Boom bap ('90s vibes)

Πάνε πολλά χρόνια πίσω που είχα ασχοληθεί και παίζει η χρονολογίες μου να μήν είναι ακριβής και να ξεκινάει από τον 1865.
Οπως και να έχει,εδώ μιά μικρή αναφορά στην ιστορία του drumset που ξεκινάει αρκετά καλά και υπάρχουν αναφορές.
Δείτε όλα τα επεισόδια,αξίζει.
.
 
Οσο υπαρχει στο μυαλο μας η εντελως λανθασμενη λογικη περι " αδικημενων της αδικης κοινωνιας που μας αδικησε", τοσο θα ψαχνουμε ματαια να βρουμε αξια σε προιοντα χαμηλης υποσταθμης.

Το 99.9% των μυαλοφυγοδικων που πυροβολουνται για ενα ποστο ντιλερα ή "βλεπουν κυκλους", αδικησαν οι ιδιοι τον εαυτο τους, και η κοινωνια δεν εχει ουτε υποχρεωση αλλα ουτε και δικαιωμα να παρει μεσω φορων τα λεφτα, που εφαρμοζοντας την επιστημη ή τυλιγοντας σουβλακια εβγαλαν τα σκληρα εργαζομενα μελη της, για να τα δωσει σε καμενους που πιστεψαν πως η αληθεια βρισκεται στους sex pistols.

Οταν γινει αυτο, θα ειναι ευκολο να καταλαβουμε και τη ΧΑΟΤΙΚΗ διαφορα αναμεσα σε αυτους που κυριολεκτικα εβγαλαν τα ματια τους πανω απο τις παρτιτουρες, η εσπασαν τα δακτυλα τους πανω στο οργανο, και σε αυτους που με λιγο sampling και μια drum machine "εκαναν την επανασταση" εναντια στη dishonourable society.

Εφοσον βεβαια κονομησαν και κινηθηκε το χρημα παρα πολυ καλα εκαναν, αλλα μεχρι εκει.
Αυτοί που "αδίκησαν οι ίδιοι τον εαυτό τους" ήταν/είναι απλώς ευαίσθητοι άνθρωποι που μπλέξανε και το σύστημα τους πάτησε ακόμα ποιο κάτω. Δεν είναι τυχαίο που στην Αμερική υπάρχει τόσο πολλή εγκληματικότητα ενώ υπάρχουν τόσα αστυνομικά σώματα... Κάποιοι ελέγχουν αυτή την εγκληματικότητα.
Όσον αφορά τη μουσική, το πόσο εύκολα ή δύσκολα δημιουργείται μουσική συνήθως δεν αλλάζει το αποτέλεσμα, αρκεί βέβαια να φαίνεται ότι το έκανε ανθρώπινος παράγοντας γιατί υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Ο λόγος που στράφηκαν στο sampling είναι ότι εκείνη την εποχή ήταν σχετικά πιο οικονομικός τρόπος να δημιουργήσουν μουσική (σήμερα όχι). Όπως και τώρα, δεν βλέπετε ότι ο κόσμος στρέφεται σε ηλεκτρονικά μέσα όπως προγράμματα, που ναι μεν είναι πανάκριβα να αγοραστούν αλλά μπορούν να βρεθούν κι αλλιώς και χάνεται η ανθρώπινη συναναστροφή με μουσικά όργανα, μπάντες κτλ.; Ο μόνος λόγος είναι ότι το καθοδηγούν προς τα εκεί... Ο μόνος λόγος είναι ότι είναι ακριβό χόμπυ/επάγγελμα.
 
Το πας πολυ μακρυα για να δικαιολογησεις την εγκληματικη συμπεριφορα και τις κακες συνηθειες καποιων, ενω δεν κανεις την απλη αναγωγη για να εξηγησεις το τι εχει κανει "ολους τους νεους" να ακουνε αυτα τα σκουπιδια.

Ας την κανω εγω λοιπον.

Amphi-Rome.PNG



Ο παραπανω χαρτης απεικονιζει τις 230 και πλεον ρωμαικες αρενες που λειτουργουσαν σε ολη τη ρωμαικη αυτοκρατορια, απο τη Βορεια Αφρικη και την Ασια, μεχρι τα ακρα της Ευρωπης.

Φυσικα το να καθεσαι να βλεπεις ανθρωπους να τους τρωνε τα λιονταρια δεν ηταν στην κουλτουρα ολων αυτων των περιοχων, η πολιτιστικη επιβολη ομως που επεται παντοτε της στρατιωτικης κατακτησης, οδηγησε στην κατασκευη και τη λειτουργια ολων αυτων των αμφιθεατρων.

Ετσι λοιπον και στις μερες μας, μετα τον ολοκληρωτικο θριαμβο της Αμερικης στον 2ο Παγκοσμιο πολεμο, και την ενταξη ολοκληρης σχεδον της Ευρωπης στην Νατοικη συμμαχια, ακολουθησε και η πολιτιστικη της ηγεμονια, με καθε σκουπιδι που γινεται μοδα στην απεναντι πλευρα του Ατλαντικου να μεταδιδεται αστραπιαια, ειτε αυτουσιο ειτε ως τοπικης παραγωγης κακεκτυπο, σε ολον τον πλανητη.


