Does gear ...matter?

Πάντως και τα δάκτυλα σαν ......... δάκτυλα παίζουν το ρόλο τους.

 Και στα παλιά χρόνια η δασκάλα μου στο πιάνο μου έλεγε πως έχω καταπληκτικά δάκτυλα για πιανίστας και αυτό θα με βοηθήσει και ανα καιρούς που έχω συναναστραφεί με δασκάλους/καθηγητές μουσικής μου το έχουν παρατηρήσει και επίσης μου το έχουν πει και γυναίκες. Κάνεις καταπληκτική δουλειά και με τα δάκτυλα μέσα μας (σεξιστικό λίγο αλλά ντάξ να πούμε χαχαχαχαχαχαχαχα)

 Η ζωή είναι μικρή πράγματη, κάποια βαρετά πράγματα πρέπει να γίνουν γιατι είναι σημαντικά για την εξέλιξη στη ζωή μας, το αναγνωρίζω.

Όμως ναι, μεγαλώνεις (μου το έλεγαν και δεν το πίστευα) και η ζωή φαντάζει πιο μικρή.
δακτυλοδεικτουμενε μου εσυ!!!!

 
Μουσικος = μουσικος.

Ειτε εισαι ο Vai ειτε ο Μητσαρας ο μπασιστας απο τη σπαρτη.


Το θέμα δεν είναι από που είσαι ή ποιος είσαι.

Το θέμα είναι τι είδους μουσικός είσαι (αυτοσχεδιαστής, εκτελεστής επαγγελματίας στην Ελλάδα, συνθέτης, διασκεδαστής, κλπ), και αν σε ενδιαφέρει η μουσική ως δραστηριότητα.

Δώσε εσύ ένα καλύτερο μικρόφωνο σ' αυτόν και αν γίνει καλύτερος μουσικός ....

Τέλος πάντων, ίσως εγώ να κατάλαβα λάθος σχετικά με το θέμα του νήματος, συμβαίνουν αυτά. :classic_smile:




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
10 λεπτά πριν, fusiongtr είπε



Το θέμα δεν είναι από που είσαι ή ποιος είσαι.

Το θέμα είναι τι είδους μουσικός είσαι (αυτοσχεδιαστής, εκτελεστής επαγγελματίας στην Ελλάδα, συνθέτης, διασκεδαστής, κλπ), και αν σε ενδιαφέρει η μουσική ως δραστηριότητα.

Δώσε εσύ ένα καλύτερο μικρόφωνο σ' αυτόν και αν γίνει καλύτερος μουσικός ....


1. Ο Τονι μπορει να τραγουδαει με ενα πολυ καλο μικροφωνο..αρα για αυτον Gear matters.. Μπορει επισης να ακουει με in ear ...αρα gear matters εις διπλουν.

2. Τι εχει ο Τονι δηλαδη? Μια χαρα ειναι ο ανθρωπος..

Αυτο που κανει το κανει σωστα.  και το μαγαζι ειναι πιτα..Αυτο δεν ειναι το νοημα? 

Τον συγκρινεις μηπως με τον..... Al Jarreau?  

Πρεπει καποια στιγμη να μαθεις να κρινεις την μουσικη κ τους μουσικους για αυτο που ειναι  {και αν αυτο που ειναι εξυπηρετει το σκοπο της}...οχι για αυτο που θα θελες εσυ να ειναι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
1. Ο Τονι μπορει να τραγουδαει με ενα πολυ καλο μικροφωνο..αρα για αυτον Gear matters.. Μπορει επισης να ακουει με in ear ...αλλα gear matters εις διπλουν.

2. Τι εχει ο Τονι δηλαδη? Μια χαρα ειναι ο ανθρωπος..

Αυτο που κανει το κανει σωστα.  και το μαγαζι ειναι πιτα..Αυτο δεν ειναι το νοημα? 

Τον συγκρινεις μηπως με τον..... Al Jarreau?  

3. Πρεπει καποια στιγμη να μαθεις να κρινεις την μουσικη κ τους μουσικους για αυτο που ειναι  {και αν αυτο που ειναι εξυπηρετει το σκοπο της}...οχι για αυτο που θα θελες εσυ να ειναι.


1. Σωστά, τον έκανε το καλό μικρόφωνο καλύτερο μουσικό?

