1. Ετσι για όποιον ενδιαφέρεται (ακόμα... μετά την χτεσινή αντιπαράθεση)
2. στο 9ο μέτρο υπάρχει το ακόρντο GCEADG που αναλύεται σε δυο τριάδες GCE ADG ονομαστικά C/G και Α11sus4 όπως προτάθηκε από τα βοηθήματά μου και σαν σύνολο C6/9 ή
3. (εδώ αρχίζει το ενδιαφέρον)
Em11#5/C ή
Am11/C ή
D9/11sus2/C (το «αμαρτωλό» sus2) ή
G6/9sus4/C ή
σύμφωνα με το Cubase Amin11/G.
4. Στη συνέχεια στα μέτρα 10-13 παίζονται τα C/G με εναλλαγές A11sus4 και F/A και στα 14-18 Dm/A με εναλλαγές A11sus4 και F/A. Τελος στα 18-22 C/G με εναλλαγές A11sus4 και F/A.
Πάμε στην ουσία λοιπόν.
1. Πάντα ενδιαφέρομαι, και όσον αφορά στην "αντιπαράθεση" μόνο ωφέλιμη μπορεί να είναι όταν γίνεται καλόπιστα, όπως και η κάθε κριτική.
2. Αυτό είναι το ψωμί, αλλά πρόσεξε ...
Αυτό το "Α11sus4" είναι λάθος. Δεν υπάρχει τέτοιο ακκόρντο.
Ή θα είναι sus4 (δηλαδή η 4η έχει αντικαταστήσει την 3η) ή θα είναι 11ης (δηλαδή η 11η που είναι η 4η θα έχει προστεθεί στην συγχορδία υπάρχουσας της 3ης).
Το ADG αν το δει κανείς με τονικό κέντρο το A, είναι ένα A7sus4.
3. Εδώ δεν αρχίζει το ενδιαφέρον, αρχίζει το πλάτειασμα. Δεν πας να κάνεις μάθημα αρμονίας, λέγοντας πώς θα μπορούσε κανείς να αντιμετωπίσει κάθε συγχορδία.
Το θέμα είναι να πεις πώς την ακούς/αντιμετωπίζεις εσύ.
Το τι άλλο θα μπορούσε να είναι, άφησέ το για αυτούς που θέλουν να το ψάξουν μόνοι τους.
Περιττό, κουραστικό, άχρηστο και ενέχει και τον κίνδυνο να πετάξεις και καμιά πατάτα κατά λάθος.
4. Όλα αυτά θα παρουσιάζονταν καλύτερα αν περνούσε ένα score-όχαρτο από κάποιο μέρος της οθόνης που να τα δείχνει, χωρίς να τα λες/γράφεις έτσι χύμα.
Θα ήταν πιο ξεκάθαρα και λιγότερο κουραστικά.
Αυτά από μένα σε μια προσπάθεια να βοηθήσω αν θέλεις, έτσι ώστε να είναι καλύτερο το επόμενο.