Αυτη και μονο αυτη ειναι η αιτια που οι σημερινοι νεοι ακουνε τις βλακειες που ακουνε, και εμεις στην ηλικια τους ακουγαμε τις βλακειες που ακουγαμε. Ειναι η ιδια αιτια που και στην αρχαιοτητα εβλεπαν τις βλακειες που εβλεπαν, λιονταρια να τρωνε ανθρωπους αυτοι, σατανιαριδες καραγκιοζιδες να ουρλιαζουν βαροντας ταμ ταμ και εξυμνοντας τον ξαπωδω εμεις, καμενους να λενε ποσα νταραβερια εκαναν και ποση κοκα γιουφαραν οι σημερινοι. Καμια διαφορα, τα σκουπιδια εχουν το περιθωριο κερδους και την ευκολια στην παραγωγη, αρα αυτα θα πουλαει παντα ο κατακτητης, χαντρες και καθρεφτακια, αν ειναι να περιμενει ποτε θα γινει η συναστρια και να γραφτει η επομενη ενατη για να πουλησει σωθηκε, ενω απο σκουπιδια και ανιδεα πιτσιρικια που θα πεσουν με τα μουτρα πανω τους να τα καταναλωσουν δε θα ξεμεινει ποτε. ;)
 
Το πας πολυ μακρυα για να δικαιολογησεις την εγκληματικη συμπεριφορα και τις κακες συνηθειες καποιων, ενω δεν κανεις την απλη αναγωγη για να εξηγησεις το τι εχει κανει "ολους τους νεους" να ακουνε αυτα τα σκουπιδια.

Ας την κανω εγω λοιπον.

Προβολή συνημμένου 50233


Ο παραπανω χαρτης απεικονιζει τις 230 και πλεον ρωμαικες αρενες που λειτουργουσαν σε ολη τη ρωμαικη αυτοκρατορια, απο τη Βορεια Αφρικη και την Ασια, μεχρι τα ακρα της Ευρωπης.

Φυσικα το να καθεσαι να βλεπεις ανθρωπους να τους τρωνε τα λιονταρια δεν ηταν στην κουλτουρα ολων αυτων των περιοχων, η πολιτιστικη επιβολη ομως που επεται παντοτε της στρατιωτικης κατακτησης, οδηγησε στην κατασκευη και τη λειτουργια ολων αυτων των αμφιθεατρων.

Ετσι λοιπον και στις μερες μας, μετα τον ολοκληρωτικο θριαμβο της Αμερικης στον 2ο Παγκοσμιο πολεμο, και την ενταξη ολοκληρης σχεδον της Ευρωπης στην Νατοικη συμμαχια, ακολουθησε και η πολιτιστικη της ηγεμονια, με καθε σκουπιδι που γινεται μοδα στην απεναντι πλευρα του Ατλαντικου να μεταδιδεται αστραπιαια, ειτε αυτουσιο ειτε ως τοπικης παραγωγης κακεκτυπο, σε ολον τον πλανητη.


Αυτη και μονο αυτη ειναι η αιτια που οι σημερινοι νεοι ακουνε τις βλακειες που ακουνε, και εμεις στην ηλικια τους ακουγαμε τις βλακειες που ακουγαμε. Ειναι η ιδια αιτια που και στην αρχαιοτητα εβλεπαν τις βλακειες που εβλεπαν, λιονταρια να τρωνε ανθρωπους αυτοι, σατανιαριδες καραγκιοζιδες να ουρλιαζουν βαροντας ταμ ταμ και εξυμνοντας τον ξαπωδω εμεις, καμενους να λενε ποσα νταραβερια εκαναν και ποση κοκα γιουφαραν οι σημερινοι. Καμια διαφορα, τα σκουπιδια εχουν το περιθωριο κερδους και την ευκολια στην παραγωγη, αρα αυτα θα πουλαει παντα ο κατακτητης, χαντρες και καθρεφτακια, αν ειναι να περιμενει ποτε θα γινει η συναστρια και να γραφτει η επομενη ενατη για να πουλησει σωθηκε, ενω απο σκουπιδια και ανιδεα πιτσιρικια που θα πεσουν με τα μουτρα πανω τους να τα καταναλωσουν δε θα ξεμεινει ποτε. ;)
Πραγματικά τί φάση; Μόνο Μπετόβεν, κάτω η Δυτική υποκουλτούρα; 🤣 :ROFLMAO::sick::sick::sick::sick:
 
Και ο Μπετοβεν απο τη Δυση προερχεται.

Δεν ειναι θεμα δυσης- ανατολης, ειναι θεμα εσωτερικης αισθητικης και εξωτερικης επιβολης.