2. Και πάλι σωστά, δεν τον συγκρίνω, απλά δεν ξέρω κατά πόσο το gear έπαιξε ρόλο στο να γίνει καλύτερος μουσικός.

3. Ολόσωστα, θα το προσπαθήσω. Αρκεί να διευκρινίζουμε από την αρχή τι εννοούμε λέγοντας "μουσικός", τι όταν λέμε "καλύτερος μουσικός" και τι "καλός μουσικός" γιατί ως γνωστόν τα κριτήρια είναι προσωπικά, διαφέρουν, και κάποιες φορές ενδέχεται να υπάρξουν παρεξηγήσεις.

Έκανα EDIT στο προηγούμενο post μου όσο έγραφες, οπότε νομίζω ότι μάλλον κατάλαβες ότι άλλο κατάλαβα. :classic_smile:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:




 Και στα live όμως, μόνο midas, jbl και πιάτα από κρύσταλλο Βοημίας ? Η καρέκλα στο τέλος μόνο με χαλάει λίγο, έπρεπε να είναι Λουδοβίκου 15ου

 
gear..................

Εγώ θέλω να φύγω από την εποχή του komplete και να γυρίσω πίσω να δω ξανά τον εαυτό μου πιτσιρικά να προσπαθεί να γράψει μουσική στο octamed στην amiga ή στον atari ST με το τοτε cubase. Και πιο παλιά που γράφαμε τον κώδικα πισω από τα περιοδικά στον amstrad και στον spectrum για να παίξουμε παιχνίδια.

 Δυστυχώς δεν έχει διασωθεί ενα μικρό φωτογραφικό υλικό και έχασα κάτι κασέτες που έχω γράψει μουσική με τέτοια και αρμόνια (αυτο με χτύπησε πιο πολύ που τις έχασα) γιατί είχα κάμει και καλή δουλειά.

 Βέβαια μπορώ να αναπαράγω τις διαδικασίες με emulators.

 Κάποια στιγμή θα ήθελα να το κάνω, βέβαια θα είναι χρονοβόρο αλλά αξίζει.

 ε?

 Ο καλός ο μύλωτας όλα τα αλέθει n'est-ce pas?

 Ρε τι εποχές ζήσαμε και μπορούμε να έχουμε στούντιο και στο μπάνιο.

 Και που σαι ακόμα.

 Στούντιο στο cloud. Συμβαίνει τώρα.

 Θα μας σκανάρουν και θα ζουμε για πάντα. Οντότητες σε cloud περιβάλλον που θα ζουμε με ασύλληπτη για το νου ταχύτητα νανοσεκόντων άπειρες εκδοχές της ζωής μας ταυτόχρονα.

 Είναι να το σκέφτεσαι και να τραβάς τις κ$@#$@#τριχές σου.

 χαχαχαχαχαχαχαχαχα

 
gear..................

Εγώ θέλω να φύγω από την εποχή του komplete και να γυρίσω πίσω να δω ξανά τον εαυτό μου πιτσιρικά να προσπαθεί να γράψει μουσική στο octamed στην amiga ή στον atari ST με το τοτε cubase. Και πιο παλιά που γράφαμε τον κώδικα πισω από τα περιοδικά στον amstrad και στον spectrum για να παίξουμε παιχνίδια.

 Είναι να το σκέφτεσαι και να τραβάς τις κ$@#$@#τριχές σου.


Λοιπόν ίσως είναι η πρώτη φορά που το γράφω, αλλά τι μου θύμησες βρε Κώστα ...

Γύρω στο 90/90κάτι.

Μένω στο Παλαιό Φάληρο, και έχω μόνο έναν ενισχυτή Peavey decade 10w (transistor φυσικά, που έχω ακόμα), και μια κιθάρα Peavey t-15 shortscale (που φυσικά έχω ακόμα).

Ο τζιβούρ μένει στο Περιστέρι αλλά δουλεύει στον Άλιμο νύχτα.

Έρχεται σπίτι μου πριν τη δουλειά του, από το απόγευμα, βάζουμε κάτω μπύρες και ουϊσκυ, και παίζουμε τα blues και τραγουδούσαμε ταυτόχρονα.

Τα ηχογραφούσαμε με εξωτερική ηχογράφηση σε ένα κασσετόφωνο phillips (για τον LK αυτό :classic_biggrin: ) και έστελνε ο τζιβουρ τις κασσέτες σ' ένα φίλο μας που ήταν τότε φαντάρος, έτσι για το γαμώτο.

