Descender

Σπύρος Χατζηαντωνίου

Jazzjoker

Ενωμοτάρχης
Μηνύματα
5,448
Πόντοι
1,058
Κατ' αρχήν χρόνια πολλά σε όλους.

Ακολουθεί ένα κομμάτι που έγραψα σήμερα κυρίως γιατί ήθελα να δοκιμάσω το καινούριο μπάσο μου. Το κομμάτι δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο αλλά είναι η πρώτη φορά που γράφω με πραγματικό μπάσο οπότε το 'χω καμάρι  ;D. Συγχωρέστε μου παρακαλώ την "αχρονία" αλλά ακόμη το συνηθίζω.

Να πω ότι το bass part είναι λουπαρισμένο αφού έγραψα λάιβ ένα ολόκληρο κύκλο του κομματιού που είναι ένα 24μετρο αν δεν κάνω λάθος. Είναι γραμμένο κονέκτ στην κάρτα και από πάνω έχει "πέσει" amplitube. Το μπάσο είναι ένα Squier Vintage Modified Jazz.


 
Άφησε τα "σούπα-μούπες" και βρες ένα "δυνατό" θέμα γιατί η αρμονία σκοτώνει.

Το παίξιμό σου εδώ είναι από τα καλύτερα (έχει "κάτι άλλο"), έχει δε κάτι σημεία που το φραζάρισμα μου λέει ότι ακούς και ίσως παίζεις και πιο jazz-fusion πράγματα τον τελευταίο καιρό.

Μεγειές το εργαλείο, ωραία ακούγεται.

Ωραίο όργανο το μπάσο ρε μαμώτο, έχω φάει κόλλημα τον τελευταίο καιρό.

Χρόνια Πολλά!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εξαιρετικός όπως πάντα!!Με 'γεια το μπάσο,ήδη το χαίρεσαι ακούω! ;D

Μου θύμισε κάτι από John Mayer!!Συγχαρητήρια και καλές γιορτές! :)

 
Χωρις να ξερω οτι ειναι δικο σου και βλεποντας τον τιτλο καπως

μου ηρθε οτι ειναι μεταλ το κομματι. ;D ;D

Τελικα ειχα δικιο,τωρα JJ και σε μεταλ!

Μα που ακουν αυτοι οι παραγωγοι φιουζιον κι εκει που δεν υπαρχουν. ??? ;D

Ωραιες πενιες,με'γεια και το "καμαρι"Σπυρο! :)

 
gvour είπε:
Χωρις να ξερω οτι ειναι δικο σου και βλεποντας τον τιτλο καπως

μου ηρθε οτι ειναι μεταλ το κομματι. ;D ;D
Να πω την αλήθεια μου, διαβάζοντας τον τίτλο κι εγώ το ίδιο σκέφτηκα!  ;D

Είναι πάρα πολύ ωραίο Σπύρο! Μπράβο!

Μεγειά και το εργαλείο! Ακούγεται πολύ ωραία. :)

Χρόνια πολλά και καλές γιορτές!

 
gvour είπε:
Μα που ακουν αυτοι οι παραγωγοι φιουζιον κι εκει που δεν υπαρχουν. ??? ;D
Είσαι παραποιητής ;D ;D των γραπτών μου, και για να μαθαίνεις κιόλας ;D, descender είναι ο καταβάτης ;D ;D φίλως.

Άκου εκεί metal. :D

 
Μεταλάδες όλο εκεί το μυαλό σας  ;D. Ο τίτλος είναι λογοπαίγνιο του μηνός που διανύουμε σε συνδυασμό με το κατέβασμα (descend) των συχνοτήτων λόγω μπάσου.

Πέραν αυτού καταλαβαίνω γιατί ο Φούζιος την ψιλοάκουσε  ;D. Το πρώτο αρμονικό βαμπ έχει μια τονική ασάφεια, πράγμα που βοηθά στο να παίξει κανείς διάφορα πράγματα. Εγώ επειδή επιμένω μπλουζ, παίζω κυρίως πεντατονικές αλλά διαφορετικών modes οπότε σε σημεία δημιουργείται η εντύπωση ενός ολίγον dissonant ακούσματος.

Κατά τ' άλλα, σας εύχομαι καλή πρωτοχρονιά και το 14 να φέρει μουσική ανάπτυξη γιατί απ' την άλλη χόρτασα και δε με ενδιαφέρει πια.

 
Παναθεμα σε Σπυρε.....  :D ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ.....  ;)

Δεν σχολιαζω καν το τι ακουσα σε τετοια ποσταρισματα εκτως απο εξερετικων περιπτωσεων που μου τρυπανε το αυτι.....

Φιλε γαμησε :o 8)

 
messalion είπε:
Φιλε γαμησε :o 8)
;D ;D ;D ;D

Χρόνια Πολλά Χρήστο!

Άντε και στα δικά σου! ;D ;D ;D

 
Μεγειά το μπασάκι που είναι δίδυμο αδερφάκι του δικού μου.  ;D

Τα είπαμε κι απο κοντά, τελείως διαφορετικό όργανο το μπάσο απο την κιθάρα, (και κανένας απο τους δυό μας δεν μπορεί να λέει ότι είναι μπασίστας) εδώ όμως φταίει και το drum tempo, στο οποίο θα έπρεπε μάλλον να φέρεις τις μπότες στα μέτρα του μπάσου ώστε να τονίζονται οι ίδιες αξίες.

The rest is excellent!  8)

 
Πολυ ωραιο Σπυρο!

Υποκειμενικες (εννοειται)παρατηρησεις με μεγαλο περιθωριο αντικειμενικου(εννοειται) σφαλματος διοτι ακουσα απο λαπτοπ.