Αν καποιος ταυτιζεται αισθητικα με τις επιταγες τις μοδας, και μπορω να σκεφτω ΠΟΛΛΟΥΣ που η υποσταση τους δε θα μπορουσε να ταιριαξει σε τιποτα αλλο περα απο τραπ- μαπ και τα τοιαυτα, τοτε μια χαρα, ποιος τη χαρη του, θα ανοιγει τυχαια την TV και το Youtube και θα ειναι ευτυχης.

Ολοι λιγο πολυ την περασαμε αυτη τη φαση αλλωστε, το μυαλο στην εφηβεια ειναι μαρμελαδα, απλως πολλοι μενουν με αυτη τη μαρμελαδα σε ολη τους τη ζωη.
 
Και ο Μπετοβεν απο τη Δυση προερχεται.
Μιας που ξεκινάς από τις Ρωμαϊκές αρένες και το φτάνεις μέχρι το ΝΑΤΟ για να εξηγήσεις όλα τα κακά που έχουν συμβεί στην πολιτιστική μας εξέλιξη φαντάζομαι ότι έχεις συμπεριλάβει το μεγαλύτερο κομμάτι της ιστορίας της υποκουλτουρας της Δύσης. Επίσης ο Μπετόβεν προέρχεται από τη Δύση αλλά δεν είναι υποκουλτούρα, εκεί πάει ο διαχωρισμός.

Ολοι λιγο πολυ την περασαμε αυτη τη φαση αλλωστε, το μυαλο στην εφηβεια ειναι μαρμελαδα, απλως πολλοι μενουν με αυτη τη μαρμελαδα σε ολη τους τη ζωη.
Και κάποιοι επίσης αδυνατούν να καταλάβουν ότι υπάρχουν πορείες εξέλιξης για όλους τους ανθρώπους παρόμοιες με αυτές που είχαν ίσως και οι ίδιοι σε αυτές τις ηλικίες. Κι ότι αυτές οι ηλικίες έχουν τις δικές τους ανάγκες διασκέδασης και τη δική τους επικοινωνία την οποία δεν είναι απαραίτητο να κατανοούν. Γίνονται οι γραφικοί υπερήλικες που "στον καιρό τους όλα ήταν καλύτερα", που κράζουν όποιον ακούει ροκ για πρεζόνι, όποιον ακούει μέταλ για σατανιστή και όποιον ακούει τραπ για εγκληματία.

Αν καποιος ταυτιζεται αισθητικα με τις επιταγες τις μοδας,
Το μεγαλύτερο μέρος του πλυθησμού δηλαδή, γιατί αυτό σημαίνει μόδα.

αν ειναι να περιμενει ποτε θα γινει η συναστρια και να γραφτει η επομενη ενατη για να πουλησει σωθηκε
Έτσι κι αλλιώς η κλασσική μουσικη ζούσε παντα από τις χορηγίες της ελίτ και τους προστάτες των τεχνών. Δεν αφορούσε ποτέ το ευρύ κοινό. Με τον ίδιο τρόπο ζει και σήμερα κι όπως μπορούσε να παράξει τότε, έτσι μπορεί και να παράξει και σήμερα. Με τη διαφορά ότι σήμερα αν κάποιος θέλει να ψάξει να ακούσει, μπορεί. Οπότε έχει και αυτό το συγκριτικό πλεονέκτημα.
 
Γραφικος δε γινεσαι οταν παιρνεις χαμπαρι το τι παπατζα εφαγες και εσυ στην εποχη που ησουν νεος, παπατζα αντιστοιχη με αυτη πουλαγανε και στις ρωμαικες αρενες αλλα και σημερα στα ιντερνετ. Αυτο λεγεται ωριμανση μυαλου, και δεν εχει να κανει με την ηλικια, ουτε με το αν θα ενδωσεις στις παπατζες για λογους διασκεδασης η απλης προσαρμογης στα θελω π.χ. μιας παρεας.

Αντιθετα ο θειος που θελει να "κατσει με τη νεολαια" ειναι πιο γραφικος και απο τα 24 χωρια του Πηλιου.
 
Η Αμερική εξάγει μόδες και τον πολιτισμό της αλλά το ίδιο κάνει και η Ιαπωνία που εξάγει ανιμε και σαμουράι, και η Αγγλία εξάγει και η Σκανδιναβία. Το θέμα είναι γιατί να κυριαρχεί στην νεολαία ο πάτος της αμερικανιας που λέγεται τραπ? Ερεθίσματα από αλλού υπάρχουν απλά οι νέοι σήμερα επιλέγουν τη σαβούρα, δεν πιστεύω ότι οι εποχές κάνουν κύκλους και όπως κράζουν οι παλαιοί σήμερα τις νέες μόδες έτσι έκραζαν και παλαιότεροι τις μόδες της εποχής στους. Θεωρώ ότι είμαστε σε ιστορικά χαμηλά που δεν έχει ξανά δει ο κόσμος
 
γιατί να κυριαρχεί στην νεολαία ο πάτος της αμερικανιας που λέγεται τραπ
πρώτον δεν κυριαρχεί παντού το ίδιο. Κυριαρχεί κυρίως στις λαϊκές γειτονιές, εκεί κυρίως που πριν δεκαετίες κυριαρχούσε το μέταλ.