Αυτό συνέβαινε για κάποιο καιρό.

Τώρα?

Θα του είχαμε κάνει και mastering. :classic_biggrin:

 
Εννοεις μικροφωνα?

Νομιζω ναι..Εχεις ακουσει πως ακουγεται ενα μικροφωνο των 10 ευρω?


 Αν έχεις καλή φωνή, ένα ωραίο μικρόφωνο χρειάζεται. Αν δεν έχεις καλή φωνή, δε σε σώζει 


Μα δε μιλαμε για ηχογραφηση, απλα για εκτελεση. Ακουστικος κιθαριστας ειμαι και τραγουδαω, δε χρειαζομαι ουτε μικροφωνο-ενισχυτη ουτε ρευμα για να παιξω μουσικη. 

Περιμενα λιγο πολυ να ακουσω τη δευτερη απαντηση. 

Αν το εχεις - αν δεν το εχεις. Που ειναι αυτο που νομιζουν οι πιο πολλοι ανθρωποι, οτι ειναι εμφυτο. Δηλαδη οσοι δεν εχουν "αρεστή" φωνη απαγορεύεται να εξασκηθουν και να μαθουν ναναι σωστοι? Γιατι η τονικοτητα μαθαινεται. Από όλους οσους θέλουν να μαθουν.

Περί χροιάς, αλλο οι βουνισιοι, αλλο οι καμπίσιοι αλλο οι πρωτευουσιάνοι.

Ολοι εχουν τους ηρωές τους.

Και ποσοι και ποσες, απειροι επαγγελματιες με "φωναρες" και επιτυχιες και με τα φραγκα πολλα και το φαλτσο παει κάργα συννεφο και δυστυχως αυτος ειναι ο κανονας. Αντι να στρωσουν κώλο να μαθουν, δεν τους νοιαζει γιατι ειναι φαντασμένοι και ασχετοι. Οτι φαμε οτι πιουμε και οτι αρπαξει ο κωλος μας. 

Τί να τα κάνεις τα gear αν δεν ξέρεις να ακούς? 

Στις ακουστικες κιθαρες τωρα μπορει με 1500 να βρεις κιθαραρα και με 3000 ναναι άδεια και αδιάφορη, δεν ειναι συνθεσάιζερ με dsp, ουτε φασον νοβοπαν με seymour duncan για ολους. 

Και ομως ποσοι εχουν αγορασει(και θα αγοραζουν)τις αδιαφορες των 3000 γιατι δεν ξερουν ουτε να ακουνε ουτε να χειριζονται τα χερια τους.

Οταν ο μισος ηχος ειναι θορυβος απο λαθος τεχνικη, τί να το κανω το συναισθημα. Δε θελω αλλο, χόρτασα.

Θελω μυαλό, αυτιά και ήχο.

Πουλάω μεταχειρισμένο συναίσθημα σε πολύ καλή κατάσταση στις αγγελίες όποιος ενδιαφερεται.

 
Μα δε μιλαμε για ηχογραφηση, απλα για εκτελεση. Ακουστικος κιθαριστας ειμαι και τραγουδαω, δε χρειαζομαι ουτε μικροφωνο-ενισχυτη ουτε ρευμα για να παιξω μουσικη. 

Περιμενα λιγο πολυ να ακουσω τη δευτερη απαντηση. 

Αν το εχεις - αν δεν το εχεις. Που ειναι αυτο που νομιζουν οι πιο πολλοι ανθρωποι, οτι ειναι εμφυτο. Δηλαδη οσοι δεν εχουν "αρεστή" φωνη απαγορεύεται να εξασκηθουν και να μαθουν ναναι σωστοι? Γιατι η τονικοτητα μαθαινεται. Από όλους οσους θέλουν να μαθουν.

Περί χροιάς, αλλο οι βουνισιοι, αλλο οι καμπίσιοι αλλο οι πρωτευουσιάνοι.

Ολοι εχουν τους ηρωές τους.

Και ποσοι και ποσες, απειροι επαγγελματιες με "φωναρες" και επιτυχιες και με τα φραγκα πολλα και το φαλτσο παει κάργα συννεφο και δυστυχως αυτος ειναι ο κανονας. Αντι να στρωσουν κώλο να μαθουν, δεν τους νοιαζει γιατι ειναι φαντασμένοι και ασχετοι. Οτι φαμε οτι πιουμε και οτι αρπαξει ο κωλος μας. 

