G.K. the Greek είπε:
Εχω να προσθεσω το εξης:
Την κιθαρα που μπορω να παιξω τωρα, που εχω στα ποδια μου 10 πεταλακια, μπορουσα να παιξω και πριν απο καποια χρονια που επαιζα καρφι. Δε δισταζω να παραδεχτω πως πλεον κιθαρα παιζω ΚΑΙ για να καλυπτω το μικροβιο του GAS μεσα μου. Κοινως?
Δεν υπαρχει μεγαλυτερο σχολειο απο το ΚΙΘΑΡΑ...ΚΑΛΩΔΙΟ...ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ.
Πιο παλια που δεν ηξερα καν τι ειναι το delay και νομιζα πως το μονο πεταλακι που υπαρχει ειναι το metal zone (δεν κανω πλακα) ημουν μια χαρα και ειχα την καλυτερη εξελιξη.
Με το που αρχισουν να ασχολουνται με αγγελιες, τεχνοκρατικα θεματα noiz, thomann κτλ κτλ η συντριπτικη πλειοψηφια των κιθαριστων θα φορτωσει τη μελετη στον κοκορα και θα κοιταξει πως θα αποκτησει το ταδε overdrive, πως να βγαλει το δεινα ηχο του Edge κτλ κτλ κτλ...
Προς θεου λοιπον μη στρεψεις την προσοχη του μαθητη σε delay, reverb κτλ. Θα σου λεγα κιολας να τους αποτρεψεις..! Αν αρχισεις gear-συζητησεις τους 9/10 κλαφτους.
Γνωμη μου λοιπον η εξης. Ασε τον πιτσιρικα να μην ξερει ΚΑΝ τι ειναι το delay και πιαστον κανε τον ΣΩΣΤΟ ρυθμικα παικτη και υστερα ολα τ'αλλα. Ο τροπος σου με τα τραγουδια ειναι μια χαρα. Βρες και αλλους να σπας τη μονοτονια της μελετης.
Πες του ομως πως αν δεν εχει διαθεση να κανει μονοτονες ασκησεις να μην περιμενει θεαματικα αποτελεσματα.
Y.Γ. Το μονο απαραιτητο ''πεταλακι'' ειναι ο μετρονομος.