BOSS KATANA GEN 3

Μηνύματα
6,931
Πόντοι
343
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Μετά την επιτυχημένη κυκλοφορία των ενισχυτών Katana (2016) και Katana MKii (2019), ανακοινώθηκε σήμερα επίσημα από την Boss η κυκλοφορία των νέων επτά Katana GEN 3.

Παρακάτω τα link των νέων μοντέλων με τα χαρακτηριστικά τους.

Katana-50 GEN 3

Katana-50 EX GEN 3

Katana-100 GEN 3

Katana Head GEN 3

Katana-100/212 GEN 3

Katana Artist Head GEN 3

Katana Artist GEN 3

refined-tube-logic-tones.jpg


unrivaled-sound-shaping.jpg


get-connected.jpg


famous-boss-effects.jpg


complete-stage-command.gif





 
Από τη στιγμή που υπάρχουν σε αυτά τα λεφτά (>250ευρω) οι μικροί λαμπατοι Marshall dsl, προσωπικά δεν βρίσκω κανέναν λόγο να επιλέξω modeling amp για home practice (και όχι μόνο)...

 
Από τη στιγμή που υπάρχουν σε αυτά τα λεφτά (>250ευρω) οι μικροί λαμπατοι Marshall dsl, προσωπικά δεν βρίσκω κανέναν λόγο να επιλέξω modeling amp για home practice (και όχι μόνο)...
Θα σου δώσω 3 λόγους:

1. Εάν παίζεις 2-3 ώρες ημερησίως, θα πληρώνεις κάθε λίγο και λιγακι λάμπες. 

2. Με τον λαμπατο δεν είναι εύκολο να παίζεις σε χαμηλές εντάσεις, με distorted ήχο. Θα χρειαστείς πετάλια, κάτι μη απαραίτητο με τον modeler.

3. Μπορείς πολυ εύκολα να χρησιμοποιήσεις τον modeler σε εγγραφές απευθείας στην κάρτα ήχου, ή ακόμα και χωρίς κάρτα ήχου. 

Ως practice amp, νομίζω ότι ο modeler κερδίζει πόντους. Από τις πχ 50 ώρες που θα παίξω τον μήνα, οι 45 θα είναι σε modeler και τρανζίστορατο ενισχυτή. Τον έχω ανοικτό όλη μετά και δεν αγχώνομαι για λάμπες κλπ. Χαμηλώνω ένταση το βράδυ και παίζω χωρίς να μειώνεται η απόδοση στον ήχο. Γράφω ότι θέλω στο pc, αθόρυβα, χωρίς μικρόφωνα κλπ. Και έχω πάνω από 10 λαμπάτους σπίτι.

 
Θα σου δώσω 3 λόγους:

1. Εάν παίζεις 2-3 ώρες ημερησίως, θα πληρώνεις κάθε λίγο και λιγακι λάμπες. 

2. Με τον λαμπατο δεν είναι εύκολο να παίζεις σε χαμηλές εντάσεις, με distorted ήχο. Θα χρειαστείς πετάλια, κάτι μη απαραίτητο με τον modeler.

3. Μπορείς πολυ εύκολα να χρησιμοποιήσεις τον modeler σε εγγραφές απευθείας στην κάρτα ήχου, ή ακόμα και χωρίς κάρτα ήχου. 

Ως practice amp, νομίζω ότι ο modeler κερδίζει πόντους. Από τις πχ 50 ώρες που θα παίξω τον μήνα, οι 45 θα είναι σε modeler και τρανζίστορατο ενισχυτή. Τον έχω ανοικτό όλη μετά και δεν αγχώνομαι για λάμπες κλπ. Χαμηλώνω ένταση το βράδυ και παίζω χωρίς να μειώνεται η απόδοση στον ήχο. Γράφω ότι θέλω στο pc, αθόρυβα, χωρίς μικρόφωνα κλπ. Και έχω πάνω από 10 λαμπάτους σπίτι.
1. Οι συγκεκριμένοι μικροί λαμπατοι που ανέφερα (dsl1 &5cr) έχουν μόνο 1 μικρή λάμπα στον τελικό (οι preamp tubes δεν φθείρονται τόσο γρήγορα - μπορεί να χρειαστούν και 10 χρόνια ώσπου να θέλουν αλλαγή), όποτε το κόστος αλλαγής λαμπών είναι πολύ μικρό σε αυτούς. 

2. Είναι σχεδιασμένοι να παίζουν εξίσου καλά και σε χαμηλές εντάσεις (άντε να χρειαστούν ένα πεταλακι booster μπροστά για τα high gain)

3. Για εγγραφές απευθείας σε audio interface όντως οι μόντελινγκ βολεύουν περισσότερο, αν και σε αυτή την περίπτωση υπάρχουν πολύ καλύτερα plugins που αχρηστεύουν τη χρήση των modeling amps...

Ξαναλέω ότι αναφέρομαι στους "ακριβούς" modeling amps >300 euro, οι φθηνότεροι σαφώς και έχουν λόγο ύπαρξης κατεμε. Τον ήχο και την διαδραστικότητα του amp in the room των λάμπατων πάντως δεν τα φτάνουν imho πάντα.

 Ο καθένας όπως βολεύεται και κάνει γούστο φυσικά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οι λαμπατοι ενισχυτές είναι μια απαρχαιωμένη τεχνολογία η οποία έχει ξεπεραστεί από τα τρανσιστορ σε όλα τα επίπεδα. η λάμπα είναι απλά ένα φετίχ όπως οι τελεκαστερ, κάποιοι έχουν μείνει εκεί λόγο ρομαντικοποιησης περασμένων εποχών ή και κόλλημα λόγο ηλικίας, τα έχει αυτά η τρίτη ηλικία

 
Θα διάλεγα έναν απαρχαιωμένο πχ ac15 έναντι οποιουδήποτε ψηφιακού ενισχυτή. Αλλά για την κατάλληλη χρήση…

 
  • Like
Reactions: kosthrash
Οι λαμπατοι ενισχυτές είναι μια απαρχαιωμένη τεχνολογία η οποία έχει ξεπεραστεί από τα τρανσιστορ σε όλα τα επίπεδα. η λάμπα είναι απλά ένα φετίχ όπως οι τελεκαστερ, κάποιοι έχουν μείνει εκεί λόγο ρομαντικοποιησης περασμένων εποχών ή και κόλλημα λόγο ηλικίας, τα έχει αυτά η τρίτη ηλικία
Είσαι σίγουρα Άγιος;

 
  • Haha
Reactions: HellFire and MGs
Μία μικρή σημείωση. Αυτοί οι ενισχυτές, όπως π.χ. οι Katana, δεν είναι τρανζιστοράτοι ενισχυτές, με την πραγματική έννοια του τρανζίστορ, δηλαδή της εποχής αμέσως μετά τις λάμπες/λυχνίες. Αυτοί οι ενισχυτές χρησιμοποιούν  κυρίως ολοκληρωμένα και συγκεκριμένα DSP απ'όπου υπάρχει ψηφιακή επεξεργασία στο σήμα. Απλά το αναφέρω γιατί κάποιος που θα σας διαβάσει και δεν γνωρίζει θα νομίσει πως είναι πραγματικά τρανζιστοράτοι.

 
Μία μικρή σημείωση. Αυτοί οι ενισχυτές, όπως π.χ. οι Katana, δεν είναι τρανζιστοράτοι ενισχυτές, με την πραγματική έννοια του τρανζίστορ, δηλαδή της εποχής αμέσως μετά τις λάμπες/λυχνίες. Αυτοί οι ενισχυτές χρησιμοποιούν  κυρίως ολοκληρωμένα και συγκεκριμένα DSP απ'όπου υπάρχει ψηφιακή επεξεργασία στο σήμα. Απλά το αναφέρω γιατί κάποιος που θα σας διαβάσει και δεν γνωρίζει θα νομίσει πως είναι πραγματικά τρανζιστοράτοι.
Βασικά οι τρανζίστορ ενισχυτές είναι  καλύτεροι και από τους λαμπατους και από τους dsp.Ενας marshall master lead 30 που εχω θεωρώ ότι είναι ο κορυφαίος ενισχυτής. Νομίζω είναι μοντέλο του 92.

 
  • Λύπη
Reactions: Nestoras
Βασικά οι τρανζίστορ ενισχυτές είναι  καλύτεροι και από τους λαμπατους και από τους dsp.
Και ναι και όχι, ανάλογα. Σε έναν τέτοιο ενισχυτή παίζουν διάφορα ρόλο, ειδικά άμα είναι και combo.

Σε γενικές γραμμές όμως οι τρανζιστοράτοι δεν έχουν τις "ψηφιακές" επιλογές/ευκολίες που έχουν οι ενισχυτές με dsp.

Και κάτι ακόμα, θεωρώ πως οι τιμές των νέων (GEN 3) θα είναι τουλάχιστον ή περίπου 20 με 25% υψηλότερες από των προηγούμενων (MKii), προσωπική μου άποψη και μακάρι να πέσω έξω.

 
Και ναι και όχι, ανάλογα. Σε έναν τέτοιο ενισχυτή παίζουν διάφορα ρόλο, ειδικά άμα είναι και combo.

Σε γενικές γραμμές όμως οι τρανζιστοράτοι δεν έχουν τις "ψηφιακές" επιλογές/ευκολίες που έχουν οι ενισχυτές με dsp.

Και κάτι ακόμα, θεωρώ πως οι τιμές των νέων (GEN 3) θα είναι τουλάχιστον ή περίπου 20 με 25% υψηλότερες από των προηγούμενων (MKii), προσωπική μου άποψη και μακάρι να πέσω έξω.
Αυτοί οι ενισχυτές ειναι για πετάλια αν και εγω δεν χρησιμοποιώ.

Ο 50αρης έχει 100 ευρώ πάνω.

https://www.thomann.de/gr/boss_katana_50_gen_3.htm?ref=search_rslt_Boss%2Bkatana_590613_0_172cc985-d53a-4e38-8697-e131384a6a4d

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτοί οι ενισχυτές ειναι για πετάλια αν και εγω δεν χρησιμοποιώ.
Και άλλοι το έχουν πει αυτό.

Οάου...

https://www.thomann.de/gr/boss_katana_50_mkii.htm        €255

https://www.thomann.de/gr/boss_katana_50_gen_3.htm     €349

Ο MKii αυτή τη στιγμή έχει 255 και ο GEN 3 έχει 349 δηλαδή 36,86% ακριβότερος από τον προηγούμενο.

Η Αμερική έχει ανακοινώσει για τον φθηνότερο επίσημη τιμή 299,99 δολλάρια δηλαδή κάτω από 300 ευρώ, περίπου 277 ευρώ βάση ισοτιμίας.

Τα καλά του Fantom-EX......

 
Availability & Pricing
The Katana-50 Gen 3, Katana-100 Gen 3, and Katana-100/212 Gen 3 are available now for purchase at authorized US BOSS retailers starting at $299.99. The full Katana Gen 3 lineup will be available later this year.

To learn more about the Katana Gen 3 lineup, visit www.boss.info.

*Price at the time of publishing

 
Περιμένω πότε θα βάλουν tuner και ενσωματωμένο bluetooth. 
Για παράδειγμα στον Katana-50 GEN 3 γίνεται, απλά είναι optional, θα πρέπει να τοποθετήσεις το παρακάτω.

https://www.boss.info/global/products/bluetooth_audio_midi_dual_adaptor/

που κοστίζει άλλα €50.

https://www.thomann.de/gr/boss_bt_dual_bluetooth_adaptor.htm

1.png

 
Ο Κατάνα ακούγεται ωραία. Αν βγάλεις από το νου το ότι ο λαμπάτος βγάζει μια ζεστασιά, είναι ότι πρέπει για practice και μικρά gigs. Ηχητικά προτιμώ τον λαμπάτο, πάντα. Απλά σπάνια αξίζει το έξοδο και τον κόπο. Σε μικρά gigs και πρόβες σε χαμηλές εντάσεις 9.5/10 φορές βγάζω Κατάνα. 

Ένα πράγμα με χαλάει πολύ σε σχέση με τη λάμπα. Ακόρντα σε ψηλές νότες. Παίξε triads στις τρεις πάνω χορδές πχ, κάτι funky. Δεν υπάρχει σύγκριση. Για single notes και αρπισματα όμως είναι μια χαρά 

 
Μια άλλη διαφορά είναι ότι σε έναν λαμπατο βγάζεις πολύ εύκολα καλο ήχο. Όλα στη μέση και παίζει άψογα.

Για να βγάλεις αντίστοιχα καλο ήχο με το ψηφιακό, εάν τα καταφέρεις, πρέπει να ξοδέψεις πολύ χρόνο για ρύθμιση πολλών παραμέτρων. Δεν είναι η ευκολότερη δουλειά.

 
Μια άλλη διαφορά είναι ότι σε έναν λαμπατο βγάζεις πολύ εύκολα καλο ήχο. Όλα στη μέση και παίζει άψογα.

Για να βγάλεις αντίστοιχα καλο ήχο με το ψηφιακό, εάν τα καταφέρεις, πρέπει να ξοδέψεις πολύ χρόνο για ρύθμιση πολλών παραμέτρων. Δεν είναι η ευκολότερη δουλειά.
That being said, στον Κατάνα είναι πιο εύκολο να βγάλεις καλό ήχο από οποιονδήποτε άλλον μη λαμπάτο έχω δοκιμάσει. Και τα εφέ κορυφή σε αυτήν την κατηγορία. Στα καθαρά βέβαια, τα βρώμικα του δεν λένε και πολλά. Ένα άλλο ωραίο πράγμα είναι το boost που έχει ο Κατάνα πάνω του. Ακούγεται πραγματικά ωραίο 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα