blue bossa jam track με σόλο μπάσο ;)

Ξανά λέω γω... ρυθμικά μόνο εκεί που θες παρέα

Μελωδία – ρυθμός- μελωδία solo-ρυθμός- μελωδία για φινάλε . από την αρχή μέχρι το τέλος  σαν να πίνεις μπίρα  μονοκοπανιά .... ;D 

 
lgbesios η μουσική είναι θέμα γνώσης, τάξης αλλά και άποψης.

Σέβομαι την άποψη σου.

 
Συμφωνώ , πρέπει να έχεις γνώση ,και τάξη,  για να έχεις άποψη

Το Σάββατο κερνάμε μπίρες ...μονοκοπανιά  :)

 
Το κομματι αυτο ειναι το πιο standar  απο ολα τα standar jazz κομματια στον πλανητη!!!!!...ειναι χαρακτηριστικοτατο δειγμα μινορε αρμονιας και το μονο που βλεπω σ αυτο το ποστ ειναι να διαφωνειτε για το ποιο ειναι το Ενδεδειγμενο μπασο...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!ειναι τζαζ..οτι θες παιζεις..αυτοσχεδιασμος ειναι!Μεχρι και τα ακορντα μπορεις να αλλαξεις!Το ενδιαφερον σ αυτο το κομματι θα ηταν να αναλησουμε αρμονικα το κομματι..ρυθμικα δεν υπαρχει καποιο ιδιαιτερο θεμα μποσα ειναι..ας ξεκινησουμε απ εκει να αποκτησει καποια νοστιμαδα το κομματι και μετα βλεπουμε ποιο ειναι το Σωστο μπασο...

 
Μμμ δεν πάει έτσι ακριβώς... πρώτα μαθαίνεις να πατάς κ μετά να πετάς...!

Αν ήταν έτσι θα έπαιζα στο γάμο του καραγκιόζη κ θα λεγα παίζω τζαζ.

Κ όσο για την αρμονία του Cm είναι αν εξαιρέσεις την αλλαγή που κάνει σε Eb-Ab-Db το οποίο είναι μμμ... (κάποιου τύπου κλασσικά περάσματα που κάνουν στα λάτιν κ ανεβάζουν κλίμακα κατά ένα ημιτόνιο; Δεν γνωρίζω)

Φυσικά κ υπάρχει ενδεδειγμένο μπάσο για το συγκεκριμένο κομμάτι... Έχει συγκεκριμένη δομή, και από τη στιγμή που το ανέβασα με ντραμς κιθάρα κ μια μελωδία, με ότι όργανο, λείπει η βάση του = μπάσο. Θα μπορούσε τη βάση να την έπαιζε κ άλλο όργανο, αλλά αυτή τη γραμμή θα έπαιζε, αυτό που μου λέει ο Σκάντζος να παίξω. Κακώς δεν το έβαλα, προς γνώση κ συμμόρφωση, στο επόμενο :)

Γενικά πάντως τα ρυθμικά έχουν απαίτηση σε μια ακρίβεια, πειθαρχία κτλ κάτι το οποίο με τις μελωδίες you can get away with ...! Φυσικά το αποτέλεσμα θα είναι ανάλογο κ του πόσο ισχυρά κατέχεις τα εν λόγω ρυθμικά (καλή ώρα το κλιπ που ανέβασα του λείπει αυτό το νεύρο, μιας κ θέλω δουλειά στο ρυθμικό και 100% σιγουριά στην αρμονία)

 
ειναι τζαζ..οτι θες παιζεις
Αυτό μάλλον πρόκειται περί παρεξήγησης. Ειδικά το μπάσο, ούτε στη τζαζ, ούτε πουθενά δεν μπορεί να παίξει ό,τι θέλει. Ούτε καν στη free jazz δηλαδή.

αν εξαιρέσεις την αλλαγή που κάνει σε Eb-Ab-Db το οποίο είναι μμμ... (κάποιου τύπου κλασσικά περάσματα που κάνουν στα λάτιν κ ανεβάζουν κλίμακα κατά ένα ημιτόνιο; Δεν γνωρίζω)
Είναι μια απλή μετατροπία. Το κομμάτι σε εκείνο το σημείο "κάνει" II-V-I σε Db ματζόρε.

 
Jazzjoker είπε:
Είναι μια απλή μετατροπία. Το κομμάτι σε εκείνο το σημείο "κάνει" II-V-I σε Db ματζόρε.
Να ρωτήσω μιας κ δεν το καταλαβαίνω. Το ότι είναι II-V-I σε Db ματζόρε το καταλαβαίνω, αλλά το έχει πχ εκεί έτσι επειδή του ήρθε κ του άρεσε έτσι; Ή πχ υπάρχει κάποιος κανόνας κ μπορεί να αλλάξει εκεί από Cm σε Dbmaj?

