δειξτε τα εφφε σας...

brain_g

Νέο μέλος
Μηνύματα
140
Πόντοι
16
να δουμε λοιπον τι κουπακια παταει ο καθενας... ποσταρετε μια αντιπροσωπευτικη φωτο απο τα εφφε σας... ειτε ειναι πεταλια ειτε rack... καντε και μια συντομη περιγραφη της ροης του σηματος για να παιρνουμε ιδεες...

η σειρα ειναι

κιθαρα- tuner (προσωρινα μεχρι να στηθει και το rack)- dunlop wha- masotti overdrive- ibanez ts9-lovepedal karl fuzz-boss digital metalizer-tc nova system (με boss fv500 expression)-eventide modfactor-eventide timefactor- mesa boogie studio 22+

trex fuel tank για την τροφοδοσια των πεταλιων και evidence καλωδια με Νeutric βυσματα. το tc και τα eventide συνδεονται με midi ωστε να αλλαζουνε ταυτοχρονα τα preset....

...και το rack ετοιμαζεται συντομα!!! ;D ;D ;D ;D

 
Kανείς δεν "έφαγε πόρτα". Έχουμε ξαναπεί ότι το γεγονός ότι μερικά θέματα έχουν ξανασυζητηθεί στο παρελθόν δεν σημαίνει

(α) ότι δεν μπορούμε ή ότι "απαγορεύεται" να τα συζητήσουμε πάλι, ειδικά αν υπάρχει γόνιμο έδαφος για περαιτέρω συζήτηση,

(β) ότι θα αρνηθούμε να απαντήσουμε σε μια τυχόν απορία συνφορουμίτη, με την προϋπόθεση βέβαια ότι θα έχουμε τον χρόνο να παραπέμψουμε οι ίδιοι σε αποτελέσματα της αναζήτησης προηγουμένων ποστ που διέφυγαν της προσοχής του.

 
εγω θα κανω "σεφτε" στο thread του brain_g...    ;D

αν και εχω ...αρκετα πεταλια, παιζω κυριως μ' αυτα:  (τον τελευταιο καιρο)

rig.jpg


DIY Wah, DIY Resonance (parked Wah), DIY Uni-Vibe, Stock FD-II, DIY OCD, DIY Thor (Marshall amp soundalike).

Τα καλωδια ειναι ολα george L's.

 
...θα είχε πιο πολύ πλάκα (και ενδιαφέρον...ώστε να ξεφύγει το πράγμα από την απλή - αλλά πάντα ευπρόσδεκτη ;) - οπτική τέρψη) να εξηγεί ο καθένας το signal chain του (όπως έκανε ο brain_g) , τι τον οδήγησε τελικά σε αυτή την σειρά (μπας και πάρουμε καμμιά ιδέα) και επίσης μια μικρή περιγραφή του πως χρησιμοποιεί τον κάθε επεξεργαστή (...μετά την φωτό του Γιάννη με το Eventide δεν μπορώ να πω πλέον πεταλάκια :)) και πιθανούς συνδυασμούς....

Νομίζω έτσι θα αποκτήσει μια μοναδικότητα το θέμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό ;)

....πάω να βγάλω πεταλο - φωτογραφίες τώρα  ;D ;D ;D ;D

 
να εξηγεί ο καθένας το signal chain του
σωστος.. ;)

η δικη μου φιλοσοφια ειναι η ...κλασσικη modern country φιλοσοφια αν και αυτα που παιζω ουδεμια σχεση εχουν με country... ;D

παντα θαυμαζα τον τεραστιο ΚΑΘΑΡΟ ηχο που εχουν οι κιθαρες σε αυτη τη μουσικη οποτε ψαχνοντας εμαθα οτι πολυ απλα μπορουσα και εγω να τα καταφερω.

τα συστατικα του ειναι τα εξης:

ενας καλος λαμπατος ενισχυτης με εξαιρετικο ΚΑΘΑΡΟ ηχο,ενα "σοβαρο μεγαφωνο" (τουλαχιστον 4 φορες μεγαλυτερο σε wattage απο τον ενισχυτη),ΛΟΓΙΚΗ ενταση (το πολυ στο 3 δηλ.) .