Νομιζω οτι γενικα σου αρεσουν οι ''χωροι'' στην κιθαρα περισσοτερο απ οσο σηκωνει

μια ηχογραφηση με fixed drum track.

Πρεπει να φερεις πιο κοντα την κιθαρα στο διαθεσιμο drum track(ή το αντιθετο αν μπορεις) αλλα και γενικα να γινεις πιο φειδωλος στη χρηση reverb/delay.Ταπεινα νθεωρω οτι πρεπει να βαλεις τον εαυτο σου στη διαδικασια να στεγνωσεις τον ηχο σου απο χωρους και να αρχισεις να το συνηθιζεις.

Παν μετρον αχρηστον.

Eχεις καταφερει ενα πολυ καλο clean strat recording preset αλλα εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο.Πρεπει να δεις πως θα καλυτερεψεις τις αιχμες ιδιως οταν παιζεις με γεφυρα.

Εικαζω οτι το πολυ εφε (ριβερμπ)τις τονιζει ακομα περισσοτερο.Προτεινω να τολμησεις αλλαγη γωνιας του μικροφωνου αφου ξερεις την τωρινη αλλα και αφαιρεση των πολυ υψηλων που δε θα χαλασουν,αισθητα τουλαχιστον τον ''αερα'' των μονων.

Στις παραπανω αιχμες βεβαια οδηγει και το γεγονος οτι σου αρεσει να βγαζεις αρμονικες με καθαρο ηχο συχνοτερα του συνηθισμενου.. 8)

Το μπασο θελει δουλεια αλλα ειναι κατι που το μουσικο σου αισθητηριο θα κατακτησει.

Αν το κομματι ειχε μια γυναικεια σοουλ ροκ φωνη,θα εσκιζε...

Ωραιος!

 
longshadow είπε:
εδώ όμως φταίει και το drum tempo, στο οποίο θα έπρεπε μάλλον να φέρεις τις μπότες στα μέτρα του μπάσου ώστε να τονίζονται οι ίδιες αξίες.
Ναι Γιώργο είναι ένα θέμα αυτό. Το κοιτάζω.

Σταύρο κατ' αρχήν ευχαριστώ για το χρόνο που αφιέρωσες να ακούσεις και να γράψεις τις ακριβείς παρατηρήσεις. Απαντώ λοιπόν:

Περί χώρων: Γνωρίζω ότι το παρακάνω. Παρόλα αυτά ξέρω ότι σε μία μίξη αξίωσης airplay ας πούμε (την οποία φυσικά δε θα έκανα εγώ), τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο μαζεμένα. Πάντως θα δοκιμάσω πιο dry ρυθμίσεις όπως προτείνεις.

Περί αιχμών: Είναι κάτι που ενοχλεί κι εμένα και σκέφτομαι τρόπους αντιμετώπισης. Κατ' αρχήν, το φαινόμενο είναι πολύ πιο έντονο παίζοντας με τέλε και εντελώς καθαρό ενισχυτή (όπως και στο παρόν κομμάτι) και ειδικά στον πίσω μαγνήτη όπως αναφέρεις κι εσύ. Αυτό που επιτείνει το πρόβλημα είναι μάλλον το delay το οποίο είναι πετάλι ενώ κανονικά θα έπρεπε να είναι εφέ του daw και να μπει μετά την εγγραφή. Ο λόγος που γράφω με πετάλι είναι ότι δεν ηχογραφώ σχεδόν ποτέ πια με ακουστικά (δε με βολεύει καθόλου) και θέλω να ακούω delay την ώρα που παίζω.

Ένα άλλο θέμα είναι η τελεκάστερ με την οποία προφανώς δεν έχω αρκετή εξοικείωση ώστε να προσαρμόσω αναλόγως και το παίξιμό μου. Ειδικά ο bridge αποτελεί μια συνεχή πρόκληση. Πώς θα τον κάνω να μην τσιρίξει, πώς θα αποφύγω να ακούγεται η πένα και οι αιχμές στα πιο δυνατά χτυπήματα κλπ. Εν καιρώ θα κοιτάξω και το θέμα της τοποθέτησης των μικροφώνων που λες αλλά δε μου φτάνει να μην περνούν στην ηχογράφηση. Προτιμώ να καταφέρω να μην "παράγονται" καθόλου.

Ευχαριστώ άπαντες για την ακρόαση.

 
Jazzjoker είπε:
Ένα άλλο θέμα είναι η τελεκάστερ με την οποία προφανώς δεν έχω αρκετή εξοικείωση ώστε να προσαρμόσω αναλόγως και το παίξιμό μου. Ειδικά ο bridge αποτελεί μια συνεχή πρόκληση. Πώς θα τον κάνω να μην τσιρίξει, πώς θα αποφύγω να ακούγεται η πένα και οι αιχμές στα πιο δυνατά χτυπήματα κλπ. Εν καιρώ θα κοιτάξω και το θέμα της τοποθέτησης των μικροφώνων που λες αλλά δε μου φτάνει να μην περνούν στην ηχογράφηση. Προτιμώ να καταφέρω να μην "παράγονται" καθόλου.
 Κάνε μια δοκιμή. Με ένταση στο 1-2, βάζεις τα πρίμα στο 2 και τα μπάσσα στο 8, όσο ανεβάζεις ένταση, κατεβάζεις μπάσσα. Στη κιθάρα σε αυτή τη ρύθμιση ενισχυτή παίζεις με φουλ ένταση και απλά ρυθμίζεις ανάλογα με το μαγνήτη τα μπάσσα πρίμα της κιθάρας . Δεν ξέρω αν δουλέψει στη δικιά σου κιθάρα γιατί δεν έχουμε ίδιους μαγνήτες και την ημέρα που είχες έρθει σπίτι μου, ο ενισχυτής μου δεν είχε τη ρύθμιση που λέω.

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top