 
Να ρωτήσω μιας κ δεν το καταλαβαίνω. Το ότι είναι II-V-I σε Db ματζόρε το καταλαβαίνω, αλλά το έχει πχ εκεί έτσι επειδή του ήρθε κ του άρεσε έτσι; Ή πχ υπάρχει κάποιος κανόνας κ μπορεί να αλλάξει εκεί από Cm σε Dbmaj?
Κανόνας δεν υπάρχει Εύη. Προφανώς του άρεσε ηχητικά του συνθέτη αυτή η αλλαγή. Όμως πρόσεξε και τι ωραία που προσεγγίζεται χρωματικά το Dm7b5, του 13ου μέτρου, από το Dbmaj7 (η διαφορά τους είναι μόνο η τονική. Οι υπόλοιπες νότες είναι οι ίδιες). Επίσης η νότα του θέματος σε εκείνο το σημείο παραμένει Ab και κατά τη διάρκεια της αλλαγής. To Ab είναι το 5 του Dbmaj7 και όταν η αρμονία αλλάζει σε Dm7b5, γίνεται το b5. Ίδια νότα, διαφορετικός ρόλος μέσα σε δύο μέτρα. Magic of Jazz :)

 
Jazzjoker είπε:
Αυτό μάλλον πρόκειται περί παρεξήγησης. Ειδικά το μπάσο, ούτε στη τζαζ, ούτε πουθενά δεν μπορεί να παίξει ό,τι θέλει. Ούτε καν στη free jazz δηλαδή.
Οταν λεω παιζει οτι θελει εννοω αυτοσχεδιασμο βασει παντα αρμονιας...Απ την στιγμη που υπαρχουν γραμενες μπασσογραμες η μελωδιες αυτες παιζεις...

οσο για τα 2-5-1 γενικα στην τζαζ βλεπωντας μπροστα στην αρμονια του κομματιου βγαζεις συμπερασματα...2-5-1 2-6-5-1 αντικαταστασεις δεσποζουσων ντιμινουιτας τριτονων...αυτα παιζουν παρα πολυ...παντως συγχαρητηρια...το χαρικα το κομματι ;D

 
Jazzjoker είπε:
Κανόνας δεν υπάρχει Εύη. Προφανώς του άρεσε ηχητικά του συνθέτη αυτή η αλλαγή. Όμως πρόσεξε και τι ωραία που προσεγγίζεται χρωματικά το Dm7b5, του 13ου μέτρου, από το Dbmaj7 (η διαφορά τους είναι μόνο η τονική. Οι υπόλοιπες νότες είναι οι ίδιες). Επίσης η νότα του θέματος σε εκείνο το σημείο παραμένει Ab και κατά τη διάρκεια της αλλαγής. To Ab είναι το 5 του Dbmaj7 και όταν η αρμονία αλλάζει σε Dm7b5, γίνεται το b5. Ίδια νότα, διαφορετικός ρόλος μέσα σε δύο μέτρα. Magic of Jazz :)
Σωστός! Έκατσα και το έγραψα κ όντως έτσι είναι! Θενκς!

 
Cooking directions: just add bass ;D

Περιμένω να ακούσω νεο upload με τις σωστές σεισμικές συχνότητες  :D

 
warwickplayer είπε:
ειναι χαρακτηριστικοτατο δειγμα μινορε αρμονιας και το μονο που βλεπω σ αυτο το ποστ ειναι να διαφωνειτε για το ποιο ειναι το Ενδεδειγμενο μπασο...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!ειναι τζαζ..οτι θες παιζεις..
το κομμάτι είναι bossa όπως λέει και ο τίτλος και υπάρχει ενδεδειγμένο μπάσο ;) τώρα άμα θελεις να το παίξεις χασαποσέρβικο δικαίωμά σου. Επίσης στα μέτρα 9-13 είναι ii-V-I σε Db ματζόρε

 
Μια χαρα ολα.Παιξτε μην αναλυετε κ μην κολλατε στο τι ειπα εγω κ τι ειπες εσυ......

Ολα καλα ειναι αλλα οταν ειναι να ακουστει μουσικη ακουγονται ωδεια κ γνωσεις απ τα πολλα διαβασματα των θεωρητικων-ωδειακων μουσικων.

Ειδικα η τζαζ επειδη ασχολειστε ειναι μουσικη του δρομου.......νομιζω οτι υπεραναλυετε χωρις λογο

 
Γεια σου Ευάκι με τα ωραία σου

Πολλά φιλιά και σε όλα τα παιδιά του νοιζ  :D :D :D :D

 
THEOD είπε:
Γεια σου Ευάκι με τα ωραία σου

Πολλά φιλιά και σε όλα τα παιδιά του νοιζ  :D :D :D :D
Που χάθηκες εσύ?

 
Nestoras είπε:
Που χάθηκες εσύ?
Μπήκα μέσα στο κοντραμπάσο και κλείδωσα τις πόρτες και τα παντζούρια ;)  

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top