- Μηνύματα
- 1,080
- Πόντοι
- 36
Φαντασου τι γελιο εχει να πεσει οταν αναγνωρισεις για Πικασο τον...Μπιγκαλης.... ;D ;D ;DSuperfunk είπε:Μπιγκασος
Μπιγκαλης
Μπιγκιν Τζαπαν
Μπιγκσμπι Βιμπρατος
Μπιγκ Μπενης
Φαντασου τι γελιο εχει να πεσει οταν αναγνωρισεις για Πικασο τον...Μπιγκαλης.... ;D ;D ;DSuperfunk είπε:Μπιγκασος
Μπιγκαλης
Μπιγκιν Τζαπαν
Μπιγκσμπι Βιμπρατος
Μπιγκ Μπενης
Οχι αλλα αμα τα βαλεις εσυ θα ξερω γιατι λιποθυμησανε ;D ;D ;Dtrolley είπε:Dreamdancer, αν βάλουμε στη σειρά πέντε λιπόθυμα χάμστερ, εσύ θα καταλάβεις ποιο από τα πέντε σε θεωρεί μεγάλη φίρμα;
είμαι σίγουρος ότι έκλαψες, λιγάκι, όταν κόψανε την ΕΤ3blue monk είπε:δηλωνω λοιπον ευθαρσως οτι μπορω να ζωγραφισω καλυτερα απο το παρακατω εργο του Μοντριαν
....
το εφτιαξα πριν λιγο με photoshop, για της αναγκες αυτου το ποστ. Εντασσεται στην τεχνοτροπια του κυβισμου οπως και του Μοντριαν για να διευκολυνθει η συγκριση. Το εργο λεγεται ‘’3 λεπτα βοσκης’’, απο τα 3 λεπτα που μου πιρε να το φτιαξω… διαλεξα να αντιπαρατεθω με τον Μοντριαν γιατι μου φανηκε ευκολο θυμα, καθως ειμαι κλασεις ανωτερος, οπως ακομα και ενας βοσκος μπορει να διακρινει![]()
![]()
Πότε προλάβανε και την κόψανε ρε παιδιά;mustafank είπε:είμαι σίγουρος ότι έκλαψες, λιγάκι, όταν κόψανε την ΕΤ3
trolley είπε:Κοίτα, εγώ μία ταινία είχα δει με κάτι Έλληνες που είχαν πάει σε ένα πλανήτη και τους ΨΕΚΑΣΑΝ με ένα μαύρο τσιρλιό και μετά πέσανε σε κάτι βράχυα.
Εγω νομιζω οτι εισαι ετοιμος και για αντιπαραθεση με αυτον τον ασχετοδιαλεξα να αντιπαρατεθω με τον Μοντριαν γιατι μου φανηκε ευκολο θυμα, καθως ειμαι κλασεις ανωτερος, οπως ακομα και ενας βοσκος μπορει να διακρινει
Πλάκα πλάκα ο τυπάς έχει βοηθήσει πολύ κόσμο να την ψάξει με τη ζωγραφική - πρώτα με τον εαυτό τους και μετά γύρω γύρω...mustafank είπε:
Ο Mondrian δεν ήταν κυβιστής.Εντασσεται στην τεχνοτροπια του κυβισμου οπως και του Μοντριαν για να διευκολυνθει η συγκριση.
Άρα το παραπάνω καθιστά οιαδήποτε συζήτηση, άρθρο, δοκίμιο, βιβλίο από τους μικρούς αλλά και στοχαστές/φιλόσοφους/συγγραφικούς ογκόλιθους, περί "Τέχνης και Συναφών Αντικειμένων Συζητήσεων του Noiz", άχρηστα;Haris είπε:Αν ρωτήσεις κάποιον "τι είναι τέχνη;" και σου δώσει έναν σαφή, ολοκληρωμένο και στεγανό ορισμό, να είσαι σίγουρος ότι δεν έχει ιδέα για τι πράγμα μιλάει.
Αυτά ακριβώς, τίποταλλο.
Πρέπει όμως να ομολογήσεις ότι το συγκεκριμένο έργο του Μοντριαν είναι όντως ευκολότερο θύμα σε σχέση μ'αυτό του Καντίνσκι. Αν όμως το πάμε έργο-έργο τότε δεν είναι και δύσκολο να επιχειρηματολογήσουμε περί απλότητας και πόσο εύκολο είναι να κάνει και ένας άσχετος κάτι παρόμοιο. Το θέμα είναι να πάρεις την πλειοψηφία των έργων π.χ. του Μοντριαν και να αναλογιστείς αν μπορεί να τα κάνει και ένας "άσχετος". Μάλλον όχι. Και εκεί έγκειται η διαφορά μεταξύ ενός καλλιτέχνη και ενός καλαμπουρτζή, ο ένας είναι δραστήριος και έχει έργο πλούσιο και αναγνωρισμένο ο άλλος κάνει χαβαλέ και μετά πάει για μπύρες.Superfunk είπε:Εγω νομιζω οτι εισαι ετοιμος και για αντιπαραθεση με αυτον τον ασχετο
![]()
oχι οτι με καίει, αλλά το βρίσκω ανάλογο: Η πρόταση "δεν το καταλαβαίνω άρα είναι ανούσιο" υπονοεί οτι όλα τα πράγματα σε μια 1η ανάγνωση θα έπρεπε να προκαλούν το αναμενόμενο δέος. Έτσι, ευγενικοί άνθρωποι παραδέχονται οτι δεν βρίσκουν όμορφες τις δεσποινίδες της Αβινιόν, αλλά προσπαθούν να καταλάβουν ποιό ντιλ παίζει γιατί έχουν τη σεμνότητα να κατανοούν οτι κάτι θα ξέρει ο πολιτισμός που έφερε έτσι τα πράγματα.theoctapus είπε:το παράδειγμα με τον Αϊνστάιν δεν μπορεί να θεωρηθεί ανάλογο
Εγώ® e;ixa paei se ena sunedrio Νευροαισθητικής και ένας που ξέρει (σαν να λέμε ο Peter North της Νευροεπιστήμης) όταν ρωτήθηκε (μάλλον για χιλιοστή φορά) "τί είναι τέχνη;" απάντησε "αυτό που είναι μέσα σε μια γκαλερί τέχνης". Κυνικός αλλά σωστός : μια τέτοια απάντηση λήγει γρήγορα μια μη καταληκτική συζήτηση αφού ταιριάζει με υποσύνολα όλων των γνωστών απόψεων.Αν ρωτήσεις κάποιον "τι είναι τέχνη;" και σου δώσει έναν σαφή, ολοκληρωμένο και στεγανό ορισμό, να είσαι σίγουρος ότι δεν έχει ιδέα για τι πράγμα μιλάει.
