δρομολόγηση rack σε amp

sultan of string

Εξαιρετικό μέλος
Μηνύματα
22,255
Πόντοι
2,148
Βασικά συγνώμη για τον τίτλο, ίσως είναι λίγο ασαφής...

όμως θα σας εξηγήσω...

Μέχρι να καταλήξω (και αν) σε ένα μικρό λαμπάτο ενισχυτή για χρήση σπιτιού ακούω και παίζω γενικά από τα monitor με τα οποία ηχογραφώ, αφού έχω δρομολογήσει την κιθάρα μου μέσα από έναν λαμπάτο προ soldano και σχεδόν κανένα πετάλι και κυρίως ένα lexicon reverb σε φέτα και σπανίως ένα mxr delay system II σε ένα πολυκάναλο μίξερ Roland που μετά πάνε στην κάρτα ήχου για ηχογράφηση, αλλά και μετά έξοδο από μια Line out προς ενεργά monitor.

Από μια έξοδο του Roland στέλνω στη είσοδο ενός μικρού τρανζιστοράτου practice amp  της Samick.

Το πρόβλημα είναι το εξής....

Ο μικρός σαμίκος παίζει μια χαρά (του έχω αλλάξει και το κορεάτικο μεγάφωνό του με ένα celestion) όταν βάλω την κιθάρα καρφί πάνω του. Ήχος γεμάτος με λογικά χαμηλά για το μεγεθός του και ισχύ. Όμως καρφί, χωρίς κανένα εφέ.

Όταν όμως έρθει το σήμα σε επίπεδο line από τον Roland στον samick  αυτό που βγαίνει από τον ενισχυτάκο (γιατί από τα μόνιτορ βγαίνει ΟΚ) είναι ψόφιο και κύρια άμπασο.

Το ερώτημα είναι πως θα μπορούσα να  προσαρμόσω την είσοδο του ενισχυτή που προφανώς είναι hι Ζ σε Line?

 
dimsonic είπε:
.........ακούω και παίζω γενικά από τα monitor με τα οποία ηχογραφώ, αφού έχω δρομολογήσει την κιθάρα μου μέσα από έναν λαμπάτο προ soldano και σχεδόν κανένα πετάλι και κυρίως ένα lexicon reverb σε φέτα και σπανίως ένα mxr delay system II σε ένα πολυκάναλο μίξερ Roland που μετά πάνε στην κάρτα ήχου για ηχογράφηση, αλλά και μετά έξοδο από μια Line out προς ενεργά monitor.

Από μια έξοδο του Roland στέλνω στη είσοδο ενός μικρού τρανζιστοράτου practice amp  της Samick.........
  Sorry Δημήτριε που δεν έχω να σου προτείνω κάποια λύση όσον αφορά το "προβλημά" σου, αλλά μήπως είναι καιρός να "ανακαλύψεις" το Guitar rig για τις ηχογραφήσεις σου.......?  ::)      και να αφήσεις ήσυχο τον Samick............. :-[
 
Εαν εχει η κονσολα σου insert στο mic παρε απο εκει εξοδο.....

 
cigaret13 είπε:
  Sorry Δημήτριε που δεν έχω να σου προτείνω κάποια λύση όσον αφορά το "προβλημά" σου, αλλά μήπως είναι καιρός να "ανακαλύψεις" το Guitar rig για τις ηχογραφήσεις σου.......?  ::)      και να αφήσεις ήσυχο τον Samick............. :-[
ο ήχος που παίρνω και θέλω είναι 90% καθαρός.

Οπότε δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι προσομοιώσεις.

Ήδη στην αλυσίδα είναι και το v amp pro της behringer που παρά τα χρόνια του μπορεί να βγάλει μερικούς ήχους προσομοίωσης, αλλά και αυτό χρησιμοποιείται 90% καθαρό με μόνο ώρες ώρες κάποια modulation.

Για το rig ίσως μελλοντικά. Αλλά θέλω μετά από τα χρόνια που έχω ασχοληθεί ΕΝΑΝ ήχο κυρίως και καθαρό. Και προς εκεί προσανατολίζομαι.