Αυτό από μόνο του δίνει μια πρώτη κοινωνικη εξήγηση: Υπάρχει αίσθηση αδικίας, ίσως και θυμός, τα οποία μαζί με την υπερβάλλουσα τεστοστερόνη της ηλικίας εκφράζονται από τους νέους που δίκαια αισθάνονται ότι δε φταίνε για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Υπάρχει η ανάγκη να υιοθετηθεί κάτι προβοκατόρικο, κάτι που θα ενοχλεί. Δεν είναι δυνατόν να επαναστατήσει ο πιτσιρικάς ακούγοντας Slayer μαζί με τον μπαμπά του και τους θειούς του.

Επίσης υπάρχουν τα παιδιά των μεταναστών, που νοιώθουν μια μεγαλύτερη ταύτιση με την τραπ, τη νιώθουν πιο δική τους, μιας και εν πολλοις έχει ξεκινήσει στην Ελλάδα από παιδιά μεταναστών.

Σίγουρα και εμένα μου φαίνεται αντιαισθητική η θεματολογία, όπως και πριν της ραπ στην αρχική μορφή της, κι ακόμη περισσότερο όταν ακούω τους στίχους στα Ελληνικά. Αλλά φροντίζω να μην τα παίρνω και τοις μετρητοίς, μπορώ να θυμηθω και τον εαυτό στην εφηβεία μου να ακούει ξένη μουσική που αν μεταφράζονταν οι στίχοι θα με κυνηγούσαν οι γονείς μου μέχρι να αλλάξω ήπειρο 😁 .
 
Υπάρχει αίσθηση αδικίας, ίσως και θυμός, τα οποία μαζί με την υπερβάλλουσα τεστοστερόνη της ηλικίας εκφράζονται από τους νέους που δίκαια αισθάνονται ότι δε φταίνε για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Υπάρχει η ανάγκη να υιοθετηθεί κάτι προβοκατόρικο, κάτι που θα ενοχλεί. Δεν είναι δυνατόν να επαναστατήσει ο πιτσιρικάς ακούγοντας Slayer μαζί με τον μπαμπά του και τους θειούς του.




Και για αυτο ακριβως οταν ο πιτσιρικας μεγαλωσει, και παρει χαμπαρι τι παιζεται, οφειλει να ξεκολλησει απο αυτη τη νοοτροπια και να ανοιξει τοσο τη σκεψη του οσο και τα ακουσματα του.
 
πρώτον δεν κυριαρχεί παντού το ίδιο. Κυριαρχεί κυρίως στις λαϊκές γειτονιές, εκεί κυρίως που πριν δεκαετίες κυριαρχούσε το μέταλ.

Αυτό από μόνο του δίνει μια πρώτη κοινωνικη εξήγηση: Υπάρχει αίσθηση αδικίας, ίσως και θυμός, τα οποία μαζί με την υπερβάλλουσα τεστοστερόνη της ηλικίας εκφράζονται από τους νέους που δίκαια αισθάνονται ότι δε φταίνε για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Υπάρχει η ανάγκη να υιοθετηθεί κάτι προβοκατόρικο, κάτι που θα ενοχλεί. Δεν είναι δυνατόν να επαναστατήσει ο πιτσιρικάς ακούγοντας Slayer μαζί με τον μπαμπά του και τους θειούς του.

Επίσης υπάρχουν τα παιδιά των μεταναστών, που νοιώθουν μια μεγαλύτερη ταύτιση με την τραπ, τη νιώθουν πιο δική τους, μιας και εν πολλοις έχει ξεκινήσει στην Ελλάδα από παιδιά μεταναστών.

Σίγουρα και εμένα μου φαίνεται αντιαισθητική η θεματολογία, όπως και πριν της ραπ στην αρχική μορφή της, κι ακόμη περισσότερο όταν ακούω τους στίχους στα Ελληνικά. Αλλά φροντίζω να μην τα παίρνω και τοις μετρητοίς, μπορώ να θυμηθω και τον εαυτό στην εφηβεία μου να ακούει ξένη μουσική που αν μεταφράζονταν οι στίχοι θα με κυνηγούσαν οι γονείς μου μέχρι να αλλάξω ήπειρο 😁 .
Η ειδοποιός διαφορά για εμένα στην εποχή μας, είναι το κριντζ πιστεύω, με την τραπ κριντζαρω πολύ (και με τη ραπ υποβόσκει και εκεί σε λίγο μικρότερο βαθμό) Από την άλλη η μουσική του 90 δεν ήταν κριντζ, οι παλαιότεροι τότε δεν κριντζαρανε με την μέταλ και την εναλλακτική ροκ και αν υπήρχε κάποιο ποσό κριντζ σε αυτά τα είδη το περιθωριοποιούσε η νεολαία η ίδια, δεν το αποθέωνε όπως γίνεται σήμερα. Οπότε ζούμε σε μια εποχή που το κριντζ αποθεώνεται και κατά την άποψη σου τα παιδιά τον μεταναστών συμπαρασύροντας την ντόπια φτωχολογιά δημιουργούν αυτό το ρεύμα των ποιητών με τις 25 λέξεις λεξιλόγιο (από τις οποίες οι 20 είναι κριντζ) και με αυτή την ίδια αναθεματισμένη λούπα που παίζει σε όλα τα κομμάτια... (Γιατί μουσική δεν είναι αυτό) Και κάπως έτσι φτάσαμε στο σήμερα
 
