- Μηνύματα
- 22,382
- Πόντοι
- 2,148
Ενα βιντεάκι σχετικά με το πως έφτιαξα το κομμάτι μου με τίτλο Spaces στον τελευταίο διαγωνισμό noizlock
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κατάλαβα τι σκέφτεσαι για εμένα λολ. Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν
και όντως είχα την εντυπωση πως το είχα ξαναδεί, αλλά λέω δεν θα θυμάμαι. \πολύ ενδιαφέροντα και ενθαρρυντικά αυτά που γράφετε και σας ευχαριστώ, βέβαια θα ήταν πολύ περισσότερο ενθαρρυντικά για μένα αν διαπιστώνατε και εσεις (όπως διαπίστωσα και γω μόλις τώρα που άνοιξα τον υπολογιστή) ότι ....το λινκ που σας έβαλα ήταν από εντελώς άλλο άσχετο παλιό μου βίντεο. ? ?
Οπότε παραθέτω το σωστό (που είναι το 2ο) για να επανορθώσω.
Οι σκέψεις μου σχετικά με την όλη διαδικασία πιό μετά καθώς πάω να ρίξω 2 6άρια και να βγάλω βόλτα τα ζώα μου.
(και είπα και εγώ πόσο πιό μαζεμένο το θέλει πιά ο @yameth 8 λεπτά είναι όλο κι όλο για ένα κομμάτι 3 λεπτών ?)
Γι αυτό μου φάνηκε πολύ οικεία η φωνή.
βλέπω το δεύτερο πάντως τώρα που κάνω κοιλιακούς και λίγη αερόβια στο σάκο
εγώ έχω να πω πως μου αρέσει να βλέπω ιδιαίτερα φίλους του φόρουμ πως δουλεύουν στη μουσική και να μιλάνε γι αυτό.δεν θυμάμαι να άλλαξα φωνή τελευταία ?
κοίτα μη χάσεις καμιά νότα...! (εκτός αν σε εμπνέει έτσι)
τον Γιάννη που μου είπε ένα θεϊκο πριν 8-10 χρόνια που άλλαξε ριζικά τον τρόπο που φτιάχνω ενορχηστρώσεις για να ακούγονται σωστά
Αυτό θα το κρατήσω για την πάρτη μου.Μοίρασου και εμάς την σοφία σου!!
Παρόλα αυτά, το είδα. Και, για να πω την αλήθεια, μου άρεσε σαν παρουσίαση. Θα το ήθελα πιο λεπτομερές ως προς την αρμονία. Ας πούμε, ένα overview των τονικών κέντρων στην αρχή. Φυσικά, τα ονόματα των ακόρντων. Μια κουβέντα για τα βασικά μοτίβα. Τέτοια πράγματα. Βέβαια, δεν ξέρω ποιο είναι το target group που έχεις στο μυαλό σου, θεωρώ όμως πως οι πιο πάνω αναφορές θα το διεύρυναν.Γενικά, δεν βλέπω τέτοιου είδους βίντεο.
Θα μπορούσες να πεις και κάτι τα time signatures, πχ πως σπας το δεκάρι κλπ. Θέλω να πω, υπάρχουν πολλές τεχνικές λεπτομέρειες που έχουν ενδιαφέρον.Τώρα που το ξαναβλέπω, καταλήγω ότι χρειάζεται οπωσδήποτε σενάριο για τέτοιες δουλειές.
Υπάρχουν πράγματα που ήθελα να προσθέσω, όπως και άλλα που όντως τα είπα αλλά σε λήψεις που πήγαν στα σκουπίδια λόγω προβλημάτων, πχ χτύπησε τηλέφωνο, πέρασε ο παλιατζής, κόλλαγε ο υπολογιστής και άλλα φαιδρά και ωραία.
Εκείνο που ήθελα να προσθέσω είναι ότι για την διαδοχή των βασικών ακόρντων είχα στο μυαλό μου ένα πολύ παλιό κομμάτι που λέγεται The breeze and I ή ακόμα καλύτερα την εκτέλεσή του από τον διάσημο πιανίστα Carmen Cavallaro, με τίτλο Andalusia. Αυτό είναι στο κλασικό ισπανικό στυλ C-C# και στην συνέχεια πηγαίνει Dm και επιστρέφει πίσω στο C μέσω G. Εγώ προτίμησα να το έχω ακόμα πιό λιτό επιστρέφοντας από το Dm σε C#-C.
@pipityri
εδιτ... γράφαμε μαζί ...
Θα μπορούσες να πεις και κάτι τα time signatures, πχ πως σπας το δεκάρι κλπ. Θέλω να πω, υπάρχουν πολλές τεχνικές λεπτομέρειες που έχουν ενδιαφέρον.
Ολα αυτά τα ωραία θα μπορούσαν να είναι μέρος του κλιπ. Με σενάριο και μεστό λόγο δεν χρειάζεται να τραβήξει υπερβολικά πολύ. Επιπλέον, όποιος το δει, στο τέλος θα φύγει έχοντας μάθει κάτι , έχοντας πάρει κάποιο ερέθισμα....ένα νέο voicing, ένα ρυθμικό, κάτι. Υποθέτω πως όσοι βλέπουν συστηματικά τέτοια βίντεο, το αναζητούν αυτό.Όπως είπα πιό πάνω, ενώ ήθελα να αναλύσω αρκετά, στην πορεία διαπίστωνα ότι αν το έκανα θα έφτιαχνα ένα βίντεο πάλι στα 20 λεπτά, και έβαζα φρένο.
Πάντως μαθημένος από τα πολύ παλιά με παράξενα time signatures και αλλαγές, αυτό το εξέλιξα αρκετά ενστικτωδώς, καθώς διαμόρφωνα το θέμα και προσπαθώντας να διατηρήσω την αίσθηση του απρόσμενου, δηλαδή να ξαφνιάζω τον ακροατή αρκετά συχνά κόβωντας καταλήξεις του ή μεγαλώνοντας σε αξίες κάποιες νότες του θέματος.
Για τον λόγο αυτό ήθελα να ξεφύγω από τις βασικές δομές του flamenco και του τραγουδιού που ανέφερα, και μετά από το Dm (που ήδη σε εκείνο το κομμάτι ήταν μια ...παρέκκλιση) δεν ήθελα να το στείλω πίσω στο C δια της παραδοσιακής G μεθόδου, αλλά να ξαφνιάσω πάλι ελαττώνοντας και την Dm....
δεν ξέρω πόση θεωρία έχει αυτό, διότι είναι ....αυτοδίδακτη....?
Αυτό ήθελα να πω στο προηγούμενο μου ποστ.Τώρα που το ξαναβλέπω, καταλήγω ότι χρειάζεται οπωσδήποτε σενάριο για τέτοιες δουλειές.
Αυτό ήθελα να πω στο προηγούμενο μου ποστ.