Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την τρέλλα με τη Μόνικα;

Jazzjoker είπε:
Να γιατί δεν πρόκειται ΠΟΤΕ ΠΙΑ να δούμε καλή μουσική ευρέως διαδεδομένη στην Ελλάδα. Είναι καταδικασμένη εξ αρχής.

Η Βανδή και η Βίσση που έχουν απενοχοποιημένο κοινό μπορούν να συνεχίσουν να πουλάνε με τα τσουβάλια.
πές τα χρυσόστομε!!! Αυτή η ελιτίστικη συμπεριφορά περι ποιότητας μας έχει φάει .

 
Γειά σας παιδιά

εγώ θα πώ το εξήε:

Απο τη στιγμή που σ συτή τη χώρα έκανε τρελλές πολήσεις ο ΚΑΤΜΑΝ με τις βλακείες του καρβέλα...εμείς αναρωτιόμαστε για τη Μόνικα;!...που στο κάτω-κάτω και συμπαθητική φαίνεται και low profile και για τα ποπάκια που λέει μια χαρά ειναι

¨οσον αφορά την σύγκριση με συνθέτες όπως John Cage κλπ...αν και απ αυτούς ξεκινήσαν όλα...εντούτοις δέν υπαρχει σύγκριση: και μόνο απο πλευράς βαθμού ενδιαφέροντος να το παρουμε η ανωτερότητα του Cage είναι σαφέστατα φανερ'η...αλλα δεν τίθεται θεμα συγκρισης μιας και ειναι διαφορετικά είδη (genres)

Αυτά και καλή χρονιά σ ε όλους!

 
Korgious είπε:
ξεκίνησα από το τέλους του thread νομίζοντας ότι αναφερόμαστε στην Μπελούτσι.

Αλλά... :'(

Slow the woman...
;D ;D ;D

 
JIMMYPAP είπε:
Δεν καταλαβαινω οποτε, για ποιο λογο την παρουσιαζουν ως κατι ανωτερο απο ολη την υπολοιπη εμπορικη μουσικη που παιζεται στα ελληνικα ραδιοφωνα.
Όπως ανέφεραν κι άλλοι παραπάνω, συμφωνώ κι εγώ ότι είναι τουλάχιστον άξια της προβολής που της έχει γίνει. Και μια μεγάλη (για μένα ΤΕΡΑΣΤΙΑ) διαφορά από τον υπόλοιπο εμπορικό "συρφετό" που αναφέρθηκε είναι στις ζωντανές της εμφανίσεις. Όπου δεν κοίταξε να γλυκάνει το κοινό με τις κλασσικές και πλέον επιβεβλημένες διασκευές τύπου "έπαψες αγάπη να θυμίζεις" του υπόλοιπου εμπορικού "συρφετού", αλλά έπαιξε το Let Me Roll It. Και το είπε και απίστευτα.

Να γιατί δεν πρόκειται ΠΟΤΕ ΠΙΑ να δούμε καλή μουσική ευρέως διαδεδομένη στην Ελλάδα. Είναι καταδικασμένη εξ αρχής.
Συμφωνώ.

 
JIMMYPAP είπε:
Δημοσιογραφος εισαι??  ???
Αν με ξαναβρίσεις θα παρεξηγηθούμε στ' αλήθεια! ;D

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι έχεις πρόβλημα που η Μόνικα θεωρείται "εναλλακτική" ενώ πουλάει πολύ. Μάλλον θεωρείς ότι εναλλακτικός και εμπορικός είναι αντικρουόμενες έννοιες. Εγώ αντίθετα όχι!

Όπως επίσης για μένα "σκυλάδες" και "εναλλακτικοί", με ή χωρίς εισαγωγικά, είναι δυο διαφορετικές κατηγορίες μουσικόφιλων. Προσωπική άποψη. Μπορεί να πέφτω και (πολύ) έξω...