Τον σαμικ τον βάζω μόνο για να διαχωρίζω πολλές φορές από αυτό που έρχεται από το daw έτσι ώστε να νιώθω την κιθάρα να βγαίνει και έξω από το mix.

Το πρόβλημα κύρια είναι ότι όλο το σύστημά μου είναι (μετά την κιθάρα και ένα πετάλι od) ρακάτο και line. Συνεπώς δεν μπορεί να πάει σε είσοδο κιθάρας σε ενισχυτή. Μόνο σε ενεργά. Και έτσι βγαίνει από τον ενισχυτή ψόφιο και με χαλασμένο eq.

Αυτό που ζητάω είναι μια προσαργμογή εξόδου Line σε υψηλής αντίστασης.

 
triangle είπε:
Εαν εχει η κονσολα σου insert στο mic παρε απο εκει εξοδο.....
αυτή εδώ είναι

roland-m-12e-212785.jpg


νομίζω παίρνω από κάποιο monitor out.

 
Αν έχει ο Soldano έξοδο thru, πάρε αυτήν για τον Samick.

Δες τι επιλογές σου δίνει ο Soldano. Ποιο μοντέλο είναι; Πως συνδέεται στον μείκτη;

Απο τον Roland δοκίμασε να πάρεις σήμα απο το Send Aux.

Εναλλακτικά απο κάποιο Insert.

Αλλά είναι Line mixer για keyboards και εφέ. :-\

Πες μας και την ακριβή συνδεσμολογία. πχ κιθάρα>soldano>κλπ.

 
Τωρα που το σκέφτομαι μπορείς να χρησιμοποιήσεις κι ένα DI ανάποδα. Απο Lo σε Hi.

Αλλά αυτό συνήθως έχει XLR Lo και η κονσόλα σου δεν έχει τέτοια επιλογή οπότε θα πρέπει να βαλεις μετατροπέα σε καρφί.

Και μετά ένα DI μπορεί να κοστίζει όσο ο Samick... οπότε δεν το προτείνω. Εκτός και αν σου φανεί χρήσιμο και στα live. Καλό είναι να υπάρχει ένα.

Ιδανικά θα σου έλεγα να κοιτάξεις τις επιλογές monitoring του Soldano.

 
Μπραβο,αυτο που λεει ο yameth.Κατι σαν αυτο δηλαδη που ειναι και φτηνο για να δοκιμασεις...Db-01 Di-box Παθητικο Μετατροπεας Line Σηματος ΣΕ MIC - Επαγγελματικος ηχος (PER.502723).      Για να γλιτωσεις τον ανταπτορα απλα θα φτιαξεις το καλωδιο απο xlr σε καρφι...Στο ιντερνετ το δειχνουν παντου,ευκολο....Δεν χανεις τιποατα να δοκιμασεις,ποιο πολλα θα φτιαξει παρα θα χαλασει...

 
λοιπόν....

γενικά πως πάει...

Κάτσε γιατί δεν είναι εύκολο..... (και τα αλλάζω κάθε τόσο...  ;D)

όλα ξεκινάνε από τον v amp της behringer. (δεν θέλω σχόλια είναι εξαιρετικό εργαλείο.  :P)

εκείνος παίρνει

α. είτε το βύσμα της κιθάρας καθαρό από μια έξοδο του line selector ls-2 της Boss

β. είτε το βύσμα από την άλλη έξοδο αφού έχουν παρεμβληθεί δυό OD.

(συνήθως είναι OFF)

ο v amp παίζει ρόλο βασικού προ και κουμανταδόρου σε 90% των περιπτώσεων σε bypass όλων των simulation. Δηλαδή μόνο modulation κρατώ (και αν, καθώς ήδη αυτά τα έχω και μετά στο lexicon). ο v amp δουλεύεται με midi footswitch για επιλογή preset ήχων (κύρια modulation και ένα βρωμοpreset) volume + wah pedal.

Στην λούπα του μπαίνει ο soldano  sp77 II. Για όταν θέλω λαμπάτο ήχο (σχεδόν πάντα δηλαδή).

Μετά πήγαινε στο MXR delay system II που τωρα είναι εκτός γιατί θέλουν λίγο κούνημα τα τσιπάκια μνήμης του στις βάσεις τους.

Μετά σε rack κουρδιστήρι Boss tu50, μετά compressor limiter cl-50 Boss, parametric EQ pq-50 Boss που συνήθως είναι εκτός.

Μετά οι stereo έξοδοι του v amp πάνε σε δυό εισόδους του mixer (M-12e) και από εκεί από send effect στο reverb Lexicon mx200, του οποίου οι έξοδοι γυρνάνε σε άλλες δυό εισόδους του mixer και μπλεντάρονται. Η master έξοδος του mixer πάει στην focusrite για ηχογράφηση και αναπαραγωγή σε ενεργά fostex.

Από μια send aux στέλνω στην είσοδο του samick.

Προφανώς όλα είναι σε level line και έτσι το σήμα που παίρνω από τον samick (παράλληλα με αυτό που βγαίνει από τα ενεργά), είναι ψόφιο από συχνοτικό επίπεδο. Διότι προφανώς δεν οδηγείται σωστά η είσοδος.

Γενικά παίζω στο 90% καθαρά ή με ελάχιστο modulation, πάντα με reverb.

Στις σπάνιες περιπτώσεις θα βάλω λιγο OD ή κάποιον έτοιμο simulation amp-cabinet από τον v amp από τους πολύ λίγους που έχω φτιάξει.

Live δεν προβλέπονται.

Ούτε θα βγεί ποτέ ο samick από το σπίτι. Μόνο για καμιά πρόβα σπάνια.

όταν λοιπόν κοτσάρω την κιθάρα καρφί στον samick ακούω ικανοποιητικό ήχο συχνοτικά, αλλά προφανώς κατάξερο αφου δεν υπάρχει κανένα εφέ.

Όταν θέλω μαζί με τα μόνιτορ να πάρω κάτι έξτρα από τον ενισχυτάκο σύμφωνα με αυτά που ξέρω ότι μπορεί να δώσει το ηχειο του, χάνω χαμηλές, απίστευτα.

Δεν ξέρω αν είναι κατανοητό....  ::)

 
έχω ένα τέτοιο.

23812202.jpg


από κάπου θα μου έμεινε....

να το δοκιμάσω?

δηλαδή τα di δουλεύουν και ανάποδα?

 
Είσαι πολύ 90'ς ρε φίλε. :laugh: Πρέπει να βγεις να παίξεις κανα live, να έχεις τριβή και να έρθεις στο σήμερα, που εδω που τα λέμε είναι σαν να είσαι πίσω στα '70'ς! Πάρ' το σαν συμβουλή απο ένα συνομήλικο. ;)

Επίσημα χρειάζεσαι ένα ReAmping DI. Κάτι που παίρνει το Line level και το κάνει Hi-Z.

Ανεπίσημα όμως εγω το έχω κάνει με ένα Radial J48 DI ανάποδα.

Αν έχεις χρόνο δοκίμασε το με το δικό σου. Μια χαρά DI είναι.

Εχεις και τα Sends του VAmp βέβαια. Δες μήπως έχουν περισσότερο juice.

Αλλιώς στείλε απο το LS-2. Φτιάξε μια λούπα.

Αλλά πολλή βαβούρα για λίγο βάθος και... τσόρους. ;D

 
dimsonic είπε:
Δεν ξέρω αν είναι κατανοητό....  ::)
Όλα αυτά για το σπίτι? :o :o

Δηλαδή βρε παλικάρι, εσύ έχεις δώσει περισσότερα χρήματα για καλώδια, από όσα έχεις δώσει για τον Soldano. :D

 
yameth είπε:
Είσαι πολύ 90'ς ρε φίλε. :laugh: Πρέπει να βγεις να παίξεις κανα live, να έχεις τριβή και να έρθεις στο σήμερα, που εδω που τα λέμε είναι σαν να είσαι πίσω στα '70'ς! Πάρ' το σαν συμβουλή απο ένα συνομήλικο. ;)

Επίσημα χρειάζεσαι ένα ReAmping DI. Κάτι που παίρνει το Line level και το κάνει Hi-Z.

Ανεπίσημα όμως εγω το έχω κάνει με ένα Radial J48 DI ανάποδα.

Αν έχεις χρόνο δοκίμασε το με το δικό σου. Μια χαρά DI είναι.

Εχεις και τα Sends του VAmp βέβαια. Δες μήπως έχουν περισσότερο juice.

Αλλιώς στείλε απο το LS-2. Φτιάξε μια λούπα.

Αλλά πολλή βαβούρα για λίγο βάθος και... τσόρους. ;D
είμαι 90'ς?

αυτό τώρα υποθέτω βρισιά είναι ε?  ::)

ότι είμαι στα 70'ς ναι....αυτό ισχύει σε πολλά επίπεδα.

....

live....δεν νομίζω να ενδιαφέρεται κανείς...  (ίσως ο Φώτης....  ;D)

Πλέον παίζω για τον εαυτό μου. Και όσο μ αντέξει κι αυτός.

Από το LS-2 τί να στείλω?

πάλι Line θα είναι όταν πια είναι wet....

 
fusiongtr είπε:
Όλα αυτά για το σπίτι? :o :o

Δηλαδή βρε παλικάρι, εσύ έχεις δώσει περισσότερα χρήματα για καλώδια, από όσα έχεις δώσει για τον Soldano. :D
για το σπίτι....

αφού δε μ αφήνει η γυναίκα μου να βγώ...  ::)

Τα περισσότερα καλώδια τα έφτιαξα μόνος μου...

Ο soldano είναι κληρονομική και συναισθηματική αξία...  ;)

 
dimsonic είπε:
αφού δε μ αφήνει η γυναίκα μου να βγώ...  ::)
Έβαλα και pos. Μέχρι και 12 άτοκες πλέον. Σκέψου το διαζύγιο.  ;D

 
LK είπε:
Έβαλα και pos. Μέχρι και 12 άτοκες πλέον. Σκέψου το διαζύγιο.  ;D
μωρέ κατάλαβα εγώ γιατί δεν παντρεύεσαι...

για να έχεις να δειγματίζεις στους εν δυνάμει πελάτες....  ;D

 
dimsonic είπε:
μωρέ κατάλαβα εγώ γιατί δεν παντρεύεσαι...

για να έχεις να δειγματίζεις στους εν δυνάμει πελάτες....  ;D
Ε ναι. Φαντάζεσαι να μουν π.χ στη φυλακή;  ;D ;D ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
LK είπε:
Έβαλα και pos. Μέχρι και 12 άτοκες πλέον. Σκέψου το διαζύγιο.  ;D
"Θέλεις να πάρεις κι άλλη κιθάρα και δεν ξέρεις Pos να το πεις στην γυναίκα σου?

Δεν σ' αφήνει η γυναίκα σου να βάλεις τον ενισχυτή πάνω από το 1 και δεν ξέρεις Pos θα ... την πείσεις?

Ο LK ξέρει Pos.

Με ένα τηλέφωνο, θα σου πει Pos μπορείς να κάνεις πια, ότι δεν σου επέτρεπε η γυναίκα σου να κάνεις.

LK.

Τώρα, και με 12 άτοκες δόσεις, και .... μάθε Pos."

;D ;D ;D ;D ;D

 
LK είπε:
Έβαλα και pos. Μέχρι και 12 άτοκες πλέον. Σκέψου το διαζύγιο.  ;D
  Επειδή με ενδιαφέρει, 2-3 ερωτησούλες.....  Οι 12 άτοκες, μόνο με πιστωτική να υποθέσω... :P  Για 36, έστω έντοκες, υπάρχει κάποιο πλάνο;  ::)  Τα γραμμάτια (έστω συναλαγματικές τραπεζών) τα έχεις σκεφτεί;  :-X
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top