Κοίτα, ας πούμε ότι έχεις ένα πετάλι πχ Μπλιαχρινγκερ.
Και είναι....delay
2 πράματα μπορεις να κάνεις.
Α) να βάλεις καλώδιο απο την κιθάρα στο in του πετλιου και καλώδιο απο το out του πεταλιου στο input του ενισχυτή.Να έχεις μπροστά το πετάλι, δηλαδή να μεσολαβει ανάμεσα σε κιθάρα-ενισχυτή.
Β) να βάλεις καλώδιο απο την κιθάρα κατευθειαν στο input του ενισχυτή, καλώδιο στο send που θα πηγαινει στο ιν του πεταλιου και καλώδιο απο το out του πεταλιου στο return.Τώρα έχεις βάλει το πετάλι στη λούπα.εχεις κάνει δηλαδή μια θηλεια απο καλώδια που ξεκινάει απο το send και τελειωνει στο return και στην οποια είναι τα πετάλια σου(στην προκειμένη περίπτωση το υποθετικο μπλιαχρινγκερ ντι-λέει-λέει-λέει).
Τώρα ελπίζω να μη κάνω λάθος στο παρακάτω παραδειγμα, αν κάνω διορθώστε οι υπόλοιποι.
Εστω ότι θες να έχεις σε ένα κομμάτι delay (απο το μπλιαχρινγκερ) και παραμόρφωση/μπίχλα απο τον ενισχυτή (απο την προενίσχυση του ενισχυτή για την ακρίβεια).
Πρέπει να ακολουθήσεις τη λύση Β
το σήμα σου δηλαδη θα πηγαινει στον ενισχυτή, στην προενίσχυση όπου θα μπιχλιαζεται, μετά στο effects loop όπου θα συνανταει τον κύριο μπλιαχρινγκερ και θα μπαίνει delay, μετά στο τελικό στάδιο ενίσχυσης, στην καμπίνα και στα αφτάκια σου....
Κοιτα να δεις τώρα τι θα γίνει αν κάνεις το Α
Θα πάει πρώτα στο delay και μετά στον ενισχυτή για τη βρώμα.Οπότε όταν παίζεις μια νότα, θα ακους την αρχική νότα με παραμόρφωση αλλά οι ουρές απο το delay θα είναι με καθαρό ήχο, οτι να ναι δηλαδής.
Η μόνη λύση αν δεν έχεις effects loop είναι να ακολουθήσεις το Α αλλά θα πρεπει πριν το ντιλεει να έχεις άλλο ένα πετάλι overdrive/distorsion.
Aυτό με τη μουντάδα αποτελει εμπειρική πατέντα που εφάρμοζε ο less40 στα μαθήματα(ένας ενισχυτης γαρ) έπαιζα εγώ στο input και αυτος στο return (και ακουγόταν η στρατ σα σκάφος με το tone στο 0)