 
RayDTutto είπε:
Η Μόνικα θεωρείται μεγάλο ταλέντο και υπάρχουν "τρελλοί" φανς.

Έχω χάσει κάτι; Γιατί εγώ δεν ακούω ούτε τρομερή σύνθεση, ούτε φοβερή φωνή, ούτε κάτι το πρωτότυπο...


Συμπαθητική η κοπέλα, πρώτη φορά την ακούω και νομίζω ότι δεν έχασα κάτι.

Περίπου  τέτοια κομματάκια παίζαμε πριν 30 χρόνια στα πάρκα με τις παρέες και δεν μας ήξερε κανένας.

Να πεις ταλέντο τον Miroslav Vitous το 1969, τότε ναι, πράγματι (...  και σήμερα ακόμα και για πάντα θα βρίσκω το παίξιμό του ξεχωριστό).

 
Τελικά όπως το καταλαβαίνω από τις αντιδράσεις, η Μόνικα είναι το "νέο έντεχνο". Μια αντίδραση στο "εμπορικό". Η "πχοιότητα" που έλεγε και ο Σημίτης. Το άλλοθι των ψαγμένων να νοιώσουν διαφορετικοί - αλλά όχι too much διαφορετικοί. Να νοιώθουν και λίγο in. Απλώς όχι μαζί με τα τσόλια. Σωστά;

Πάντως δουλειές που έχω ακούσει εδώ μέσα, θα μπορούσαν να παίξουν αυτό το ρόλο πολύ καλύτερα. Το ρόλο του λαμπρού εναλλακτικού στα σκουπίδια. Δείτε π.χ. τους SnoozeLoop. Ρε Blue, πώς πάει η προώθηση;

Θεωρώ ότι λίγη παραπάνω σεμνότητα δεν θα έβλαπτε, ιδίως στο δεύτερο μισό της συνέντευξης.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είναι πάντως σπουδαίο στη χώρα μας, κάτι καινούργιο να πηγαίνει καλά εμπορικά,

Μπορεί για κάποιους η Μόνικα να μην είναι το καλύτερο δείγμα "εναλλακτικής μουσικής", ανοίγει όμως το δρόμο να γίνει γνωστό και να πουλήσει δίσκους ένα κορίτσι που δεν παίζει τσιφτετέλια, που δεν τραγουδάει με τον Νταλάρα, που δεν ανήκει στο κρυφοσκυλάδικο.

Σε όσους παίζουμε μουσικές που στη χώρα μας δεν είναι mainstream, τα συμφέροντά μας δεν συγκρούονται με εκείνα της Μόνικας.

Άν διατηρηθεί αυτή η "τρέλλα" με τη Μόνικα, που οκ μπορεί να κρύβει ένα επιχειρηματικό, επικοινωνιακό - lifestyle παιχνίδι, τότε υπάρχει ελπίδα   να βγούνε κι άλλα κορίτσια, και αγόρια και μπάντες, που θα γεμίζουν μόνοι τους το Λυκαβηττό.

Αλλιώς θα ακούμε πάλι το Νταλάρα, το Γιάννη Κότσιρα, την Ελένη Τσαλιγοπούλου την Άννα Βίση να τραγουδάνε Τούρκικα, Χατζηδάκι, Ρεμπέτικα, Παραδοσιακά, και ότι άλλο βρούνε εως ότου να πετύχει το επόμενο πείραμα.

