του ,ο οποιος ειναι ,ναι....στο "3"... ;D, και παλι παραπονιεται οτι ειναι υπερβολικα ΔΥΝΑΤΑ και ενοχλει τους αλλους... ;D

και δεν παιζει σε ελληνικη μπαντα ,ουτε στο Gaggarin ,στη μεγαλυτερη alternative band των ΗΠΑ παιζει και σε σταδια...και τα 35 βαττ στο "3" του ειναι υπεραρκετα ;D  

 
Εμ... αφού μιλάμε για κανονικότατα PA. Δηλαδή πόσα εκατομμύρια φορές θα πούμε τα ίδια σε αυτό το φόρουμ? Να παραπέμψω στα εκατοντάδες προηγούμενα θρεντς με το κλασσικό Μαρακανά argument και με τους προφανώς ηλίθιους μουσικούς παγκοσμίως που για τον Α ή Β λόγο θέλουν να έχουν high wattage heads και καμπίνες ακόμη και σε properly miked venues και φεστιβάλ? Και όχι, προφανώς δεν εννοώ την ηλίθια μόστρα ή μέταλ περιπτώσεις. Ο κάθε ενισχυτής έχει τη δικιά του συμπεριφορά η οποία δεν προκύπτει μόνο από τα βατ του. Προφανώς για μερικούς τα low wattage combos είναι πανάκεια, όχι όμως και για όλους όπως ίσως νομίζουν και πιο άπειροι νεοεισερχόμενοι στο φόρουμ ή στο σπορ, πώς να το κάνουμε... Είναι ανάγκη κάθε φορά που έρχεται πάλι το θέμα στην επιφάνεια να ξαναμπαίνουμε σε propaganda mode?

 
Να επαναφέρω τη συζήτηση λίγο εκεί που με ενδιαφέρει :-)

Δεν είχα προσέξει ότι o Tone King Imperial έχει και Reverb ( δεν έχω στην πεταλίερα μου όσο περίεργο και αν ακούγεται) και tremolo.

Το πιο σημαντικό όμως είναι οτι δεν είχα δει οτι είναι μόλις 13 Kg..... Αυτό μου λύνει τα χέρια ( και τη μεση) με περίπου τα ίδια λεφτα.

Superfunk και αγαπητοί ( πιο έμπειροι απο μένα) συμφορουμίτες....

Αν έπρεπε να μου κάνετε δώρο ( και να το πληρώσω εγω :-)... καλό ε? ) ενα απο τα παρακάτω

Δεδομένης της κατάστασης όπως την έχω περιγράψει....

DR z Μ12 head + Orange 1X12 CAB ( και στην προβα κουμπώνω όπου βρω....)

ή

Tone King Imperial (και τον κουβαλάω παντού )

Τι θα μου πέρνατε :-)

P.S 1. Γουστάρω και παίζω πολύ Blues..... και Rock... άλλα με την μπάντα πάμε και σε πιο Hard καταστάσεις ( με τα ανάλογα πεταλια)

P.S 2. I can't go wrong with either.... I know... please choose one...

 
Τον Imperial (αν δεν σε πειραζει που δεν ειναι handwired & point to point).

Σου το ειπα αλλωστε και παραπανω δεν μου αρεσει ο συνδιασμος κεφαλι-καμπινα και ποσο μαλλον παραταιρη καμπινα με κεφαλι... ;D

Εμ... αφού μιλάμε για κανονικότατα PA.
μα αυτο στο ειπα απο τη  αρχη ,παντως ΠΟΥ εχεις δει εσυ στην Αθηνα να ΜΗΝ βγαινει ο ηχος απο ΡΑ ...δεν ξερω...ακομα και στο ΜΜΘ (το μικροτερο live club της ΑΘηνας) απο ΡΑ βγαινει ο ηχος...οποτε ΤΙ να τον κανεις τον 100αρη?

 
Superfunk είπε:
Τον Imperial (αν δεν σε πειράζει που δεν ειναι handwired & point to point).
Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι το handwired & point to point είναι μια μπούρδα επί της ουσίας..... τουλάχιστον για την τιμή που το χρεώνουν... marketing κόλπο είναι

Φυσικά μπορεί να κάνω λάθος .... αλλά δεν με ενδιαφέρει καθόλου.... τα υλικά να είναι ποιοτικά αυτό νομίζω παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο...

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές.

 
Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι το handwired & point to point είναι μια μπούρδα επί της ουσίας..... τουλάχιστον για την τιμή που το χρεώνουν... marketing κόλπο είναι
Αλλες φορες ειναι και αλλες οχι ,αναλογα με τον κατασκευαστη και τα υλικα ,hw ειναι ο 1974Χ που μολις τον ειδε γνωστος μου κατασκευαστης ενισχυτων και μεγας..ψυχακιας της λεπτομερειας...δακρυσε... ;D..απο την ποιοτητα των υλικων και της ...τεχνης του...συγκολητη ,hw ειναι και ο βιετναμεζικος Ampeg j12 που οταν τον ανοιξα ειχε 3 φορες σε μηκος τα καλωδια που χρειαζονταν... ;D,  παντως σιγουρα ενας pcb ενισχυτης φτιαγμενος με ωραιες και παχιες πλακετες και καλα υλικα δεν εχει σε τιποτα να ζηλεψει απο εναν ptp hw ενισχυτη,απλα αν θες να αγορασεις εναν vintage ενισχυτη σε μορφη επανεκδοσης τοτε πως να το κανουμε ρε παιδι μου...ΠΡΕΠΕΙ να ειναι hw & ptp   ;D....απο τη στιγμη που ο ενισχυτης ειναι "original" σχεδιαση (λεμε τωρα γιατι ουσιαστικα ο Imperial King ειναι ενας Fender DLX RV) δεν εχει και τοση σημασια.

εξαλλου μη ξεχνας οτι οι περισσοτεροι μικροι κατασκευαστες που φτιαχνουν hw ενισχυτες το κανουν γιατι δεν εχουν τα...λεφτα να αναπτυξουν pcb τεχνολογια... ;D  

εξαλλου με τοσα εκατομμυρια...ΚΙΝΕΖΟΥΣ που ειναι μανουλες στο hw.....πλεον hw φτιαχνει και η κουτση Μαρια.... ;D...(τι δηλ. καλυτεροι ηταν οι Μεξικανοι εργατες που επαιρνε στα 50s  απο τα.... χωραφια ο Fender για να κολλανε...πυκνωτες απο τους Κινέζους που χρησιμοποιει η VOX? ;D)

 
Φίλε καταλαβαίνω ότι είσαι λίγο μπερδεμένος και πας να ρίξεις πολλά cash χρήματα ΒΙΑΣΤΙΚΑ.

Οι δυο ενισχυτές που κάνεις debate είναι διαφορετικοί μεταξύ τους.

Τι ήχο ψάχνεις; Π.χ. Vox,blackface,tweed,plexi κ.ο.κ.

Μπορούμε να βοηθήσουμε αν μας πεις τι κιθάρα και τι ενισχυτή παίζεις .

Θα βοηθούσε να έλεγες τι μουσική γουστάρεις να ακούς.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top