Παρατηρώντας τον εαυτό μου στην πάροδο του χρόνου,μπορώ να πώ με σιγουριά ότι τα ακούσματα μου ήταν πάντα αντιστοίχως ανάλογα με την μουσική μου εξέλιξη,τον χρόνο ενασχόλησης με αυτή,τα βιώματα μου σαν ανθρωπος,αλλά και η εξέλιξη που είχε και το σώμα αλλά και ο εσωτερικός μου κόσμος.
Αν σήμερα ήμουν 16,δέν είχα πιάσει μουσικό όργανο στα χέρια μου,δέν είχα ούτε έναν δίσκο σπίτι δέν είχα καμία καθοδήγηση περί μουσικής,πολύ πιθανών να είχα ένα pc με σπασμένα προγράμματα προσπαθόντας να γίνω τράπερ η να άκουγα αυτό το είδος,προσπαθώντας να πώ αυτό που έχω να πώ.
Το τί θα ήταν αυτό,εξαρτάται από τον χαρακτήρα,τα ιδανικά κ.α που θα ειχα την συγκεκριμένη στιγμή που θα έγραφα

Το γιατί τώρα.

Γιατί ουδέποτε η πλειοψηφία δέν αποφάσιζε αυτή τί θα ακούσει.
Δέν έμαθαν όλοι οι συμμαθητές μας τους nirvana και τους metallica λόγο του ότι ξημεροβραδιάζονταν στα δισκοπωλεία,αλλά γιατί τους βαρούσαν απο το πρωί μέχρι το βράδυ το MTV και οι ραδιοφωνικοί σταθμοί.

Για ποιό λόγο το συγκεκριμένο είδος.(όλα και διαχρονικά)
Για το κέρδος,την διαμόρφωση νοοτροπίας κ.α
Η μουσική,όπως και άλλα είδη τέχνης και όχι μόνο,που προορίζονται για ευρεία κατανάλωση,βασίζεται στην τεχνική της εξαπάτησης.
Κανένας στην πραγματικότητα δέν ενδιαφερόταν για τον πόλεμο του βιετνάμ,κανένας δέν ήθελε να κάνει πραγματική επανάσταση αφήνοντας ράστα και φορώντας χαιμαλιά,κανένας δέν ενδιαφερόταν για το τοίχος του βερολίνου,κανείς ποτέ δέν νοιάστηκε για τα παιδάκια στην αφρική και αυτοί που είχαν όραμα να κάνουν τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος για να ζείς,είναι αυτοί που τον κατάντησαν στο χάλι που έχει σήμερα.

Υπάρχουν και περιπτώσεις όπου πραγματικά υπήρχε πρόθεση και όραμα,αλλά δέν νομίζω να μπόρεσαν να υπερνικήσουν την απλιστία,όταν αυτή θα ήρθε σε σύγκρουση με το όραμα τους.
Θα τους δείτε συχνά να αναφέρονται σε αυτό με ατάκες γεμάτες μυστήριο και παραπομπές στο υπερφυσικό του στύλ,"πούλησα την ψυχή μου στον διάβολο".

"Βασικά για να αγοράσουμε την ψυχή σου και να την ξαναπουλήσουμε,που δέν μας κόστισε και τίποτα ιδιαίτερο τέτοιος παπάρας και φραγκοφονιάς που είσαι,έπρεπε να βάλουμε και ένα CD δώρο για να μήν μπούμε μέσα"
Εκ της διευθύνσεως και το γραφείο τύπου της κολάσεως.

Ολοι εκμεταλεύτηκαν το συναίσθημα της κοινής γνώμης,στο κατάλληλο χρονικό διάστημα όπου αυτό μπορούσε να ευδοκιμήσει,προσφέροντας τους το κομμάτι του πάζλ που έλειπε.
Παντα περί αυτού πρόκειται,για το κομμάτι που λείπει.

Για ποιό λόγο τόσο μεγάλη απήχηση της trap την χώρα μας.

Γιατί η υποκουλτούρα της αμερικής έφαπτεται τέλεια με τον μουσικό αναλφαβητισμό της χώρας μας και των γειτόνων μας στα βαλκάνια.