εχοντας εναν τετοιο ενισχυτη το αμεσως επομενο σταδιο ειναι να "ταϊσεις" την εισοδο του με ενα "ανδρικο" δυνατο και ΚΑΘΑΡΟ σημα το οποιο μεταφραζεται σε Fender style ΜΟΝΟΥΣ μαγνητες με ΧΑΜΗΛΟ output & εναν "διαφανο" κομπρεσορα με το sustain ΧΑΜΗΛΑ & το level να δινει 4 db παραπανω.

ετσι πετυχαινω ΔΥΝΑΤΟ ,γεματο και ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ ηχο ο οποιος μετα "χρωματιζεται" ανετα με overdrive,distortion,modulation & οτιδηποτε αλλα εφε.

ο λογος που κατεληξα στην Tonelab ειναι οτι ολα της τα εφε (και τα "βρωμικα" της) ακουγονταν πολυ πιο "καθαρα","λεπτομερη" & "μουσικα" απο τα πεταλακια μου και βεβαια οτι εχει τρομακτικες δυνατοτητες eq που ειναι και το Α & το Ω σε αυτο που ζηταω. ;)     ενω κανει και ενα εκπληκτικο buffering σε σχεση με το direct σημα και βεβαια με το σημα που ειχα μεσα απο τα 234 πεταλια που χρησιμοποιουσα.

ο EH BF ειναι χαλαρα ο καλυτερος comp που εχω χρησιμοποιησει και βεβαια ενας εκπληκτικος προενισχυτης ο οποιος δινει απιστευτη χροια στο original σημα (καταλαβα με αλλα λογια γιατι ο Γκιιλμορ εχει σαν "βαση" του ηχου του τον αρχαιο Alembic προενισχυτη που χρησιμοποει εδω και χρονια μπροστα απο ολο το rig του)

 
Οπως λοιπον προτεινε ο Νικοδημος, εξηγω:

Τα drive δεν τα χρησιμοποιω μαζι, απλα τα εχω για να παιρνω διαφορετικες "γευσεις" βρωμιας.

Και φυσικα εχοντας τον 5καθαρο Twin ως βαση, μπορω να προσθαφαιρω βρωμιτσες. (ΠΟΤΕ high gain_μονο για χαβαλε εις βαρος των γειτονων)  ;D

Το Thor δινει μια (πολυ πειστικη) marshall χροια στο σημα και παιζει πολυ ωραια με το Wah και το Uni-Vibe.

Το OCD το χρησιμοποιω ως επι το πλειστον ως booster/fattener γιατι με την εικονιζομενη κιθαρα κανει εκπληκτικο καθαρο boost, ενω με αλλες το παει προς early breakup προσθετοντας παχος γενικα στο σημα.

Το Fulldrive το χρησιμοποιω οταν θελω να προσθεσω τον κλασσικο "πατημενο" ηχο των screamers. Το δουλευω κυριως σε flat mids ή vintage Mode. Για τα δικα μου γουστα το μονο πεταλι που μ' αρεσει πριν το FD-II ειναι το Wah (και το resonance wah ειναι ουσιαστικα).

Για παρα πολυ καιρο το ειχα να δουλευει στα 18V, αλλα μετα την προσθηκη του OCD το ξαναγυρισα στα 9 γιατι ετσι ταιριαζει καλυτερα στα νεα δεδομενα.

Το Uni-Vibe παιζει καλυτερα σκετο, ή με resonance/Wah πριν και το Thor μετα. (αυτο δουλευει στα 24V)

Το Wah εχει διαφορες customιες οπως η επιλογη αναμεσα σε 4 πηνια.

Αυτα ειναι: το σπανιο πλεον Fulltone (εκ-πλη-κτι-κο), ενα Banzai (Πολυ αερατο/καθαρο) και δυο fasels (κοκκινο και κιτρινο με μαγνητη).

Στο 98,5% των περιπτωσεων παιζω με το fulltone και τις υπολοιπες με το Banzai και σπανιοτερα με τα fasels.

