- Μηνύματα
- 21,910
- Πόντοι
- 4,208
Έχει κάνα πρόγραμμα που να με τραβά βίντεο, και να το μετατρέπει σε τρασκρυπτιο
Και το αντίθετο δεν θα με χάλαγε.
Να έχω δηλαδή το transcription, και να μετατρέπεται σε βίντεο που το παίζω κιόλας.
Έχει κάνα πρόγραμμα που να με τραβά βίντεο, και να το μετατρέπει σε τρασκρυπτιο
Guitar Pro XIIIΈχει κάνα πρόγραμμα που να με τραβά βίντεο, και να το μετατρέπει σε τρασκρυπτιο, να ανεβάσω και εγώ κανένα?? ?
Κάνει μπαμ αυτόΑαα...κι επειδή πρέπει να τα λέμε και αυτά:
Δεν έπαιξα με την Tele αυτή τη φορά.
Την δική σου εννοώ!Δε φαντάζομαι να εννοείς δικιά μου!
Εδώ είναι το πρόβλημα Απόστολε! Τους τελευταίους μήνες τα χω φορτώσει στον κόκκορα! ?Τόση προπόνηση κάνεις, κρίμα να μην ακούσουμε την πρόοδο σου!
Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο!Αυτα ειναι.
Τα σπας Μπαμπη και το ειπαν και αλλοι που ειναι γνωστες.
Του λογου μου-γουσταρω και τη μπαντα τοσο-γουσταρα παιξιμο και ηχο.
Βαρα του!!
Ως κομμάτι της προόδου ενός μουσικού, τι θεωρείτε πιο σημαντικό: το να μάθει να παίζει προσπαθώντας να μοιάξει άλλους κιθαρίστες παικτικά (σε σημείο να του λένε θυμίζεις τον έναν ή τον άλλον κιθαρίστα) ή να προσπαθήσει να βρει τη δική του φωνή μαθαίνοντας θεωρία και αυτοσχεδιάζοντας;
Δε θεωρώ ότι είναι ή το ένα ή το άλλο.Ως κομμάτι της προόδου ενός μουσικού, τι θεωρείτε πιο σημαντικό: το να μάθει να παίζει προσπαθώντας να μοιάξει άλλους κιθαρίστες παικτικά (σε σημείο να του λένε θυμίζεις τον έναν ή τον άλλον κιθαρίστα) ή να προσπαθήσει να βρει τη δική του φωνή μαθαίνοντας θεωρία και αυτοσχεδιάζοντας;
Το πρωτο σε κανει κιθαριστα, το δευτερο μουσικο (πολυ μα πολυ χοντρικα ομως)Μπαμπίνιο πολύ ωραίο παίξιμο. Φοβερός.
Μου έδωσε μάλιστα αφορμή για μια ερώτηση και θα τη ρίξω για να μην ανοίγω thread αν δε σε ενοχλεί.
Ως κομμάτι της προόδου ενός μουσικού, τι θεωρείτε πιο σημαντικό: το να μάθει να παίζει προσπαθώντας να μοιάξει άλλους κιθαρίστες παικτικά (σε σημείο να του λένε θυμίζεις τον έναν ή τον άλλον κιθαρίστα) ή να προσπαθήσει να βρει τη δική του φωνή μαθαίνοντας θεωρία και αυτοσχεδιάζοντας;
Γι'αυτο λεω το δευτεροΕγώ πάντως ξέρω, ότι οι περισσότεροι κιθαρίστες που θαυμάζω, ακούγανε κυρίως άλλους οργανοπαίκτες, και απέφευγαν να ακούνε κιθαρίστες από ένα σημείο και μετά.
Για πολλούς και διάφορους λόγους.
Κάτι θα ήξεραν παραπάνω.