bloody_sunday είπε:
Ο Fuller πρέπει να ήταν ο πρώτος (ή από τους πρώτους, εν πάσει περιπτώσει) που είχε σκεφτεί ένα κυκλωματάκι για να μην ακούγεται το pop στο άνοιξε-κλείσε του true bypass διακόπτη... αληθεύει; Έκανες το ίδιο;
να σου πω την αληθεια δεν γνωριζω κατι σχετικο. Απο την ενασχοληση μου με τις κατασκευες και απο οσο εχω "κυκλοφορησει" στην DIY community, το κλασσικο anti-pop ειναι οι pull-down resistors μπροστα απο τον input cap και μετα τον output, αν "χωραει"... Αυτο που λες, αν υπαρχει, μου διαφευγει.
Μηπως εννοεις το millenium bypass? (αυτο σιγουρα δεν ειναι του Fuller)
anyway... :-\
Άλλη ερώτηση: ποια βελτίωση βλέπεις στην χρησιμοποίηση πυκνωτών που δεν χρησιμοποιούνται συνήθως σε πετάλια αλλά σε ηλεκτρικές κιθάρες;
Θα το ελεγα καλυτερα, πυκνωτες που χρησιμοποιουνται σε ...ενισχυτες.
Λοιπον αυτο που
βλεπω ειναι "καλυτερη" ποιοτητα ηχου. Και εννοω καλυτερη για τα δικα μου αυτια. Αυτο βεβαια δεν προκυπτει απο default θεωρηση, αλλα απο "εξαντλητικα" πολλες φορες Α/Β(/C/D...) tests. Και αυτο που μετραει για μενα ειναι ο καθαυτο ηχος και οχι οι ταμπελες. Δηλαδη θα βαλω στο κυκλωμα αυτο που μου ακουγεται καλα και οχι αυτο που ειναι πιο "εξωτικο" η ακριβο. Εχει τυχει
πολλες φορες πανακριβα υλικα να μενουν στο κουτι και τη θεση τους να παιρνουν
ευτελη ταπεινα υλικα απο την τοπικη αγορα...
Αλλα οπως και να το κανουμε, μερικα πραματα ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ. Θα μου πειτε γιατι δεν τα βαζουν οι κατασκευαστες στα δικα τους πεταλια;
Σκεφτειτε ομως και το κοστος. Αλλο ειναι π.χ. ενας πυκνωτης να κοστιζει καποια λεπτα και αλλο ειναι να κοστιζει 15 και 20 ευρω το κομματι...
Επισης υπαρχει και η ειδοποιος κατ' εμε διαφορα. Τα δικα μου πεταλια τα φτιαχνω εγω για τις δικες μου ηχητικες απαιτησεις. Ειναι κατι σχετικο με τα απλα κουστουμια του εμποριου και τα Τailored 8) που φτιαχνουν οι μαστορες της Saville row... Τα μεν ειναι φτιαγμενα για να ικανοποιουν οσο το δυνατον περισσοτερους, τα δε ειναι φτιαγμενα για εναν!...
Καποιοι θα πουν (ευλογα ισως) "κουστουμι το ενα, κουστουμι και τ'αλλο"...
Αλλοι ομως εκτιμουν τη διαφορετικοτητηα και την προσαρμογη στις ιδιαιτεροτητες του καθενος. Ειναι θεμα αξιολογησης της λεπτομερειας. Καποιοι την ασπαζονται και την αναζητουν και καποιοι την προσπερνουν, χωρις να σημαινει οτι η μια ή η αλλη ομαδα εχει απολυτο δικιο ή αδικο...
Τέλος: το mosfet που έβαλες έχει μεγαλύτερο κομπρεσσάρισμα στον ήχο; Δοκίμασε να φτιάξεις το Fulltone Fat Boost II (για παντρειά αποκλειστικά με την στρατ και τον Twin όμως, όχι με humbuckers), σου το εγγυώμαι ότι θα ξετρελαθείς...
Τα Mosfets ειναι συνδεδεμενα με τετοιο τροπο που να λειτουργουν ως διοδοι. Αυτο που τα διαχωριζει απο τις "κοινες" διοδους ειναι το πιο "γλυκο" κατωφλι. Η πιο ομαλη μεταβαση απο την κατασταση αποκοπης στην κατασταση αγωγης.
Κατι τετοιο στα αυτια μας ηχει ως κλιπαρισμα αντιστοιχο με αυτο των λυχνιων, γι' αυτο και αρκετοι τα προτιμουν.
Βεβαια υπαρχουν διαφοροι τροποι να συνδεθουν τα mosfets για να λειτουργησουν ως διοδοι και γενικως να υλοποιησουν ενα clipping section. Αν θελετε μπορω να τα αναλυσω για future reference...
Οσον αφορα στο fatboost, εχω ηδη φτιαξει το πεταλι πανω στο οποιο βασιστηκε ο fuller για να κανει το δικο του.
Ειναι ενα ωραιοτατο boost (κτηνωδες θα ελεγα) που βαζει και λιγο "χρωμα" στον ηχο. Ειναι σχετικα ευκολο να γινει.