Είπα, "σαφή, ολοκληρωμένο και στεγανό ορισμό". Που σημαίνει μία παράγραφο, βία δύο. Άντε, πιο πολύ βία (Τσακ Νόρις και βάλε), μία σελίδα.audiokostas είπε:Άρα το παραπάνω καθιστά οιαδήποτε συζήτηση, άρθρο, δοκίμιο, βιβλίο από τους μικρούς αλλά και στοχαστές/φιλόσοφους/συγγραφικούς ογκόλιθους, περί "Τέχνης και Συναφών Αντικειμένων Συζητήσεων του Noiz", άχρηστα;
Είναι καθαρά θέμα ειλικρίνιας. Ένα έργο μπορεί να μην το κατανοούμε αλλά ούτε και να μας προκαλεί κάποιο θαυμασμό σε οποιοδήποτε επίπεδο. Αν όμως υπάρχει μια σχετική ομοφωνία σε ένα πλήθος ανθρώπων η οποία έχει αντέξει μέσα στον χρόνο θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι κάτι μας διαφεύγει.blue είπε:Η πρόταση "δεν το καταλαβαίνω άρα είναι ανούσιο" υπονοεί οτι όλα τα πράγματα σε μια 1η ανάγνωση θα έπρεπε να προκαλούν το αναμενόμενο δέος. Έτσι, ευγενικοί άνθρωποι παραδέχονται οτι δεν βρίσκουν όμορφες τις δεσποινίδες της Αβινιόν, αλλά προσπαθούν να καταλάβουν ποιό ντιλ παίζει γιατί έχουν τη σεμνότητα να κατανοούν οτι κάτι θα ξέρει ο πολιτισμός που έφερε έτσι τα πράγματα.
Η διαφορά είναι ότι ενώ το bad art* υφίσταται το bad science δεν παίζει. Ή είναι σωστό ή αποδεικνύεται λάθος και το πετάμε στα σκουπίδια. Σπουδή χρειάζεται και στα δύο (το πόσο στο ένα και πόσο στο άλλο είναι υπό συζήτηση) η κρίση του αποτελέσματος όμως διαφέρει.Στην επιστήμη ισχύει το ίδιο, απλά με διαφορετικούς συντελεστές αναλογίας. Είναι πιο εύκολο να θεωρείς a priori διάνοια τον Einstein γιατί κυκλοφορεί μια βρώμα οτι η επιστήμη είναι πιο στιβαρή από την τέχνη, αλλά για να δεις το "περιεχόμενο" (χρησιμοποιώ τη λέξη που χρησιμοποιήθηκε στο θρεντ για το 4'33) της εξίσωσης του Einstein απαιτεί ανάλογη σπουδή με αυτή που απαιτείται για να δεις το "περιεχόμενο" του 4'33 ή των δεσποινίδων.
δεν διαφωνω καθολου..για αυτο και γελαω με αφορισμους του τυπου...ο Πικασσο φτιανει...τετραγωνακια και ο Νταλι...σπασμενα αυγα.... ;DΤο θέμα είναι να πάρεις την πλειοψηφία των έργων π.χ. του Μοντριαν και να αναλογιστείς αν μπορεί να τα κάνει και ένας "άσχετος"
Γαμάτο! Θα το λέω και εγώ!blue είπε:"τί είναι τέχνη;" απάντησε "αυτό που είναι μέσα σε μια γκαλερί τέχνης".
Και πως ξέρουν οι ιδιοκτήτες των γκαλερί τι να βάλουν στην έκθεση;blue είπε:"τί είναι τέχνη;" απάντησε "αυτό που είναι μέσα σε μια γκαλερί τέχνης".
Δεν θα μπορούσε να διατυπωθεί καλύτερα.blue είπε:Στην επιστήμη ισχύει το ίδιο, απλά με διαφορετικούς συντελεστές αναλογίας. Είναι πιο εύκολο να θεωρείς a priori διάνοια τον Einstein γιατί κυκλοφορεί μια βρώμα οτι η επιστήμη είναι πιο στιβαρή από την τέχνη, αλλά για να δεις το "περιεχόμενο" (χρησιμοποιώ τη λέξη που χρησιμοποιήθηκε στο θρεντ για το 4'33) της εξίσωσης του Einstein απαιτεί ανάλογη σπουδή με αυτή που απαιτείται για να δεις το "περιεχόμενο" του 4'33 ή των δεσποινίδων.