- Μηνύματα
- 1,495
- Πόντοι
- 7,473
Ξεκινάω αυτό το θέμα γιατί θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας για τον πιο αμφιλεγόμενο ίσως κρίκο του σύγχρονου mastering chain......επίσης δεν θα ήθελα να μπερδευτεί μέσα στο "τρέχον" θέμα για compressors & eq's ![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Θα ήθελα λοιπόν να ακούσω ποιό (ή ποιά) πιστεύευτε ότι είναι το καλύτερο κατά την γνώμη σας limiter και γιατί, πως το χρησιμοποιήτε συνήθως (settings), σε τι είδη μουσικής, τι θεωρείται απαραίτητο σε ένα limiter, τι θα θέλατε να έχουν που δεν έχουν, πόσο πολύ "θυσιάζετε" το mix προς χάρη του loudness κλπ κλπ
Ξεκινώντας με την δική μου άποψη θα πω, πως ΚΑΙ σε αυτόν τον τομέα, δεν νομίζω πως υπάρχει μόνο ένα απόλυτο limiter και σίγουρα δεν "ακούγονται" όλα το ίδιο...θέλω να πω πως φυσικά και υπάρχουν πάρα πολλά limiters που κάνουν εξαιρετικά την δουλειά τους αλλά , στα δικά μου τουλάχιστον αυτιά , το καθένα έχει συγκεκριμένο (μουσικό) πεδίο εφαρμογών (θα επανέλθω αργότερα
)
Κάποια πράγματα που θεωρώ πολύ σημαντικά στην "απόδοση" ενός limiter: ο χειρισμός των transients, noise shaping - dithering αλγόριθμοι, η δυνατότητα για διαχωρισμό των δύο καναλιών (L-R), η ύπαρξη ή όχι multiband επεξεργασίας (έστω και στο background) κλπ.
Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον....θα επανέλθω με τις δικές μου προτιμήσεις.
....και βέβαια τα παραδείγματα - audio clips είναι πάντα ευπρόσδεκτα ;D
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Θα ήθελα λοιπόν να ακούσω ποιό (ή ποιά) πιστεύευτε ότι είναι το καλύτερο κατά την γνώμη σας limiter και γιατί, πως το χρησιμοποιήτε συνήθως (settings), σε τι είδη μουσικής, τι θεωρείται απαραίτητο σε ένα limiter, τι θα θέλατε να έχουν που δεν έχουν, πόσο πολύ "θυσιάζετε" το mix προς χάρη του loudness κλπ κλπ
Ξεκινώντας με την δική μου άποψη θα πω, πως ΚΑΙ σε αυτόν τον τομέα, δεν νομίζω πως υπάρχει μόνο ένα απόλυτο limiter και σίγουρα δεν "ακούγονται" όλα το ίδιο...θέλω να πω πως φυσικά και υπάρχουν πάρα πολλά limiters που κάνουν εξαιρετικά την δουλειά τους αλλά , στα δικά μου τουλάχιστον αυτιά , το καθένα έχει συγκεκριμένο (μουσικό) πεδίο εφαρμογών (θα επανέλθω αργότερα
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Κάποια πράγματα που θεωρώ πολύ σημαντικά στην "απόδοση" ενός limiter: ο χειρισμός των transients, noise shaping - dithering αλγόριθμοι, η δυνατότητα για διαχωρισμό των δύο καναλιών (L-R), η ύπαρξη ή όχι multiband επεξεργασίας (έστω και στο background) κλπ.
Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον....θα επανέλθω με τις δικές μου προτιμήσεις.
....και βέβαια τα παραδείγματα - audio clips είναι πάντα ευπρόσδεκτα ;D