Υπαρχει διακοπτης που προσθετει μεσαια, ποτενσιομετρο που μεταβαλει το Q (το πως "αρπαζει" το wah), καθως και διακοπτακι που ενεργοποιει ενα φιλτρακι που κανει bypass μια ελεγχομενη ποσοτητα πριμων για πιο οργανικο/φυσικο ηχο. (not bad...)

Θα συμφωνησω με τον SF περι low output single coil μαγνητων, ως πηγη σηματος.  8)  (η 335 αναπαυεται στη θηκη μονιμως)... 

Κομπρεσσερ δε χρησιμοποιω, αν και εχω φτιαξει εναν κλωνο του Ross (+Mods) και εναν κλωνο του orange squeezer.

Καμια φορα τα βαζω στο rig, αλλα δεν ειναι σταθερα μεσα.

αυτα εν ολιγοις...    (...και προς στιγμην  ;D )

 
PB250006.jpg


Η σειρά σύνδεσης είναι:

- πρώτο το jam fuzz (πολύ επικίνδυνο να μπεί μετά απο άλλα  ;D ;D )

- jam compressor (δεινόσαυρος) και απο εκεί στον jam dan comp

- jam wah

- το παλιό (περαν της 20ετίας) rat μου

- jam multi pedal που περιλαμβάνει 2 tube dreamer (ένα low, ένα high), τρέμολο, AB switch και clean booster

- boss rt-20 rotary

- boss bf2 flanger

- boss fv50L volume pedal (που στέλνει και απο ξεχωριστή έξοδο στο κουρδιστήρι)

- boss re-20 space echo (αριστέρα, εκτός flight case φαίνεται και το expression pedal)

- και τελευταίο το boss ls2 για να οδηγώ διαφορετικά level σήματος στον ενισχυτη

Ουσιαστικά, αυτό που χρειάζομαι πάντα είναι:

- πολλές διαφορετικές στάθμες καθαρού (ή και βρώμικου) ήχου, γιαυτό και οι 2 κομπρέσορες που συνδιαζόμενοι (και ιδίως όταν χρησιμοποιώ single coil μαγνήτες) κάνουν θαύματα! Γιαυτό επίσης και τα 2 διαφορετικά boost.

- πολλές διαφορετικές χροιές overdrive, γιαυτό και τα 4 διαφορετικά drive (χώρια το drive του rotary!!), καθώς επίσης και διαφορετικά level παραμόρφωσης

To delay είναι βασικότατο εργαλείο και το expression απαραίτητο. Το rotary (ιδίως το γρήγορο) είναι το βασικό μου modulation και το flanger πολύ πιο σπάνια... όλα (πλην του fuzz) οδηγούνται απο one spot.

Κάποιες φορές χρησιμοποιώ και άλλα πετάλια, αλλά αυτό είναι το στάνταρ setup!

 
....τελικά είχα φωτογραφίες (είναι λίγο arty...για την σελίδα του studio...ελπίζω να μην είναι πρόβλημα αυτό ;))

Κατ'αρχάς πρέπει να πω πως το συγκεκριμένο σεταπ υπάρχει για να καλύψει 2-3 διαφορετικές "μουσικά" καταστάσεις

pedals2008.jpg


...έχουμε και λέμε λοιπόν...η σειρά έχει ως εξής

TS9 -> Fulltone Ultimate Octave -> Moogerfooger LowPass -> Z.Vex FuzzFactory -> CTC Dr.Boogie -> RAT II ->

EHX MicroSynth -> Moogerfooger Murf -> Moogerfooger FreqBox -> T.Rex Tremolo -> EHX MemoryMan -> Boss DD3

-> EHX HolyGrail

Η σειρά είναι λίγο μπέρδεμα με το σήμα να πηγαινοέρχεται αναμεσα στα 2 board αλλά επειδή χρησιμοποιώ τα moogerfoogers και σε άλλα πράγματα είναι αναγκαστικό...παρ'όλα αυτά βοηθάνε αρκετά τα loops του warwick...το όλο σετάπ είναι αρκετά ήσυχο (εντάξει όταν παίζουν ταυτόχρονα CTC & RAT υπάρχει ένα "θεμα"...αλλά εμένα δεν με χαλάει...να μην πω οτι μου αρέσει αυτός ο "αέρας" ;D).

