Δυτικός vs ανατολικός κόσμος, πάμε καλά?

Για να επιστρέψουμε στο θέμα.

Οι κιθάρες (το πιάνο, τα τύμπανα...κ.ο.κ) εκτός από μουσικά όργανα , είναι και έπιπλα.

Τα έπιπλα (έργα τέχνης) δε (μαζί με τα ρούχα) είναι τα κατεξοχήν προϊόντα  με υπεραξία.

Συνεπώς πληρώνεις design , φήμη, όνομα, αξία μεταπώλησης .....κ.ο.κ.

Δεν είναι "εργαλεία ".

Αν τα βλέπεις ώς τέτοια , πάρε το φθηνότερο (ειδικά σε ηλεκτρική κιθάρα) και θα κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου. ...αλλά δεν είναι εκεί (μόνο) το νόημα.

Άλλο να έχεις στο σαλόνι σου μια stratocaster του 54 και άλλο μια harley benton.

Είναι σαν να λέμε το ίδιο είναι ένας πίκακας του Πικάσο με μια ζωγραφιά από το αφισόραμα, που ναι (αν τα δεις και αυτά σαν "εργαλεία", π.χ. να καλύψουν μια τρύπα σε έναν τοίχο) την ίδια δουλειά θα κάνουν.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είναι σαν να λέμε το ίδιο είναι ένας πίκακας του Πικάσο με μια ζωγραφιά από το αφισόραμα, που ναι (αν τα δεις και αυτά σαν "εργαλεία", π.χ. να καλύψουν μια τρύπα σε έναν τοίχο) την ίδια δουλειά θα κάνουν.
Έστω ότι αυτή είναι η διαφορά μιας harley benton με μία custom shop Fender. 

Όμως για αυτούς που δεν είναι φανατικοί οπαδοί μιας μάρκας, η διαφορά των οργάνων made in USA με όλα τα υπόλοιπα μέρη τον κόσμο έχει μειωθεί πολύ. Αρα αν ο Πικάσο σου πουλάει τον πίνακα του πέντε εκατομμύρια ευρώ και ο Παπαδημητρίου 2.000 ευρω και το μάτι σου δε μπορεί να καταλάβει τη διαφορά, γιατί να τα δώσεις;

 
Έστω ότι αυτή είναι η διαφορά μιας harley benton με μία custom shop Fender. 

Όμως για αυτούς που δεν είναι φανατικοί οπαδοί μιας μάρκας, η διαφορά των οργάνων made in USA με όλα τα υπόλοιπα μέρη τον κόσμο έχει μειωθεί πολύ. Αρα αν ο Πικάσο σου πουλάει τον πίνακα του πέντε εκατομμύρια ευρώ και ο Παπαδημητρίου 2.000 ευρω και το μάτι σου δε μπορεί να καταλάβει τη διαφορά, γιατί να τα δώσεις;
1. Καταρχάς σε ένα έμπειρο μάτι (χέρι) οι διαφορές είναι κατανοητές.  (και άλλο να βλέπεις έναν πίνακα ζωγραφικής από κοντά και άλλο σε φωτογραφίες......(δεν καταλαβαίνεις τίποτα από τις τελευταίες).

2. Αν δεν υπήρχε ο ΠικάσοΣ (έχει σημασία κυρίως το ΠΟΤΕ το έκανε και φυσικά το ΤΙ έκανε) δεν θα υπήρχε ο Παπαδημητρίου (υπαρκτός είναι αυτός; αν ναι, ας με συγχωρέσει δεν τον ξέρω). Κατ' ακολουθία αν δεν υπήρχε ο Leo ή ο Les , πολύ πιθανό το μόνο έγχορδο που θα ξέραμε ακόμα είναι το μπουζούκι (μπορεί και όχι , αλλά δεν θα μάθουμε ποτέ) .

Αυτά είναι 2 επιχειρήματα (υπάρχουν κι άλλα) που δικαιολογούν το αυξημένο κόστος, αλλά αυτά είναι και μετρήσιμα σχετικά. .

Τώρα αν με ρωτάς προσωπικά (και όχι γενικά),, αν τα είχα, θα τα έδινα.

Δεν τα έχω ούτε για Πικάσο αυθεντικό, ούτε για statocaster του 54.

Παρ΄όλα αυτά ούτε με χαλάει που έχουν όσο έχουν, ούτε ότι τα δίνουν κάποιοι που τα έχουν.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σε κάθε περίπτωση καλό θα ήταν να διασαφηνίσουμε τους όρους που κάνουμε την κουβέντα.

Αν το πάμε στο "¨όλα είναι μάταια" και στο "δεν θέλει και πολλά ο άνθρωπος για να ζήσει", η αλήθεια είναι ότι έτσι είναι..... ψωμί και νερό χρειαζόμαστε μόνο.

Στα λυμένα και αυτό.