 
RayDTutto είπε:
Τελικά όπως το καταλαβαίνω από τις αντιδράσεις, η Μόνικα είναι το "νέο έντεχνο". Μια αντίδραση στο "εμπορικό". Η "πχοιότητα" που έλεγε και ο Σημίτης. Το άλλοθι των ψαγμένων να νοιώσουν διαφορετικοί - αλλά όχι too much διαφορετικοί. Να νοιώθουν και λίγο in. Απλώς όχι μαζί με τα τσόλια. Σωστά;

Πάντως δουλειές που έχω ακούσει εδώ μέσα, θα μπορούσαν να παίξουν αυτό το ρόλο πολύ καλύτερα. Το ρόλο του λαμπρού εναλλακτικού στα σκουπίδια. Δείτε π.χ. τους SnoozeLoop. Ρε Blue, πώς πάει η προώθηση;

BTW ενδιαφέρον παρουσιάζει συνέντευξή της στο crackhitler.com που βρήκα μετά από επισήμανση συμφορουμίτη:

http://www.crackhitler.com/v3/17/monika-on-crack/

Θεωρώ ότι λίγη παραπάνω σεμνότητα δεν θα έβλαπτε, ιδίως στο δεύτερο μισό της συνέντευξης.
+1

Και η συνεντευξη πολυ αποκαλυπτικη: "Εβγαλε κι η μυγα λωλο κι εχεσε τον κοσμο ολο" που λενε...

Και μην αρχισουμε παλι τα ιδια περι "καλης μουσικης" που αναφερθηκε...εντελως υποκειμενικη η "καλη" μουσικη...

 
Γράφει καλές pop μελωδίες; - Ναί.

Είναι δύσκολο να γράψεις μια pop μελωδία; - Σίγουρα περισσότερο απ' το να γράψεις 100 riff σε 27/16.

Υπάρχουν παρόμοιες περιπτώσεις που αξίζουν σήμερα πολύ περισσότερο από την Monica; - Ναι. Αν ξεκολλήσει κάποιος απ' το πληκτρολόγιο ας πάει να ακούσει την Άννα από τους Sigmatropic, την Βιργινία από τους Install, την Αδαμαντίνη από τους Birthmark, την Χαρά από τους Allison.

Είναι η Monica καραεμπορική; Σίγουρα όχι. Δεν έχει εκμεταλλευτεί ούτε στο 1/1000 της ευκαιρίες προβολής ακόμη και με "κλασσικά" ονόματα του χώρου. Την τελευταία φορά μάλιστα που την είδα να περνά με την κιθάρα της στην Κολοκοτρώνη μου έκανε εντύπωση και το πόσο low profile έχει παραμείνει.

Έχει σπρωχτεί από τα ΜΜΕ; Αδιαμφισβήτητα και πέραν του αναμενόμενου τον πρώτο καιρό.

Αυτός που άνοιξε αυτό το thread έχει γράψει ποτέ pop μελωδία που να στέκεται; Πολύ αμφιβάλλω. Μάλλον για progressivometalla ή για shredobluesa τον κόβω...

 
kpeyos είπε:
Αυτός που άνοιξε αυτό το thread έχει γράψει ποτέ pop μελωδία που να στέκεται; Πολύ αμφιβάλλω. Μάλλον για progressivometalla ή για shredobluesa τον κόβω...
Δεν επιδιωκω να κανω το δικηγορο, αλλα δε νομιζω οτι πρεπει να καταθεσεις τα πτυχια σου εδω για να ανοιξεις thread. Αλλωστε, τις πιο μοσχοπουλημενες ποπ μελωδιες τις εχουν γραψει ο Φοιβος και ο Καρβελας, που υποθετω πως εισαι εναντια σε αυτο που κανουν ως φαν της Μονικα.

 
kpeyos είπε:
Αυτός που άνοιξε αυτό το thread έχει γράψει ποτέ pop μελωδία που να στέκεται; Πολύ αμφιβάλλω. Μάλλον για progressivometalla ή για shredobluesa τον κόβω...
Έλα, χαλάρωσε. Γιατί πρέπει να το πας επί προσωπικού το θέμα;

 
JIMMYPAP είπε:
οταν η Μονικα (εσκεμμενα ή οχι δεν το γνωριζω) εχει μπει στο ιδιο παιχνιδι εμπορικοτητας με τη Βισσοβανδη
Άκυρο; Δεν εχω  ακολουθήσει ποτέ καμια απο τις παραπανω καλλιτεχνιδες. Ξέρω ομως τα παντα για την προσωπική ζωή της Βισση-Βανδη. Δίχως να το θέλω. Αυτο ειναι προώθηση. Για την Μονικα δεν έχω ακουσει τιποτα γυρω απο την προσωπικη της ζωή. Ουτε έχει προκαλέσει με ακραιες ιστορίες όπως οι βισοβανδες. Οποτε διαφωνώ στο οτι παιζει στο ιδιο παιχνιδι εμπορικότητας.

Α! και δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να αρεσει στους φιλους μου η Μονικα και μονο εγω να διαφωνω. Μηπως υπάρχει θέμα εκτός μουσικου πεδιου; Αντιπαθεις κάποιον συγκεκριμένο που ειναι φαν της Μονικα?

 
Tthawth είπε:
Α! και δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να αρεσει στους φιλους μου η Μονικα και μονο εγω να διαφωνω. Μηπως υπάρχει θέμα εκτός μουσικου πεδιου; Αντιπαθεις κάποιον συγκεκριμένο που ειναι φαν της Μονικα?
Είμαι ο μόνος μουσικός στην εν λόγω παρέα. Οι υπόλοιποι είναι απλώς ακροατές. Κυρίως, των τρεντο-alternative. Δεν συνηθίζω να αντιπαθώ τους φίλους μου. Αλλά δεν ασπάζομαι και τις μουσικές τους απόψεις αναγκαστικά. Ιδίως από τη στιγμή που αυτά που μας ενώνουν είναι άλλα πράγματα εκτός μουσικής. Εσύ επιλέγεις τους φίλους σου από τη μουσική που ακούν;

 
RayDTutto είπε:
Είμαι ο μόνος μουσικός στην εν λόγω παρέα. Οι υπόλοιποι είναι απλώς ακροατές. Κυρίως, των τρεντο-alternative. Δεν συνηθίζω να αντιπαθώ τους φίλους μου. Αλλά δεν ασπάζομαι και τις μουσικές τους απόψεις αναγκαστικά. Ιδίως από τη στιγμή που αυτά που μας ενώνουν είναι άλλα πράγματα εκτός μουσικής. Εσύ επιλέγεις τους φίλους σου από τη μουσική που ακούν;
Δεν επιλεγω ετσι φίλους. Αλλα συνήθως μια καλη παρεα δημιουργείται απο το οτι κινούνται όλοι σε παρομοια χωράφια. Πάντως, έτυχες στην περίπτωση. Στην δικη μου παρέα και σε παρεες άλλων, αν αναφέρεις την μονικα, το μυαλό θα πάει σε κάτι πιό αισχρό. Ίσως να εισαι και τυχερος εδω που τα λεμε!

Οφφ τοπικ προς διαχειριστες: Γιατι όποτε απανταω μου γραφει οτι 'δεν δοθηκε τίτλος'. Τι τιτλο πρεπει να βαζω καθε φορα;

 
kpeyos είπε:
Αυτός που άνοιξε αυτό το thread έχει γράψει ποτέ pop μελωδία που να στέκεται; Πολύ αμφιβάλλω. Μάλλον για progressivometalla ή για shredobluesa τον κόβω...
Η άποψη ότι το επιχείρημα "όσα δεν φτάνει η αλεπού..." ταιριάζει παντού και σε όποιον εκφράζει γνώμη για τα "κατωρθώματα" κάποιου, έχει καταντήσει απελπιστικά κοινότυπη και προβλέψιμη, ανευ ουσίας και αξίας.

Κύριοι, και κυρίες, αν δεν έχετε αποδεδειγμένο έργο αναγνωρισμένο από το κράτος και τον παπά της ενορίας, για το μόνο που μπορείτε να μιλάτε είναι για τα γεμιστά. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, για να δω τα πτυχία μαγειρικής.

Όσο για το τελευταίο, τι να πω, τα αυτονόητα;

 
Υπάρχει η άποψη που εμφανίζει όλη την καινούργια αγγλόφωνη μουσική ως κατασκευασμένη μόδα από κάποια έντυπα και δημοσιογράφους(Τσαγκαρουσιάνος, καλή ώρα..Αλήθεια τι ΑΚΡΙΒΩΣ ενοχλεί σε αυτόν? Έχω διαβάσει βιβλία του και τα βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα και καλογραμμένα. Επίσης, ως εκδότης μόνον αδιάφορο δεν τον λες. Δεν καταλαβαίνω..Προτιμάτε τον Αναστασιάδη?).

Το να εκφράζεται αυτή η άποψη από Έλληνες μουσικούς δικαιολογεί την απογοήτευση του jazzjoker την οποία συμμερίζομαι. Σαφώς, δεν θα σου πει τίποτα η νέα αγγλόφωνη ποπ αν δεν έχεις στοιχειωδώς ασχοληθεί μαζί της. Αν το τελευταίο καινούργιο πράγμα που άκουσες είναι π.χ. hard rock του 80.

Επομένως, έχω την αίσθηση πως η κριτική δεν στοχεύει τόσο στην Μόνικα, όσο στο σύνολο της καινούργιας μουσικής που παράγεται, όπου κι αν παράγεται. Δεν είναι μια κριτική που σου λέει "ρε γαμώτο, γιατί να μην κάνουν την ίδια επιτυχία οι tango with lions" αλλά εμμένει στην παλιά μουσική, αρνείται να την αποχωρισθεί και να κοιτάξει μπας κι έχουν κάτι ενδιαφέρον να πουν οι νέοι άνθρωποι.

Ωστόσο, να πω, παρηγορώντας τον jazzjoker( ;D), ότι η κριτική που ασκείται στην καινούργια μουσική(ως ψευδοκουλτουριάρικη, κακέκτυπο ξένων ρευμάτων, ασεβή στην ελληνική γλώσσα κτλ.) δεν πολυβρίσκει έδαφος στους ακροατές σήμερα. Πάω σε πολλές συναυλίες νέων συγκροτημάτων και βλέπω όλο και περισσότερο κόσμο να στηρίζει αυτή τη μουσική διότι την βρίσκει πραγματικά ενδιαφέρουσα και φρέσκια και όχι, φυσικά, γιατί του το είπε η athens voice.

 
Σίγουρα πάντως δεν περνά απαρατήρητη.

Αν και δεν μπορώ να την ακούσω, δεν μπορώ επίσης να αγνοήσω το γεγονός ότι όταν ήμουν στο μουσικό ταχυδρομείο πριν πολλούς μήνες και ρώτησα για ένα single της η απάντηση ήταν ότι αυτή ήταν η 5η χιλιάδα αν θυμάμαι καλά! Αυτό δείχνει ότι κάνει σοβαρό γκελ στον κόσμο για μη-μπουζουκτσού ;D.

Επίσης μεγάλη εντύπωση μου έκαναν οι χυλόπιτες που έριξε στα κοράκια που έσπευσαν να "συνεργαστούν" μαζί της και τόσο απλά τους απέρριψε χωρίς πολλά πολλά (πράγμα που δεν έκανε άλλο νέο αγγλόφωνο σχήμα όταν έσπευσε να τους πιει το αίμα εεε..να συνεργαστεί μαζί τους εννοώ, ο Πλιάτσικας).

Να της δώσω δίκιο επίσης για την αναφορά προς μερικά νέα αγγλόφωνα συγκροτήματα που αντί να απολαμβάνουν την επιτυχία τους, φοράνε ένα ύφος χιλίων καρδιναλίων και όταν τους λες καλησπέρα δεν γυρίζουν ούτε να σε κοιτάξουν, όχι να σου πουν γεια-ναι μιλάω εκ πείρας)

Θέλουμε δεν θέλουμε είναι ένα νέο φαινόμενο στην μουσική της χώρας μας.