Μου αρέσει πολύ το πως επιδράει το gain stage του Moogerfooger LowPass μπροστά από τα 2 overdrive και ειδικά από το CTC....

Στην direct έξοδο υπάρχει ένα tuner ενώ τα moogerfooger έχουν προσαρμοσμένα expression pedals (2 για τα LowPass & FreqBox και ένα για το envelope του Murf) συν ένα tap switch για το tempo του Murf

Σε ότι αφορά το θέμα γκάζι οι συνδιασμοί που χρησιμοποιώ είναι το CTC μόνο του, το CTC μαζί με το TS9 σε ρόλο boost  και τέλος το CTC μαζί με το RAT (βγάζουν ένα παχύ πηχτό χάος που σε συνδυασμό με το LowPass είναι ότι πρέπει για postrock υπερβολές ;D ;D)

Αυτό βέβαια είναι ένα σετάπ για "ζωντανές" καταστάσεις...σε ηχογραφήσεις όλα τα drive (με εξαίρεση τα fuzz) παίρνουν πόδι....και απλά επιλέγω ενισχυτή. Το ίδιο ισχύει και σε ότι αφορά το delay & reverb τα οποία αντικαθίστανται από ένα AKG BX5 Spring Reverb ένα Rolland Space Echo και ένα Dynacord analog Echo....

σε ότι αφορά ενισχυτές για live χρησιμοποιώ το JTM45 ενώ για recording.....παίζει ανά περίπτωση ;)

ampsBW.jpg


ααααα τα καλώδια ανάμεσα στα πετάλια είναι ότι πιο φτηνιάρικο υπάρχει, τα οποία αγοράζω σε μεγάλες ποσότητες και με το πρώτο "χρατς-χρουτς" τα αλλάζω ;D ;D ;D ;D ;D...εξαιρούνται αυτά που πηγαίνουν από το ένα board στο άλλο και αυτά που πηγαίνουν σε ενισχυτή και κιθάρα τα οποία φτιάχνω εγώ ;)

 
nikodemos είπε:

::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

[move]ζητω η tonelab!!!![/move]

ρε θηριο καταρχην δεν μπερδευεσαι εκει περα.....και μετα πως τα κουβαλας ολα αυτα?

 
...με συγχωρείτε όλοι εσείς...με όλα αυτά δεν παθαίνετε ηλεκτροπληξία?!!!!!!!

 
marathon είπε:
...με συγχωρείτε όλοι εσείς...με όλα αυτά δεν παθαίνετε ηλεκτροπληξία?!!!!!!!
;D ;D ;D ;D στο καλο σου μεσημαριατικο!!!!!

 
nikodemos είπε:
Κατ'αρχάς πρέπει να πω πως το συγκεκριμένο σεταπ υπάρχει για να ...έχουμε και λέμε λοιπόν...η σειρά έχει ως εξής

TS9 -> Fulltone Ultimate Octave -> Moogerfooger LowPass -> Z.Vex FuzzFactory -> CTC Dr.Boogie -> RAT II ->

EHX MicroSynth -> Moogerfooger Murf -> Moogerfooger FreqBox -> T.Rex Tremolo -> EHX MemoryMan -> Boss DD3

-> EHX HolyGrail
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ αλλά υπάρχει ένα "λάθος" με την τοποθέτηση του Fuzz Factory (όχι μόνο δική μου γνώμη αλλά και της πλειοψηφίας των χρηστών του, όπως και του ίδιου του εφευρέτη-designer). Πρέπει απαραιτήτως να βρίσκεται αμέσως μετά τους μαγνήτες της κιθάρας, όπως βεβαίως και σχεδόν όλα τα fuzz. Ο ήχος του ζημιώνεται αν δεν συμβαίνει αυτό, και επιπλέον παύει να "ακούει" τις μικρές αλλαγές στα vol και tone pots της κιθάρας. Άλλαξέ του θέση και ίσως το εκτιμήσεις περισσότερο!

Κατά τα άλλα, εντυπωσιακότατο σετάπ, ειδικά με τα "εργοστάσια παραγωγής ήχων" Moog...  :)

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top