 
Συμφωνώ και με το Λάκη από πάνω αλλά π.χ. το γεγονός ότι πωλούνται (πανάκριβα) επίτηδες φθαρμένα όργανα, είναι μια διαστροφή άνευ προηγουμένου. Και το λέω εγώ που μου αρέσουν όλα αυτά. Δηλαδή αν πηγαίναμε στα τέλη τις δεκαετίας του 1950 στο εργοστάσιο της Fender και τους δείχναμε τι πωλείται τώρα και σε τι τιμές, θα έπεφτε επικίνδυνο για την υγεία τους γέλιο.

Το γεγονός ότι οι ηλεκτρικοί έγχορδοι (τουλάχιστον) έχουμε μια ανωμαλία στον εγκέφαλο η οποία γίνεται προϊόν ακραίας εμπορικής εκμετάλλευσης ενώ πολλοί από εμάς γνωρίζουμε ότι πρόκειται για ανωμαλία, και δε μας νοιάζει, αποτελεί ιδανικό πεδίο κοινωνιολογικής μελέτης. 

 
Συμφωνώ και με το Λάκη από πάνω αλλά π.χ. το γεγονός ότι πωλούνται (πανάκριβα) επίτηδες φθαρμένα όργανα, είναι μια διαστροφή άνευ προηγουμένου. Και το λέω εγώ που μου αρέσουν όλα αυτά. Δηλαδή αν πηγαίναμε στα τέλη τις δεκαετίας του 1950 στο εργοστάσιο της Fender και τους δείχναμε τι πωλείται τώρα και σε τι τιμές, θα έπεφτε επικίνδυνο για την υγεία τους γέλιο.

Το γεγονός ότι οι ηλεκτρικοί έγχορδοι (τουλάχιστον) έχουμε μια ανωμαλία στον εγκέφαλο η οποία γίνεται προϊόν ακραίας εμπορικής εκμετάλλευσης ενώ πολλοί από εμάς γνωρίζουμε ότι πρόκειται για ανωμαλία, και δε μας νοιάζει, αποτελεί ιδανικό πεδίο κοινωνιολογικής μελέτης. 
Προσωπικά εγώ όλα αυτά είμαι σε μια ηλικία και φάση (έχει σημασία αυτό) που τα θεωρώ μπούρδες.

Και τις κιθάρες και τους πικάσο.

Παρ΄' όλα αυτά , αν είχα τα λεφτά και μου περίσσευαν θα τα έπαιρνα.

Τουλάχιστον είναι χειροπιαστά και πολύ πιο καλά από άυλες λογιστικές εγγραφές ή χαρτιά (χαρτονομίσματα).

Από την άλλη σε καμία περίπτωση δεν θα τα έδινα ως αυτοσκοπό.

Π.χ. θα προτιμούσα να μην δουλεύω π.χ. 6 μήνες παρά να δουλέψω για να βγάλω $$$ να πάρω κάτι ακριβό.

 
αλλά π.χ. το γεγονός ότι πωλούνται (πανάκριβα) επίτηδες φθαρμένα όργανα, είναι μια διαστροφή άνευ προηγουμένου.


δεν ειναι κατι καινουργιο αυτο ,στην επιπλοποιία εφαρμοζεται εδω και πολυ καιρο....

ολοι για μια πατινα ζουμε ?

 
Εγω διαφωνω με τον LK, διαφωνω καθετα.

 ΟΚ, εχουν ενα καπελο τα μουσικα οργανα, αλλα δεν ειναι ΤΟΣΟ απατη οσο τα επιπλα,? τα επιπλα ειναι Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ της απατης, μιλαμε για κοροιδιλικι level 9000, το επομενο βημα ειναι οι πυραμιδες- αεροπλανακι και οι επιστολες του Ιησου.

 Επισης, ο Πικασο και οι κιθαρες του 50 πανε σε αλλη φαση, μιλαμε για συλλογες τεχνης και σπανιων αντικειμενων. Αυτο ειναι θεμα επενδυσης, δεν ειναι δηλαδη οτι θα παρεις την κιθαρα του 50 υπερπανακριβη γιατι ειναι υπερκαλυτερη απο μια καινουργια, ισα ισα μπορει να μην ειναι καν λειτουργικη. Ειναι αλλο ζητημα αυτο.

 Αλλα η standard USA strat που παει πλεον πανω απο 2 χιλιαρικα, εκει πληρωνεις τα καπελα. Ουτε συλλεκτικη αξια πληρωνεις ουτε καμια καλλιτεχνικη αξια, πληρωνεις καθαρα το ονομα.

 
 Αλλα η standard USA strat που παει πλεον πανω απο 2 χιλιαρικα, εκει πληρωνεις τα καπελα. Ουτε συλλεκτικη αξια πληρωνεις ουτε καμια καλλιτεχνικη αξια, πληρωνεις καθαρα το ονομα.
Σε αυτές πληρώνεις αξία μεταπώλησης .....και ενδεχόμενη συλλεκτική αξία.

Φυσικά μπορεί να πέσεις έξω και στα δύο...αλλά έτσι είναι ο καπιταλιΖμός που λέει και ο Μπάϊτενζ...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Συμφωνώ
Reactions: manosx
 Εχουν οντως αξια μεταπωλησης, εχουν και πιθανη συλλεκτικη αξια, οντως. Εχουν ομως και ενα καπελο 30% που μπηκε απο την εταιρια πριν λιγo καιρο επιπλεον στο καπελο που ηδη ειχαν.

 Αρα ειναι τσιμπημενες και υπερτιμημενες. Αλλα εχουν και καποια πλεονεκτηματα.

 Το σημαντικοτερο για μενα ειναι το ψυχολογικο, ειναι μεγαλη υποθεση. Ξενοιαζεις ρε παιδακι μου, πας παρακατω. Λες τελος, οτι ηχο ειχα να παρω απο την κιθαρα τον πηρα, ας ψαξω τα υπολοιπα τωρα ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Εχουν οντως αξια μεταπωλησης, εχουν και πιθανη συλλεκτικη αξια, οντως. Εχουν ομως και ενα καπελο 30% που μπηκε απο την εταιρια πριν λιγo καιρο επιπλεον στο καπελο που ηδη ειχαν.

 Αρα ειναι τσιμπημενες και υπερτιμημενες. Αλλα εχουν και καποια πλεονεκτηματα.

 Το σημαντικοτερο για μενα ειναι το ψυχολογικο, ειναι μεγαλη υποθεση. Ξενοιαζεις ρε παιδακι μου, πας παρακατω. Λες τελος, οτι ηχο ειχα να παρω απο την κιθαρα τον πηρα, ας ψαξω τα υπολοιπα τωρα ?
Μα φυσικά είναι και ψυχολογικό.

Είπα αν δεις την κιθάρα μόνο σαν εργαλείο...η harley benton είναι άψογη.

 
Είπα αν δεις την κιθάρα μόνο σαν εργαλείο...η harley benton είναι άψογη.


Μόνο αν υποθέσουμε ότι είναι άψογη κατασκευαστικά, και με καλά υλικά hardware.

Γιατί αν είναι να την πας για refret, πλαναρίσματα, και να αλλάξεις γέφυρες, μαγνήτες, κλειδιά, ηλεκτρικά, nut, κλπ, θα σου βγει Les Paul στο τέλος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μόνο αν υποθέσουμε ότι είναι άψογη κατασκευαστικά, και με καλά υλικά hardware.
Άμα την έπιασω εγώ στα χέρια μου θα νομίζεις ότι έπαιζει ο Χέντριξ ο Τζίμμυ.

 
  • Haha
Reactions: fusiongtr
...και να αλλάξεις γέφυρες 
Οι γέφυρες φτιάχνονται, τα υπόλοιπα? θέλουν δουλειά.

%CE%93%CE%95%CE%A6%CE%A5%CE%A1%CE%91-%CE%A3%CE%95%CE%A1%CE%92%CE%99%CE%A9%CE%9D.jpg


 
  • Haha
Reactions: LK and fusiongtr
Οι γέφυρες φτιάχνονται, τα υπόλοιπα? θέλουν δουλειά.

Αυτή η γέφυρα μου είναι παντελώς αδιάφορη.

Στην Αθήνα οδηγεί δηλαδή στον πιο άχρηστο προορισμό αν με ρωτας .

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτή η γέφυρα μου είναι παντελώς αδιάφορη.

Στην Αθήνα οδηγεί δηλαδή στον πιο άχρηστο προορισμό αν με ρωτας .
Ναι αλλά πας (πήγαινες...) και σε προορισμό την Λάρισα μέσω αυτής...

 
Ναι αλλά πας (πήγαινες...) και σε προορισμό την Λάρισα μέσω αυτής...
Και τι να πάω να κάνω στη Λάρισα ρε παλικάρι;

"Σαράφη" έχει στα Τρίκαλα....και στην Νέα Υόρκη άμα λάχει.

 
Και τι να πάω να κάνω στη Λάρισα ρε παλικάρι;

"Σαράφη" έχει στα Τρίκαλα....και στην Νέα Υόρκη άμα λάχει.
Και στη Φωκίωνος Νέγρη.

 
  • Haha
Reactions: fusiongtr and LK
Παντως εγω αδερφια προσωπικα, οσες κιθαρες σκουεαρ η αλλες ανατολικες εχω παιξει (και εχω παιξει πολλες) σαν την φθηνοτερη αμερικανικη φεντερ, καμμια δεν ηταν. Μιλαμε για κιθαρες οπως τις περνεις απο το μαγαζι και οχι οπως τις τροποποιεις.

Κατα τα αλλα εγω ειμαι με το Σαμη τον Παραγκα.....

 
  • Συμφωνώ
Reactions: Superfunk

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα