1. H 4C ειναι ενα κολπο για να χρησιμοποιεις τα εφφε μονο της πεταλιερας με τον αληθινο ενισχυτη.
Παρακαμπτεις με λιγα λογια τις προσομοιωσεις των ενισχυτων της πεταλιερας, οταν εχεις ενα καλο ενισχυτη που θελεις να χρησιμοποιησεις αυτον αντι των προσομοιωσεων.
Η πεταλιερα εχει καποιες προσομοιωσεις απο stomp boxes (πχ compressor wah overdrive analog chorus κλπ) που κανονικα μπαινουν πριν τον προενισχυτη (ενος ενισχυτη) και καποια ψηφιακα εφφε (πχ delay reverb) που μπαινουν μετα τον προενισχυτη. (στη λουπα send return)
Με τη μεθοδο αυτη στελνεις τα stomp να περασουν απο τον προενισχυτη του ενισχυτη σου, μετα αυτος γυριζει το σημα πισω στα ψηφιακα εφφε της πεταλιερας, η οποια ξαναστελνει στον τελικο ενισχυτη πλεον (του ενισχυτη) το τελικο ηχητικο σημα, για να το ενισχυσει και να βγει στα μεγαφωνα.
Το μονο μειονεκτημα ειναι οτι οι αληθινοι ενισχυτες ειναι συνηθως μονοφωνικοι, οποτε δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις stereo τα εφφε, οπως θα εκανες με σκετη την πεταλιερα, παίρνωντας το σημα απο τα stereo output της σε ενα mixer.
Πρεπει να εχεις δυο ενισχυτες για stereo effects ή ενισχυτη με stereo τελικο για να "παιξουν" τα stereo effects left right.
Ο τονος που παιρνεις ομως, ακομα και mono, σε αποζημιωνει γιατι ειναι "ενισχυτιλα" κανονικη.
Αυτα τα ακους μονο με τα αυτια σου βεβαια real time.
Στο ηχογραφημενο αποτελεσμα, δεν φαινονται πολυ οι διαφορες, οταν κανεις χρηση των προσομοιωσεων των ενισχυτων της πεταλιερας, αντι του αληθινου ενισχυτη.
Iδιως αν αυτος που ηχογραφει με αληθινο ενισχυτη δεν εχει καλο χωρο και μικροφωνα ή και δεν ξερει να μικροφωνιασει εναν ενισχυτη, το αποτελεσμα με την πεταλιερα connect στο μιξερ ειναι καλυτερο γιατι ειναι πιο ευκολο.
2. Αυτη που εβαλες (hd500) ειναι απο τις καλυτερες μεχρι 500e και κανει αυτα τα πραγματα πολυ καλα.