αξιοπρεπεστατη στο συνηθισμενο πολυ καλο επιπεδο ολων των γιαπωνεζικων κιθαρων της δεκαετιας του 80-90 ,πλεον βεβαια ειναι τοσο ανεβασμενο το επιπεδο ολων των απω-ανατολιτικων κιθαρων που πλεον ζητημα ποιοτητας κατασκευης σπανιοτατα υπαρχειΕντυπώσεις από κατασκευή;
καποια high end μοντελλα ειχαν Seymour Duncan μαγνητες οποτε μια χαρα ητανε,τα πιο απλα μοντελλα ειχαν τους συνηθισμενους αξιοπρεπεις γιαπωνεζικους μαγνητες της εποχης,καθολου ασχημοι (αλλα σιγουρα δεν ηταν και Lindy Fralin...)Μαγνήτες
αυτο εχει σχεση μονο με το σετ απ,οποτε δεν παιζει...Playability;
Πάει κι αυτός, κύριοι... ;D ;Delavd είπε:Πληροφοριακά ρωτάω...ΚΑΚΟ είναι να μη μάθω κάτι παραπάνω? ;D
Εχω δοκιμάσει αρκετές studio μετα το 2000,πολύ μάπα κιθάρες αλλά να μου πείς με 600-700 ευρώ τι να περιμένεις.ierissiotis είπε:Oι burny les paul standard 82-85 είναι καλές? Που κυμαίνονται οι τιμές τους?
Θεωρείτε ότι είναι πιο καλές απο μια Gibson les paul studio?
Σας ζάλισα με τις ερωτήσεις μου ε? Τι να κάνω θέλω να μάθω. ;D
Μάκη μου την είχα πληρώσει 220.000 δραχμούλες το 1991 .Νομίζώ πώς ήταν σε σχέση με τα σημερινά ευρουλάκια αρκετά φράγκα!ffmakis είπε:Εχω δοκιμάσει αρκετές studio μετα το 2000,πολύ μάπα κιθάρες αλλά να μου πείς με 600-700 ευρώ τι να περιμένεις.
Αυτή πού είχες του ΄91 είναι μια πολύ καλή Studio ίσως να είναι καλύτερη απο μια burny les paul 8)