Buzz σε Valveking

JPM

Νέο μέλος
Πόντοι
6
Όπως λέω και στον τίτλο φίλοι μου έχω πρόβλημα με τον valveking 112 ιδιαίτερα στο drive κανάλι του(έχει buzz ακόμα και σε χαμηλές εντάσεις).

Το πρόβλημα είναι πιο έντονο με splitαρισμένους διπλούς και με SINGLE COILS.

Από ερωτήσεις που έκανα με κατεύθηναν στην αλλαγή των λυχνιών(το οποίο και σκέφτομαι να κάνω σύντομα έτσι κι αλλιώς).

Επίσης μου είπαν ότι ίσως ευθύνονται οι βάσεις των λυχνιών ή η γείωση(δεν γνωρίζω

τίποτα από αυτά που σας αναφέρω καθ'ότι είμαι άσχετος από τεχνικά θέματα και άπειρος από ενισχυτές λαμπάτους).

Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε βοήθειά σας.

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μηπως εχεις κοντα στον ενισχυτη καμια λαμπα φθωριου ή φως με dimmer?

Επισης, το buzz το κανει ακομα κι αν δεν ειναι η κιθαρα συνδεδεμενη στον ενισχυτη? (ουτε καν με καλωδιο στο input δηλαδη)

Αρα να υποθεσω πως αν κλεισεις τη λαμπα φθωριου συνεχιζει ο θορυβος...

Αν ειναι θεμα γειωσης λογικα δεν θα φευγει το buzz αν ακουμπησεις με γυμνο χερι καποιο μεταλλικο σημειο στο σασι του ενισχυτη? (οχι στις λυχνιες βεβαια)

Επισης, το καλωδιο σου ειναι καλης ποιοτητας?

Παντως ουτε εγω ξερω απο ηλεκτρονικα, απλα κανω σκεψεις απαγωγης σε ατοπο  ;)

Το buzz με μονούς είναι φυσιολογικό αρκεί να μην είναι υπερβολικό σε ένταση.

H γείωση της πρίζας είναι καλή? Δοκίμασε μία άλλη πρίζα αν μπορείς.

Μου τυχαίνει με διάφορους amps να ακούγονται θόρυβοι λόγω πρίζας ή και λόγω του PC/ laptop/router που μπορεί να είναι συνδεδεμένα στο ίδιο πολύπριζο ή κοντά(~1μετρο) στον ενισχυτή.

¨Αρα μάλλον δεν είναι η γείωση της πρίζας. To πρόβλημα του buzz το είχε πάντοτε ο ενισχυτής ή το απέκτησε πρόσφατα? Το κάνει και με άλλες κιθάρες ή και με διπλούς μαγνήτες?

Οι λυχνίες πόσο καιρό πριν έχουν αλλαχθεί? Παίζεις συχνά στον ενισχυτή και σε τι εντάσεις?

ναι,από την αρχή.

το κάνει και με διπλούς αλλά σαφώς πιο λίγο.

οι λυχνίες είναι οι αρχικές,ο ενισχυτής είναι καινούργιος.

από ερωτήσεις που έκανα σε γνώστες,πήρα την γνώμη