Πάντα η βάση διαμορφώνει την αγορά και δυστυχώς η βάση μας είναι πολύ χαμηλή,αν και δέν μας χαρακτηρίζει σαν χώρα,για αυτό αν στείλουμε τον καλύτερο/η μας τράπερ και μιά μεταλ μπάντα σε χώρες όπως δίπλα μας,η τουρκία που διαθετει από τους καλύτερους εγχορδους σε παγκόσμιο επίπεδο,τις χώρες της λατινικής αμερικής όπου η μουσική είναι τρόπος ζωής και τώρα που το σκέφτομαι,σε όλες τις χώρες με κουλτούρα εκτός από λίγες υποανάπτυκτες χώρες,όπως πλέον εγώ προσωπικά συγκαταλέγω και μέσα σε αυτές,αμερικη,αγγλία,γαλλία,οπού τελικά είδαν ότι κάτω το έδαφος δέν προσφέρει επάρκεια σε τροφή για όλους και ξανασκαρφάλωσαν στα δέντρα,ο τράπερ θα καταλήξει να κουβαλάει ενισχυτές και τύμπανα.
Sad but True!

Μεγαλώνοντας σε μία λαική γειτόνια,πιό λαική στην πόλη που ζώ δέν έχει,μέταλ πραγματικά δέν άκουγαν αρκετοί,εκτός τα παιδιά που ασχολούνταν αρκετά με μουσική,κρατούσαν μουσικά όργανα και αυτά όχι όλα,αφου περνούσα από σπίτι οπου μέσα υπήρχε το M1 και ο άλλος έπαιζε το να χαν οι καρδιές αμπάρες.
Τα παιδιά τον ευκατάστατων θα τολμούσα να πώ,άκουγαν πιό πολύ μέταλ και είχαν και τον εξοπλισμό και τα ιδιαίτερα μαθήματα σε σχέση με εμάς.
Εμείς παιζαμε πιο πολύ hard rock/Punk.
Οι περισσότεροι πήγαιναν με την μόδα κυρίως της παγκόσμιας χορευτικής μουσικής του ελληνικού πόπ ραδιοφώνου,του σκυλολαικού,ντυνόντουσαν ανάλογα,ρόκ άντε μέχρι Β.Παπακωνσταντίνου.
Αυτή η κατηγορία ακούει και σήμερα τράπ,εχοντας ενσωματώσει φυσικά και άλλες κοινονικές τάξεις,λόγο της θεματολογίας που ασχολείται.
Το παιδί που κρατάει κιθάρα,παίζει τύμπανα κ.α θα ακούσει και πάλι ρόκ,μεταλ,πανκ και βασικά αυτή είναι η διαχρονική εκδίκηση που προσφέρουν τα πραγματικά μουσικά όργανα και τα είδη αυτά.

Η ζιζέλ μια φορά μύριζε έναν απο αυτούς τους τράπερ,που έκοβε βόλτες στο κέντρο του ηρακλείου και δέν έκανε κίνηση να την χαιδέψει με τίποτα.
Μην φοβάσαι του λέω,απλά άκουσε τις αλυσίδες και προσπαθεί να προσδιορίσει το αν μπορεί να ζευγαρώσει μαζί σου.
 
Last edited:
Κατι που ξέχασα να αναφέρω,βάση των μεγάλων εκπροσώπων του είδους και βάση του καλογυαλισμένου τρόπου ζωής που αναφερεται σαν θεματολογία από αρκετούς και προσθέτοντας και την εμφάνισης,μιά χαρά συστημικές μουσικές μου ακούγονται.
Το μπήκαν στην πόλη οι οχτροί είναι επαναστατικό,όχι το θέλω κότερα,ελικόπτερα.
Εκτός αν τα θέλετε για να πολεμίσετε τους οχτρούς.
Μην τρελαθούμε τελείως,που θα την συγκαταλέξουμε και σε μουσική περιθωρίου.
Οι βασικοί εκπρόσωποι και τα κομμάτια που αντιπροσωπεύουν το είδος τί λένε?
Ο ένας στους 10 που θα ασχοληθεί με κοινονικά ζητήματα θα χαρακτηρίσει ένα είδος?
 
Κατι που ξέχασα να αναφέρω,βάση των μεγάλων εκπροσώπων του είδους και βάση του καλογυαλισμένου τρόπου ζωής που αναφερεται σαν θεματολογία από αρκετούς και προσθέτοντας και την εμφάνισης,μιά χαρά συστημικές μουσικές μου ακούγονται.
Το μπήκαν στην πόλη οι οχτροί είναι επαναστατικό,όχι το θέλω κότερα,ελικόπτερα.
Εκτός αν τα θέλετε για να πολεμίσετε τους οχτρούς.
Μην τρελαθούμε τελείως,που θα την συγκαταλέξουμε και σε μουσική περιθωρίου.
Οι βασικοί εκπρόσωποι και τα κομμάτια που αντιπροσωπεύουν το είδος τί λένε?
Ο ένας στους 10 που θα ασχοληθεί με κοινονικά ζητήματα θα χαρακτηρίσει ένα είδος?
Όσο για αυτό είναι ειλικρινέστατοι, δεν θα ακούσεις τίποτα από το στόμα τους που να απαιτεί milliseconds στοχασμού XD τα λένε χύμα και τσουβαλάτα ''Είμαι καραγκιόζης, βοήθησε με να λύσω το πρόβλημα της ζωής μου βαρώντας μου παλαμάκια''
 
Όσο για αυτό είναι ειλικρινέστατοι, δεν θα ακούσεις τίποτα από το στόμα τους που να απαιτεί milliseconds στοχασμού XD τα λένε χύμα και τσουβαλάτα ''Είμαι καραγκιόζης, βοήθησε με να λύσω το πρόβλημα της ζωής μου βαρώντας μου παλαμάκια''
Εννοείται οτί σαν τους ψευτοκουλτουριάδηδες δέν είναι,αλλά το να θές την μεγάλη ζωή και οι άλλοι που ζητάς βοήθεια να παραμείνουν εκεί που είναι?