 
Tthawth είπε:
Άκυρο; Δεν εχω  ακολουθήσει ποτέ καμια απο τις παραπανω καλλιτεχνιδες. Ξέρω ομως τα παντα για την προσωπική ζωή της Βισση-Βανδη. Δίχως να το θέλω. Αυτο ειναι προώθηση. Για την Μονικα δεν έχω ακουσει τιποτα γυρω απο την προσωπικη της ζωή. Ουτε έχει προκαλέσει με ακραιες ιστορίες όπως οι βισοβανδες. Οποτε διαφωνώ στο οτι παιζει στο ιδιο παιχνιδι εμπορικότητας.

Α! και δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να αρεσει στους φιλους μου η Μονικα και μονο εγω να διαφωνω. Μηπως υπάρχει θέμα εκτός μουσικου πεδιου; Αντιπαθεις κάποιον συγκεκριμένο που ειναι φαν της Μονικα?
Η κανουμε τους χαζους ή ειμαστε!! Διοτι υπαρχει το συστημα μουσικης προωθησης που απευθυνεται σε χαζους: κουτσομπολιστικα περιοδικα-μεσημεριανες εκπομπες-βραδυνες εκπομπες-συγκεκριμενα ραδιοφωνα-τηλεοραση που προωθει τις Βισσοβανδηδες, αλλα υπαρχει και το συστημα που απευθυνεται σε ψωνισμενους χαζους: Athens Voice, Διφωνο, Διεση, μεριδα του freepress, ΤιVO, alter, ποπ και ροκ, η archangel που κρυβεται πισω απο το jumping fish κινωντας τα νηματα κλπ. που απευθυνονται σε "ψαγμενους" !

Δεν υπαρχει καλη και κακη μουσικη. Υπαρχει αυτο που μας αρεσει ή οχι. Αν λοιπον οσα πετυχαινει ο καθε καλλιτεχνης του αξιζουν (οπως λεει και η ιδια η Μονικα), τοτε ο Φοιβος και ο Καρβελας ειναι οι πλεον επιτυχημενοι. Αν απο την αλλη, για να εισαι επιτυχημενος καλλιτεχνικα στους "ψαγμενους" πρεπει να απεχεις απο το promotion, τοτε δε μπορουμε να πουμε τη Μονικα επιτυχημενη, μιας και ειχε και εχει μπολικη προωθηση.

 
haryy είπε:
Επίσης μεγάλη εντύπωση μου έκαναν οι χυλόπιτες που έριξε στα κοράκια που έσπευσαν να "συνεργαστούν" μαζί της και τόσο απλά τους απέρριψε χωρίς πολλά πολλά (πράγμα που δεν έκανε άλλο νέο αγγλόφωνο σχήμα όταν έσπευσε να τους πιει το αίμα εεε..να συνεργαστεί μαζί τους εννοώ, ο Πλιάτσικας).
Δλδ απέρριψε τις μεγάλες εταιρείες και πήγε στην Archangel που της πλήρωνε 5.000 Ντάλαρς το 20λεπτο για την παραγωγή... Ακόμα και ο δημοσιογράφος απορούσε...

"Δημοσιογράφος: Μου φαίνεται πολύ περίεργο μια τόσο μικρή εταιρεία να αναλάβει ένα τέτοιο project. Πρέπει να έριξαν πολλά λεφτά

 


Μόνικα: Ναι, πραγματικά πολλά λεφτά. Το master στη Νέα Υόρκη, η συνεργασία με τον Ian Caple ειδικά, εκείνος ήθελε για κάθε 20λεπτο 5 χιλιάρικα! Νομίζω πως είναι από τις ακριβότερες παραγωγές που έχουν γίνει στην Ελλάδα. Σε αυτό το ύφος σίγουρα."

Δεν σου φαίνονται κάπως περίεργα όλα αυτά;

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top