Doublebass Leg Motion

Exterminator

Νέο μέλος
Μηνύματα
7
Πόντοι
1
Καλησπέρα στην παρέα :)

Θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα:Είναι απαραίτητο σε συγκεκριμένα bpm να αλλάζει και η στάση του ποδιού?Σε προσωπικό επίπεδο μέχρι τα 130 χρησιμοποιώ όλο το πόδι πάνω-κάτω,απο 130-180 κάτι στο ενδιάμεσο με μέσο επαναφοράς το κάτω μέρος του ποδιού και τώρα που πάω να υπερβώ τα 180 διαπιστώνω οτι το πόδι μου (το δεξί,το αριστερό δεν το κάνει)πάει μόνο του αριστερά-δεξιά όπως η τεχνική που χρησιμοποιεί ο Κόλλιας.Είναι πράγματι τεχνική λοιπόν ή είναι κάτι που αναγκαστικά κάνεις για να παίξεις πιο γρήγορα? :-\

Ευχαριστώ  ;D

 
Exterminator είπε:
Καλησπέρα στην παρέα :)

Θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα:Είναι απαραίτητο σε συγκεκριμένα bpm να αλλάζει και η στάση του ποδιού?Σε προσωπικό επίπεδο μέχρι τα 130 χρησιμοποιώ όλο το πόδι πάνω-κάτω,απο 130-180 κάτι στο ενδιάμεσο με μέσο επαναφοράς το κάτω μέρος του ποδιού και τώρα που πάω να υπερβώ τα 180 διαπιστώνω οτι το πόδι μου (το δεξί,το αριστερό δεν το κάνει)πάει μόνο του αριστερά-δεξιά όπως η τεχνική που χρησιμοποιεί ο Κόλλιας.Είναι πράγματι τεχνική λοιπόν ή είναι κάτι που αναγκαστικά κάνεις για να παίξεις πιο γρήγορα? :-\

Ευχαριστώ  ;D
Πολλα bpm βλεπω;Δασκαλο δεν εχεις ; ετσι απο μακρυα λαθος πληροφορια μαλλον θα παρεις .

Εγω παντως δεν ''τσιμπαω μαθητες''απο εδω μεσα .

 
Τι παει να πεί 130 και 185 και 280 bpm και τι ακριβώς μετράτε οι ''σκληροί'' της παρέας ποτέ μου δεν κατάλαβα. Παίζεις full 16α, 8α, 3ηχα, 6ηχα, combinations, σωστά, καθαρά?

Τα χουμε πεί και τα ξαναλέμε: Πρώτα τακτοποιείς την τεχνική σου ΑΡΓΑ και ΣΩΣΤΑ και μετά αρχίζεις να ανεβάζεις το μετρονόμο. Δεν υπάρχουν γρήγορες και αργές τεχνικές, ούτε όρια ταχύτητας για την καθεμιά. Ότι μπορείς να κάνεις στα αργά πρέπει να μπορείς να το κάνεις και στα γρήγορα. Και τούμπαλιν....

 
pericles είπε:
Εγω παντως δεν ''τσιμπαω μαθητες''απο εδω μεσα .
Δεν σε κατάλαβα..

Ippex συμφωνώ μαζί σου,better tight and slow than fast and sloppy...Μόνο που δεν είναι αυτό το θέμα μου.Απλά ρωτάω αν πράγματι μετά απο συγκεκριμένες ταχύτητες αλλάζεις αυτόματα και τεχνική για να ανταπεξέλθεις

 
Exterminator είπε:
Δεν σε κατάλαβα..

Ippex συμφωνώ μαζί σου,better tight and slow than fast and sloppy...Μόνο που δεν είναι αυτό το θέμα μου.Απλά ρωτάω αν πράγματι μετά απο συγκεκριμένες ταχύτητες αλλάζεις αυτόματα και τεχνική για να ανταπεξέλθεις
Δεν απευθυνοταν σε σενα Εxterminator .Sorry.

 
Δεν υπάρχει συγκεκριμένος κανόνας, οτι σου ρχεται πιο άνετα εφ όσον όμως έχει μελετηθεί σωστά απο την αρχή. Δηλαδή θα επιλέξει το πόδι σου τί κινήσεις θα κάνει ανάλογα με το τι παίζεις, αν βέβαια του τις έχεις μάθει όπως πρέπει.

 
Εμένα πάντως το να παίξω ακόμα και 8α ΑΡΓΑ με βοήθησε...Εμένα η άποψη μου είναι οτι αν ο αστράγαλος σ είναι "κολλημένος" στο πάτωμα θα φτάσεις μέχρι ένα τεμπο 120-150 το πολύ(άποψη μου πάντα)...

 
chrisvek είπε:
Εμένα πάντως το να παίξω ακόμα και 8α ΑΡΓΑ με βοήθησε...Εμένα η άποψη μου είναι οτι αν ο αστράγαλος σ είναι "κολλημένος" στο πάτωμα θα φτάσεις μέχρι ένα τεμπο 120-150 το πολύ(άποψη μου πάντα)...
Ακριβως ετσι.

 
pericles είπε:
Ακριβως ετσι.
Ουφ...Είχα αγχωθεί για πιθανές διαφωνίες,γιατί οι απόψεις για παίξιμο db drumming κάποιες φορές διαφέρουν!Σίγουρα πάντως ίσιως και ο καθένας με το πέρασμα του χρόνου να βρίσκει την δική του τεχνική!

 
ippex είπε:
Τι παει να πεί 130 και 185 και 280 bpm και τι ακριβώς μετράτε οι ''σκληροί'' της παρέας ποτέ μου δεν κατάλαβα. Παίζεις full 16α, 8α, 3ηχα, 6ηχα, combinations, σωστά, καθαρά?
Πάει να πει ότι άλλο να παίζεις 8α, 16α, 3ηχα κλπ στα 130, αλλο στα 185 και αλλο στα 280. Τι δεν καταλαβαίνεις? Το να παίζεις 16α στα 180bpm είναι το ίδιο με το να παίζεις 32α στα 90bpm. Δεν είναι όμως το ίδιο να παίζεις 16α στα 180 και στα 200bpm.

Αλλάζει η κίνηση, όπως είπε ο Melodic είναι natural body (leg) motion. Οι τεχνικές είναι 2, Heel Up / Heel Down. Όλα τα άλλα είναι φυσιολογικότατες κινήσεις που προκύπτουν σε αλλαγες tempo, groove κλπ. Το swivel πχ ΔΕΝ είναι τεχνική, είναι κίνηση που βγαινει φυσιολογικότατα στις γρηγορες ταχύτητες. Το ότι μπορείς να δουλεύεις την κίνηση αυτή σε ρουτίνα δε σημαίνει ότι είναι τεχνική.

 
+ 1000 beeros

  Είναι απλή φυσική, της μηχανικής κίνησης του άκρου ποδός. Μέχρι μιαν ταχύτητα, ανταπεξέρχεται με την δισδιάστατη κίνηση, στον άξονα πάνω κάτω. Για να βγάλει μεγαλύτερες ταχύτητες, πρέπει να "κλέψει" απο την τρίτη διάσταση, την δεξιά- αριστερά. Τα επιπλέον χτυπήματα που χρειάζονται για μεγάλες ταχύτητες, το πέλμα τα κερδίζει απο την τρίτη διάσταση.

 
Melodic drummer είπε:
+ 1000 beeros

   Είναι απλή φυσική, της μηχανικής κίνησης του άκρου ποδός. Μέχρι μιαν ταχύτητα, ανταπεξέρχεται με την δισδιάστατη κίνηση, στον άξονα πάνω κάτω. Για να βγάλει μεγαλύτερες ταχύτητες, πρέπει να "κλέψει" απο την τρίτη διάσταση, την δεξιά- αριστερά. Τα επιπλέον χτυπήματα που χρειάζονται για μεγάλες ταχύτητες, το πέλμα τα κερδίζει απο την τρίτη διάσταση.
+1000 και απο εμενα.Το ιδιο βεβαια ισχυει και για τα χερια...

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
Σωστα τα ειπαν οι παραπανω. Οι διαφοροποιησεις που παρατηρουνται στις διαφορετικες ταχυτητες αντανακλουν την βελτιστη αποδοτικοτητα του ποδιου.

Επισης φιλε ippex, οταν μιλαμε για double bass και λεει ο αλλος "παιζω στα 180 bpm" συνηθιζεται να εννοει 16α. Ειναι σχεδον αυτονοητο για τους παιζοντες διπεταλο.

Μη τον μαλωνετε γιατι μαλλον δε το γνωριζε..

 
  Εγώ απο την άλλη, επειδή είμαι σε φάση που ξεφορτώνομαι πράγματα, μελετώντας τον Morello, πρόσεξα ένα πετάλι με υπερυψωμένο το σημείο της φτέρνας, ώστε και να μην κρέμμεται το πόδι στον αέρα και να παίζεις με τον αστράγαλο ξεκολλημένο ταυτόχρονα, μόνο που δεν βρίσκω αυτό το είδος πεταλιού και δεν έχω δοκιμάσει την πραγματική εργονομία του

  Στο 5.40΄

      Joe Morello: Drum Method 2 -- Around the Kit

 
pericles είπε:
Μαλλον ειναι ειδικη κατασκευη ;
Eιδικη κατασκευη ειναι, μονο τα longboard δεν εχουν heelplate απο τα πεταλια που κυκλοφορουν.Οσον αφορα τα Camco σχεδον ολα τα σημερινα πεταλια(ειδικα τα Tama) βασιστηκαν πανω σε αυτην την πλατφορμα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top