Ειλικρινέστατο,δέν λέω,αλλά εγώ δέν θέλω να ζώ σε μία κοινωνία ατομικισμού,οπου ο ένας θα περνάει αργότερα με το Supercar φορτωμένο κόκες κ ηλίθιες και ο άλλος,θα πεθαίνει στο φανάρι από πείνα η έλλειψη ιατρικής περίθαλψης.
Αυτό δηλαδή που γίνεται στη αμερική σήμερα και όχι μόνο.

Η μήπως η λύση βρίσκεται στο πάρε drugs και πούλα τα για να ξεφύγεις απο την φτώχεια,αυτό δηλαδή που πραγματικά έκαναν αρκετά χρόνια πρίν οι μεγάλοι αφρο αμερικανοί και όχι μόνο,παραγωγοί στην αμερική,που έχουν 50 χρυσούς δίσκους πάνω από το κεφάλι τους και δέν ξέρουν,αν τους κλείσεις μια κονσόλα,να την ανοίξουν (τρόπος του λέγειν).

Παιδιά του συστήματος και αυτά,οπου έβγαζαν χρήμα γι αυτό,να τελετές,να εμφανίσεις,νά grammy,χώνοντας στα σκατά χιλιάδες φτωχά παιδιά από την ίδια τους την φάρα,χωρίς ίχνος ενδοιασμού.
Πως να μήν γίνουν χρυσοί/πλατινένιοι οι δίσκοι,όταν αυτός που τους έβγαζε,τους αγόραζε κιόλας.

Ειπαμε,η μουσική για ευρεία κατανάλωση,βασίζεται στην τεχνική της εξαπάτησης.
Οπως θα αντιμετωπιστεί μια ταινιά για διασκεδαστικούς σκοπούς,ετσι πρέπει να αντιμετωπίζεται και αυτή.
Δέν υπάρχουν μουσικές κ είδη που θα δώσουν λύση στα προβλήματα σου,αλλά υπάρχουν αρκετές (ψυχαγωγικές και όχι διασκεδαστικές) που θα σε βοηθήσουν να εξελίξεις τον εσωτερικό σου κόσμο,ωστε να μήν δημιουργείς στον εαυτό σου τα προβλήματα αυτά.
Ακόμη και μέσα εκεί.
 
Εννοείται οτί σαν τους ψευτοκουλτουριάδηδες δέν είναι,αλλά το να θές την μεγάλη ζωή και οι άλλοι που ζητάς βοήθεια να παραμείνουν εκεί που είναι?

Ειλικρινέστατο,δέν λέω,αλλά εγώ δέν θέλω να ζώ σε μία κοινωνία ατομικισμού,οπου ο ένας θα περνάει αργότερα με το Supercar φορτωμένο κόκες κ ηλίθιες και ο άλλος,θα πεθαίνει στο φανάρι από πείνα η έλλειψη ιατρικής περίθαλψης.
Αυτό δηλαδή που γίνεται στη αμερική σήμερα και όχι μόνο.
Μα η φιλοσοφία του γκάγκστερ είναι ο ατομικισμός, ''θαύμασε με που γίνομε πλούσιος χωρίς να δουλεύω, εσύ φτωχέ'' (εδώ που τα λέμε πλούσιος δουλεύοντας δεν γίνεσαι). Βλέπουν όμως την χλιδή ως το μόνο μέτρο επιτυχίας στη ζωή, μην περιμένεις λοιπόν από αυτά τα άτομα να σκεφτούν αυτόν που πεθαίνει στο δρόμο, είναι δύσκολος συνειρμός για αυτούς να σκεφτούν πως ίσως θα έπρεπε να είναι πιο σεμνοί όταν φλεξαρουν το υποτιθέμενο lifestyle τους επειδή υπάρχουν άνθρωποι που πεινάνε... Ασύμβατος με το είναι τους είναι αυτός ο συνειρμός και περίπλοκος πολύ.

Δεν μπορώ να βρω που άκουσα για αυτή την έρευνα αλλά το αναφέρω σε περίπτωση που θέλει κανείς να το ψάξει...(Λέξεις κλειδιά :rap and low iq) Η ραπ λοιπόν συνδέεται με τα χαμηλά επίπεδα νοημοσύνης στους νέγρους της Αμερικής ενώ νέγροι της Γερμανίας για παράδειγμα που δεν έχουν τόση επαφή με αυτή την κουλτούρα είναι κανονικοί άνθρωποι στο μέσο όρο (άρα δεν είναι φυλετικό το ζήτημα) Δεν έχουν καταλήξει όμως ακόμα αν η ραπ μειώνει την νοημοσύνη ή αν άτομα χαμηλής νοημοσύνης ελκύονται από τη ραπ, και τα δυο είναι πιθανά και για εμένα και τα δυο παίζει να ισχύουν. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που αυτή η κουλτούρα βρίσκει τόσο πρόσφορο έδαφος στα Βαλκάνια
 
Δεν έχουν καταλήξει όμως ακόμα αν η ραπ μειώνει την νοημοσύνη ή αν άτομα χαμηλής νοημοσύνης ελκύονται από τη ραπ, και τα δυο είναι πιθανά και για εμένα και τα δυο παίζει να ισχύουν. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που αυτή η κουλτούρα βρίσκει τόσο πρόσφορο έδαφος στα Βαλκάνια
Εμένα μου αρέσει αυτή η μουσική και η φιλοσοφία και εχω αποδεδειγμένα πολύ υψηλή νοημοσύνη. Μου άρεσε και το hip hop και ολη αυτη η αντίδραση όπως μου αρέσουν οι ταινίες δράσης και τα πολεμικό παιχνίδια και οι πολεμικές τέχνες. Δεν είναι θέμα νοημοσύνης. Είναι θέμα χαρακτήρα, βιωμάτων και κόμπλεξ η έλξη για αυτή την κουλτούρα.
Απο την άλλη βέβαια η προσωπικότητα και η νοημοσύνη μπορεί να συνδέονται. Όμως η αντίδραση και η επιδίωξη εύκολης ζωής μέσω της βίας των καρτέλ μελλον είναι τρόπος έκφρασης που προκύπτει από καταπίεση.
 
Δεν μπορώ να βρω που άκουσα για αυτή την έρευνα αλλά το αναφέρω σε περίπτωση που θέλει κανείς να το ψάξει...(Λέξεις κλειδιά :rap and low iq) Η ραπ λοιπόν συνδέεται με τα χαμηλά επίπεδα νοημοσύνης στους νέγρους της Αμερικής ενώ νέγροι της Γερμανίας για παράδειγμα που δεν έχουν τόση επαφή με αυτή την κουλτούρα είναι κανονικοί άνθρωποι στο μέσο όρο (άρα δεν είναι φυλετικό το ζήτημα) Δεν έχουν καταλήξει όμως ακόμα αν η ραπ μειώνει την νοημοσύνη ή αν άτομα χαμηλής νοημοσύνης ελκύονται από τη ραπ, και τα δυο είναι πιθανά και για εμένα και τα δυο παίζει να ισχύουν. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που αυτή η κουλτούρα βρίσκει τόσο πρόσφορο έδαφος στα Βαλκάνια
Δέν θα υποστήριζα ποτέ κάτι τέτοιο και εγώ.Οι ηλίθιοι κατέκτησαν τον πλανήτη γιατί είναι διασκορπισμένοι σε όλες τις χώρες,ανεξαρτήτου χρώματος και κουλτούρας και καταφέρνουν πάντα να συνασπίζονται με έναν μαγικό τρόπο,τρέποντας σε φυγή η μετατρέποντας οποιαδήποτε προσπάθεια προς το καλύτερο,σε καταστροφή.
Δές εμένα και τον Κώστα,οπου έχουμε ακούσει και οι 2 ράπ,τραπ και ότι να νε και δέν πάθαμε τίποτα,εκτός του ότι είμαστε 2 ηλιθιοι που πιστεύουν ότι είναι έξυπνοι.
 
Εμένα μου αρέσει αυτή η μουσική και η φιλοσοφία και εχω αποδεδειγμένα πολύ υψηλή νοημοσύνη. Μου άρεσε και το hip hop και ολη αυτη η αντίδραση όπως μου αρέσουν οι ταινίες δράσης και τα πολεμικό παιχνίδια και οι πολεμικές τέχνες. Δεν είναι θέμα νοημοσύνης. Είναι θέμα χαρακτήρα, βιωμάτων και κόμπλεξ η έλξη για αυτή την κουλτούρα.
Απο την άλλη βέβαια η προσωπικότητα και η νοημοσύνη μπορεί να συνδέονται. Όμως η αντίδραση και η επιδίωξη εύκολης ζωής μέσω της βίας των καρτέλ μελλον είναι τρόπος έκφρασης που προκύπτει από καταπίεση.
Και εγώ βρίσκω ενδιαφέροντα κάποια κομμάτια των TXC και αργότερα ΑΕ, ακόμα και Active Member και Stereo Nova, αλλά αμφιβάλω ότι γουστάρεις τραγούδια για οικόπεδα και ελικόπτερα, κάτι άλλο εννοείς και εσύ

Να και ένα Hip Hop που μου άρεσε... το άκουσα σε ένα μαγαζί και ρώτησα και μου το είπανε
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top