- Μηνύματα
- 139
- Πόντοι
- 16
Προφανώς έχουμε παρεξηγήσει ο ένας τα λεγόμενα του άλλου. Όταν λέω κάνω μάθημα σε κάποιον ΠΡΟΦΑΝΩΣ και μιλάμε κυρίως για παίξιμο. Από εκεί και πέρα, έξτρα από το μάθημα, και με δεδομένο ότι ο μαθητής έχει αρχίσει και ψιλοβαριέται τη μελέτη, του μιλάω για ήχο. Και δεν εννοώ ότι του δείχνω πώς να ρυθμίζει τα ντηλέη ή πως να πατάει το μέταλ ζόουν για να το ανοιγοκλείνει, αλλά στο τί κάνει το κάθε τί που βλέπει σε αυτά τα εφέ, και στο να γνωρίζει καινούργιους ήχους, που πιθανώς να μην έχει ακούσει/φανταστεί.
Δεν του αποθηκεύεις έτοιμους ήχους στις μπάνκες του, του δίνεις ερεθίσματα να ασχοληθεί ΚΑΙ με μια επιπλέον πτυχή του οργάνου του, και ας επιλέξει ο ίδιος αν θα σταθεί περισσότερο εκεί ή στο παίξιμό του, με την μπάντα του ή στο δωμάτιό του.
Θα ήθελα, αν δεν σου είναι κόπος, να μου απαντήσεις και στις ερωτήσεις μου. Επίσης, να ζητήσουμε και μια συγνώμη στο παιδί που του βιάσαμε το θέμα του με τα δικά μας, και από κάποιον μοντερέητορ να κάνει λίγη φασίνα εδώ μέσα. :-[ ;D
Δεν του αποθηκεύεις έτοιμους ήχους στις μπάνκες του, του δίνεις ερεθίσματα να ασχοληθεί ΚΑΙ με μια επιπλέον πτυχή του οργάνου του, και ας επιλέξει ο ίδιος αν θα σταθεί περισσότερο εκεί ή στο παίξιμό του, με την μπάντα του ή στο δωμάτιό του.
Θα ήθελα, αν δεν σου είναι κόπος, να μου απαντήσεις και στις ερωτήσεις μου. Επίσης, να ζητήσουμε και μια συγνώμη στο παιδί που του βιάσαμε το θέμα του με τα δικά μας, και από κάποιον μοντερέητορ να κάνει λίγη φασίνα εδώ μέσα. :-[ ;D