Τί να τα κάνεις τα gear αν δεν ξέρεις να ακούς? 

Στις ακουστικες κιθαρες τωρα μπορει με 1500 να βρεις κιθαραρα και με 3000 ναναι άδεια και αδιάφορη, δεν ειναι συνθεσάιζερ με dsp, ουτε φασον νοβοπαν με seymour duncan για ολους. 

Και ομως ποσοι εχουν αγορασει(και θα αγοραζουν)τις αδιαφορες των 3000 γιατι δεν ξερουν ουτε να ακουνε ουτε να χειριζονται τα χερια τους.

Οταν ο μισος ηχος ειναι θορυβος απο λαθος τεχνικη, τί να το κανω το συναισθημα. Δε θελω αλλο, χόρτασα.

Θελω μυαλό, αυτιά και ήχο.

Πουλάω μεταχειρισμένο συναίσθημα σε πολύ καλή κατάσταση στις αγγελίες όποιος ενδιαφερεται.
Ποιος μιλησε για ηχογραφηση?

Ειτε το εχεις ειτε δεν το εχεις,  το ερωτημα ειναι,  αν θα βγεις να τραγουδησεις με ενα μικροφωνο των 10 ευρω η οχι.

 Στα μαγαζια που τραγουδας δεν χρησιμοποιεις μικροφωνο για την φωνη σου?

Το αν εισαι καλος η κακος τραγουδιστης ειναι ενα θεμα υποκειμενικο.

Αλλα κατ' εμε και ο καλος κ ο κακος τραγουδιστης οσον αφορα ηλεκτρονικα οργανα  κ εξοπλισμο {στην περιπτωση σου μικροφωνα} εχει αναγκη καλυτερης ποιοτητας οργανα..αρα για αυτους κατα την γνωμη μου Gear matters.

 
Το θεμα που ανοικτηκε, εν πολλοις, αφορα το εαν ή οχι ενα ακριβο μικροφωνο/ συστημα προενισχυσης θα βοηθησει εναν μετριο τραγουδιστη.

 
Ε τότε γιατι ενα shure sm στα 100 ευρω θεωρειται απο τα στανταρ και πιο αξιοπρεπη μικροφωνα ασχέτως δυνατοτήτων/τεχνικής του τραγουδιστη?

Ενα καλο/ακριβο μηχανημα δεν διορθωνει/βοηθαει κατα τη γνωμη μου. Παλι φαλτσο θα ακουστει με περισσοτερη διάυγεια. 

 
Ε τότε γιατι ενα shure sm στα 100 ευρω θεωρειται απο τα στανταρ και πιο αξιοπρεπη μικροφωνα ασχέτως δυνατοτήτων/τεχνικής του τραγουδιστη?

Ενα καλο/ακριβο μηχανημα δεν διορθωνει/βοηθαει κατα τη γνωμη μου. Παλι φαλτσο θα ακουστει με περισσοτερη διάυγεια. 
Δεν ειπα να βγεις με neumann μικροφωνο για να κανεις Live..αλλα δεν θα βγεις κ με Noname κινεζικο μικροφωνο απο ηλεκτρονικαδικο σωστα?

Ενα καλο/ακριβο μηχανημα δεν διορθωνει/βοηθαει κατα τη γνωμη μου. Παλι φαλτσο θα ακουστει με περισσοτερη διάυγεια. 
εδω συμφωνουμε απολυτα.

Στην δικη μου περιπτωση για να καταλαβεις δεν θα εδινα ποτε λεφτα για ηλ τυμπανα της Millenium οταν το ακριβοτερο σετ της σειρας ειναι το φτηνοτερο της roland.

Απλα...δεν παιζει το ιδιο..δεν  ακολουθησει το παιξιμο μου το ιδιο..

Για αυτο διαφοροποιηθηκα αναμεσα σε φυσικα κ ηλεκτρονικα οργανα.

Αν παρατηρησεις, οσοι μιλανε για ηλεκτρονικα οργανα λενε οτι πραγματικα gear matters.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα επιχειρήσω κι εγώ μια απάντηση στο θέμα. 

Νομίζω ότι δεν μπορούμε να πούμε απλά χέρι ή εξοπλισμός. Θα ταν εύκολο να πούμε το ένα ή το άλλο αλλά τα πράγματα και οι επιλογές των μουσικών κάνουν το ζήτημα πιο δύσκολο. Μερικές σκεψεις

1) όπως προαναφερθηκε στην ηχογραφηση μίξη και παραγωγή  ο εξοπλισμος κάνει πολυ μεγάλη διαφορα όπως προαναφερθηκε. Όποιος ασχολειται έστω και ερασιτεχνικά το καταλαβαινει. Η ψυχική απόλαυση να ακούς κάτι που έγραψες καλύτερα σου δίνει κίνητρα να γίνεις πιο ικανός και τεχνικά. 

2) φυσικά ένας καλός κιθαρίστας βγάζει ήχο και από φτηνότερα μηχανήματα αλλά δεν είναι όλες οι μουσικές καρφί στον ενισχυτη. Υπάρχουν και διαφορετικά γούστα που απαιτούν κάποιο εξοπλισμο

3) ακόμα κι ένας καλός κιθαρίστας πολύ πιθανό κάποια στιγμή φτάνει σε τέλμα χωρίς να ανανεώνεται. Ναι είναι πιθανόν η ανανέωση του εξοπλισμού να σε πάει σε άλλους δρόμους. Φυσικά αν δεν ξέρεις να τον χρησιμοποιείς........ 

4) δεν ξέρω τι εννοούμε όταν λέμε καλό χέρι στην κιθάρα. Υπάρχουν τραγούδια και κιθαριστικες στιγμές τίγκα στην τεχνική που αφορούν μια ελίτ τεχνικών κιθαριστων και αντίστοιχα πιο απλά μοτίβα αλλά πολύ εμπνευσμένα και αφορούν πολλούς. Δεν ακυρώνεται ούτε το ένα ούτε το άλλο. Αλλά στη σημερινή εποχή η έμπνευση δεν είναι μόνο τεχνικό κομμάτι. Στη σημερινή εποχή κατά τη γνώμη μου η έμπνευση και η δημιουργία πάει πακέτο με την εξέλιξη του ήχου γενικοτερα. Δλδ με λίγα λόγια η έμπνευση η ικανοτητα ο εξοπλισμός η συναναστροφη με άλλους μουσικούς η επαφή με τις εξελίξεις στην μουσική τεχνολογία κ.α.  ειναι πράγματα που αλληλοδιαπλεκονται. 

5) τέλος και αντίστροφα δε σημαίνει ότι κάποιος αν δεν έχει ταλέντο πρέπει να αρχίζει να αγοράζει για να το αποκτήσει. Αλλά δεν πιστεύω ότι αν κάποιος που  δεν εχει ταλέντο θα συνεχίζει να το κάνει αυτό μακροχρόνια. 

Αυτά τα ολίγα. Δεν γράφω και συχνά. 

 
11 λεπτά πριν, Superfunk είπε

Να κλείσει το θέμα παρακαλώ


E εντάξει.

 Περιαυτολογώντας και σε εμένα κάπως έτσι συνέβη.

 Η πρώτη μου εμπειρία με τη μουσική ήταν με το πιάνο και την κλασσική μουσική και όταν βρέθηκε μπροστά μου ένα συνθεσάιζερ (έχω ξανααναφέρει την ιστορία, ενα DX7II) και άρχισα να παίζω άλλαξαν όλα και άρχισα να ενδιαφέρομαι για τους ήχους, να φτιάχνω ήχους, να γίνω αυτόνομος συνθετοπαραγωγός. Και ΕΓΙΝΑ!!!!!!

Τι θα ήμουν χωρίς τον εξοπλισμό και την καπιταλιστικού τύπου εξελικτική του πορείας αφού κάποια στιγμή οι αγορές αποφάσισαν πως πρέπει να είναι εύχρηστος, ευρέως διαδεδομένος και προσιτός για όλους παντού? Ε?

 Και όσο έπεφτε στα χέρια μου πιο εξελιγμένος εξοπλισμός στο βάθος του χρόνου τόσο καλύτερα πήγαιναν τα πράγματα και τόσο καλύτερα πράγματα ΠΑΡΗΓΑΓΑ.

 So it matters to me.

 #MeeToo

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 
..ο Angus διαλέγει 12-13 κεφαλές απο 62 Marshalls για την περιοδεία, και αλλάζει λάμπες ανά 3-4 shows! ?




 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top